Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

kääkkis
Kylläpä on elämä reilua :/ Mun veli oli täälläpäin käymässä ja kertoi että ex-tyttöystävä on mahdollisesti hänelle raskaana :eek: Olivat uudesta vuodesta asti tunteneet ja aika pian tyttö veljeni lemppasi ja nyt siis ei tietoa kenelle lasta odottaa. Musta saattaa tulla siis täti, enkä tod.näk. tule ikinä näkemään veljeni lasta, varsinkaan jos tyttö ei halua olla yhteistyö- haluinen. Veli oli aika sekaisen oloinen kun lähti uudelle paikkakunnalleen takaisin ( välimatka n.200 km) ja mun äitikin ajatteli, että tuleeko hänestä nyt sitten postikortti-mummo :( Miten tälläistä voi tapahtua... Itselle ei sitä kolmatta meinaa nyt millään tulla ja sitten tapahtuu näin. Lapsesta saattaa tulla omien tyttöjeni ainut serkku ja sitten voi olla että eivät ikinä edes pääse tapaamaan. No, toiselta kantilta: voihan se olla, että lapsi onkin jonkun toisen kuten itse oli sanonut, mutta kiva veljelläni odotella isyystestiin saakka.

Kiitos kun sain purkaa :'(

Nyt on huono olo lisääntynyt niin paljon, että luulen jättäväni kahvinjuomisen vähäksi aikaa. Samoin vesi ei uppoa, vaikka normaalisti vetelen sitäkin monta litraa päivässä. Alkaisi nyt se vuoto, ettei tarvi taas tuhertaa niitä negatestejä |O

Tulkaahan kertomaan joku nyt plussa-uutisia, että mieli vähän piristyisi tästä :heart:
 
ansis Oon aina luullu, että se tulee siitä: että jos ei tule äitiksi niin tulee täti :(

Napailua: Kp 34/29-31 Siis tänään tuntunut menkkamaisia kipujat, mutta mitään vuotoa ei ole tullu.Juoksen varmaan 1o kertaa työpäivän aikana vessassa :) Joten jännään vielä huomiseen testin kanssa, inhoon testaille negoja :( Parina päivänä tullu pahaolo kun juonu runsaasti vettä. Outoo, kun olevinaan tunsin oviksen kp17 niin nyt jo kp34, yleensä toi väli 14 päivää.

Onko kellään kun tärppikierrossa käynyt niin, että tuntunu samat menkkajomotukset silti???
 
kp1 yk4... ja sen kunniaksi join jo monta desiä greippimehua...punkkulasista! :whistle:

muoks (nyt kun kokosin itseni ja keskityin lukemaan teidän kommentit uudelleen) :
keiju nyt toivon kaksin verroin kovempaa, että sulla olis tärpännyt! kun kerran itse saa nuo toiveet vetää pöntöstä alas tällä erää :hug:

kääkkis varmasti tuntuu kurjalta, että noin on käynyt :( varsinkin tosiaan kun itse yrittämällä yrittää sitä lasta saada. Itse aina miettinyt, että itselleni olisi varsinainen painajaisten painajainen jos joutuisin testaamalla ottamaan selvää oman lapseni isän.. :ashamed:

Ansis meillä puhutaan joskus myös Tuulasta :D

tombatar Mitä luontaistuotteita sä vedät? :D vois itsekkin kokeilla ;)

ON: jos tulee sellainen mulle kun yk6, niin sen jälkeen mä alan tikuttamaan ovista, ihan sama mitä mies sanoo! :kieh:
 
Tänää kp 28/28 ja päätin sit testailla ja negahan sieltä tuli ! :| Periaatteessa ei haittaa koska eihän vielä olis tarkotus edes yrittää, mutta kun oli jotain toiveita kun tuli peittoja heiluteltua oviksen aikoihin. Toivotaan että muut, jotka jännäilevät plussaisivat! :flower:

 
Kääkkis toivottavasti asiat veljesi tapauksessa kääntyy parhainpäin! Jos lapsi on veljesi, niin kai se tyttönen antaa lasta nähdä! Jos siis on yhtään fiksu!!

TMirre: Tuula kuulostaa hauskalta :LOL:
meillä ei niitä kutsuta oikeestaan mitenkään, kun niitä ei kierukan takia ole...Saa nähdä sitten saavatko jonkun kutsumanimen, kun kierukka lentää nurkkaan...Näinkin unta yöllä, että rupesin odottamaan lasta kierukasta huolimatta...Enne? ;)

Greippimehu punaviinilasista on varmasti maukasta :D Ainakin maukkaampaa,kuin juomalasista :whistle:

Mutta nyt nuoremman mukulan kanssa suunta kohti hammaslääkäriä! Päivänjatkoja!
 
kääkkis
Ansis: Sepäs se kun ei yhtään tiedetä millainen se tuleva äiti on... Mun veli olisi ilmeisesti halunnut, että olisivat pari, mutta jostain syystä ei kelpaa :( Vaivautuneen oloinen oli, niin ei hirveästi viitsinyt kysellä. On kyllä tytöllä mennyt lujaa, jos isäehdokkaita on useita. Mietin vain, että pystynkö omasta raskaudesta sitten iloitsemaan ollenkaan, kun vaivaa nyt jo paljon tuo asia.
Ja sitten noista unista: Uskon niihin, varsinkin jos näkee raskauteen/ vauvoihin liittyviä, et Ansis ;) Mulla pitänyt aina paikkansa.

Huomenna olisi sitten testailupäivä, kun torstaina tulee viikko viimeisestä terosta. Tää ällötysnärästys nyt vähän aaltoilee, et alkoikin tänään vasta äsken ja kahvit pystyin aamulla juomaan normaalisti. En tiedä pitäisikö odottaa sit se pari viikkoa, ennenkuin soittaa sinne gynelle ja kysäisee tästä... Miten on kaikki nyt niin vaikeeta, voi kökkö sentään :/
 
majj höh, voithan testaille vielä jos menkat ei ala :)

Itellä kp35/29-31, pientä ällötystä parina aamuna ja nyt kun yritin juoda kahvii niin rupes yököttää, ja aina kun ruokailusta aikaa tulee lievä pahaolo. (Mutta kun tiedän omat selittämöttämät pahoinvointi oireilu kesäni, niin voisi viitata siihen.kin) Ja menkkamaisia kipuilua ei ole ollut tänään.

Mulla on huomenna iltavuoro, niin testaan aamulla ja testi ostettu. Enkä siirrä sitä enempää. Pelottaa vaan, että nega tulee ja se tarkottaa sitä, että kierto heittää pahasti. Jokuhan on sanonut, että pillereiden jälkeen kierrot voi tasaiset puoli vuotta ja sit ne alkaa heittää häränpyllyä.
 
Keiju123 tule sitten kertomaan mitä testi näytti ;) Ihan jännittää täällä sun puolesta :D

Tänne ei oikein mitään uutta. Pikkasen joskus tuntuu et tiputtelee, mutta on kyllä normalisoitunut, eli ei tarvi onneks mennä gynelle asiasta.

Noista unista. Mä olen nähnyt vauvaunia molemmilla kierroilla, kun olen raskautta hieman uumoillut, mutta siis turhaan. Jälkimmäisellä kerralla näin unta et meillä oli miehen kanssa varmaan ainakin kymmenen pientä konttaavaa vauvaa :LOL:

Henkisesti olo on vauvakuumeen suhteen hieman harmistunut ja pettynyt ja en oikein jaksa uskoa että ikinä aletaan yrittään, vaikka tiedän että aletaan. No, tää on taas tällanen kausi. Kai tästä taas vähitellen mieli kohenee :) Hieman tietty jännittää ylihuominen sairaalareissu, kun menen perussairauteni takia tutkimuksiin. Jännittää mitä saan kuulla ja millasia hoitokeinoja lääkäri siellä keksii.

Plussatuulia kaikille jotka niitä tarvitsevat :D
 
kääkkis
No niin Keiju123, testaillaan molemmat huomenna joten toisen on ainakin parempi plussata :D

Ciba: Mäkin näin joskus menkoista unta silloin, kun ne oli tosi kauan myöhässä ja eihän uni sit toteutunut kun varmaan vasta kuukauden päästä siit unesta :LOL: Kaikki vauvoihin liittyvät asiat on toteutuneet, mut eipä pahemmin muut. Itseasiassa näin viimeviikolla unta, että joku lääkäri kysyi miten sikiö jakselee ja tajusin olevani raskaana. Oli ollut kaksoset, joista toinen oli tullut ennenaikojaan pihalle, mut toinen jakseli hyvin. Heräsi sitten pieni toivonkipinä, mut tietty se hengissä oleva oli se mun veljen ja se keskenmennyt mun oma :ashamed:

Tsemppiä hopefulin sairaalareissulle :flower:
 
huomenia piiitkästä aikaa:) tänne kuluu hyväää, olen siirtynyt perhepäivähoitajan hommista lähihoitajan työhön:)

niin ja tietenkin HIRVEÄ vauvakuume koputtelee edelleen :D ja siksipä tulinkin pitkästä aikaa kirjottelemaan kun olemme miehen kanssa päässeet yhteisymmärrykseen vihdoin ja sovittu on että kierukan saan poistaa heti juhannuksen jälkeen elikkä mun tietoihin voi muuttaa että YRITYS ALKAA heinäkuussa:) mutta nyt mun pitää rientää aamuvuoroon , tulen illalla taas kirjottamaan lisää:D

-äiti88,LIISA4v,LEEVI1v7kk-
 
Tervetuloa äitii88

Eli puhdas negahan sieltä tuli, sitä minä vähän odotin. Elikkäs mun kierto lähti nyt sitten heittää. Ööh, voihan olla, että ovis tapahtunut myöhemmin ja koko loppukierto menty ilman ehkäsyä, et kai tässä pitää testailla viikon välein jos menkkoja ei kuulu. Odotellaan :/
 
Keiju123: Toivottavasti ei olis kierto sekaisin vain tulisi myöhänen plussa! :)

Täällä kp 29/28 ja ei näy eikä kuulu vielä menkkoja. Itse asiassa tuntuu että ei oo mitään oireita! :D Mutta tätiä odottelen.. Ellei sunnuntaihin mennessä ala niin testailen uudestaan..

Unista: Kahtena edeltävänä yönä oon nähnyt unta että oon tehnyt positiivisen raskaus testin ! Ja viime yönä näin kauheita painajaisia, heräsin oikeesti kaks kertaa siihen kun itkin unissani! :LOL: :LOL: Onneks mies ei ollut kuullu mitää ! :D hahahhaa.
 
kääkkis
Keiju123 :hug:

Nyt kävikin niin, että plussasin :heart: Uskomatonta mutta totta =) Mun piti tehdä toinen testi aamupäivällä heti uudelleen ja siihen tuli vielä vahvempi plussa :LOL: Suosittelen siis lämpimästi terolutteja, jos ei mitään ala tapahtua. En ehtinyt kuin sen 10 tabletin-satsin vetästä ja napsahti heti ( kiertopäiviäkin 71) . Tässä onkin sulattelemista... En meinaa uskoa vaikka kuinka testejä tuijottelisin ja nauroinkin puolituntia sen jälkeen testin tein. Mieletöntä!!!
Toivottavasti teitä tulisi muitakin odotuspuolelle pian :heart: Mä varmaan kuulun nippanappa helmikuisiin.
 
Onnea kääkkis! Mahtavia uutisia :flower:

Unista puheenollen, näin sitten viime yönä unta, että synnytin. Epiduraalin laittaminen tuntui aivan kauhealta, mutta muuten oli suht. kivutonta :LOL: Mietin siinä unessakin kyllä, että ei tää nyt taida olla ihan totta, kun täällä pyörii vaikka ketä sukulaisia ja tuttavia... Raskaana olemisesta oon nähnyt ennenkin unta, mutta en synnyttämisestä.
 
kääkkis aivan mahtavaa :D :heart: :flower: Onneksi olkoon sylin täydeltä ja niitä tarrasukkia myös ;) :)

