Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

-2009-

Vieras
Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

VAUVAHAAVEILIJAT:

Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi, plussa 12/08
Dinna 26, tjot 05/08, y 12/08, plussa 01/09

Heippa ja mukavaa sunnuntaita kaikille.

Availin uuden ketjun maaliskuun ekan päivän kunniaksi ja siirsin uusimman jännäyslistan mukaan. En löytänyt sellaista listaa, jossa olisi ollut Puhinan tiedot joten jos haluat niin lisää tähän ketjuun jotta siirtyy aina uuteen mukaan.

Edellisen ketjun motkotusten innoittamana kävin selaamassa aikaisempia ketjuja enkä löytänyt kyllä yhtään sellaista mukaan pyrkinyttä joka olisi jätetty huolimatta mukaan. Kaikki uudet ovat päässeet mukaan ja jatkaneet kirjoittelua ketjussa. Jos joku löytää esimerkin tästä syrjimisestä niin sopii näyttää. Yhdyn muutenkin Sinikseen, että tottakai meidän yli vuoden täällä kimpassa kirjoitelleiden jutut voivat näyttää sisäpiirijutuilta, mutta jos joku kirjoitus jää vaivaamaan niin kysykää, ei meillä mitään salakieltä täällä ole. Toki voin pyörtää mielipiteeni jos todistusaineistoa löytyy!

Wau, Ramona on saanut jo vauvatavaraa kotiin, toivottavasti saat pienen matkustajan pian turvaistuimeen. Tsemppiä siivoukseen, mullakin olisi makuuhuone siivoamatta, muuten urakoin eilen. Voihan ovis hyvinkin olla tuloillaan jo noilla kiertopäivillä. Mulla on joskus lyhyessä (25) päivän kierrossa ollut ovulaatio kp 11.

Sinililjasta tulee uusi Anna-Kaisa Saarinen vielä tuolla treenaamisella :) Entäs pian kun lumet sulaa, aiotko etsiä jostain hiihtoputken vai alatko treenaamaan rullasuksilla? Hyvä että herkkulakko pitää siellä päässä, täällä on taas lipsuttu ja olen mussuttanut lakuja viikonlopun kunniaksi :) Maanantaina taas takaisin ruotuun. Alkaakos siellä ovis olla ovella? Onko sulla ultra ensi viikolla, tulikos miehesi tulokset silloin? Tsemppiä.

Mites Puhiksen Tallinnan reissu meni? Toivottavasti oli rentouttava reissu?

Vilukisun pienet lomapaljastukset kuulostaa ihanalle... Pääsispä itsekin... Kiva vire teillä jäi lomalta makkariin, onpahan enemmän mahdollisuuksia "vahingolle". Toteutitkos suunnitelmasi humalasta ja hyväksikäytöstä ;)

Mihin lienee Prätkis kadonnut? Huhuu? Olis kiva kuulla kuulumisia sieltäkin suunnalta.

Nyt taidan houkutella miehen lenkkeilemään ja sit syömään. Taidan kyllä eka siivota sittenkin tuon makkarin. Ja loppuilta Siniksen tapaan sohvalla...

Sunnuntaiterkuin Tiiti

Moikkamoi!

Mites noi lyhenteet ny meneekään..? Eli onx se niin, että nimimerkki + mun ikä/ukon ikä + Y (=yritystä) :D

Jos näin on, ni mulla ois

Lime 24/24 Y 11/08

Oon hetken aikaa lukenut vauvahaave-palstan keskusteluita. Niistä olen saanut paljon tukea ja innostusta tämän uuden asian läpikäymiseen eli vaavihaaveeseen. :) Nyt oli pakko tulla kurkkaan tänne ja hakeen vastausta pitkään kiertoon. Lopetin siis pilsut 11/08 ja mulla tuli kahdet menkat ihan "normisti" eli n. 28 pvän kierrolla. Nyt sitten viime kierto oli 35 pvää ja tänään on 35/?? eikä menkkoja/menkkaoireita näy.. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Raskaana olemisen mahdollisuus on melko pieni, sillä mieheni on ollut töissä toisella paikkakunnalla eikä olla nähty juurikaan.. Kuinka pian olette vastaavassa tilanteessa menneet lekurille?

