Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

:flower: kaikille näin ihanana kesäpäivänä

täällä tilanne edelleen samana. tätiä ootellaan tulevaksi maanantaina. => maha turvoksis ja painon tunnetta ,tissit kipeet,alaselkää juilii |O
tänään tulee vitamore total-tabut,niitten avulla sit yritystä raskautua ennen kutsua

mä kerroin het mutsille kun yritys alko ja se tietää jopa meidän tutkimuksista (tai siis et ootetaan kutsua) faijaa en oo moneen vuoteen nähnykkää,välit tulehtunu... se ei edes tiiä,et mun pikkuveljestäki on tullu isi!!!
onnellinen oon kyl veljen puolesta,mut kuitenki katkera,niil nimittäin tuli vahinko kun pillerit petti!!! :/

huomenna on kaverin polttarit, saa ainaki hetkeksi ajatukset pois kaikesta p***sta

kp 22/25
 
Itse olen kans paljon miettinyt äitini suhtautumista mahdollisesti tulevaan raskauteen ja lapsen saantiin. Veljeni avokki kun on ajoittain kova vihjailemaan ja kysellyt että onko vauvakuumetta, johon äitini on kommentoinut, että ei kai sillä nyt vielä ole :ashamed: Tuon takia kyllä sitten mahdollisen tilanteen eteen tullessa jännittää. Isäni kuolemasta tulee kohta vuosi täyteen, joten hänen reaktiotaan en sitten tule tietämään. Haluan kuitenkin uskoa että olisi onnellinen meidän puolesta. Äitiltä kun kuulin isän kuoleman jälkeen, että he keskustelivat jo silloin, kun mieheni vein näytille ekan kerran, että ollaan selvästi oikeat toisillemme :heart:

Oon joutunut täällä pienen ihmetyksen keskelle. Maanantaina loppui menkat melkein kokonaan. Sen jälkeen on tiputellut ja eilen illalla oli menkkamaisia kipujakin :eek: Yleensä ei ole näin kauaa tiputellut saati sitten kipuillut parin ensimmäisen vuotopäivän jälkeen. Toivottavasti ei ole mikään mun kehossa nyt hullusti. Pitää seurailla tilannetta ja toimia tarvittaessa.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja nauttikaa kesästä jos suinkin voitte B)
 
tombatar: Pidetään peukut ylhäällä jos ois niitä oireita! ;)

Tänään mulla on taas sellanen olo että en varmasti ole raskautunut, vaan nää mun alamahan jomotukset/repäisyt enteilee vaan menkkoja joita odotan tiistaiksi saapuvan, ja etova olo varmasti johtuu vaan kun on ollut niin lämmin..

Jaa esikko sai ihanan uhmakohtauksen pitänee mennä... :wave:
 
Ite tein iskälle 50.v lahjaksi kirjan, jossa kerroin meidän yhteisistä kisareissuista ja lopussa oli runo miten ihana isä hän on, niin silloin iskä itki ja niin muuten itkin itekin :) Sitä kirjaa ei ajatuksella kyllä kukaan läheinen sukulainen pysty lukee ilman kyyneltä ;)

Täällä kp31/29-31, huomenna ne menkat tulee. Mahaan jomottanut vaan eilen sen yhen kerran, mutta nyt alkoi "istuinkyhmyjen" pistelyt., mikä mulla merkki menkoista.
Mies ihan hermoissa, mun kuumeesta ja se eilen sano, että jos se saa syyskuussa töitä paikasta mihin nyt tekee opparin (ovat vihjailleet että mahollista) niin voidaan alottaa yritys sillo :) Siihen ei ole kun kolme kiertoo, jihuu. Paljon lähempänä kun tammikuu :) Ja itekin kerkeisin käydä koulun loppuun vaikka heti tärppäis.
 
Tein testin tänään :ashamed: nega. mutta joo tosiaan kiertoa jäljellä vielä pari päivää eli vähän tyhmää oli oikeastaan testata jo tänään... en vaan jotenkin jaksa uskoa, että se siitä plussaksi enää muuttuis :/ Mutta vaikka kuinka olisin varautunut, niin itku varmasti tulee jos se täti tulee maanantaina :'(
 
Hei,
ilmoittautuisin teidän joukkoonne. Olen kohta 30v ja tyttö syntyi 02/08. Helmikuussa jätin pillerit, mutta kierto tuntuu olevan aivan sekaisin. Kp 84 nyt meneillään. Ennen kuin tytöstä plussasin niin kierto oli normaalia pidempi(42), mutta ei ikinä näin pitkä :kieh: Papa ja labrakokeet otettu. Keäkuun eka päivä olisi varattu gynelle aika. Joten toivottavasti selviäisi jotain.

Mutta täällä toivoilen myös teille kaikille plussatuulia =)
 
Tervetulos Ciba

Eli tänään kp32 /29-31, Jotenkin outo olo, kaikki menkkaoireet hävinny, kyllä ne vielä sieltä yllättää kuitenkin. Pitää ajatella positiiviesti, ihana et jos näin vähillä oireilla menkat tulee, sillä yleensä monta päivää ennen menkkoja on kovat jomotukset mahassa yms. Kierron pitäs kuitenkin on oikea, sillä bongasin oviksen oikeella kohdalla. (pakko aina jonnekin nää purkaa :)
 
Tervetuloa Ciba!

