Kääkkis tuhannesti onnea!!! :hug: olipas ne terot tehokkaita!
Paljon tarrasukkia mukaan pienelle ja toivotaan kaikkea hyvää! Olette sen ansainneet
kuinkahan äkkiä ne niitä määräis :saint: :kieh:
Hopeful86 vai että lipsauteltu, ai ai
tajuaako sun mieskin nämä ovulaatiojutut, että tajuaa olla lipsauttelematta sillon? Meillä ei kyllä tajua tuon taivaallista
ON: Mä toivon, että oisin raskaana. Mä tiedän, että se on hyvin hyvin epätodennäköistä mutta mä toivon silti. Enkä voi sille mitään. Mulla siis oli kuukautiset. Mulla on aina lyhyet menkat, mutta nyt ne oli jotenki tosi niukatkin sen lisäksi, että oli lyhyet. Ja tuli vaan ruskeaa vuotoa, ei verta (punaista) yhtään. Oli kuvottava olo jo ennen menkkojen alkua ja se jatkuu aina vaan. Tein malttamattomana apteekin r-testin eilen aamulla. Siihen tuli kaksi selvää punaista viivaa ensiksi, testausajan sisällä. Mutta sitten se testiviiva katosi :ashamed: kerkesin jo riemastua, mutta sitten se viiva tosiaan vain katosi (myöskin testausajan sisällä) ja jäljelle jäi vain kontrolliviiva, ei haamua ei mitään... sitten otti päähän. prkl. (anteeksi kielenkäyttöni.)
Miksei voinut tärpätä sillon ekalla kerralla? Miksei meillä kaikilla voinut tärpätä ekalla kerralla? Miksi se lapsentekeminen ei olekaan niin helppoa kun ala-asteella, yläasteella ja vielä lukionkin bilsan tunneilla aina opetettiin!? vuodatus loppuu nyt. Niin ja tosiaan meillähän alkoi vasta yk4. Olenko malttamaton, en kai
:saint: