:wave:
Kiitos kaikille onnitteluista!
Minäkään en ole ehtinyt palstailemaan, viime viikko kului kauheen nopeasti loppuun ja viikonvaihde oltiin kyläilemässä mun äidillä. Ihmeesti se virkistää kun pääsi pariksi yöksi pois näistä kotiympyröistä! Jospa nyt jaksaisi pari viikkoa, sitten ois laivaristeilyä edessä =)
Hölyhuispake Oli kans käyny ultrassa ja saanut hyviä uutisia, onnea! :heart:
Toivottavasti teidän pahoinvoinnit hellittäisi pikkuhiljaa kellä on, tulee sitten uusia kolotuksia tilalle
Irmeli Kiva kuulla että teillä on parannuttu ja päästy ihmisten ilmoille!
Jessi Kiva massu! Mä en edelleenkään ole yhtäkään mahakuvaa ottanut, taitaa olla kamerakin jossain pölyttymässä akku lopussa, huoh. Jospa tästä ryhdistäytyisi..
Ansikselle Isot tsempitykset!!! Plussaa kehiin :heart:
Tömpsis Kai ne vaan yrittää siellä neuvolassa tsempata kun miehet on kuulemma niin laiskoja sallistumaan neuvolakäynteinhin, varsinkin jos on ennestään lapsia. Vaikka kyllä mä ymmärrän että silloin voi olla hankalampi saada hoitajaakaanaan eikä kaikki koe niitä käyntejä niin tarpeellisiksi että miehen pitäs olla mukana vaikka lapset saisikin ottaa kans mukaan.
Mä vakuutin aluksi että mies kyllä tulee joka kerta mukaan kun pääsee..no, ei se ole kuin kerran ollut vaikka ois päässytkin :ashamed: Kai mä jotenkin tykkään kun saan kaiken huomion pelkästään itelleni
Vois itsekkin lähtee tällä viikolla kirpparikierrokselle!
Jeps, mukavaa viikon alkua!
Jasmin ja aarre rv 21+1