Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne sotasuunnitelmat nyt on vähän tyngät kun keskellä viikkoo ei viitti bailata kauheesti mut huomena vien sen kebabille ekaks ja sit käydään sen kaverilla parilla kaljalla, mä kuskina.... Jos sit viikonloppuna juhlis "isommin" :D
Mä en kyllä edes tiedä onko se pyytäny synttäreilleen ketään,vai meinaako ollenkaan pitää... ! x)
Että ei se tieto aina kulje...... ;)

Tiitille menkkapahoittelut, mut hyvä että sulla kuitenkin fiilis ookoo...! :)

Tää nyt on ällöttävä juttu mut tietääks joku teistä mistä voi johtua että valkovuoto on yhtäkkiä sellasta tahmeeta, melkein kokkareista ja sitä on paljon!
Huomasin äsken suihkussa kun pesin että tää onkin aika tuhtia kamaa.... :(
Ei koskaan aikasemmin oo tämmöstä ollu vaikka muuten joskus runsaampaa...
Ja sori vielä, tosi herkullinen puheenaihe....

Vähän kyllä epäilen tuota kiinnittymistä, mutta mukavaahan se niin olisi ajatella :) Se värillinen osuus oli niin minimaalinen eikä sen jälkeen ole tullut mitään. Vaikka kuinka oon hinkannut.
Mua rauhoittaa kummasti se, että on nyt on jotain konkreettisia suunnitelmia tän asian edistämiseksi. Vaikka eihän nää tutkimukset vielä mitään tarkoitakaan. Mutta se lääkärikin puhui, että heti sitten suunnitellaan jatkoa, mitä lie se onkaan. Ja suunnitellaanko, riippuu mitä nyt sitten paljastuu. Eli suosittelen lämpimästi teille muillekin maagista rajaa lähestyville tätä! Ihanaa, kun päänuppi on kerrankin suhteellisen kasassa eikä jatkuvasti tule masiksia tai itkupotkuraivareita.. :) Tuskinpa tätä olotilaa kovin pitkään kestää, mutta koitan nyt nauttia siitä.

Ai Tiiti otti tilastollisen lapsettomanviitan harteilleen? Kiitos vaan! :) Nähdään sitten siellä C-osassa, me, te ja reilut 60000 muuta.. Vähän kyllä hirvittää tuo ihmismäärä. Mun mies osti liput, oli marssinut tuohon kodin lähelle ja saanut liput. Eli helposti kävi, hyvä niin.

Ai Ramonalla on valkkaripulmia? Kuule ei ollenkaan tarvitse pyydellä anteeksi tuollaisia kuvauksia! Ilman muuta ne kuuluu tänne, mitä mehevämmät, sitä parempi! :) Mutta en kyllä osaa vastata mitään.. ehkä ne liittyy sun raskauteen ;)

Ja tosiaan, missä Myy??

Hyvää huomenta lumisateen keskeltä!

Musta tuntuu et noihin valkkareihin liittyy ihan samanlaista vaihtelunvaraa kuin miehenkin satseihin. Oletko Ramona lukenut "Tietoisku Lauran kirjoittamana" tuolta otsikkosivulta? Siellä on aika kattavasti selitelty noista limoistamme :) Mun mielestä oli hyvä teksti. Huomasin kyllä itse lukiessani että olen ihan 'lapsenkengissä' näiden asioiden suhteen, kun jotenkin pyörittänyt tätä ajatustaan niin kovasti vaan kuukautisten ympärillä enkä ollut aiemmin pisaraakaan perehtynyt kuun kierron muihin vaiheisiin. Toivon, et sun tilanteesi selviää pian. Odottavan aika on pitkä eikä tosiaan ole kiva odottaa kun ei edes tiedä mitä odottaa.

päänuppi on kerrankin suhteellisen kasassa eikä jatkuvasti tule masiksia tai itkupotkuraivareita.. :)
Nauti sinis tosiaan tyynestä tunteesta joka mielessä nyt vallitsee! Voit olla kuitenkin tyytyväinen siihen että asiat menevät nyt eteenpäin. Teillä on lääkäri joka tukee teitä prosessissanne. Sinulla on mies joka on hetkessä mukana kanssasi! Nyt voitte muutaman kuukauden rentoutua ihan rauhassa, asiat menevät omalla painollaan eteenpäin.

Nauttikaahan Tiiti ja Sinis Madonnan keikasta! :) Suosittelen teräskärkisiä kenkiä reissuun mukaan, jottette jää jalkoihin ja saa nautittua keikasta täysin siemauksin!

