Haaveissa vauva, huhtikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viluskille: Mä kävin gynellä alunperin mun kierto-ongelmieni takia, kun mokomat heittelivät yli kp 40 ja sitten jo pahimmillaan kp 66 asti. No mulle sattui osumaan lapsettomuuteen erikoistunut gyne ja kun sanoin ettei noilla kierroilla lasta onnistu tekemään niin määräsi siltä seisomalta mulle ensin terot ja vielä clomit kylkiäisiksi.En usko että miestä tarvitaan muuten mukaan kuin tosiaan vasta sitten jos tarvetta hoitoihin ilmenee.
UP 19+4 (rakenneultra ens viikolla)

Kiitti vastauksistanne kullat!
Siis hui, enhän mä missään nimessä mitään lapsettomuusHOITOJA itsekseni suunnittele, vaan juuri tuota kieron kierron kartoittamista. Ja sen mahdollista hoitamista. Mutta kun joskus mulla oli aika yleiselle puolelle varattuna, kaikki alkoi sillä kun lähettivät ukolle runkkukupin kotiin. Noh, sitä aikaa ei sitten tarvinnut ikinä käyttää, kun raskauduin, ja km jälkeen kiertoki tasoittui vai villiintyäkseen taas uudelleen muutamaan kk jälkeen.

Yksityisillä varmaan vähän eri käytäntöjä, ja voisin mennä tutkituttamaan ihan tuon kuukautiskiertoni ilman että se liittyis miehen lasteihin millään tavalla. Tuskin se mun tätiväliä säännöllistäis vaikka ukko ampuis miten priimaa/huonoa kamaa... ;)

Callie:Mä muuten kans sekoilen aina tuon nimimerkkini kanssa. Joskus jo sanoinkin etä vahingossa varmaan joskus kirjoitan vilukusi tai vilupisu kun aina ajattelen niin tuota naputellessani. Vilukissa oli varattu käyttäjänimi ja en aikoinaan hätäpäissäni muuta keksinyt, tuokun on äitini minulle antama lisänimi :)

Ja täällä sitten elellään kp1. Blaaaaaaah, toisaalta mukavan yllättäen alkoi, en ehtinyt herätteleen mitään suurempia haaveita. Itseas. jo myöhään eilen illalla alkoi, mutta lasken että tänään on kp1 kun tosiaan tais olla lähempänä puoltayötä kun hanat aukes. Ja aamulla oli oppikirjamaisesti lämmötkin laskeneet. Ja siitä kai se oli merkkinä sitten se limailukin pari päivää sitten. Pistetäänpä mieleen.

Oon muuten huomannut yhden uudenkin menkkaoireen joka tullut ainakin parina kk. Varmaan useamminkin mutten oo huomannut tähän liittää. Eli menkkoja edeltää kauhee hikoilu päivää ennen. Kai sit kun lämmöt laskee? Ihan saa talkkia ripotella iholle että olis mukava olo, ja tosiaan yleensä mä oon pikemminkin viluinen...

Jokohan se Puhiksen ukko on lakannut puhkumasta? On ne rontit kyllä niin uskomattomia... ja jotenkin niin ihaniakin sitten taas välillä. :)

Vieläkö tytöt jaksaa elätellä jännitystä, muut kuin sinis joka ei laske kiertopäiviä tässä kuussa (hih...)???

Ännäyslista:

Vilukisu 21.5 kp33

Laitoin luottavaisesti noin "lyhyen" kierron kun tän pitäis olla se lyhyempi kierto... heh, varmaan kuulostaa pöljälle teistä normaalikiertoisista..?

Höh, kyllä se täti taas tunkee punasen nenänsä kanssa joka paikkaan!
Sen kyllä ihan aikuisten oikeesti sais painuttaa jonnekin saharan autiomaahan, vai mitä Viluski? ;)

Tota mustasukkasuusdraamaa tuntuu olevan liikkellä... ei voi muuta sanoo kun että ne miehet!!! ;D
Meilläkin on meinaan väännetty koko viikonloppu... >:(
Mun yks kaveri on vähän sellanen ettei sille yks mies piisaa, ja se on sen asia mut mun ukko ei halua että mä olisin missään tekemisissä tän kaverini kanssa...Kai se meinaa että sen "menohalut" tarttuu mullekin...
Piti lähtee sille pe iltana kuskiks yhelle keikalle mut en viittiny, vältyin isommalta aviokriisiltä...
No, eiköhän tuo ukko taas kohta tajua että on ihan hölmö ;)

Jokos Puhiksen herra on leppyny...?
Kai sun täytyy taluttaa himaan joku hampaaton 90v kääkkä ja esitellä se sun uutena poikaystävänä, jos vaikka pistäis ne aivosulut miehelläs liikkeelle.... ;)
Tai mistäs sitä tietää... *heh* ...joo-o, rankaks meni vitsit...
Ei vaines, toivottavasti ootte jo päässy sopuun... :)

Täällä menossa kp 28 (????) ja menkkakivut.... ei mitään värillistä esiintymää vielä, mut melkein sen jo tietää mitä on tulossa... :(
...helvatan kiusaavat haamuoireet sanon mä!
Joka kierrossa sitä luulee että NYT on niin ja niin vahvat ja erilaiset oireet mutta PAH!! Kyrsii jo valmiiks.... *murr....*

Täällähän on ollut viikonloppuactionia! Hieno homma!

