Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Mä taas pyytelen anteeks kun täytän tän keskustelun omilla napailuillani :kieh:

Tänään pääsin sitten testaan ja negahan sieltä tuli :/ En tosin muuta odottanutkaan, eli ei tullut pettymystä, tai ainakaan kovaa. Menkatkin alkoi sitten pian sen jälkeen kun ton negan näin :D

Ja testailun jälkeen taas käytiin se normi keskustelu miehen kanssa. Että lasta hänkin kovasti haluais, mutta tilanne haraa vaan vähän vastaan. Antoi myös aika vahvan vihjeen siitä että mun syntymäpäivänä voitas lapsen hankinta alottaa :D Eli olen aika innoissani, vaikka tuolloin mun syntymäpäivänä luultavasti on ovis jo mennyt tän kierron osalta, mutta aikaisintaan voisin sitten heinäkuussa raskautua :D Voi tosin olla että mies lyö jarrut pohjaan. Mutta haluan nyt iloita tästä asiasta, että vahva toivon kipinä on, tipun sitten korkealta tai en. Joka tapauksessa ei enään kauaa tarvitse varmaankaan odotella, vaikkei ens kuussa vielä suostuisikaan yritystä aloittamaan :) Eli erittäin positiivisin mielin täällä ollaan, kaikesta huolimatta.
 
hopeful86 :hug: ei lainkaan liikaa omanapailua mun mielestä ainakaan! Ihana lukea muiden kuulumisia :) tosi kiva, että olette miehen kanssa sopineet aloittamisesta. Toivottavasti ei sitten laita niitä jarruja pohjaan, ei se olis kovin reilua ;) :snotty:

TMirre ja kp21 kuittaa.
 
TMirre ei tuota mun synttärinä alottamista olla vielä ihan lyöty lukkoon, mutta vaikuttas nyt hyvinkin siltä että se voisi olla se alottamisen ajankohta :D Muuten kuitenkin viimeistään ens vuonna, joka ei tällähetkellä tunnu kauhean kaukaiselta ajankohdalta sekään :D
 
hopeful86 nii justii. se on kyllä jännä miten vauvakuumeisen mieli vääntää kuukaudet vuosien mittaisiks ja päivät tuntuu viikoilta :LOL: Sä osaat näköjään ajatella myös aivoilla, eikä vain kohdulla. heheheh ;)

meidän poppoo (minä ja mies siis) lähtee huomenna vähän maakuntamatkailemaan. Tarkoitus olisi käydä myös Helsinkhissä. Jos sitä vaikka löytäisi jotain ostettavaa. Ikeassakin on varmaan pakko käydä. Kiva päästä vähän irti arjesta :) Jos vaikka unohtaisi vauvakuumeenkiin hetkeksi ja keskittyisi vaikka tämän parisuhteen hoitamiseen :heart:
 
Stemppiä jännääjille ja pahoittelut niilä joilla ei tärpännyt.

Itellä kp26/29-31, ja outo mahakipu päivällä, kesti noin pari tuntia. Liikkuessa paheni, kohdentui oikealla vatsalle. Kuhan ei olis mitään endoa, eikös endokivut pitäs olla kovimmillaan silloin kun vuoto alkaa tai päivää aikasemmin (koska sitä vuotoa vuotaa niistä pesäkkeistä esim. vatsaonteloon). Outoa, pitää seurata kipuja. Ei ainakaan mitään merkkiä, joten en oikein usko raskautumiseen tän kierron lipsahduksesta :)
 
Eilen alkoi menkat mutta pienenä vuotona että siteeseenkään ei jäänyt paljon mitään,tänään sitten on vähän enemmän vuotoa ja tein huvikseni r-testin kun tänään olis tullun 1vk menkat myöhässä,noh laitan teille kuvan tänne niin kertokaa mitä te siinä näätte itse,r-testi tehty tänä aamuna klo:05.00..Viimeviikon keskiviikkona ei näyttänyt minkäänlaista viivaa edes vielä,muuta kuin kontrolli viivan..
http://www.aijaa.com/v.php?i=6208831.jpg
 
kyllä minä ainakin aivan selvän haamun näen :) noista kuvista on vaan niin paljon hankalampi sanoa kuin livenä, koska kuvakin voi vääristää johonkin suuntaan. Varovaisia onnitteluita kuitenkin :heart: Ehkäpä sulla vois olla salamatkustaja kyydissä. Ei muuta kuin uutta testiä huomenna kehiin! ;)