VAUVAHAAVEILIJAT:

Lime123 24/24 Y 11/08
Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina
Ramona 20/41 Y 10/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,

Tervetuloa mukaan Lime!
Voi kuule, et arvaakaan miten paljon meillä on tuollaisesta kokemusta, minulla ainakin. Eli jos olet varma ettet ole raskaana (oletko testannut) voit toki käydä lääkärillä jos haluat, mutta todennäköisesti et sieltä sen kummempaa tietoa saa kuin että on ihan normaalia että kierrot sekoaa hetkeksi pillereiden lopettamisen jälkeen. Toki gynellä käynnistä ihan perustarkastuksenkin vuoksi ennen mahdollista raskautumista tuskin ainakaan haittaa on.

Minulla siis meni yli puoli vuotta pillereiden jälkeen ennen kuin kierto tasottui, ja näköjään vieläkin osaa aina välillä venähtää. Toki ikääkin on 5 vuotta enemmän kuin sinulla, joten ei varmaan tuo koneisto jyllää ihan nuoruuden voimallaan enää? Hui, kauhistuttava ajatus....

Kiitos vaan, joku lanseerasi minut ketjumestariksi, mutta Tiiti pelasti pulasta. Nyt on pakko myöntää että vaikka ahkera kirjoittelija olenkin, en ole tainnut ikinä meille uutta ketjua avata. Pahishan sen homman aina hoiteli ennen plussautumistaan.

Ja ei onnistunut mun kauniitjarohkeat- tempaus. Lähdettiin sitten kaverin luokse iltaa istumaan ja nauttimaan ne juomat, niin jäi välistä. Muutenkin arki iskenyt ja väsyttää ja makkarissa ollut hiljaisempaa, höh...

Mitäs muille?
Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille,
Vilukisu (jonka dieetti on edistänyt painoa +900g...grrrrrr)

Jee, uusi ketju!

Tervetuloa Lime! Ilmeisesti kiertojen heittely on aika yleistä eikä lääkäriltä välttämättä mitään muuta neuvoa saa kuin odottelua.. En osaa sanoa.

Ai mikä kauniitjarohkeat-tempaus? Vilukisun juonia vai? :)

Ei Tiiti enää tässä iässä huippu-urheilijaksi tulla.. eikä kyllä muutenkaan. Mutta oon innostunut hiihtelystä, harmi vaan ettei täällä etelässä taida enää pitkäksi aikaa lumia riittää. Mutta jos vielä muutaman kerran ehtisi menemään, sitten voisi siirtyä hölkkäilyyn. Pistin huvikseni viikonloppuna sykemittarin päälle, reilun tunnin hiihtely kulutti sen mukaan yli 700 kaloria!! Joko alkoi teitäkin kiinnostamaan?? ;) Lakujen syönnin sijaan?

Joo, mä menen huomenna taas ultraan, se on vasta kp 11 silloin eli ovista odotellaan. Ehkä huomenna saan jotain tietoa niistä verikokeista tai jopa miehen tuloksista, en tiedä. Mä käyn vielä ensi viikollakin verikokeissa, sen jälkeen varmaan sitten selviää jotain jatkon suhteen.

Mä oon ihan järkyttävän väsynyt.. nukuin tosi huonosti. Oikea koomapäivä menossa. Onneksi on aika tiivis ohjelma töissä, pysyn ehkä hereillä.. Nyt taidankin mennä hakemaan kahvit, eihän tästä muuten tule yhtään mitään.

T.pirteä Sinis kp 10

Moikka kaikille!