Olin eilen yksissä bileissä ja olo on sen mukainen... ei ookaan ollut aikoihin kunnon darralaista. Noh, välillä pitää vähän rentoutua!

Vai tuli se täti Viluskille, Sinikselle ja ilmeisesti kohta Ramonallekin? Hiton täti, aina kuokkimassa! Tosin menkkakivut on aika yleisiä vaikka olis tärpännytkin, joten älä heitä vielä kirvestä kaivoon Ramona! Sulla oli kuitenkin aika mehevät oireet.

Mulla meinaa mennä aina Siniksen ja Viluskin jutut sekaisin, mun silmissä Vilukisu ja Sinililja on jotenkin samanlaisia nimimerkkejä, vaikka eihän ne oo yhtään jos järjellä ajattelee... ehkä voisitte sanoa jonkun piirteen itsestänne, vaikka hiustenvärin, niin osaan assosioida teidät eri henkilöiksi...? Mä oon visuaalinen ihminen ja hahmotan kaiken kuvallisesti, numerotkin!

Mua kiinnostais muutenkin tietää mistä päin olette? Ymmärrän jos pikkupaikkakunnalla asujat eivät halua paljastaa, mutta kertokaa suunnilleen ootteko idästä, lännestä, pohjoisesta vai etelästä? Niin mä taas hahmotan visuaalisesti :)
Mä kirjottelen täältä Helsingistä, niin kuin oon tainnut mainitakin. Kotoisin olen kyllä Pohjois-Suomesta.

Mä muuten salapoliisina selvitin yhden tänne kirjottelijan henkilöllisyyden viime kesänä, ihan puolivahingossa. Seurasin yhtä ketjua ja erityisesti yhtä henkilöä, ehkä koska hän oli kans Helsingistä ja samalla alalla kuin itse olen; ajattelin että tunnenkohan hänet jostain työkuvioista tms. Sitten erinäisten johtolankojen myötä päättelin että se on pakko olla yks tyyppi, jota en siis ole koskaan edes tavannut mutta jonka kanssa mulla on joitain yhteisiä tuttuja. Ja sitten Facebookista selvisi (on mun miehen kaveri siellä) jossain vaiheessa että paksunahan se oli, ja muutenkin jutut täsmäsi siihen. Aika spookya, vai mitä! Pitää vähän itsekin varoa mitä tänne kirjottelee...

Mitäs muut, Outik vielä kipeenä? Tiitille iski vatsapöpö, menikö jo ohi?

Puhina: kyllä osaa aikuiset äijät joskus olla lapsellisia! Toivottavasti tajuaa itekin sen ja rauha laskeutuu taas maan päälle. Meillä ei pahemmin mustasukkaisuutta ole, ainakaan niin että joutuis riitelemään aiheesta. Jotain voi tietty joskus leikillään kommentoida. Mulla on kavereina poikia ja melkein kaikki työkaverit miehiä, enkä kyllä jaksais niistä kuulla mitään turhia mustasukkaisuuksia.
Viluski, joo Facebook onkin melkoinen mörkö ;)! Siellähän voi harrastaa vaikka nettiseksiä! Voin vaan kuvitella miten siitä voi ajatella jos ei tiedä minkälainen mesta se on... heh. Kaikenlaista.

Jatkanpas tätä krapulointiani (=nettisurffailua), kauppaankin pitäis jaksaa raahautua suihkun kautta.

Ninnis, kp 7 (?)

Huomenia! Pikainen viesti ennen kuin paneudun töihin... Flunssa siis suunnilleen taltutettu, toivotaan nyt ettei se tule takasin, kun tänään jo lähdin töihin. Yskä kyllä edelleen vaivaa. Ja mies ei ainakaan vielä ole sairastunut, joten hyvältä näyttää ovista ajatellen ;) Tässä näinä päivinä pitää ottaa tikut taas käyttöön...

Vilukisu, mene vaan ihmeessä lääkäriin kartottamaan se kiertos. Kyllähän nyt ihan oman "mielenterveyden" takia saa tollasen asian käydä tarkistuttamassa/hoitaa, eihän sen tarvii lapsen yritykseen mitenkään liittyä.

