Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

mensku tervetuloa :) :flower:

TMirre kyllä meillä aikataulu on, että ens vuoden puolella viimeistään yritys alotettas. Mutta kun se on toi viimeistään niin raja on aika häilyvä. Mieskin kyllä haluaa kovasti vauvan, mutta hetki vaan ei tunnu ihan vielä oikealta. Mutta kyllä hieman tuntuu, että yritys voisi alkaa jo ennen vuodenvaihdetta, on se sen verran pehmennyt ajatukselle ;)

Meep kiitos linkistä. Täytyy nyt ottaa järki käteen, eikä yrittää vielä sitä lapsen tuloa, siis jos yritys tulisi kysymykseen. Tässä kun on pienellä ajalla kaksikin röntgen kuvausta, niin säteilyä tulee otettua vastaan ihan kiitettävästi. Vaikka tuolla sanottiinkin, että alkuraskaudessa se säteily ei haittaa, siis just viikoilla 1-4, mutta eipä sitä kannata ihan tahallaan riskiä ottaa. Varsinkaan kun en tiedä mihin toimenpiteisiin tutkimukset johtaa.

 
heippa. kerron vielä meistä. mulla alko menkat 6 viikon päästä synnytyksestä, kahet ollu, kolmansia ootetaan..vauva on nukkunu 2kk ikäsestä n.7-8 tuntia yössä. täysimetyksellä ollaan vielä. sillon ku menkat alko niin puhuttiin ehkäsystä, nopeasti mieli muuttu ku oli niin kiltti vauva pienestä pitäin. vaikka esikoinenki on niin pieni niin kyllä sitä jotenki oottaa kovasti että tulis raskaaks täysimetyksestä huolimatta..eihän sitä tiiä, joko tai.. :p toivossa on hyvä elää. . haluttais kaikki lapset mitä tulee niin peräkkäin, on omat hyvät syymme siihen =) eka lähti 8 kierrosta, tulee-jos-on-tullakseen periaatteella.

niin ja vielä asiaan kuulumatonta :LOL: serkku sai eilen vauvan ja toisella ens viikolla LA. . :heart: vauvat on niin ihania ja rakkaita.. =)
 
Tervetuloa uusille :)

Täällä kiirettä pitää töissä ja pikkuvelikin valmistui ammattiin perjantaina. Menkkoja vaan ei kuulu eli kp 40/29-31, ei mitään oireitta et menkat tulis eikä muutakaan. Testaan vielä tossa ensi viikolla. Serkun kaa puhuttiin just et sekin oli plussannu vasta kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä ja silti 12rvk ultrassa alkion koko oli vastannu kokoa mikä lakettu edel. menkoista.
 
tervetuloa mensku :flower:

nyt seuraa haamuilua! BÖÖÖÖÖÖ! :snotty:
Mutta EI SAA ONNITELLA tai mä murisen! En nimittäin halua mitään toiveita herätellä itsessäni :LOL: tein liuskatestin ja siihen piirtyi haaaaaaaamu. Hyvin hyvin hailakka, mutta kumminkin. Mulla oli kolme päivää sitten tehty nega samanlaisella testillä tehtynä tallella ja vertasin niitä vierekkäin ja tosiaan tässä negassa ei ollut mitään viivanpaikkaakaan siinä kohtaa missä tämä haaaaaaamu oli toisessa liuskassa. Eli en vaan kuvitellut. Noh, testaan taas muutaman päivän päästä uudelleen ja katsotaan mitä sitten näyttää :D tässä on ollut niin ihmeellisiä tuloksia kyllä, että en usko enää mihinkään... :LOL:
 
Mensku tervetuloa! Tuo on hyvä keino tuo "tulee jos on tullakkseen"! Sitä mekin koitimme lasteni isän knassa, mutta oletan, e tnykyisen knassa teemme sitten ihan tekemällä ;)

Täällä jäädään odottelemaan jonkun varmaa plussaa :D Eli ei vielä onnitella!

Minä sain kuulla eilen, että serkkupoika on ryhdistäytynyt ja saavat toisen lapsen :heart: Heillä oli vuosia ongelmia saada lasta, mutta kaksi vuotta sitten saivat esikoisensa ja nyt lokakuussa on laskettuaika...Oih ja voih =)
 
jomi Puhuit tuosta ahistustuksesta ja pelosta ja yrittämisen pituudesta, jos ei kuulukaan. Olen kelannut samoja asioita pitkään, ja suurinpiirtein ajattelen, että en saa ikinä lapsia, vaikke mulla ole mitään syytä tuollaista pelätä.

Ja nyt ärsyttää tää kun tää kierto lähti heittää, et mitä hormooja tartten et tämä palautuu. (kp41/29-31) Testailen tällä viikolla vielä varmuudeksi.
 
Keiju123: Meillä on molemmilla sit sama tilanne, hormoonit ihan sekasin ! Mulla kp 34/28 mut menkkoja odottelen saapuvaksi.. Vaikka silloin edellispäivänä sainki sen roskishaamun, nii en usko et merkkaa mitään !