Kiitoksia vastauksista! Juuh, odotteluahan tämä on ja vaatii sitä pitkäjänteisyyttä (mitä mulla ei tod ole! :)) Voishan sinne gynen perustarkastukseen mennä, viimeisestä taitaa se vuosi kohta tulla..

Menkat alkoi tänään, toisaalta onneksi.. Kierto on nyt kai sellaset 36 pvää.. Kertokaas kokeneemmat, että lasketaanko sellanen ruskea tiputteluvuoto ennen menkkoja kiertoon? Vai alkaako kierto sit siitä varsinaisesta ferraripäivästä? :) Oon viel aika pihalla näitten kanssa! X)

Ihan outoo kirjoitella tällaiseen foorumiin..en ole koskaan ennen tätä tehnyt! :) Eiköhän se tästä ala luonnistuun! Mukavaa viikon alkua kaikille!

Voi kuule Lime, kohta sä olet yhtä pahasti nalkissa tänne kuin mekin ;)

Kierto lasketaan alkavaksi siitä kunnon vuotopäivästä. Se on välillä vähän hankalaa arpomista, mutta ilmeisesti näin kuitenkin.

Mun koomapäivä etenee, hitaasti mutta varmasti.. ai että kun voisi ottaa pienet tirsat.. ihan tosi pienet vaan.. krooh..

Heippa Hei!

uusi ketju, uudet kujeet...taisin käyttää samaa juttua viimeksikin, mutta jospa se nyt tehoaisi. No, ainakin uusi kirjottelija...Lime..elikkäs tervetuloa tähän "kahjoon" sakkiin...:D Viluski on tän ketjun pitkäkiertolainen, että sieltä suunnalta ainakin saat omakohtasta kokemustietoa..

Viluskille anteeksipyyntö...:) Pahishan se meidän ketjun korkkaaja oli...

Jaahans, että Siniksellä koomapäivä...meillä oli miehen kanssa niin kiva viikonloppu, että tän kooma on ainakin väliaikaisesti loppunut... Siis mä olen niiiiin ihquna pihkassa... *hymyilee* (luultavasti näytän ihan kahelilta...)

Ja siis mun puhuttelu on mennyt perille osittain...mun vasen tissi kuvittelee olevansa raskaana...mä sanoin sille suihkussa, että ei se nyt vielä voi olla, kun on vasta kp 9. :D

Olen yrittänyt mun kalenteria lukea, että mitähän me tehtiin oikein joulukuussa, kun tulin raskaaksi...voiskohan mun ovis olla aikaisemmin kuin mitä olen luullut... että olen alkanut tikuttelemaan ovista liian myöhään.. hmm...:S

Joko Puhis tuli takas...vai onko "bad hair day"...:D

Niin, mä mietin kans sitä Prätkistä, et jokohan se on toivon heittäny kaivoon...kyllähän se nyt ilmottas jos olis raskautunu...:)

Myy.

Ja Lime..mä taidan olla ruskean-vuodon-erikoisnainen...:) Eli pari päivää ennen Kp1 alkaa tuhruttelu, jota en siis ole vielä menkoiksi laskenu, mutta masentaa ihan yhtä tehokkaasti... KELE!!!

Myy.

Ja meidän "Aikulle", joka on nyt hiihtokuningatar...että onhan niitä hiihtoputkia olemassa...eikun sinne lykkimään, kun asfaltti alkaa tulla vastaan... Luin just, että Suomi on ainoa maailma missä hiihtoputkia on . (no, okei Ruotsissa on yks...) Hulluja me suomalaiset...:)

VAUVAHAAVEILIJAT:

Lime123 24/24 Y 11/08
Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina
Ramona 20/42 Y 10/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,

Mulkkasin tonne listaan ukon iän kun se tossa helmikuussa jo vanheni... :)

Huhhuh...Heräsin äsken vasta ja nyt on pönttö ihan sekasin!
Meneekin loppupäivä tämmösessä puolihorteessa... :D

Vai mulkkailit sä Ramona ukkoas vanhemmaksi. :D Kohta ois sama eessä, onneks ei tarvii ihan hetkeen vielä omaa ikää mulkata kolmosella alkavaksi... iiik!