Mun pitäis kans käydä siinä papassa, mutta kun ei huvittais. Ajattelin tässä nyt muutaman kuukauden odotella, ja jos ei sitten plussaa tule, niin varailen sitten aikaa gynelle. Mä en vaan pidä noista gynekäynneistä yhtään :/ Mut tuskinpa niistä kukaan nauttii...

Mikäs siellä on Ramonan tätitilanne? Ja Puhinan ja miehen mustistilanne?

Hyviä huomenia Ihananaiset!

Kiitti lohduttavista kommenteista viikonlopulla. Joo, mies on kumma otus ja NIIIIN ihana! :) Elikäs rauha on solmittu ja sopua on hierottu :D
Lauantaina puhistelin täällä töissä ja unohdin kiukuspäissä aamulla puhelimenkin tuolloin kotiin. No, mieshän oli koittanut sitten monta kertaa soittaa kun ois halunnu asiasta puhua ja oli sit kirjoittanut piiiitkän ja ihanan viestin, jossa pyyteli jo anteeksi käytöstään ja koitti selventää tilannetta aiemmassa avioliitossaan kokemillaan pettymyksillä. No, sinällänsä vallan tilanteen ymmärrän, mut jatkuvana tällaista mustasukkaista käytöstä en kyllä voisi hyväksyä. (Tapaan kuitenkin jatkuvasti työn vuoksi miehiä ja jos jokaisesta kakslahkeisesta josta kotona mainitsisin tulis tällainen haloo niin hermothan siinä menis!) Kolmelta tuli mies sitten mua töistä hakemaan ja antoi niin lämpimät halaukset ja sovittelusuukot takahuoneessa et eipä siinä jääny enää epäselväks että voitais sovussa jatkaa eloa. Tein sitten vielä sellaisen 'tempun' et soitin tälle miehelle jonka olin mieheni poissaollessa tavannut ja pyysin et tulee tapaamaan miestäni! Mieheni oli ihan vaikeena, et eihän halua mun 'salarakastani ;P' nähdä, mut mä sanoin et parempi hänen on mörkönsä kohdata niin ei tarvii mulle niistä 'painajaisista' sit aina purkautua! No, tapaaminen meni sopuisasti ja kaikille osapuolille nähdäkseni jäi ihan hyvä mieli että näin toimittiin, eipähän tarvii miehenkään maalata piruja seinille et millanen kuuskymppinen adonis mua on tääl vokotellut :D :D Sopulenkkiäkin sit sain, Jess!

Mä en vaan pidä noista gynekäynneistä yhtään :/ Mut tuskinpa niistä kukaan nauttii...
Sun olis pitänyt Outik nähdä meidän aiemmasta viestiketjusta kun olin gynellä käyny ja aivan riemuissani täällä kerroin miten ihana täti mut hoiti! Elikäs täällä kyl vilkuttelee yks, joka suorastaan nautti gynekäynnistä, jos nyt näin voidaan sanoa. Voisin siis suositella Hyvinkään terveystalolta yksityistä gyneä, joka on kyllä ihan loistava! Hoito tietty oli näytteenottoineen aika hintava, mut kyllä mä mieluummin kerran vuodes maksan vähän enemmän, jos joku kohtelee mun jalkoväliäni hyvin ja puhuu siitä kauniisti! :) Mies saa kyllä kohdella sitä hyvin ihan ilmaiseks.. mut kai se siitä jotain iloakin sit saa :D

Ninna, mulla on sun kans ihan sama juttu ton Viluskin ja Siniksen nimien kohdalla. Välillä meinaan kommentoida ihan ristiin juttuja ja varmaan välillä sitä teen joka tapauksessa vaikka koitan vähän skarpata. Kyselit tuolla mistä päin me ollaan, no mä siis käytän Hyvinkään gyneä, joten voinen samantien myöntää täällä asuvani. Sit ei tarvii kauheen kauaa etsivätoimistoa pitää et juttujen perusteella selviäis missä olen töissä.. :D Tervetuloa vaan vaateostoksille ja farkkujakin voi sovitella :D Voitais kyl sopia et jos tupsahdatte hyvinkäälle ostosreissulle niin voisitte vaikka mainita säästä tyyliin "Onpas nyt plussaista tuulta!" Jotta mä voin päätellä et samassa ketjussa kirjoitellaan :D Eikä tarvi ruveta kaikkia asiakkaita kyttäämään sillä silmällä et mahtaaks olla vauvakuume ja pitäiskö takkiin jättää vähän kuitenkin vatsan kasvuvaraa :D

Lämpimiä rutistuksia Ramonalle. Harmittaa noi sun täti-haamuilut siellä, mut josko viel vois olla toivoa!! Jos mittään ei näy. Pidä tiukkaan jalat ristis - äläkä päästä tätiä paikalle!!

