Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, tällä palstalla jo melkein pitääkin kirjoittaa välillä muutakin kuin vauvayritys asiaa. Kun et ole, Myy, ainut jolla se yritys ei tässä ketjussa oo ihan putkeen mennyt ja tulosta tuottanut, joten välillä muutkin aihepiirit keventää vähän tunnelmaa...

Sinis, kiitos kutsusta! Maantieteellisistä syistä en taida ihan heti päästä, mutta ilmoittelen jos liikun "pääkirkolla" ja oon kahviseuraa vailla. ;)
Kyllä mun mielestä jo tänäänkin ois ihan hyvin ne parvekekaffet nauttia, ainakin huopiin kääriytyneenä. (Oli vaan kiirus aamu ni en ehtinyt )

Mitähän prätkikselle? Jokohan sielläpäin haaveillaan ajokauden avajaisista? Mä oon jo nähnyt pärriä liikenteessä, ja kieltämättä olis jo kiva pitkästä aikaa päästä kyydistä nauttimaan. Tosin aika hyytävää vois kyyti olla, mutta ehkäpä vappuun mennessä jo..?

Mulla on kanssa Siniksen tavoin ollut kovin positiivinen olo näinä aurinkoisina päivinä. Sydäntä lämmitti ja mielen teki erittäin iloiseksi myös rakkaan ystävän vauvauutinen. Ko. pari on myös yrittänyt vauvaa jo meitäkin (siis minua ja ukkoani) kauemmin, joten heidän puolestaan on helppo olla onnellinen!

Kiva kun Tiitikin kävi antamassa elonmerkkejä täällä, ja kuulosti sille että asiat on menossa parempaan päin. Tsemppihalituksia!
Ja joo, pitäis vaan saada se ukkeli-rakas semmoseen "juuri sopivaan" känniin. Ja se ei ole helppoa, sillä yleensä hän ottaa melko vähän ja kun joskus ottaa enemmän/liikaa (yleensä poikaporukalla) emme valitettavasti ole parasta mahdollista seuraa toisillemme...(Onko kaikkien mielestä aina oma puoliso se ärsyttävin tyyppi kännissä? Ja omat vanhemmat...uuuaaah.... Vai onko mulla vaan joku trauma, että tietyssä kännin vaiheessa rupeen tarkkailemaan näitä liian ankaralla katseella???)
Mutta ehkä seuraavalla kerralla kun kumoamme viinipullon tai pari yhdessä...

ps. Mietiskelin tuossa viikonloppuna, et miten nää kierrot tuntuukin aina niin pitkille? Esim aika kp1-ovulaatio, sit ovis-kp/viimeinen. Kun eihän kyse oo kuiteskaan kuin noin kolmestakymmenestä päivästä kerrallaan... (tietty meillä joillain aina kierto välillävenähtää, mutta eihän sitäkään voi etukäteen tietää)
Tosiaankin: Odotusta Odottavan aika on pitkä!!!!!!!

Aurinkoenergiaa naiset!
Viluski

Hyvää maanantaita Ihanaiset!

Täällä pyryttelee lunta ihan taivaan täydeltä ja kevät näköjään siirtyy taas muutaman päivän eteenpäin. Katsotaan..
Onneksi eilen oli upeaakin upeampi keli ja päästiin tekemään koiran kans parin tunnin metsäpatikointia - oli Ihanaa!!

Nyt on pakko vähän avautua..
viikonlopulla tuli yks tuttavapariskunta kylään ja siinä sitten kyselivät jo, et jokos on lasta tulossa.. ja samaa päivitteli toinenkin pariskunta kun aiemmin tavattiin.. KOSKA kylällä kuulemma puhutaan että eihän me muuten yhdessä oltais mut "on varmaan ukko pistäny nuorikkonsa paksuks ku ovat edelleen yhdessä" Tämmöisiä kuulemma kylällä huudellaan ja tulipa sitten siis jo parikin ihmistä sitä lauantaina kysäisemään. No, juorun lähdekin sit selvis ja mies kävi vähän oikomassa ettei tarvi tollasia huudella.. et kyllä tässä ollaan yhdessä ihan vapaasta tahdosta eikä minkään 'vahingon' takia, vaikka ikäeroakin on. Se on jotenkin hassua kun itse emme sitä ikäeroa edes mieti, mut ulkopuoliset näköjään vetelee tällaiset johtopäätökset yhdessäololle kun ei kai me muuten voitais yhdessä olla.. Eipä?!! Tietäsivät vaan :D