Niin ja, ymmärsinkö oikein, että sun menkat oli siis viikon myöhässä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
kyllä minä ainakin aivan selvän haamun näen :) noista kuvista on vaan niin paljon hankalampi sanoa kuin livenä, koska kuvakin voi vääristää johonkin suuntaan. Varovaisia onnitteluita kuitenkin :heart: Ehkäpä sulla vois olla salamatkustaja kyydissä. Ei muuta kuin uutta testiä huomenna kehiin! ;)

Niin ja, ymmärsinkö oikein, että sun menkat oli siis viikon myöhässä?
No melkein viikon,Ei ihan,jotain 5pv ehkä..

 
yksi vaihtoehtohan on, että on tapahtunut sellainen "melkein raskautuminen". Ainakin yhdelle kaverille kävi näin. Silloin kai voi olla hormonia kehossa jo, korjatkaa jos olen väärässä? Mutta tosiaan, eiköhän se sillä selviä kun testailee lisää. Joko plussa vahvistuu tai sitten haalenee. Toivotaan, että olisi kumminkin tärpännyt :) :hug:
 
Minna89 varovaiset onnittelut täältäkin :heart: Kerrohan miten tilanne kehittyy :)

Mulla oli tänään ehkä paras työkkärissä vierailu ikinä :D Ei tarvi ottaa sinne yhteyttä kun vasta kesäkuun lopussa :) Eli tässä nyt odottelen varmaan ens kuun alkua ja katson että poikiiko se mahdollinen työpaikka mitään :)

Ja tuosta aivojen käyttämisestä :D Ei tässä tarvi kun miettiä viiden vuoden päähän, kun vauvakuume pääsi kunnolla valloilleen, kun tuon avokkini tapasin :) Kyllä heti alkaa ajatella että yrityksen odottelussa ollaan jo reilusti yli puolen välin ja että nyt voi jo sanoa että ei siihen enään kauaa aikaa ole :) Vieläpä kun on näin ihanat ilmat, niin ei voi muuta kuin nauttia elämästä :) Kyllä se pikkunen sitten saa alkunsa, kun sen aika on :D
 
Minna89 Haamuhan siellä näkyy ihan selkeesti. Toivottavasti on tärppi käynyt!

Mä täällä kummastelen omaa oloa. Sunnuntaina pitäis alkaa menkat, mutta alavatsan tietämillä on jo useamman päivän verran ollut välillä menkkamaista juilintaa ja pari kertaa sellaista nipistelyä ollut. Ja turvottaakin jonkin verran, niin että housut meinaa pikkasen kiristää, ja ilmeisesti sen takia tuntuu painetta alavatsassa. Aavistuksen useammin oon tarvinnut vessassakin rampata, mutta oon luultavasti vain juonut enemmän. Mitään huonovointisuutta ei kyllä oo ilmennyt, nälkä vaan tuntuu olevan vähän väliä, mutta se on tällä pullukalla aika ajoin hyvin tuttu vieras. Viime yönä näin jo untakin, että oon unohtanut tästä liuskasta ottaa joku päivä pillerin, mutta se oli tosiaan vaan unta... :D En tiedä mitä pitäisi ajatella. Tietysti vähän mietityttää, olisko voinut käydä vahinko, mutta en oikein jaksa uskoa. Sen verran säännöllisesti napsin noita e-pillereitä kuitenkin. No, mielenkiinnolla odottelen siis sunnuntaita!
 
kääkkis
Minna89: Mullakin tuli mieleen, että olet varmaan ovuloinut myöhemmin ja siksi viiva vielä haalea =) Eiköhän se kunnon plussa kohta ilmesty :heart:

TMirre: Meidän Carena-vaunuissa ainakin pystyy hieman säätämään aisan korkeutta. Kannattaa sitten vertailla kun on ajankohtaista, mutta luulisi että nykyajan vaunuissa on kaikissa jonkinlainen säätövara =)

Itselläni on ensimmäinen Terolut- kierto lopuillaan ja varmaan viikonlopun jälkeen pitäisi tulla vuoto. Olen yrittänyt olla turhia haaveilematta ja hoidan nyt tämän 3 kuukauden lääkityksen alta pois. Olen henkisesti aika rikki ja yritän saada itseäni nyt pala kerrallaan uudelleen ruotuun. Luulen että mulla jäi jo tuon nuoremman tyttösen syntymän jälkeen jotain masennuksen tapaista ja on alkanut nyt enemmän vaivata ajan kuluessa.