Viluskillekin rutistuksia täältä lähetän! Himskatti vie että osaa täti olla kiero ja kavala, kun kaahaa aina vaan. Mä voisin lähetellä teille Get Off-sumutetta, jota käytetään kyllä pääasiassa siihen, että koiranpentu ei merkkailis ihan minne sattuu, mut josko sillä samalla aineella sais pidettyä ton vihaamamme akkasenkin etäällä!

Missäs Sinis on tänään? Entä Myy, eikö olis jo aika tulla meidän luo juttuja jakamaan?

-Puhiksenne, joka on ollut oikein hyväntuulinen tässä taas pari päivää..
Kenties sunnuntain aamulenkillä ja sopuisalla suhteella ON osuutta asiaan!

Puss!

Ohhoh, onpa Puhiksella taas juttu lentänyt :) Mukava lukea noita pitkiä sepustuksia, ja varsinkin hyväntuulisia sellaisia :) Mä muuten muistankin nyt tuon sun gynekäynnin ;) Näköjään jo silloin olen juttujanne seuraillut. Valitettavasti Hyvinkää on vähän kaukana täältä, joten en voi sinne lääkärille lähteä...

Niin tuosta asuinpaikasta. Sanotaan nyt vaikka että täällä Länsi-Uusimaalla asustan, kunnassa, joka yhdistyi kolmesta vuoden vaihteessa :) Tehkäähän siinä nyt sitten sitä salapoliisintyötänne ;D Kotoisin mä olen kuitenkin Keski-Suomesta ja parin mutkan kautta tänne päätynyt.

Mä olin oikein yllättynyt, kun mua ei odottanutkaan metrin pino postia pöydällä kun tulin töihin tänään. Kollega on ollut tosi kiltti ja hoitanut mun ja talvilomalaisen (jota mun piti tuurata) hommat ensin ja nyt sen omat työt vissiin on vähän vaiheessa. Täytyy sitten auttaa takaisinpäin, jos hän apua tarvitsee, mutta on kyllä kiva tulla töihin kun ei ensimmäiseks tarvi alkaa laittaa parin päivän postia mappeihin. Mulle kun tuota postia tulee aina paljon ja se kaikki pitää mapittaa ja käsitellä.

No mutta, jos tekis puoli tuntia töitä ja lähtis sitten kahvitauolle, vaikken mä kahvia juokaan :)

Hei vaan aurinkoiset kanssaihmiseni! :o)

Missäs Viluski ja Sinis on, kun ette ole yhtään tänne kirjoitellut? Mäkin luulin saavani lukea taas monta monituista viestiä teiltä (kuten yleensä) mutta eipä ollut montaa luettavaa... Noh, hyvä, että edes muutama.

Ninna, mä asun pienellä paikkakunnalla, joten jätän sen nimen mainitsematta, mutta sen verran voin kuiteskin paljastaa, että Päijät-Hämeessä asustelen. Että jos joskus sattuisin taas raskautumaan, niin PHKS:aan menisin synnyttämään.

Puhis, mulla asuu muutama tuttu Hyvinkäällä. Täytyskin taas tulla käymään sielläpäin ja mennä shoppaileen... Ei vaan taida nyt ihan lähiaikoina olla rahaa moiseen... :o( En oo tainnu tänä vuonna vielä käydäkään siellä, mutta viime vuonna viimeks juuri ennen joulua kävin tuomassa joululahjoja, en tosin silloinkaan kaupoilla käynyt vaan ainoastaan tutuilla. Mutta yritän pitää mielessä tuon "tunnuslauseen", jos sinne eksyisin. Oletko muuten ihan kotoisin sieltä vai muuttanut jostain muualta?

Tuosta Siniksen ja Viluskin sekoittamisesta. Mulla on mielessä teistä jokaisesta semmoinen kuva, että miltä te näytätte.En tiedä miksi, muta jostain syystä, yleensä huomaamattani, luon aina kaikista kuvan, että miltä ne näyttää. Työmaallakin ollaan saatu monet naurut, kun on ihmisiä kenen kanssa juttelee puhelimessa ja sitten vuosien päästä näkee ne livenä. Eikä ne näytä kyllä yhtään siltä kuin on luullut... No niin, eli mun mielestä Siniksellä on punainen tukka. Ja Viluskilla tumma ja Viluski on pidempi kuin Sinis. Itse asiassa Viluski on pitkä nainen (yli 180cm, ehkä jopa 185cm) ja Sinis normipituinen (n. 168cm)... Naurakaa nyt sitten näille mun kuvitelmille... :o)

Se piti vielä Puhikselle sanoa, että kiva, että saitte riitanne sovittua. Ja etenkin se sopulenkkiosuus oli varmasti miellyttävää... ;o) meillä oli taas tosi hiljaista tuolla lenkkirintamalla viikonloppuna. Tai siis kyllähän minä koiraa lenkitin (eikä sitten mitään pervoja ajatuksia tästä!!!), mutta muuten...