Täällä on täti tuloillaan just, niinkun pitääkin. Loppuupahan tämä olemattomien oireiden kyttääminen. En käsitä, miten sitä löytää itsestään vauvakuumepäissään vaikka minkälaista raskausoiretta, vaikka syökin pillereitä ja tietää, että ei tässä nyt oikeasti voi olla raskaana :headwall: No, nyt sitten uudella tarmolla selvittelemään kieliharjoittelukuvioita! Mies on tosiaan luvannut, että sen harjoittelun jälkeen voidaan jättää ehkäisy pois, joten motivaatio on kova saada se nyt suoritettua mahd. pian, mielellään tämän kesän aikana :heart:
 
kääkkis
Tervetuloa Ciba :flower: Ollaankin oltu jutuissa jo tuolla myöhäisen plussan-ketjussa =) Hyvä, että olet pääsemässä gynelle. Mäkin sain yksityiseltä samantien terolutit tähän kierron venymiseen ja nyt odottelen ensimmäistä vuotoa ( vikan teron otin toissa päivänä).
 
Kääkkis mä vielä arvon että menenkö yksityiselle ens viikolla vai 1.6 tk:hon. Oisko mielipidettä? Tosi hienoa että sait terolutit. Jouduitko pyytämään vai oliko gyne heti tarjoamassa niitä?
 
kääkkis
Ciba: Ehdottomasti olen yksityisen kannalla =) Terkkarista sanottiin, että pitäisi odotella vielä kesäkuun alkuun ja katsellaan sitten mahd. terolutteja ja jotain hormonaalista ehkäisyä, että saadaan niiden avulla kierto tasaantumaan!? Taisi lääkäriltä unohtua, että tavoitteena on vauva ja e-pillerithän tän kierron sotkikin :/ Soitin perjantaina yksityiselle ja sain maanantaiksi ajan, että nopeeta toimintaa :D Siellä sanoi gyne heti, että eiköhän tässä ole odoteltu ihan tarpeeksi ja terolutit laittaa joka tapauksessa. Antoi sitten niiden lisäksi homeopaattista valmistetta ja ultrasi munasarjat joissa näkyi hänen sanojensa mukaan useita elämänalkuja =) Oli sitä mieltä että kyllä tässä puolenvuoden sisällä pitäisi tulosta tulla ja jos ei tule, niin hän laittaa Clomit sitten syksyllä. Nyt siis vielä 2 kuukautta terolutteja, kunhan tämä eka vuoto jossain välissä alkaa. Onneksi varasin sen ajan, vaikka ei halpaa lystiä ollutkaan.
Tänään kp 67 |O
 
No varmasti kuitenkin sen yksityisen puoleen käännyn. Vaikka osaahan sitä odottaa sellasta 100? laskua. Mutta kunhan vaan asiat järjestyisivät. Mutta toivottavasti Kääkkis sullakin auttaisivat nuo terot ettei tarvitsisi Clomeja alkaa ottamaan. Hurjan pitkä sulla vieläkin kierto.

 
kääkkis Hyvä, että asiat toimi noin hyvin yksityisella. Ja toivotaan, että vuoto alkaisi ja nopsaan :) Itsekin, olen todennut, että ei ne kunnanpuolla mitään tee, joten olen aina mennyt yksityiselle, esim. yksityisellä ne kirjottaa aina e-pilleritkin aknenhoitoon, mihin ne on alunperin määrätty toisen kun kunnalla. Ja viimeksi gyne oli niin ihana kun otti mun peräsuolenlaskeuma jutun todesta, ja sehän sieltä löytykin :) Siis ei hyvä juttu tuo laskeuma, mutta ihana asia että sain vaivoilleni diagnoosin. J

Täällä kp33/29-31. Ja menkkoja ei kuulu. Varmaan pitää lähtee ettii päivytävää apteekkia ja ostaa se r-testejä. Sillä, ei pysty maanantaina keskittyy töissä perehdytykseen, jos en saa asiaa selville. Sittenpähän tietää ainakin, et menkat vaan myöhässä. Jos ei nyt sitten tänään ala.
 
Kyllä varmasti yksityinen lääkäri tarttuu "herkemmin" potilaansa ongelmiin! Joten jos joskus tarvetta tulee (eli tulevaisuudessa ei tärppäisi), niin mielummin menisin yksityiselle, kuin tk:n puolelle. Saisi ainakin nopeammin apua yritykseen!

Teervetuloa Ciba :flower:

Toivotaan nyt paljon plussia kaikille yrittäville!
 