*Hih*
vaikka plussahaaveet on nyt olleet jäissä monta kuukautta, niin täytyy myöntää et meillä harjotellaan edelleen ahkerasti :D Ja se on onneksi oikein hyväntuulista ja hauskaa puuhastelua :) E-pillerit loppuu huomenna,joten kenties tätsy saapuu viikonlopulla.. tai sitten ei. Jännityksellä odotamme. Perjantaina starttaillaan taas pitkäks viikonlopuks mökille ja koska me ollaan siel juoksevan veden ulottumattomissa ja ulkohuussin armoilla, niin eikös kaiken järjen mukaan menkkojen täytyiskin saapua?! No, tällä kertaa ne ei kyllä pilaa mökkeilyn riemuakaan jos tulevat.. pääsenpähän taas kiertojen laskuun jos näin käy.

Lähetän lohtuhaleja nyt kaikille, kun täällä on täti taas ryhtynyt tekemään oikein urakkavierailua koko ketjulle.. lukuunottamatta Ramonaa, jonka plussa-uutista toivotaan ja odotetaan.

Ihanaa, työaikaa enää puolitoista tuntia jäljellä.. Eiköhän tämä tästä taas! Olen jopa aikani kuluksi sovitellut jotain uusista kevään tuotteista ja löysinkin itselleni yhden takin ja kolmet housut :)) Ei pääse palkka taas päätä huimaamaan, mut toisaalta on fiksumpaa ostaa omasta liikkeestä tuotteet joita kuitenkin tarvitsee! Eikös juu..

Pakko muuten viel mainita, et oli kerrottava tuo viimeisin hautausmaa viesti mun vanhemmillenikin kun hautausalalla toimivat.. Sai isäkin hyvät naurut ja totesi et täytyykin ruveta tarkemmin miettimään mitä muistokirjoituksia tekstailee :D
"Kaivaten mieskuoro" :D :D :D just, just..

Positiivisin mielin,
Puhis

Puhis: No kerrankin on sitten varmaan tuntunut ihan hyvälle vastata ettei oo paksuna. Ainakin mulla nousis sen verran pienet sarvet päähän, että tekis oikein mieli näpäyttää tuollaisia juorukelloja. Nyt vaan ne uudet tiukat (!!!) farkut jalkaan ja kylille esittelemään raskaudetonta vyötäröä ah, niin ylpeänä kuin odottavat äidit konsanaan esittelevät pullistuvia masujaa... :)

Joo, kyllä tuo on selkee kutsu tädin tulla, nuo mökkiolosuhteet. Mä oon itse jo melkein surullisen kuuluisa kaveriporukassamme siitä, että AINA kun on vaik tyttöjen saunabileet, ni mulla on monnit. No, toivotaan että se akka teille nyt sitten tajuaa tulla kun olis kerrankin "toivottu vieras", meille muille kun tunkee pyytämättäkin alvariinsa, pah!

Minnekäs Ramona on jäänyt? Eiks siellä siis vieläkään punoita???? Jotenkin mulle jäi mieleen et viimeks oisit kirjoittanut että täti tuli, mutta kun oikein pinnistän muistiani, taisikin vaan olla oireita jotka EHKÄ tietäisivät tädin tuloa. Pitääpä käydä tarkistamassa tuolta ed. sivulta...