Ramona, ei se täti voi tulla teille! Ei voi! Sulla oli niin selvät oireet, ettei mullakaan ollut noin selviä, kun silloin olin raskaana. Ei ne voineet pettää! Mä en suostu tähän!

Mutta nyt muihin hommiin. Kirjoitelkaahan muutkin!

Callie

Täällähän minä, täällähän minä.. Mun palsta-aktiivisuudessa on aina pieni kuoppa tätiaikaan, sitten se alkaa taas lisääntymään.. Ja töissä on aika kiirus, mikä pahasti rajoittaa täällä notkumista.

Ninna-perhana! Sinäkö se meitä säikäyttelit kesällä?? Muistan hyvin, ei saa tuollaista tehdä! :) Toisaalta se oli hyväkin juttu, piti vähän enemmän miettiä sitä mitä tänne uskaltaa kirjoitella.

Ramppaaa??? Missä olet? With or without täti?? Heivaa se akka tänne, mä voin kestitä sitä sun puolesta vähän aikaa.. Mulla kun on lenkitön kuukausi menossa ja varmat menkat tiedossa myös ensi kerralla.

Ja voihan Viluski, sielläkin vieraita. No höh. Mutta nauratti toi sun "pistetään mieleen nää oireet" :) Niin varmaan.. noin mäkin aina ajattelen, mutta sitten taas vähän ajan päästä pähkäilen, että mitenköhän se viimeksi meni.. :) Mutta ehkä sulla on oire-excel, kuten jollain ex-palstalaisella.. ;D

Hienoa Puhis, että miehesi tuli järkiinsä.. Ihme tyyppejä välillä noi kaksilahkeiset! Mun mies ei kyllä ole kovin mustasukkainen, välillä ehkä toivoisin jopa jotain merkkejä siihen suuntaan.. No ei, en ole itsekään sitä sorttia eli parempi näin.

Ai että 168cm ja punainen tukka? :) No mulla on kyllä ollut usein punertavat hiukset, ei kyllä tällä hetkellä. Mutta kaipaisivat kyllä värjäystä eli ehkä mä teidän mieliksi sitten pistän vähän punaista joukkoon. Ja pituuskaan ei mennyt pieleen kuin muutamalla sentillä, mutta en kerro kumpaan suuntaa.. ;) Ja mun Kättärijutuista voi ehkä päätellä, että asun Helsingissä.

Mutta missä on Myy????? Huhuuuuuu!!!!!

No niin, takaisin hommiin.
Sinis

:D Nauratti toi Tiitin "ammattilaisen elkein hoideltiin hommat! :) Näin se menee!

Ja mielenkiintoinen havainto tuo ibuprofeiini vs. paracetamoli! Mitenköhän mulle nyt käy, kun napsaisin tällä kertaa molemmat? Joku lääkäri joskus sanoi, että ne ovat tehokkaita yhdessä, kun niillä on erilaiset vaikutusmekanismit tms.
Nähdään Kättärillä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sinililja.:
Ninna-perhana! Sinäkö se meitä säikäyttelit kesällä?? Muistan hyvin, ei saa tuollaista tehdä! :) Toisaalta se oli hyväkin juttu, piti vähän enemmän miettiä sitä mitä tänne uskaltaa kirjoitella.

Mitä mitä? Mä en nyt yhtään tajunnut, mitä säikyttelin?

Täällä tasainen kp 9, nothing new. Mites Ramona???

Nyt töihin,

- Ninska

Ai, et se ollutkaan sinä.. :) Kesällä täällä kävi joku nimetön muutaman kerran kirjoittelemassa ja kertoi tunnistaneensa jonkun meistä. Ja juuri tuolla tavalla (tunsi miehen kautta tms.). Jäänyt vaan mulle mieleen ja nyt ajattelin, jos se olitkin sinä. Mutta et ilmeisesti. Eli perun Ninna-perhana-puheeni :)

...juu, 180cm pelkkää säärtä.... Not! Tumma kyllä olen, pitkähiuksinen, mutta pituudeltani lähempänä tuota sinis-arviotasi.Koroilla kyllä mennä kopsuttelen, ehkä se hämää sinun sisäistä meediotasi... ;D Ihanaa kyllä kuulla tällaisia juttuja, minkälaisen mielikuvan antaa itsestään.

