V
Vilukisu
Vieras
Huomenia!
Ninna: Raskausviikot tarkoittaa sitä montako viikkoa plus päivää on edellisistä menkoista, eli laskeminen aloitetaan kp1:stä. Siispä rv5+2 tarkoittaa että ed menkoista on viisi viikkoa ja kaksi päivää. Ja se mikä asiasta tekee sekavan johtuu just tuosta, ettei alkio/sikiö tuolloin tietenkään ole vielä yli 5:n viikon ikäinen, koska sehän on saanut alkunsa tietysti vasta aikaisintaan n. kolmannella viikolla. (ovis)
Ja kun on rv5+2, puhutaan että ollaan menossa kuudennella viikolla.
Kiitos hiivainfosta. En mä usko että mulla sitä. Mutta kun tän vaiheen kierrostahan pitäis olla ns. kuivaa aikaa, niin ihmetytti tuo valkoinen lima. Ja juu, tosiaan muistutti sitä limaa mitä yleensä tulee ennen niitä kananmunanvalkuaisia muistuttavia, siis sellaista lotionia, nam nam..
Ai itkut noita viisureita... Miks sulla pitäis se muuten Leikata? Mulla ne on aina vaan kiskottu pois??? Tiedän kyllä että joskus niitä joudutaan leikkaamaan, jos on hankalat juuret tms. mutta siis tiedätkö ettei sulta sitä saatais kiskottua ihan ilman leikkauksia?
Oishan se nyt saatava kuntoon jos tuollein oireilee. Yksityinen tulee kyllä kalliiksi, mutta saahan siitä osan Kelalta takaisin?
No, nyt vaan kipulääkettä kuuppaan kun vielä voi, jotain hyvää raskaudettomuudessakin!!!!
(Ja juu, muistelen että sulla kierto siinä vaiheessa että voit vielä lääkkeitä napsia..)
Ja siniksen puolesta vastaan, että näin olemme asian käsittäneet, ei laske yleensä lämmöt jos tärppi on käynyt. Mutta edelleen, lämmöt ei oo maailman tarkin oire, voihan joskus lämmöt olla alhaalla vaikka vaan siksi että makuuhuoneessa on ollut kylmä, tai on kiikuttanut roskapussin pihalle ja viilentynyt matkalla ennen mittausta. Ja kaikilla niin yksilölliset nuo lämmötkin. Mulla edelleen koholla, tänä aamuna 36,7.
Huomasittekos muuten ihanaiset Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa oli pari viikkoa sitten Wilsonilla ja Susalla biisinä "tahtoo veivaa veivaa". Unohdin silloin kommentoida, mut arvatkaa vaan soiko päässä loppuillan. ;D
Heräikäähän nyt muutkin hiukan piristynyttä kisua viihdyttämään!
puss,
viluski koopee kolkytkaks kautta noin kolkytviis
Ninna: Raskausviikot tarkoittaa sitä montako viikkoa plus päivää on edellisistä menkoista, eli laskeminen aloitetaan kp1:stä. Siispä rv5+2 tarkoittaa että ed menkoista on viisi viikkoa ja kaksi päivää. Ja se mikä asiasta tekee sekavan johtuu just tuosta, ettei alkio/sikiö tuolloin tietenkään ole vielä yli 5:n viikon ikäinen, koska sehän on saanut alkunsa tietysti vasta aikaisintaan n. kolmannella viikolla. (ovis)
Ja kun on rv5+2, puhutaan että ollaan menossa kuudennella viikolla.
Kiitos hiivainfosta. En mä usko että mulla sitä. Mutta kun tän vaiheen kierrostahan pitäis olla ns. kuivaa aikaa, niin ihmetytti tuo valkoinen lima. Ja juu, tosiaan muistutti sitä limaa mitä yleensä tulee ennen niitä kananmunanvalkuaisia muistuttavia, siis sellaista lotionia, nam nam..
Ai itkut noita viisureita... Miks sulla pitäis se muuten Leikata? Mulla ne on aina vaan kiskottu pois??? Tiedän kyllä että joskus niitä joudutaan leikkaamaan, jos on hankalat juuret tms. mutta siis tiedätkö ettei sulta sitä saatais kiskottua ihan ilman leikkauksia?
Oishan se nyt saatava kuntoon jos tuollein oireilee. Yksityinen tulee kyllä kalliiksi, mutta saahan siitä osan Kelalta takaisin?
No, nyt vaan kipulääkettä kuuppaan kun vielä voi, jotain hyvää raskaudettomuudessakin!!!!
Ja siniksen puolesta vastaan, että näin olemme asian käsittäneet, ei laske yleensä lämmöt jos tärppi on käynyt. Mutta edelleen, lämmöt ei oo maailman tarkin oire, voihan joskus lämmöt olla alhaalla vaikka vaan siksi että makuuhuoneessa on ollut kylmä, tai on kiikuttanut roskapussin pihalle ja viilentynyt matkalla ennen mittausta. Ja kaikilla niin yksilölliset nuo lämmötkin. Mulla edelleen koholla, tänä aamuna 36,7.
Huomasittekos muuten ihanaiset Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa oli pari viikkoa sitten Wilsonilla ja Susalla biisinä "tahtoo veivaa veivaa". Unohdin silloin kommentoida, mut arvatkaa vaan soiko päässä loppuillan. ;D
Heräikäähän nyt muutkin hiukan piristynyttä kisua viihdyttämään!
puss,
viluski koopee kolkytkaks kautta noin kolkytviis