Onko Myyllä mennyt juhlinnat yli äyräiden kun ei täällä näy?! Ja mitenkäs koiranhoito sujui?

-Puhis

Hei, hei hei... Ramonako oli saanut negan - pahoittelut! Ja tiittille pahoittelut menkkapaholaisesta...tiedän NIIIN tunteen...

Hei, mun viikko on nyt niin kiireinen, että ehkä vasta to ehdin tulille...haluan lukea rauhassa teidän jutut...

Myy.

Joo, oon lukenu ton tietoiskun, ja hyvä tietoisku onkin!
Mut tosiaan kun ei ikinä eläessä oo tämmösiä kökköongelmia ollu niin ihmetyttää.
Muuten ne "laadun vaihtelut" onkin ollu tiedossa mut kai tää taas on vaan jotain ihmeellistä häröö... en tiiä?!?
...ja onneks ei tän mehevämpää kerrottavaa oo tällä erää ;)

Perrr...jantai kun meni synttärisuunnitelmatkin mettään kun isäntä kutsuttiin iltavuoroon töihin! :( No, ei onneks mitenkään kauheen harmistuneelta vaikuttanu ja onhan tos viikonloppu tulossa... :)
Hih, mä vedin sille pienet striptease showt aamulla noin niinkun lahjaksi... ;)
Tais tykätä.... :D

Vai että Madonnaa lähette kattomaan... :D
Tais olla jo puhettakin mut oliko vaikee saada liput?
Mä haluaisin kesällä päästä AC/DC:n keikalle mut enpä kerenny lippuja saamaan,
ja "pimeet" liput on älyttömän tyyriitä.... :(

Katotteko muuten kuorosotaa? Sinähän se yks kuoro sunnuntaina tempas Madonnan material girlin... oli ihan hyvä esitys.

Ramonalle tulin kommentoimaan, että mulla oli tossa ihan alkuraskaudessa (joo-o tiedän etten ole kovin pitkällä vieläkään) ihan samanlaista valkkaria, joten saattaa negasta huolimatta olla jotain muhimassa sulla =)
Omassa navassa ei juurikaan ihmeellistä tapahdu. Vielä reilu viikko np-ultraan ja iltaisin kärsitään etomisesta+väsystä. Muuten ihan jees olotila.
UP rv 10+1

Tulin mäkin taas sitten kurkkasemaan teitä! :)

Mä olin ihan varautunut kanssa menemään Madonnan konserttiin, mutta tulikin muutos suunnitelmiin, kun oon raskaana silloin. Olen lukenut, että vauvan kuulo voi vaurioitua kovassa metelissä, enkä mä ainakaan halua ottaa mitään riskejä. :/ Harmi vaan, kun oon aina halunnut sen keikalle ja nyt sitten en pääsekään, mutta en mä kyllä vauvan kuuloa siihen vaihtaisi. Vaikkei se kuulo nyt vaurioituisikaan, niin luulen, kuitenkin, että siitä metelistä voi vähän stressaantua, eikä raasu pääsisi minnekään pakoon. :(

Kuorosodasta muuten... Musta ne mainokset ja se juontaja on niin ärsyttävä, etten voi katsoa yhtään jaksoa... Ohjelma oli pilalla ennen kuin alkoikaan. Höh.

Ramona, mullakin on musta ollu sellaista kökkö valkkaria. Toivotaan parasta! :)

Mä saan kävistellä ultraa tässä vielä muutaman viikon ja sitten saadaan vasta jonkin näköinen varmuus asialle...

Hyvää viikon jatkoa kaikille! :)

Kiva kun pistäydytte välillä täälläkin kuulumisia kertomassa, UP ja Dinna :)

Voi että jos kuitenkin se tärppi mullekin sit olis käyny.... *toivoo varovasti..*
Haluaisin kyllä jo jotain tietoa.. vaikka kyse ei raskaudesta nyt kuitenkaan olis niin menkatkin sais sitten tulla jo ettei kierto enempää veny.
Täytyy varmaan soittaa huomena tohon terveyskeskukseen, jos käväsis siellä antamas näytteen, sais ehkä vähän varmempaa tietoo...
Kerrankin tästä diabeteksesta on jotain hyötyä, ne ei tuolta lekurista pahemmin pois käännyttele, oli sinne tulon syy mikä hyvänsä....
Olenko mä nyt itseni hyväksikäyttäjä? ;D ...Ehkä tän taudin hyväksikäyttäjä... ;)

Joo, ne kuorosodan mainokset oli ja on ihan peestä,ei pitäny munkaan kattoo mut oli sit kuitenkin liian iso houkutus kun siinä on Timo Kotipelto ;)
Yllätyin positiivisesti, ne biisit on aika makeita noin kuorolauluna!
Ei ollenkaan "perinteistä" kuoromeininkiä.... Nyt otan sen jakson aina nauhalle ja kelaan yli kaikki missä se juontaja näkyy!