Mulla on muuten piakkoin tässä kaverin häät edessä. Siinä on semmonen pari, etten yllättyisi vaik 9kk päästä heillä perheenlisäystä jo olisikin... Tuntuu kuin kaikki olisi mennyt heillä ns. "käsikirjoituksen" mukaan, opiskelut->vakkari työt, kihlat->häät, ja seuraavaksi saamme varmasti kuulla iloiset vauvauutiset... No, niinhän se vaan joillakin menee. En oikeastaan edes kadehdi, tuntuu vaan niin hassulle ja vähän epätodellisellekin kun joillakin kaikki näyttää olevan niin helppoa. Mutta paino sanalle "näyttää", eihän sitä toisten seinien sisäpuolelle näe...

Tulin pitkästä aikaa lukaisemaan teidän kuulumisianne ja mukava kuulla, että kevätaurinko on saanut hiukan masennusta sysättyä syrjään itse kullakin.Toivottavasti nouseva vireystaso auttaisi jotain raskautumiseen ja saisitte jokaikinen kesän kynnyksellä sen "ylläriplussan". Tiitille tsemppiä hoitoihin.
Omassa navassa ei uutta. Kuukauden päästä olis rakenneultra edessä ja sit ehkä selviää sukupuolikin =)
UP 15+6

Huomenta!

Ihanaa Puhis, että olit kirjoitellut pitkän viestin...ja ilman muuta kannattaa omasta putiikista vaatteet hankkia! Sä jos kuka olet paras ihminen edustamaan liikkeen tyyliä. Tuttu on vaateliikkeen omistaja ja hän "myy" vaatteita päältään...asiakkaat suoraan kysyy, että mikä paita tuo jne. :) GO girl. ja että "kyläläiset" puhuu...onkos se ex-vaimon syy... Antaa puhua, ilmeisesti niillä ei nyt muuta elämää ole...

UP:lle mukavaa odotusaikaa...joko sun "kovan työn tulos" paita on hankittu...;)

Myy.

Jee, Puhis löytyi! Mä arvasin, että sä oot hautautunut sinne farkkuvuoren alle.. :) Mutta hyvä, että löysit itsellesikin jotain uutta kivaa. Ja tiukkaa.. ;)

Siis ihan käsittämättömiä uteluita! Mä olisin kyllä jo vetänyt herneen nenään pahemman kerran.. Onneksi teillä näyttää huumoria riittävän. Ja jatkakaa harjoituksia! :) Ja aivan taattu tätivierailu luvassa sulla mökille.

No mistäs me sitten jutellaan? Onkos meillä muita puheenaiheita kuin tämä tahkoaminen? Mä muuten ostin viikonloppuna paidan lähes yhden myyjän päältä.. se oli sellainen kaapu, että en ikinä olisi edes mennyt sovittamaan sitä ellen olisi nähnyt sitä sillä myyjällä. Olin jo kassalla toisen paidan kanssa, mutta sitten piti mennä uudelleen koppiin ja takaisin kassalle kahden paidan kanssa. Tosi kiva paita! Pitäisi myyjien saada jotain provikkaa tuollaisesta vai olinko mä vaan sitten helppo tapaus?

Äh, pakko jatkaa hommia.. mun työvire katosi samantien, kun sää ulkona muuttui tuollaiseksi.. plääh.

Sinis

Pyh, en mä mitään plussauutisia pääse tuomaan, koopee 2 siis menossa :(
Olin koko viikonlopun tosi kipee (siis menkkakipuja...) ja ihan käsittämättömiä klönttejä sieltä tulee.... :( Jos nää menkat olis ollu myöhässä niin epäilisin vahvasti keskenmenoa mut nyt ne kuitenkin tuli ajallaan... kierto oli 33pv. Kamalaa... :(
Mut pettymykseltä säästyin, osasin jotenkin varautua tähän niin ei kirpassu yhtään.
(paitti nää kivut V*TUTTAA!)
Ylihuomena olis se odotettu lääkäriaika... Jospa sit taas olis viisaampi tän jyystämisen kanssa :D
Nyt varmaan ajatukset siirtyy muualle tosta yrittämisestä kun mä etin työpaikkaa ja koiraa! Koiraa kyllä ettii isäntäkin, nyt vasta ollaan saatu kartotettua muutama rotu mistä tehään lopullinen päätös kun nähdään pentuja...
Jospa sitä sit jonkun ajan päästä pääsee hyysäämään karvapalloa! :D