Minäkin voisin tulla mukaan tähän pinoon jos huolitte :wave:

Elikkäs mä oon 27v ja tällä hetkellä meillä on lapsia viisi ja he ovat syntyneet 12/04,12/05,1/07,3/08 ja 11/09 ja ukon kanssa ollaa sovittu niin että seuraava saa tulla sit kun nuorin on 2-3 vuotias eli eikös se silloin osu 2011-2012 vuosille :D

Sain myös tämän vuoden huhtikuussa km:n jolloin ultrassa selvisi että ois ollu tulossa kaksoset mut väläytteli lekuri kolmostenki mahollisuutta mut siitä ei ihan takuuseen mennyt mut keskenhä se meni koko raskaus rv 8+0
 
kääkkis
Keiju123:lle b =) d :heart:

Tervetuloa taaperox5 :flower:

Ei ole vuodosta merkkiäkään, mutta tänään on ollut pala kurkussa koko päivän. Noista lääkkeistä ilmeisesti voi tulla sivuvaikutuksena pahoinvointia, toivottavasti ei pahene.
 
Tervetuloa Ciba ja taaperotx5 =) :flower:

sullahan taaperotx5 on aika mukava suora lapsosia nuoresta iästä huolimatta :) ihanata :heart:

keiju123 toivotaan, että täti pysyisi poissa :saint:

kääkkis jospa niistä teroista olisi sitten apua ja saisitte vaavin aluille :hug:

omanapailua: kp 29/28-29 eikä tietoakaan tädistä. Ei mitään alavatsakipuilua, joka yleensä tulee jo pari päivää ennen menkkoja. (Tai no nyt kun kirjoitin tämän tähän niin tunsin tietenkin vihlaisun alavatsalla :LOL: ) Närästää koko ajan. Mua ei ikinä närästä, paitsi kun oon ollut antibioottikuurilla. Outoa. No eiköhän se täti sieltä huomenissa tule kumminkin. Alkanut tuo kierto tasaantumaan niin, että lähes aina se on tuon 29pvää.
 
Tmirre Toivotaan, että sullakin täti pysyy poissa B)

En vielä käyny ostaa testiä, odotan vielä huomisen päivän. Ostan huomenna kun tulen töistä. Ramppaan varmaan huomisen työpäivän vessassa tarkistaa tilanteen :(
 
TMirre sama täällä. ihan oudot täti-oireet,selkä kipee,närästää ja päätä särkee
(mua ei IKINÄ närästä) täälläki tulos täti huomenissa vierailulle :(

teretulemas kaikki uudet haaveilijat :heart:

kp 24/25
 
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
Tervetuloa Ciba ja taaperotx5 =) :flower:

sullahan taaperotx5 on aika mukava suora lapsosia nuoresta iästä huolimatta :) ihanata :heart:

keiju123 toivotaan, että täti pysyisi poissa :saint:

kääkkis jospa niistä teroista olisi sitten apua ja saisitte vaavin aluille :hug:

omanapailua: kp 29/28-29 eikä tietoakaan tädistä. Ei mitään alavatsakipuilua, joka yleensä tulee jo pari päivää ennen menkkoja. (Tai no nyt kun kirjoitin tämän tähän niin tunsin tietenkin vihlaisun alavatsalla :LOL: ) Närästää koko ajan. Mua ei ikinä närästä, paitsi kun oon ollut antibioottikuurilla. Outoa. No eiköhän se täti sieltä huomenissa tule kumminkin. Alkanut tuo kierto tasaantumaan niin, että lähes aina se on tuon 29pvää.

Juu niin on ja oon aina halunnutki lapset pienillä ikäeroilla ja ainaki yksi mussukka ois haaveissa vielä :heart:
 
Iltaa kaikille ja tervetuloa uusille haaveilijoille :flower:

Täällä onkin monilla jännät paikat ;) Plussatuulia kaikille niitä kaipaaville :heart:

Täällä tiputtelu on hiipunut, onneks. Päätä on nyt särkenyt joka päivä :ashamed: juuri kun tää vaiva alko helpottaan, mutta jos huominen lieventäis särkyä, kun oon huomista aikalailla stressaillut. On vähän sellanen olo (vaikkei sais ajatella koko asiaa) että tällä kierrolla yrittämisen alottaminen on ihan turha haave. Menee mitä luultavimmin ens vuodelle, veikkaan vahvasti. Eli syntymäpäivälle ei ole mitään odotuksia tuon asian suhteen. Huomenna tietty voin olla taas erimieltä, mut tällä hetkellä tuntuu tältä. Lähinnä sen takia kun asiasta tänään tuli puhuttua miehen kans pitkin päivää. Tuntuu siltä että asiasta on taas parempi vaan vaijeta. No, ehkä se vie taas asiaa hieman eteenpäin ;)
 
Täällähän on monella jännät paikat ! Itsellä kp 27/28 ja huomenna tai ylihuomenna haluaisin testailla ellei menkat ala ! :p meillä ei varsinaisesti ole tässä kuussa yrtitetty mutta kuitenkin ilman ehkäsyä ollaan välistä menty..
 
taaperotx5 tervetuloa! tosiaan ihana suora noita teidän lapsia :)

En mä mikään tyhmä ole, mutta miksi osa täällä kutsuu kuukautisia tädeiksi?? :D Olen mietiskellyt, mutta ei vaan minun päähäni uppoa :xmas: Toki saahan niitä kutsua miksi itse tahtoo, en sillä kysy!
 

Yhteistyössä