Tsemppiä kaikille yrityksen aloittaneille ja plussatkaa nyt joku tuon Minnan seuraksi ;)
 
Milas
En oo ehtinyt juuri käydä muuta kuin pikapikaa lukemassa teidän kirjoituksia. Kovaa vauhtia tulee uutta tekstiä. On tää kesä yllättänyt ja nyt aika kuluu pihalla puutarhatöitä tehden.
Jänniä paikkoja näyttäis olevan muutamilla, toivotaan onnea ja plussia =)
Itse täällä vielä mietiskelen aloitettaisko yrittäminen jo tästä kierrosta vai pitäiskö viel odottaa... Luulin jo, että olis tärpännyt kun menkat oli viikon myöhässä, mutta tulihan ne sieltä sitten kuitenkin, just kun olin jo alkanut olemaan toiveikkaana raskauden suhteen :/ Ei mua sitten kuitenkaan kauheesti harmittanut, vähän vaan...
 
Sain viime perjantaina terveyskeskuksesta tulokset, kaikki veriarvot ym. oli ok :) Se vaan vahvisti mun epäilyksiä ja plussahan sieltä sitten sunnuntaina pärähti :D
Istuttiin vaan miehen kanssa turtana ja tuijotettiin toisiamme ja ja pää löi tyhjää. Ensimmäinen ajatus oli sit että ei voi olla totta, kuulen elämäni isoimman uutisen pytyllä :LOL:
Nyt vaan toivotaan että pikkuinen pitää lujasti kiinni. :heart:
 
Ihanaa, parel, onnea!!! On varmasti todella mykistävä tunne :heart: Toivotaan, että kaikki menee niin kuin pitääkin!

Mä näin juuri ennen heräämistäni unta, että tein positiivisen raskaustestin. Että näin sitä alkaa päässään kehitellä kaikenlaisia ajatuksia, kun on muutama "oire", jotka voi johtua ihan mistä vaan. :headwall: No joo, onneksi täti tulee la tai su, niin loppuu tääkin valeraskailu :LOL:
 
Täällä menossa kp28/29-31, ei kummenpaa. Outoja tuntemuksia mahassa, mutta niihin on tottunut tässä 6 kuukauden aikana, eli ei voi olettaa mitään. Vähän sitä toivoo, että tärppi kävis. Loppuviikosta tiputaan ja kovaa :( Noh pääseepähän keskittyy töihin, kun maanantaina alkaa perehdytys kesätyöpaikalle eli hirveesti uutta oppimista.
 
Onnea Parel!! :heart: Ihana uutinen ja näin nopeasti :) Tuo tunne, kun saa varmuuden siitä, että odottaa lasta on niiiin mykistävä ja sanoinkuvaamaton... *muistelee omiaan yli7v sitten*.

Täällä painetaan duunia, niin, että vapaapäivät jää pitämättä =/ Kyllä otti aivoon olla upeana kesä viikonloppuna töissä, vaikka piti olla vapaata |O

Vanhin lapseni kantoi tänään suunnistuskisoista hopeamitalin kotiin :D Ylpeä äiti!
 
Onnea parel! :flower:

Täällä kp 28/28.. Lauantaina tein clear bluen herkän r-testin.. Nähtiin miehen kanssa molemmat siinä oikein oikein haalea viiva..? Mut en tiiä.. Nähtiinkö mahdollisesti väärin vai mitä.. Huomen aamuna teen uuden testin. Alavatsalla ollut nyt kuukautis kivun tapaista kipua, silleen et on yhtäkkiä tullu kipeeks ja oon aatellu et kyllä ne kk alkaa, mut sit aika nopeesti on kivut lähteny pois.. Sit eilen oli et oli kipua illalla liikkuessa, ei ollenkaan esim. istuessa tv:tä katsoessa ja tänään ollu samanmoista.. Täytyy yrittää motivoitua että nega tulee..
 

Yhteistyössä