Ja juu, mä oon tän ketjun virallinen kiertolainen vaimikäsenytoli? Ja ei tää enää taida olla ihan normaaliakaan että jo toista vuotta kiertojen pituus heittelehtii. Mutta tosiaan pillerien lopetuksen jälkeen kuulema on normaalia. Kaverillani ei edes tullut menkkoja liki kolmeen kuukauteen kun pilsut jätti. Olivat varmoja etteivät ole raskaana, joten lääkäri käski vaan odottelemaan, ja tulihan ne sieltä sitten aikanaan.

Nyt kun Lime olet alkanut jännittämään vauvan mahdollisuutta, saatat tulla huomaamaan että mielellä voi myös olla uskomaton vaikutus kehoon. Sitä löytää kaikki mahdolliset raskausoireet itsestään joka kuukausi, ja mahdollista on myös myöhästyttää menkkoja silkalla stressaamisella. Lukaise Lauran tietoisku tuolta vauvakuume ketjuista, siellä on aika hyvää asiaa.

Vilukisu

Vilukisu: Juup, kroppa tuntuu olevan (tais siis mieli) joka kuukausi sitä mieltä, että raskaana ollaan. Ja oon aikas kova stressaaja..Ukkopahanen on vaan nyt toisaalla töissä ja tulee kotiin piakkoin, on ollut poissa kotoa parisen kuukautta. Ollaan nähty harvakseltaan. Eli yrittäminen jatkuu keväällä :).

Myy80 ja muut: kits avusta! Eli nyt alan täst edes laskemaan kiertoni vasta siitä varsinaisesta vuotopäivästä! Osais joskus viel sen oviksen bongata, ni hyvä.. Mites noitten ovistikkujen käytön laita on? Millaisia kokemuksia teillä on niistä? En ole oikein niitä vielä harkinnut..Ehkä tässä kesemmällä... :D

Lime:Mutta oikeestaan ihan hyvä juttu toi miehen reissu tähän väliin, saat rauhassa tutustua kiertoosi ilman että on sitä "pelkoakaan" että olisit raskaana. Varoituksen sanasena että täältä saat välillä lueskella toinen toistaan innostavampia lima-analyysejä, on meistä tytöistä tullut sen verran hyviä lima-analyytikkoja täällä kuukausien kuluessa. ;D

Eli ovista en ole ikinä tikuttanut. Pelkään että tieto lisää tuskaa, mutta kyllä ketjusta tikuttelijoitakin löytyy, joten kokemuksia varmaan saat heiltä. Ovista voit yrittää bongailla myös tutkimalla valkovuotoja (sitä surullisen kuuluisaa limaa!) ja mittaamalla aamulämpöä. Molemmat ovat erittäin epävarmoja menetelmiä, mutta ehkä hiukan suuntaa antavia kuitenkin.

Viluskilla täällä meneillään vähän hidastempoinen työpäivä, kuten saattaa taas kirjoitteluaktiivisuudesta huomata... Siniskö se kyseli suomennusta mun kauniitajarohkeat-yritykselleni? Kun siis tuolla helmikuun ketjun lopussa heitin että taidan juottaa ukon känniin ja hankkiutua salaa raskaaksi kuin saippuasarjoissa konsanaan. Ja kaikkihan me tiedämme/ymmärrämme että se oli tsoukki, tiedoksi vaan ennen kuin joku taustailija tulee kommentoimaan miten moraaliton olen tuollaista suunnitellessani... ;) (Ja muutenkaan ei ihan mee niinkuin saippiksissa nää jutut, voi kun sen raskauden voiskin tilata tarvittaessa, noissahan kertalaaki riittää yleensä...)