Mä ajattelen aina Puhista sellaisena trendikkäänä kaunottarena, ehkä tuo ammattikin luo tietyn mielikuvan. Ja Myytä pienenä ja pippurisena tyttönä, ja se varmaan johtuu nimimerkistä. Outikia ajattelen vaaleana. Muistakin on jotain mielikuvia, mutta kaikki ne (myös edellä luetellut) on mulla enemmän sellaisia aavistuksenomaisia enemmän kuin varsinaisia mielikuvia. Siis etten kuvittele teitä tarkasti tietyn näköisiksi, pikemminkin tietyn tyyppisiksi. ;)

Mä sekoittelin aikoinaan Wilman ja Myyn. Ja joskus nopeesti lukaistuna Prätkiksen ja Pahiksen jutut saattoi mennä sekaisin, siis etenkin silloin kun olivat kirjoittaneet noilla lyhenteillä.

Itä-Suomen läänissä asustelen. Ja kyllä minuakin aina jännittää josko joku tuttu täältä minut bongaa. Ei nyt toisaalta maailmaa kaada, mutta jos joku on minut tunnistanut, arvostan kyllä sitä että olen saanut säilyttää yksityisyyteni! Kyllähän tänne aika henkilökohtaisista asioista kuitenkin kirjoittaa, vaikka melkoinen hölpöttäjä olen siviilissäkin. En oikein osaa peitellä tunteitani....

Mullakin ollut aina vähän vaisumpaa tää kirjoittelu kun aika kuluu tätiä kestitessä. Ja sit on taas ikuisuus ovisjännäilyihin... saapahan vapun juhlia hyvillä mielin rauhassa, ei raskauden "pelkoa"...

Viluski kp3

Voi tuska, mäkö vaalea? ;) Luonnollisessa tilassa hiukset on ne sellaset ihanat maantien väriset ja yritänkin niitä aina säännöllisesti muistaa tummennella :) Yritin mä joskus vuosia sitten blondata kokeeksi tän pään, mutta ilmeisesti luontoäiti päätti että mustahan ei blondia tehdä ;D Väri ei siis tarttunut yhtään, en tiedä mikä ihmeen oikku sekin oli. Tein sen varmuuden vuoks vielä kesälomalla, että jos ei töihin oliskaan kehdannut sillä vaaleella päällä mennä. Hukkaan heitettyä rahaa sekin.

Kröhöm Sinis, mä en nyt tiedä millanen excel täällä jollakin on joskus ollut, mutta tunnustetaan nyt että mulla on sellanen :D Kirjaan siis siihen ylös menkat, ovikset, testailut, oireet jne. Muuten mä en muistais niitä millään ja kun ei mulla ole sellasta kalenteriakaan mihin vois noita kirjotella.

Tjaah, oliskohan syytä tehdä taas välillä töitä..? Kukas tekis mun puolesta? Anyone? :)

Outik kp10 ja ovisajat lähestyy...eilen testi näytti kyllä vielä tyhjää, mutta tänä iltana kuitenkin nuhaa karkottamaan ;)

Jääkiekon mm-huumaan sopiva päivän kevennys:

Nuori aviomies seurasi tarkkaavaisesti jääkiekko-ottelua televisiosta. Hänen vaimonsa istahti viereen, laski kätensä hellästi miehensä reidelle ja sanoi ujosti: "Minä kävin tänään lääkärin luona."

Mies tuijotti edelleen ottelua ja totesi hajamielisenä:

"Vai niin. Mitäs hänelle kuului?"

Hello Ladies!!

Sorry, kun kesti...;)

KOtiin palattiin vasta pe ilta ja haipakkaa on ollut.. Eilinen päivä töissä oli ihan mahdoton...kyllä lomalta palannut rento minä kokee heti kovia, kun ei ehdi edes taukoja pitämään..saati palstailemaan tai kahvittelemaan..No, hyvä kun on töitä...

Mä alotin lukemaan teidän juttua ihan alusta, ja olen nyt 16 pvä kohdalla...:D Olis varmaan kannattanu lukee ekaks viimesimmät jutut..nyt en tiedä onko onnittelujen aihetta..onko joku raskaana??? :) Nyt lähetän tän ja meen kattomaan...

Myy. kp 5 vai mitä se nyt oli...:)

Mehän ollaan sitten Puhina "melkein naapureita" ;) mä asun Hämeenlinnan kupeessa...tai hämeelinnaahan tää onkin kun se pirun liitos tuli... ;)
No on tästä kyllä hyvinkäälle matkaa jonnin verran mut ei ihan älyttömästi....
Niin ja hyvä että saitte sovun aikaan, kurjaa se olis riidoissa olla...

Eihan se täti tänne oo tullu, ainakaan vielä....! Oireet (siis ne menkkajomotukset) loppu ja tissikipukin alkaa jo hellittää... Että mitähän täs niinkun tapahtuu taas....! ?! ;D Ei aavistustakaan.... kp 30 tänään, kohta taas jännittää oikeesti... ;)

Arvatkaas kellä on soittoäänenä MÄ TAHTOO VEIVAA, VEIVAA ! ;D
...mulla on kaks eri soittajaryhmää käytössä, tutut ja vieraat, toi veivausbiisi tutuille ja vieraille se Duudsoni puppeliparaati- wunderbar.... XD
Joskus kyllä tulee mieleen että mitähän ihmiset miettii kun tommoset lähtee jossain kirjastossa soimaan......