Tmirre: Peukkuja sulle ! :)

 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Ärh, en ymmärrä mikä tätä kroppaa vaivaa :headwall: Edelleen vaan alavatsaa turvottaa ihan kauheasti ja välillä tuntuu suhteellisen voimakastakin vihlontaa. Samoin alaselkä kipuilee, mutta on varmaan venyttelyn tms. puutetta. Valkovuotoa on enemmän kuin yleensä, ts. normaalisti tässä vaiheessa kiertoa ei juurikaan sitä ole. Vessassa olen juossut, tosin ehkä oon juonut sitten reilummin kahvia parina päivänä... Tuntuu vaan niin tyhmältä tämmöinen, en mielestäni kuvittele "oireita", vaan yritän sulkea kaiken tuon pois mielestä, kun en vaan voi mitenkään olla raskaana. Voiko hirveä vauvakuume oikeasti huijata mun elimistöä näin pahasti, että olen "valeraskaana"? Siis pillereitä syön, menkat tuli ajallaan ja oli aika lailla sellaiset kuin aina, joskin aavistuksen niukemmat. Olenko vaan ihan vinksahtanut päästäni vai mitä muuta tämmöinen vois tarkoittaa kuin "valeraskautta"? :kieh:
 
Jomi täällä on vähän samanlaisia mietteitä. Menkat tuli kans, tosin olivat hiukan oudot ja nyt on pitkin kierron ollut pientä menkkamaista kipua, jollasta ei normaalisti ole. Selkäänkin on sattunut, mutta tiedä sitten juiliiko vaan noi paikalleen laitetut selkänikamat vähän normaalia kauemmin. Lisäksi on huonovontisuutta. Ja sitten kun laskee 1+1 niin siitä tulee väkisin 3 :LOL: Itse oon ajatellut että katselen seuraaviin menkkoihin asti että tulevatko vai jäävätkö pois. Luultavasti kuitenkin tulevat vaikka raskauteen kyllä olisikin mahdollisuus, en vaan ihan hirveästi jaksa mokomaan uskoa, vaikka turhan usein siitä huomaa haaveilevansa :whistle:

Ja TMirre täälläkin ollaan peukut pystyssä ;)
 
noniin.. eli täällä suunnillen kierron puoli väli; eli yritystä... :) eli kp 12/28.. elikkä ton ovis laskurin mukaan pitäs olla tänään hedemällisin päivä (siis yhen niist, ku ne kaikki näyttää ihan eri päiviä; ootteko huomannu?) mitens noi ovis tikut, onks niist oikeesti mitään hyötyä??? (siis meillä vast treenataan, ja syksyllä ois tarkotus alkaa yrittää.. tosin nyt on jo toinen napiton kuukaus menossa; et katotaan miten käy?? :D ) hirveesti onnea jännääjille.. :D
 
Sivistäkäähän tampiota! Missä siis noita ovislaskureita on? Kun en usko, et ikinä lähden mitään ovistestejä apteekista ostamaan...

Sitä iskee joku ikäkriisi (ja me ei edes yritetä vielä) tähän kuumeeseen :whistle: Silloin kun sain lapseni olin nuori ja tulin heti raskakksi kummassakin tapauksessa...Emme edes päässeet "yrittämään". Mutta nyt jo pelkään, että kun näitä vuosia on tullut kymmenen lisää ekasta raskaudesta, niin pelkään, ettei se onnistu millään! Joten varmasti kaikki poppaskonstit ovat sitten tulevaisuudessa käytössä!
 
Tässä olis yks ovulaatiolaskuri
http://www.libresse.fi/pages/periodcalendar/intro.aspx?id=32984&gclid=CLGTzMmh_qECFcwsDgod22_8Eg

En nyt millään löydä sitä mitä meillä on käytetty (siis meillä mies on täytellyt, sen mukaan mitä oon sanonut et menkat on olleet
:LOL: )

ON: Tuli sitten tuhlattua taas yks raskaustesti, kun ajattelin et parei testata, kun menin tänään röntgeniin ja negahan sieltä tuli. Ei harmita, osasin odottaa. kp 18/ 35-38. Ja aikalailla vaikuttaa siltä että ovulaatio olisi nyt käsillä.
 
Heippa taas! Taas vierähtäny tovi ku oon viimeks käyny kirjottelemassa. Ahkerasti oon kyllä käyny lukemassa teidän kirjotuksia :)

Mulla tuon kaks plus laskurin mukaan ovispäivä olis 3.6 elikkä torstaina.. Oon juonu joka päivä tähän asti lasin greippimehua (jonka makuun en oo vieläkään tottunu :eek: ) ja sit sunnuntaina aloin testaamaan ovista clearbluen digitaalisella mittarilla. Vielä en oo ovulaatiota bongannut, mut toivottavasti se sieltä vielä löytyy :) Nyt kp 13/28-29.

Oon kans huomannu et noi eri sivujen ovislaskurit näyttää ne hedelmällisimmät päivät vähän eri päiviksi..??

Peukkuja jännääville =)
 
mä oon täällä useemmalla palstalla bongannu ton greippi-mehun; onks siit oikeesti mitään hyötyä?? siis meillä kolmas haaveissa, mut en kyl missään raskudessa oo käyttäny sitä ennen raskautta; mut raskaus aikana oon himoinnu kaikkia sitruksia... :D
 
no jatketaan me haaveilua kellä ei sitä maagista kahta viivaa oo tullu.. =) kp 14/28 elikkä kierron tasan puolväli, täytyypä saada houkuteltuu ukko makkariin vissiin iltasella.. :D mutta onnea haaveilijoille yritykseen.. :D
 

Yhteistyössä