Puhina, tiiän muuten tasan mistä puhut! Niin se meilläkin menee että kyläläisiä tää ikäero häirittee enemmän ku meitä itteemme... ;D
Ennen häitä käytiin aikamoinen hulabaloo läpi kun jouduttiin kolmella kuukaudella aikaistaan niitä (ap suunnitelman mukaan toukokuussa olis ollu häät mut sillon oli niin paljon muita juhlia ja vapaina viikonloppuina oli tietty kirkko varattu täyteen)
niin kyllähän ämmät oli niin varmoja että nyt on kyllä vahinko käyny x)
Mahtaa niitä nyt kyrsiä kun häistä on yli vuosi ja edes mun maha ei kasva! Varmaan pitävät mua jonain alienina.... ;D

Hohhoi, tars mennä lumitöihin! x( mut toi mahakipu pikkasen häirittee.... :(
Ukon veli veti ton tien onneks lingolla mut toi pihamaa on mun heiniä kun sinne ei traktorin kans mahu... voi nyyh!!! ja sitä lunta kun tuli se parikyt senttiä...
MIHIN HELVETTIIN SE KEVÄT LÄHTI?!?!

Kertokaas miten noi ovulaatiotestit toimivat. Ostin huuto.netistä Acon merkkisiä testejä, mutta mukana ei tullut käyttöohjeita. Kokeilin, ja ylempi viiva on tummemman punainen ja alempi vaalea.. Miten luen tuloksen? ..ennen kun en ole käyttänyt minkäänlaisia testejä.. :S

Voi Ramona...harmi, mutta onneks lääkärille pääsy tiedossa, joten älä lannistu. Kääk, mitä yhteistä niillä on...:) En mä tajuu..

Masusalle, en ole pro näissä ovistesteissä, kun musta ne on aina ihan viallisia...:) Mutta siis toinen niistä viivoista on kontrolliviiva ja sen pitää aina ilmestyä testiin, jotta se olisi onnistunut. Monesti ohjeissa sanotaan mikäli se toinen viiva on hailakampi kuin toinen testi ei ole selkeästi havainnut muutoksia. Jotta voit olla "satavarma" ovuloinnistasi, sinun tulee saada kaksi tasaista viivaa testiin... ja olikos se niin, että testin tekemisestä ovulointi tapahtuu 48 h sisällä...?! ööö...:) Mutta toiv jotain apua oli,.

Myy.

Ramona,
Rutistelen sua ruttuun, jos vaikka helpottais menkkakipuja kun huomio kiinnittyy henkeäsalpaaviin halauksiin :D Pahoittelut siis tädistä sullekin. Mut häntä pystyyn ja menoks!Saitko lumityöt tehtyä? Mulla kyllä yleensä (sillonkun joskus muinoin mulla menkat oli :D)autto kipuihin kunnon rivakka liikunta vaikka alkuun sai kaksinkerroin kulkeakin.. Josko siis lumityöt on sunkin oloasi helpottaneet!

Ihanaa teillekin karvanen kaveri tulossa! Mitäs rotuja pohdiskelette? Onpahan jotain mitä 'lällytellä' ja pilalle paijailla :)

Leikkijunat ja rinnat... ei, ei aukene. Tule jo pihalta sisälle ja kerro meille mikä juttu tuossa on!! Ja miks just leikkijunat... hmm..

Masusalle: näinpä tuo Myyn vastaus näyttäis tarkottavan, eli kun saat kaks tasavahvaa viivaa tikkuun, on ovuloinnin ajat käsillä. Tervetuloa muuten joukkoomme kirjoittelemaan!