Tuli tosta tunnistamisesta mieleen että mut vois kyllä periaatteessa tunnistaa täällä jos tietyt ihmiset osuis lukemaan näitä juttuja, toi nimimerkkikin paljastaa ihan vähän...
Mä olin nuorempana nimeltäni Ramo ;) (tai joskus joillekin Greta, joka tuli taas Green Daysta) koulukaverit anto kun kuuntelin paljon Ramonesia... ;) Mut toi nimimerkki on vähän sekotus sitä ja yhtä leffaa...
Eikä kyllä oikeen nimen kanssa ole mitään tekemistä :D
Hyvä että edes tajusin koulussa jos joku puhutteli oikeella nimellä! ;)
...Pikkunen nimmarihistoria... :D

Ai, että Ramona vois ehkä olla "käymistilassa"...:D *pitää peukkuja*

Ja siitä lomasta...Lontoo oli huippu mesta...tykkään! Nyt on sitten totuttelua, kun mies ei nyhjää koko ajan vieressä (täytyy myöntää, että on ikävä...:D) Ja nyt rontti vielä lähti työmatkalle ja tulee vasta torstaina. No, jospa kuiva viikko sopivasti loppus ja päästäs taas mukavaan rytmiin. Lomalla oli melko kuivaa, kun yhteistä aikaa oli aika vähän ja hotellihuoneessa maistui enemmän uni kuin lenkki... Ja mies itse asiassa oli ymmärtänyt mun puheesra, että mun menkat oli alkanu jo aikaisemmin eikä sik ollu yrittänyt... Hassu. No, ehdottelin, että nyt tehdään seksikalenteri ja mies oli ihan kympillä mukana... (kohta varmaan raapustaa exeliin...se on se mun exelimies...) :)

Jep, näillä aloitellaan..

Myy.

Ihanaa, Ramonan täti on pysynyt poissa! Toivotaan et pysyykin! Hyvä uutinen! Toivotaaaan, toivotaaaan, toivotaaaaaan, että Ramonalla maha kasvaa vaaaaan, :O Vitsit ku rupes vallan laulattaan :)

Mehän voidaan sit tehdä joskus oikeesti tärskyt kun noin lähellä asutte! Tuu tänne niin mä myyn sulle melkeen oikeen Ramones-takin ja sit voidaan vaihtaa kuulumisia noista vanhemmista ukkosista :) Kjih, kjih!!

Hienoa et Myykin pääsi palaamaan joukkioomme haaveilevaan! Mukava kuulla et reissu oli lepuuttava ja nythän on käännettävä toki miehen kaipuu positiiviseksi, koska tod.näk. sä tahdot sit veivaa, veivaa, kun mies on taas lähikosketuksen päässä :)

Kiitti Viluskille päivän kevennyksestä :D Toi on niiin tota, siis kombinaationa mies + urheilu.. tai siis onhan siitä jo toisenkinlaisia kokemuksia saatu, mut toi ois niin stereotypia :D Turha siinä on itsestään mitään kertoo, mies kuule kuitenkaan!

Sun mielikuva musta on muuten aikas kaukaa haettu. Voin kuvitella et myynti-henkilönä mua vois kuvitella trendikkääks ja mitä vielä, mut olen tyyppinä aika klassinen/neutraali. Trendikäs, no way.. Verkkarit ja villasukat on mun bestikset :D Mut mä oonkin kotoisin Pohjois-Karjalasta :D vaihdan farkut jne... Tietty töissä on pakko vähän yrittää mut tänäänkin porhalsin tukkaputkella ja naama vesipestynä asiakkaiden iloks :)

Sinikselle ja Myylle voimia reippaan työrupeaman selvittämiseksi!

Outik kp10 ja ovisajat lähestyy...eilen testi näytti kyllä vielä tyhjää, mutta tänä iltana kuitenkin nuhaa karkottamaan ;)
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta Outik :) Pakkohan flunssaan on tehota pien karkotus-rituaali.. Eikös sitä sanota et jos ei viina ja naiset auta niin ei mikään.. Joten ehkä tilkkanen EGC (Earl Grey -teetä + Cointreauta) ja yksi kiimainen nainen flunssasta pelasta niin ei sit mikään. Toivotaan et konstit toimii ja nuhan karkoituksella olis positiivinen lopputulos!

Callie: Tervetuloa Hyvinkäälle shoppaamaan! Meiltä ei tarvi välttämättä ostaa mitään, kuhan tulee mun seurakseni rupattelemaan :D Multa kun tuppaa tuota juttua tulemaan tod.näk. keskiverto myyjää enemmän.. Olen asustellut aiemmin vähän ympäri suomea, lähtöisin Pohjois-Karjalasta (selittää tän puheliaan luonteenlaadun) ja vasta reilu vuos sitten muutin tänne Helsingistä.