Täällä sitten kävi lipsahdus viime yönä.... että taas saattaa olla kierron lopussa vähän jännättävää :LOL: Jännityksellä odottelen että jatkaako mies tuota lipsauttelua vai palaako keskeyttämiseen, kun ovis lähestyy :D :kieh:

Ja sitten jäikin tuo nukkuminen vähän vähälle yöllä ja aamulla nukuin turhan pitkään ja on ollut ihan kamala olo koko päivän. Toivottavasti alkais helpottaan. En enään ikinä nuku myöhään :ashamed:

Kiitos kääkkis ja keiju123 tuesta :flower:

Plussatuulia edelleen täältä :D
 
Oi Kääkkis, aivan ihanaa =) Onnittelut ja tarrasukkia.

Huomenna mullakin olisi gyne, joten saas nähdä mitä hän meinaa täsät mun kierrosta. Toivottavasti sais jotain apuja ja vois sitten siirtyä myös odottavien puolelle.
 
Kääkkis tuhannesti onnea!!! :hug: olipas ne terot tehokkaita! :D Paljon tarrasukkia mukaan pienelle ja toivotaan kaikkea hyvää! Olette sen ansainneet :) kuinkahan äkkiä ne niitä määräis :saint: :kieh:

Hopeful86 vai että lipsauteltu, ai ai ;) tajuaako sun mieskin nämä ovulaatiojutut, että tajuaa olla lipsauttelematta sillon? Meillä ei kyllä tajua tuon taivaallista :LOL:

ON: Mä toivon, että oisin raskaana. Mä tiedän, että se on hyvin hyvin epätodennäköistä mutta mä toivon silti. Enkä voi sille mitään. Mulla siis oli kuukautiset. Mulla on aina lyhyet menkat, mutta nyt ne oli jotenki tosi niukatkin sen lisäksi, että oli lyhyet. Ja tuli vaan ruskeaa vuotoa, ei verta (punaista) yhtään. Oli kuvottava olo jo ennen menkkojen alkua ja se jatkuu aina vaan. Tein malttamattomana apteekin r-testin eilen aamulla. Siihen tuli kaksi selvää punaista viivaa ensiksi, testausajan sisällä. Mutta sitten se testiviiva katosi :ashamed: kerkesin jo riemastua, mutta sitten se viiva tosiaan vain katosi (myöskin testausajan sisällä) ja jäljelle jäi vain kontrolliviiva, ei haamua ei mitään... sitten otti päähän. prkl. (anteeksi kielenkäyttöni.)

Miksei voinut tärpätä sillon ekalla kerralla? Miksei meillä kaikilla voinut tärpätä ekalla kerralla? Miksi se lapsentekeminen ei olekaan niin helppoa kun ala-asteella, yläasteella ja vielä lukionkin bilsan tunneilla aina opetettiin!? vuodatus loppuu nyt. Niin ja tosiaan meillähän alkoi vasta yk4. Olenko malttamaton, en kai :whistle: :saint:
 
Kääkkis: OnneaOnnea! :heart: Huomasin että meillä on samanikäset tytöt! :) Tai mulla oli laskettu aika 05/08 mut neiti syntyi tyylikkäästi 11päivää yli lasketun ajan ja sytyi siis kesäkuussa mutta joo.. :)


TMirre: Oisko testissä ollut jotain vikaa tms? Jos on oireita, ja muutenkin jos siltä tuntuu, testailehan parin päivän päästä uudestaan! :)

Anteeksi ällöttävä kysymys; mutta millaista valkovuodon pitäis olla ENNEN menkkoja tai sit ihan alkuraskaana?
 
majj joo mä aattelin että jos oireet jatkuu niin teen uuden testin. Laitoin s-postia jo tonne oriolalle joka noita apteekin testejä valmistaa, että olikohan mahdollisesti viallinen testi ku noin omituisesti käyttäyty. Tuohon valkkiskysymykseen en osaa kyllä vastata mitään, saa viisaammat valistaa meitä tietämättömiä :whistle:
 

Yhteistyössä