-Puhis
joka huomas et maailmassa on sittenkin IHANIA asiakkaita! Kuvitelkaas.. myin pari viikkoa sitten yhdelle miehelle matkalaukun.. No, nyt tuli mies reissusta ja toi mulle tuliaisena ihanan pienen nallen ja kiitteli mukavasta kaupankäynnistä kanssani! Vähänkö tuntuu mukavalta!! Varsinkin kun tässä alkuviikolla on ehtiny käydä jos jonkinmoisia ränkättäjiä.. Ihana tuollainen!! *tää leijuu nyt onnesta soikeena*

No päästetään teitit tuskista, se rinnat& leikkijunat vastaus on että lapsille ne on tarkotettu mut miehet niillä leikkii!!! ;D

Juu, eihän tässä lannistua auta! :D
Kiitos haleista Puhina! *halaa takaisin*

Vähän jäi lapioimatta vielä mut oli pakko tulla syömään (ja tänne ;D ) välillä!
Teki se oikeesti hyvää vaikka alkuun sattu sitten niin ihanasti....
Laitoin nyt pyykkikoneenkin pyörimään ja kohta takas ulos! :D
(meinas muuten vaaleiden pyykkien kans käydä legendaarinen punainen sukka-moka...)

Niin ja noista koirista, tällä hetkellä "paras" vaihtoehto olis saksanseisoja ja toisaalta isäntä heitti ilmaan idean huskysta tai laikasta ja mäkin alan niihin(kin) lämmetä.
Mä tykkään myös sakemanneista, rotikoista ja berneistä mut isäntä kun haluis metsästyskaverin vaikka muutkaan rodut ei oo poissuljettuja, niin toi saksanseisoja olis aika passeli..
Tää on niin vaikeeta, voisin ottaa vaikka noi kaikki :D
Ja vielä yks vaihtoehto on ihan vaan sekarotuinen turrikka, kunhan tietää suunnilleen mitä rotuja siinä on ja sitä ei osteta kenenkään auton takapaksista pahvilaatikosta vaan koti ja vanhemmat/ tai emo täytyy nähdä.
Kattoo nyt sit mikä turre meillä tulee olemaan. :D

JA TULE PUHINA ALAS SIELTÄ TAIVAISTA!!! :D :D

RAMONA ON TÄNÄÄN HUUDELLU MEILLE...:D Tuota Puhinaa pitääkin välillä komentaa...on niin villi tyttö...;)

Juu, juu...vitsi aukes...:D

Ne kivat asiakkaat on sitten mukava juttu..mä olen kerran saanut ruusun vanhalta rouvalta, jonka päivän kuulemma pelastin kohtelemalla häntä hyvin...tuli ihan kyynel silmään...

Joo-o tää lähtis kotiin...

Myy.

Moikka vaan, tänään vähän paremmalla aikaa.

Vai on Ramonalle "pentukuume". Mulla kans vähän sellainen nostellut päätään. Aina ennen minulla on lemmikkejä ollut, nyt ei muutamaan vuoteen mitään. Matkusteluharrastus vähän häiritsee lemmikkien omistamista. Noista sun esittämistä vaihtoehdoista mä valitsisin Huskyn (tai Laikan joka myös kuulosta ihanalle pörröisyydelle, en oo varma mille se oikeesti näyttää...). Ne on ihania turilaita :) Itse olen kyllä ollut aina pikkukoira/kissa ihminen, lähinnä koska en jaksa ravata mitään kolmen tunnin lenkkejä aamuin illoin isojen kanssa. Pienet koirut jaksaa tarvittaessa lenkkeillä pitkäänkin, toisaalta ovat sadesäällä samaa mieltä kanssani siitä että pikapisupyrähdykset riittävät... ;) Metsästysseuraksi niistä ei kyllä taida olla...
Pahoitteluni myös monneista samalle suunnalle, ja ei kun vaan kohti uutta yritystä!