Mutta missä on Puhina, vai riittikö yks puheenvuoro tälle päivälle? ;)

Heipat kaikille... Mäkin voisin nyt pikaisesti kommentoida kuorosotaa...en yleensä tällaisista lauluohjelmista pidä, mutta tää kolahti. Itsekään en yhtään tykkää juontajasta, ärsyttävä tapa puhua.. (mahtavat sääret, mutta ne ei auta) :D. Sanoin eilen just miehelle, että "arvaapas" mikä uusi ohjelma musta on kiva? Kuorosota." Olisittepa nähny sen ilmeen...varmaan mietti, että nyt se vaimo on menny ihan sekaisin...:D Musta ne kuorot vaan vetää ihan hemmetin hyvin...

Myy.

Mun oli pakko tulla vielä kanssa kommentoimaan kuorosotaa... Mä en haluu, että mua pidetään liian tuomitsevana... Niin kun mun mielestä siinä juontajassa ei ole muuten mitään pahaa, enkä ole ennen sitä pitänyt ärsyttävänä kun on töllössä pyörähtänyt, mutta nyt se häiritsee, kun se ei ole ollenkaan elementissään siinä ohjelmassa. Mä liitän sen tädin kaikkeen suomalaisiin iskelmä ohjelmiin ja tanssilava humppaan ja sit yhtäkkii se yrittääki pukeutuu mainoksissa joihinki mustiin latex vaatteisiin. Musta se on vaan hypännyt pikkasen vääriin kenkiin nyt ja yrittää vähän liian kovaa. Ei siis ole elementissään... Se teki jotenkin tosta ohjelmasta Napakymppi, Bumtsibum, Tangomarkkinat ja ne jotkut kesän lavatanssit tasoisen eläkeläisten ohjelman. Eläkeläsistä on siis yritetty tehä kooleja. :D Ei noissa ohjelmissa siis mitään niin pahaa ollut, mutta todellisuudessa noi ohjelmat oli varmaan eläkeläisten katsotuimmat vaikka kyllähän niitä muutkin katsoo. Mä luulen, että pelkällä juontajan vaihdolla, ohjelma ois voinu olla paaaljon kiinnostavampi. Joku on nyt tehnyt pieeenen virhearvioinnin. Toivottavasti en nyt kuulostanut vielä enemmän tuomitsevalta. Heh. Se juontaja on vaan sattunut viimiset 20 vuotta pyörinyt noissa eläkeläisten piireissä, joten ei se nyt oikein neljissäkymmenissä voi enää yrittää tollaista imagonvaihdosta ja leikkiä kaksvitosta uudestaan. Voi ei... Mä oon tosi ilkee, mut onneks eläkeläiset sai ees uuden ohjelman, kun noi vanhat tuntuu kuolevan pois... :P (Siis vanhat ohjelmat...)

Mut eikös toi juontaja oo se Kristiina Komulainen, kun taas se "iskelmäjuontaja" Sari Tamminen....(jos muistan nimen oikein...?) Kaks eri tyyppiä...?
Toi juontaja veti voicella sitä yhtä ohjelmaa kahden jätkän kanssa jossain vaiheessa...

Voi olla että mä nyt sekotan mut mun mielestä noi on eri ihmiset...

Kamalaa mitä vauhtia nää viikot menee, tänään on jo työviikko voiton puolella :D Viime viikonloppuna en ehtinyt alkoon ja jäi baileys nauttimatta, tänä viikonloppuna pitää ottaa vahinko takaisin...

Kuka siinä kuorosodassa on juontajana? Mä luulin että Kristiina Komulainen, sehän on ollut Voicella eikä missään tango-ohjelmissa. Kristiina Komulainen on varmaan vähän alle kolmikymppinen joten ei ole 20-vuotta missään voinut pyöriä... Vai onko siinä joku toinenkin juontaja, itse en ole nimittäin ohjelmaa katsonut?

Mulla on ihan hervottomat menkat. Vuotoa ihan kamalasti, eilen tuli tamponista läpi alle kahdessa tunnissa ja tänään ylivuodot siteestä alle kahdessa tunnissa. Taidan vuotaa kuiviin :) No laskeepahan korkea hemoglobiini ainakin.