Mulla olis muuten kans ihan hyviä oireita jos ei eleltäis vasta ovista edeltäviä aikoja, on etonut ja ollut valkkaria sun muuta, tissitkin kipristelee välillä... Kroppa sekaisin tai sit ovisoireita?

Juuh, ei nuo limajutut haittaa ollenkaan! Ihan hyvä vaan, että niistä jutskataan täällä.. X) Eipähän sitä ihan jokaiselle ystävälle tee mieli jakaa.. En kylläkään ole tätä vauvahaavetta jakanut ku vaan kolmelle ihmiselle mun ja ukon lisäksi.. Ei jaksa sitä kyselytulvaa ja ihmettelyä, et mixei sitä olla jo raskaana! Suunnitelmissa kuitenkin yrittää vauvaa melko rennosti ja toivoa ettei paneskelusta tule pakkopullaa! :) Ja sehän on siis kuitenkin "vaan" suunnitelma..kyl mä itseni tiedän! Mut yritys kuitenkin sekin, että pysyis mahd tyynenä.. Joop, kai se on jotain muutakin tänään vapaapäivällä tehtävä ku vaan kököttää koneen ääres! :) Illanjatkoja!

Ihanaa, että Myy on noin hyvillä mielin! Nauti nyt siitä!
Se hyvän mielen määrä on vissiin vakio täällä, mulle iski taas joku lievä masis.. kyllä se tästä. Liittyy tähän vuodenaikaan, taisin jo siitä kirjoitellakin, mutta toistanpa silti itseäni. Kesäsuunnitelmat ym. tuo taas mieleen sen, että johan tää on kertaalleen käyty läpi.. tuli taas sellainen epäusko, että miten me edelleenkin ollaan tässä samassa vaiheessa? Ootteko koskaan sellaista kuullut tai pohtinut? :) No, kyllä se tästä.

Ai sellainen kauniitjarohkeat-temppu Viluskilla oli mielessä ;) Joo, ei mee elämä ihan samalla tavalla, mikä on kyllä yleensä ihan hyvä juttu.. :)

Mites teidät tissit? Raskaana or not? Mullakin alkaa taas viriämään niitä tuttuja ovisoireita sekä tisseissä että tuolla alapäässä.. meen tänään ultraan tsekkaamaan tapahtuuko siellä mitään. Vähän jänskättää, jos ne miehen tulokset tulee tänään.. Vitsi, että toivoisin niiden olevan kunnossa! Pitäkää peukkuja.

Prätkis?? Mitä kuuluu? Ja mitä ihmettä Puhinalle on tapahtunut? Me ollaan ihan lirissä täällä ilman sun pitkiä tarinoita.. ;) Ja Tiiti, piinaviikko menossa?

Mä vähän mietin, että josko jättäisin tikuttamatta oviksen tällä kertaa. Meidän viikko on aika täynnä, joten ne mahdolliset seksipäivät on ja aikalailla selvillä.. tai siis milloin ylipäätään ehtii. Eli ehkä mun on turha tikutella. Ollaan kyllä menossa viikonloppuna kyläilemään sukulaisten luo, mitenköhän siellä pystyisi hommat hoitamaan.. pitänee yrittää kuitenkin.

Mutta kaffepaussi kutsuu, jee! :) Tulkaa piristämään mua! Tai pirtämpi oon kyllä fyysisesti, ihanaa kun sai kunnon yöunet, hyvästi kooma! Henkinen kooma sen sijaan jatkuu.. normiolotila siis.

Sinis kp 11

...joo..toi tyyni yritys-vaihe on kyllä tuttu...toivottavasti sulla Lime onnistuu paremmin kuin mulla...:D Tai ehkä se olis onnistunu , jos tää yritys ois jossain vaiheessa päättyny onnelliseen lopputulokseen... Onhan se siis nytkin vielä edessä...(ollaanpas sitä toiveikkaita..), mutta on tässä jo kaikki mahdolliset fiilikset käyty läpi...