Minäkin työskentelen palveluammatissa, ja ihanallehan nuo asiakkaiden kivat muistamiset aina tuntuvat. Minua on hemmoiteltu mm. suklaalla. Mutta käsi ylös tytöt, miten usein tulee itse edes kiitettyä kunnolla hyvästä palvelusta? Saati kiikutettua jotain kivaa hyvälle myyjälle (tms)???? Itse oon yrittänyt tehä parannusta tässä asiassa, kun itsellä ainakin koko päivä on pelastettu tuollaisen ihanan asiakkaan jäljiltä.Tuntuu kivalle jakaa kiitosta sitten itsekin kun sen paikka on. Niin helppo on aina valittaa ja marista, miksi kiittäminen on niin vaikeaa??? Se vaan aina unohtuu. :(

No eipä tännekään ihmeempiä, ja tämäkin "vähä" siis täysin asian vierestä. Kultaa en oo saanut kellistettyä, toisaalta oviksen suhteen ei kai oo kiirekään vielä, mut oishan sitä kiva muulloinkin saada. Etenkin meidän perheessä, missä ei tuolla oviksella oo tällä hetkellä niin väliä. :P

Viluski kp9/n.35

Heipsis!

Lenkkeilyn määrästä jotain..

Ei se koiran koko taida olla ihan suoraan verrannollinen tuohon lenkin tarpeeseen. Laatu on tässäkin tärkeämpää kuin määrä :)
Meillä ainakin näyttää koira hyvinvoivan ja hienosti kehittyvän kun saa aamuisin reilun puolen tunnin ulkoilun, iltapäivällä puolesta tunnista tuntiin ja illalla yleensä tehdään yhdessä se tunnin-kahden lenkki. Toisaalta etunamme on omakotitalo pihoineen,joten koira saa olla myös vapaana pihalla ja ainakin silloin kun mekin siinä puuhastelemme touhuaa kyllä koirakin reippaana mukana. Viikonloppuisin tulee sit tarvottua ajan kanssa ja uskoisinpa että meidänkin koira, vaikka vielä pentu onkin, kulkisi sujuvasti jopa kymmenen kilometriä kunhan vaan tahti on rauhallinen. Sillä kun tuppaa menemään vielä kovasti aikaa maailman ihmettelyyn :) Ja toivottavasti pysyykin tuollaisen raukeana karvakuorona, joka ympäristöään rauhassa nuuskuttelee niin pysyy stressitasot alhaalla ja koira tyytyväisenä.

Tänään oli taas pomo ilonani koko päivän. Onneks oli juttuseurana. Sujui päiväkin mukavammin! Onneksi on loisto pomo!

Täytyy myöntää et harvemmin tulee hyvästä palvelusta kiiteltyä, mut pari viikkoa sitten soitin parin putkimiehen perään kun tulivat pienellä varoitusajalla korjaamaan liiketilassa hajonneen putken ja 'tuoksahdus' joka liikkeeseen levisi oli kaikkea muuta kuin ihastuttava. Oli vielä niin UPEITA putkimiehiä että siivosivat kyllä jälkensä parempaan kuntoon kuin oli tullessaan. Heidän pomolleen soitin ja pyysin välittämään kiitoksen. Toivottavasti meni perille.

Heipsan, tämä tyttö lähtee keräämään kirpparille taas uutta lastia kasaan ja illalla loikoo tyytyväisenä saunan lauteilla... kenties korkaten yhden puolukkasiiderinkin..
Katsoiko joku muu eilen 4D-dokkaria raskaana olevista juopottelevista brittinaisista?? Mä olin ihan järkyttynyt että niin moni suhtautu asiaan olkia kohautellen, et "eihän elämä raskauteen lopu, joten kai sitä voi vähän sillon tällön ottaa" ... Toki jos nyt omaakin käyttöään miettii et helposti saunan jälkeen tulee se siideri juotua, niin onhan se 9 kk:n aikana melkoinen määrä.. Mut voisinpa sanoa et jos plussa pärähtäis niin kyllä tämä tyttö jättäis sen yhdenkin siiderin juomatta.

No, näihin kuulumisiin päättelen tänään päiväni kanssanne!
Voikaapas hyvin!

-Puhis

Moikka moi!