Onkos Ninnalla jo krapula hellittäny otettansa? :) Millä fiiliksin siellä mennään?

Mä taidan ruveta toimiston siivoamiseen.. josko huomen vaikka pomo pamahtaa vierailulle..

Aurinkoista iltapäivää toivotellen,
Puhiksenne

Ajattelin tulla jakamaan tämän tiedon kanssanne ennen kuin karkaan töistä :) Jos tämä ei ole ovis niin ei sitten mikään! Taustaa siis sen verran, että mähän en oikein koskaan tunne ovista mitenkään, sen takia ne tikut onkin käytössä. Nyt kuitenkin on niin hillitön kipu oikealla puolella, että tää paikallaan istuminen tekee tiukkaa. Pakkohan tän on olla ovis?!? Täytyy mennä kotiin tekemän testiä taasen ja sitten hyödynnetään tilanne :) Harmi vaan että tämän flunssan takia tää on sitten ensimmäinen kerta tässä kierrossa, mutta jospa se riittäis ;)

Ah, nyt on pakko lähteä.

OUTIKILLE..tervetulo-fanfaarit...:) Tervetuloa tähän seuraan, ehkä pikkasen hulluun...:D Ja pakko sen on olla ovis...nuhaa karkottamaan...;)

Mäkin tahtoo veivaa, veivaa... Äsken tuli muuten ihan kunnon raskausoireet..tajuton heikotus, pyörrytys ja huono olo...harmi vaan, että kp:t ei ihan riitä siihen et olisin raskaana...saakeli! :S Mä nyt tiedä siitä salille menosta...hirveä liikuntatauko...lomalla kun ei hirveesti tule salilla käytyä...varsinkin jos ei ole kotona...

Ja joku veikkas mun olevan pieni ja pippurinen...Mun mies voi kuulemma todistaa, että "nimi on enne" (kuulemma Myymäinen kurttu on joskus otsassa, kun olen pahalla päällä...)

Myy.

Tervetuloa Myy takaisin! Tuli tuosta excelistä mieleen, kun kerran vitsinä suunniteltiin kaverin kanssa, et tehdään meidän ukoille juuri tuommoinen exceltaulukko, jotta oltaisiin sitten yhtäaikaa raskaana. ;o) Kuinka tyhmä sitä silloin olikaan...

Viluskille kiitokset vitsistä, tuo on niin totta... Tosin ei meillä välttämättä urheilu+mies, mutta ylipäänsä mies+tv... tai tietokone+mies... Mä en voi käsittää, että miten joku voi uppoutua johonkin niin, ettei kuulisi ympäriltään mitään. Noh, miehet voi, sen olen jo oppinut. :o)

Mä kans kattelin tänään kalenteria, kun oli hiukka rauhallisempi päivä töissä, et pitäs jollain ilveellä saada ukko vampattua makkarin puolelle tuossa viikonloppuna. Tosin nyt jo tiedän, että lauantain herra on kokonaan mun ulottuvilta poissa (tulee joskus tosi myöhään), mut ehkä sitten perjantai-iltana ja sunnuntaina...*suunnittelee* Noh, onhan mulla monta päivää vielä aikaa keksiä kunnon suunnitelma...

Nyt on taas joku kriisi tuolla olohuoneen puolella, palailen...

Callie

No niin nyt on kriisi ratkaista. :o)

Outik, millaisia töitä sulla olis tarjolla? Meillä kun on meinaan noita lomautuksia, niin kelpais muut työt, jos niistä hyvin maksettaisiin... :o)

Itse en ole myöskään täältä Päijät-Hämeestä kotoisin. Olen asunut useammallakin paikkakunnalla tässä vuosien saatossa. Ja itse asiassa voisin kyllä taas muuttaa... Mut se ei kyllä nyt valitettavasti sovi ainakaan ihan hetkeen. Sääli sinänsä, mutta minkäs teet, kun et mitään voi. Täytyy siis ottaa kaikki irti tästä. ;o)

Cointreau? Joku hyvä viini? Valkkaria? Täytyykin käydä alkon sivuilta kurkkimassa.

Ei kai mulla muuta. Onkos teillä vappusuunnitelmia? me varmaan köllitään kotosalla. Ja pojalle täytyy tietty käydä pallo ostamassa. Mutta muuten ihan vaan... ollaan. Tai jos sitä vaikka saisi jotain aikaiseksi tuolla pihamaalla. Sitähän sitä aina riittää...Nyt menee kohta niin negatiiviseksi, etät taidan lopetella. Toivottavasti huomenna on jo parempi mieli.

Callie