Myy.

Huomenta-päivää!

Joo, jos haluatte nähdä minkänäköinen mä oon, niin etsikää vaan käsiinne sanakirja, ja sieltä kohdan tyyni vieressä on varmasti mun pärstäkuva, sen verran hienosti on täälläkin tuo tyyneily onnistunut välillä... :)

Ai vitsit, Siniksellä onkin sitten jännä päivä edessä. Tottakai pidän peukkuja että sekä sinun että miehesi tulokset olis ok. Ja sinuna en tikuttaisi tällä kertaa ovista jos on niin täysi viikko edessä. Kyllä se tärppi tulee jos on tullakseen tikuttamattakin, ja jos bongaatoviksen ja et pääse sitä hyödyntämään, sehän se vasta sitten on omiaan luomaan niitä pettymyksiä? Antakaa mieluummin sukulaisten nauttia visiitistänne korvat punaisina, ja antakaa sattumalle mahdollisuus?

Täällä meillä päin ainakin tihuutti jotain hyytävää tihkua vaakatasossa aamulla, joten eipä sekään paljon mieltä piristä. Blaah...

Ja juu, mullahan on jo takana esim kaksi joulua, joista kumpanakin mun jo "piti" olla vähintään raskaana. Ei tän näin pitänyt mennä, ja on kyllä välillä ollut usko todellakin koetuksella. Mutta kai se vaan niin on uskottava että asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella.

Mutta onneksi Myy tarjoaa tän viikon päivänpaisteen meille. Tosiaan taitaa olla se hyvänmielen määrä vakio. Mulla joku ihmeen alavireinen jakso ollut kanssa, ja välillä jopa tuntunut että se ja sama onko esim. mies kotona vai menossa. Odottelen seuraavaa rakkauspuuskaa, välillä tää arki vaan on niin pirun.... arkista.

Vilukisu kp17/35-?

Huomenta!!
eilinen päivä meni tosiaan kun jossain sumussa olis kävelly....! :D
Hitto että pitikin koisata koko päivä...

Jännä nähdä oliko toi viikonloppuinen limailu ovista... Ainakin se loppu kuin seinään.
eikä pahemmin tullu hyödynnettyä... Mut eipä sen väliä, kuhan toi kerto nyt vaan olis normaali eikä niin pitkä kun viimeks...
Noi tissit on menkoista lähtien ollu niin kipeet että mun menee kohta HERMO!!! X)

Se Puhina on varmaan oikeesti jääny sinne Tallinnan hulinaan! ;D

Sinikselle tsempit lääkärireissuun että teillä molemmilla olis kaikki ok! :)
*Peukut ja varpaat pystyssä* :)

Voitteko nyt vähän potkaista mua persaukselle, että saisin tänään edes jotain järkevää tehtyä?? Laiska päivä tämäkin. Meitä sumussa tallaajia on täällä näköjään usemapi tällä viikolla ;)

Ai että itse tyyneyksen kuva löytyy sanakirjasta? :) Pitääkin käydä vilkaisemassa.

Mä keksin yhden lisäsyyn tähän mun kevätväsymykseen: laihis. Koita siinä sitten olla pirteänä, kun ei saa syödä.. pitäkää porkkananne, mä lähden nyt kunnon lounaalle! No ei, oon syönyt ihan tarpeeksi, mutta heti kun jokin asia on vähänkin kielletty, niin arvatkaas vaan himottaako heti uhmata sitä kieltoa?? Kuten esimerkiksi jatkuva suklaanmässyttäminen tai iltasyöminen silloin, kun ei edes ole oikeasti nälkä? Ei oo helpoo tää meikäläisen elämä! :) Mutta lääkärin jälkeen en kyllä enää tule takaisin töihin, vaan menen kotiin! Ja ehkä hiihtämään.. ;D