Joo, mä katsoin vähän aikaa sitä dokumenttia...en kestänyt enempää, kun alkoi verenpaine nousemaan ja tarkoitus oli mennä aikaisin nukkumaan..no, sen verran olin kiukkuinen ja ahdistunut, että nukuin tosi huonosti. Mut siis, ihan kamalaa kuunneltavaa oli, kun se yksikin viihteellä ollut nainen kertoi juoneensa VAIN kolme limuviinaa!! Niissähän on 5 potkua.. Ja nainen oli 5. kuulla. Anteeksi, jos nyt loukkaan jotakuta, mutta britit ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä (en yleistä, mutta osa sakista on aika juntteja). Sit oli kamala katsoa sitä naista joka heijjas sitä pientä vauvaa, joka huusi pää punaisena "Eihän siitä ole mitään haittaa jos imetyksen aikana ottaa hieman viiniä...ei se ainakaan niin vaarallista ole kuin raskausaikana..eihän?" Voi, herran jestas...

Eilen sain oman kullan takaisin kotiin...mutta en saanut...oltiin molemmat ihan poikki. Ehkä sit viikonloppuna...tai tänään, kun on saunailta...

Mä olen kanssa katsonut koiruleita sillä silmällä...yksi ihana pentu tulee joskus vastaan työmatkalla...suloinen kuin mikä. Ja sit sellainen sinisilmäinen koira asuu meidän taloyhtiössä ja se on aivan upea. Eläimethän tunnetusti alentavat stressiä...eli niistä on kyllä niin paljon iloa...ja jos Ramona sun mies haluais metsästykseen kaverin, niin sehän on hyvä syy hankkia koira. Vauva vois tulla "siinä sivussa"...:)

kaksi viikkoa lomaan...voi kun säilys järjissään sinne asti...

Myy.

Hei kaikki puolihullut! :)

Toi oli siis viittaus tohon Myyn toiveeseen. Ja vastaus myös Vilukisulle: eipä juuri tule kiiteltyä hyvästä palvelusta.. Mäkin olen tavallaan palveluammatissa, ehkä vähän erilailla kuin te, mutta harvoin saan mitään konkreettista palautetta. Pari kertaa olen saanut kukkia ja kerran skumppapullon! Ja ne tulen muistamaan aina. Eli ehkä pitäisi itsekin muistaa muita.

Mua väsyttää ihan kamalasti.. mutta olen silti hyvällä tuulella. Vaikka olenkin vihainen tuolle pakkaselle, mitä se enää tänne tulee.. hus hus! Mutta auringon paiste piristää, toistan vähän itseäni, mutta oon ihmeissäni kuinka iso vaikutus sillä on muhun. Torstaikoomasta huolimatta. Mutta huomenna on jo perjantaikooma, jee! ;) Sitä odotellessa siis mennään. Ja lääkäriä, hui..

Sinis

Rattoisaa torstaita kaikille!

Täällä sitä haaveksitaan tulevasta mökkiviikonlopusta ja metsävaelluksesta.. pitäisiköhän kaivella termospullokin jo kaapin uumenista mökille mukaan. Kuumaa kaakaota.. ja sithän vois taas testata sitä Cointreauta kun on edellisestä selvitty ;P

Mua kans Myy jotenkin kauhistutti sen yhden koliikkivauvan äidin otteet kun se oikein läpsi sitä lastaan niiden heivailujen lomassa. Tietysi vauvalla on vaipat et ei se läpsiminen sitä kenties satu, mut jotenkin näytti se touhu kyllä niin kovakouraselta.. Teki mieli huutaa:"Anna mulle sen pikkunen, niin pidän sitä vaan ihan rauhassa kehoa lähellä, josko edes vähän rauhottuis." Tuntu jotenkin niin kurjalta et pitää koko ajan itsestään niin etäällä ja heivaa vaan... Kyllä munkin kans on lentokonetta leikitty ja samaa olen minä tehnyt muiden vauvoille, mut lähtökohtaisesti siis niin et laps on hyväntuulisena ja odottaa naama naurusta kippuralla et milloin taas saa 'lentää'.. No niin.. me lapsettomathan sitä ollaan varmaan parhaita noita pikkusia hoitamaan... mut tuli vaan sellanen tunne et miksei se vaan vois hellästi pidellä sitä lasta?!! Ja kun se siinä jotain viel sanoi et sil on ollu kipuja koko ajan syntymästä lähtein.. ?? Onko sitten vatsavaivoja tai mitä, mut kai sitä vois koittaa muutenkin rauhottaa kun naamakireenä lennättelemällä.. Varmaan kai siinä on jo pahoinvointia ku jatkuvasti heivataan.. Kai sitä äitiäkin pitäis vähän ymmärtää jos vauva tosiaan itkee vaan koko ajan, ihan VARMASTI väsyttää ja on konstit vähissä mut SILTI!!
*PUH* siis joo, mä muuten lopetin sen katsomisen kans kesken noin puoles välissä kun en jaksanut/pystynyt.. Kun tää on niin tätä.. sellaiset ihmiset saa lapsukaisia, jotka ei edes ymmärrä et ei ne "limuviinatkaan" pelkkää keltasta jaffaa ole. Nih!

