Hyviä huomenia Ihananaiset!
Kiitti lohduttavista kommenteista viikonlopulla. Joo, mies on kumma otus ja NIIIIN ihana!

Elikäs rauha on solmittu ja sopua on hierottu

Lauantaina puhistelin täällä töissä ja unohdin kiukuspäissä aamulla puhelimenkin tuolloin kotiin. No, mieshän oli koittanut sitten monta kertaa soittaa kun ois halunnu asiasta puhua ja oli sit kirjoittanut piiiitkän ja ihanan viestin, jossa pyyteli jo anteeksi käytöstään ja koitti selventää tilannetta aiemmassa avioliitossaan kokemillaan pettymyksillä. No, sinällänsä vallan tilanteen ymmärrän, mut jatkuvana tällaista mustasukkaista käytöstä en kyllä voisi hyväksyä. (Tapaan kuitenkin jatkuvasti työn vuoksi miehiä ja jos jokaisesta kakslahkeisesta josta kotona mainitsisin tulis tällainen haloo niin hermothan siinä menis!) Kolmelta tuli mies sitten mua töistä hakemaan ja antoi niin lämpimät halaukset ja sovittelusuukot takahuoneessa et eipä siinä jääny enää epäselväks että voitais sovussa jatkaa eloa. Tein sitten vielä sellaisen 'tempun' et soitin tälle miehelle jonka olin mieheni poissaollessa tavannut ja pyysin et tulee tapaamaan miestäni! Mieheni oli ihan vaikeena, et eihän halua mun 'salarakastani ;P' nähdä, mut mä sanoin et parempi hänen on mörkönsä kohdata niin ei tarvii mulle niistä 'painajaisista' sit aina purkautua! No, tapaaminen meni sopuisasti ja kaikille osapuolille nähdäkseni jäi ihan hyvä mieli että näin toimittiin, eipähän tarvii miehenkään maalata piruja seinille et millanen kuuskymppinen adonis mua on tääl vokotellut

Sopulenkkiäkin sit sain, Jess!
Mä en vaan pidä noista gynekäynneistä yhtään :/ Mut tuskinpa niistä kukaan nauttii...
Sun olis pitänyt Outik nähdä meidän aiemmasta viestiketjusta kun olin gynellä käyny ja aivan riemuissani täällä kerroin miten ihana täti mut hoiti! Elikäs täällä kyl vilkuttelee yks, joka suorastaan nautti gynekäynnistä, jos nyt näin voidaan sanoa. Voisin siis suositella Hyvinkään terveystalolta yksityistä gyneä, joka on kyllä ihan loistava! Hoito tietty oli näytteenottoineen aika hintava, mut kyllä mä mieluummin kerran vuodes maksan vähän enemmän, jos joku kohtelee mun jalkoväliäni hyvin ja puhuu siitä kauniisti!

Mies saa kyllä kohdella sitä hyvin ihan ilmaiseks.. mut kai se siitä jotain iloakin sit saa
Ninna, mulla on sun kans ihan sama juttu ton Viluskin ja Siniksen nimien kohdalla. Välillä meinaan kommentoida ihan ristiin juttuja ja varmaan välillä sitä teen joka tapauksessa vaikka koitan vähän skarpata. Kyselit tuolla mistä päin me ollaan, no mä siis käytän Hyvinkään gyneä, joten voinen samantien myöntää täällä asuvani. Sit ei tarvii kauheen kauaa etsivätoimistoa pitää et juttujen perusteella selviäis missä olen töissä..

Tervetuloa vaan vaateostoksille ja farkkujakin voi sovitella

Voitais kyl sopia et jos tupsahdatte hyvinkäälle ostosreissulle niin voisitte vaikka mainita säästä tyyliin "Onpas nyt plussaista tuulta!" Jotta mä voin päätellä et samassa ketjussa kirjoitellaan

Eikä tarvi ruveta kaikkia asiakkaita kyttäämään sillä silmällä et mahtaaks olla vauvakuume ja pitäiskö takkiin jättää vähän kuitenkin vatsan kasvuvaraa
Lämpimiä rutistuksia Ramonalle. Harmittaa noi sun täti-haamuilut siellä, mut josko viel vois olla toivoa!! Jos mittään ei näy. Pidä tiukkaan jalat ristis - äläkä päästä tätiä paikalle!!
Viluskillekin rutistuksia täältä lähetän! Himskatti vie että osaa täti olla kiero ja kavala, kun kaahaa aina vaan. Mä voisin lähetellä teille Get Off-sumutetta, jota käytetään kyllä pääasiassa siihen, että koiranpentu ei merkkailis ihan minne sattuu, mut josko sillä samalla aineella sais pidettyä ton vihaamamme akkasenkin etäällä!
Missäs Sinis on tänään? Entä Myy, eikö olis jo aika tulla meidän luo juttuja jakamaan?
-Puhiksenne, joka on ollut oikein hyväntuulinen tässä taas pari päivää..
Kenties sunnuntain aamulenkillä ja sopuisalla suhteella ON osuutta asiaan!
Puss!