*huh, tää täti täällä taas puhisee*

Ommoo nappoo pikkusen:
e-pillereiden lopettamisesta kaksi vuorokautta - ei menkkakipuja eikä tädin oireita missään nurkilla.. ootellaan siis edellensä. No, ihan vissiin alkavat monttusella mökkitiellä :D

Mitähän sitä tänään oikein keksisi..
aamulla jo tunnin jotain askartelin aikani kuluks pienistä nahkasuikaleista.. Taidan ruveta rakentelemaan koiralle uutta pantaa seuraavaks..jos vaikka tunnin kaks sais vierähtämään :)

Energistä päivää teille kaikille!!

Ja elähän Ramona huutele mulle, pilvissä on kivaa kun on pitkät sääret ja varpaat siel päässä jotka hipoo maankamaraakin aina välistä... Et siis juu, ihan tolkuissani pysyn vaikka välistä vähän leijunkin :) Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa! *rutsku takasin taasen, kiitti halista sullekin*
Saksanseisoja kuulostaa hyvältä! Olen muutaman sellaisen suloisuuden kans matkan varrella tavannut. Sitä saa sit opetella trimmaamaankin :) Pysyy näpit vahvoina kun saa karvat nyppiä :D Sillä kun opettelet niin me tullaan sit jatkossa nypityttään säärikarvatkin sulla :)
Muhun jotenkin vetoo nämä luppakorvaset rodut ulkonäkönsä puolesta paremmin, kun näyttävät pehmosemmilta, vaikken sinällään pysytkorvasta laikan/huskyn pentuakaan varmasti vaille hempeilyjä jättäis :) Ja edellinen koirani kyllä oli ihan topakka sekarotuinen pystykorva ja hyvin rakas sellainen. Berni on taas vaan vienyt sydämen jo lapsuudenkodin aikoihin ja tämänhetkinenkin berni on niin supersuloinen sekä ulkonäkönsä että luonteensa vuoksi et pois en vaihtais.

Eihän tuota Puhiksen tekstiä voi naama kurtussa lukea (vaikka kuinka yrittää :D )... Oot kyllä välillä ihan super-pöhkö-ihanuus!

Joo, Sinikselle kovat tsempitykset täältäkin suunnalta!!!

Hitto, nää torstait...aaargh... no, onneks huomenna on perjantai...lauantai vielä duunia...ja sen jälkeen voikin jo alkaa odottelemaan lomaa..(tää viikko töissä on ollut melkoista kärvistelyä, kun toinen työkaveri on lomalla ja toinen sairaana...ihan paskaa olla yksin.)

Mä olen kovasti kissaa meillä haikaillut, mutta menetys koskee vielä liikaa sydämeen...

Myy.

Kiitti Myy!

Ihanapa olet itekin :)
*torstairutsku sullekin!*

-tää rupee nyt oottaan miestä päiväkahville :) Töissä ei muita käy niin täytyy ukkosta vaivata seuraa pitäämään :P Meil on siis virallisesti pk-suhde :))

Kiitti Myy!

Ihanapa olet itekin :)
*torstairutsku sullekin!*

-tää rupee nyt oottaan miestä päiväkahville :) Töissä ei muita käy niin täytyy ukkosta vaivata seuraa pitäämään :P Meil on siis virallisesti pk-suhde :))