Mites Siniksen oireet ja kiinnittymisvuodot? Onko jotain raportoitavaa? Entäs Myyn oireraportti? Joko Puhina on saanut menkat alkamaan? Saitko Ramona soitettua itsellesi testiajan? Oliko sulla muuten vaikea saada sokerit siihen malliin että pystyitte jättämään ehkäisyn pois? Jouduitko käymään suunnittelukäynnillä?

Tulkaahan linjoille ladyt. T:Tiiti kp 3

Näköjään Tiiti kirjoteltiin äsken liki yhtä aikaa... ;)

Onks sulla aina ollu runsaat menkat...? Ei kiva.. :/
Tänään muuten tulee telkastakin (teemalta) joku ohjelma runsaista menkoista.
Sen nimi oli muistaakseni: Veitsen terällä: runsaat kuukautiset.
Just selasin telkku.comia ja siellä osu silmiin se ohjelman nimi ja luin selostuksen...
Mun äidillä on samaa vikaa, se on joskus nuorempana jotunu käyttään lasten housuvaippoja kun mikään rätti ei riittäny ja menkkaviikon se teki muutenkin kuolemaa... :( Sai jotain apua kyllä siihen ettei enää tarvii kärsiä vastaavaa...

Juu olihan noissa sokereissa oma taistelu, puolivuotta mulla siinä meni että aika nopeestihan loppupeleissä tuo tapahtu. Parhaimmillaan on joillain naisilla menny 7 vuotta ennenkun sokerit on kunnossa ja jotkut ei muuten vaan välitä niistä.
Mä en kyllä viittiis yrittääkään lasta jos ei nää nyt olis kondiksessa, se epämuodostumien riski on niin paljon isompi huonoilla arvoilla enkä ikinä vois leikkiä oman lapsen hengellä...
Soitin aamulla sinne terkkaankin ja sainkin ihan lääkäärille soittoajan.
Se vaan meinas että kattelisin tän viikon ja vaikka viikonloppuna tai alkuviikosta uutta testiä jos ei menkkoja kuulu. Niin ja se määräs foolihapporeseptinkin mulle kun kyselin muuten vaan siitä...Onneks ei tullu ostettua sitä aikasemmin noin vaan kun eihän noi "tavalliset" kuulemma riitäkään diabeetikolle, pitää kuulemma olla vahvempaa kamaa... :D

No heipä hei!

Mä olen ihan pihalla koko kuorosodasta.. mun mies on aina olevinaan ihan tuskissaan, kun varaan su-illat tositv:lle.. se kuvittelee omaavansa paremman tv-maun, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Joten kun syksyn BB-talkshow:sta ja Amazing Racesta on selvitty (kyllä, aion jättää tämän keväisen AR:n väliin suomijaksoa lukuunottamatta), niin olen antanut miehelle iltarauhan. Siihen saakka kunnes alkaa Tanssii tähtien kanssa.. ;) Joten kuorot saa sotia ilman minua.

Eipä täällä mitään ihmeellisiä oireita ole tai ainakaan mitään uutta. Mä alan kyllä jo kuvitella, että näin omiani siinä (keltaisessa) wc-paperissa maanantaina. Se pääsi yllättämään, sellaista kun ei ole ollut aikaisemmin töissä. Siis sitä paperia. Nyt on taas kaikkea normioiretta (tissikipua ja jotain nipistelyä mahassa), ei sen kummempaa. Mutta tästä valkkariasiasta haluaisin kyllä tehdä tarkempaa tutkimusta! Mulla on muutamissa kierroissa tullut noin viikko oviksesta parin päivän ajan runsaasti valkkaria, muuten on yleensä suhteellisen kuivaa oviksen jälkeen. Nyt on taas tällainen kierto, viimeksi ei. Mistä se johtuu? Tutkimattomat ovat valkkarin tiet..

Mitäs te olitte kirjoitelleet? Toivottavasti Tiitin hanat sulkeutuu pian, älä vuoda kuiviin! Myy on jäänyt työvyöryn alle ja Ramona tuskailee tädin kadotusta. Missä Puhina? Mihin sun romaanit on kadonnut? :) Niitä lisää, kiitos! Ja Viluski-rontti on edelleen siellä kaukana.. mrr.

Mutta lähtisiköhän kotiin? Joo..!
Sinis kp20

Joo, siis ihan samasta tyypistä siinä Kuorosodassa puhutaan... En oo sekoittanut sitä mihinkään muuhun tyyppiin, vaan mulla on vaan semmoinen kuva sen imagosta, että se kuuluu tollasten eläkeläisohjelmien pariin! :D En kai mä nyt sitä esim. Bjurströmiin ois voinu sekoittaa. :D En mä vaan usko, et se mitään alle 30 kybänen vois olla... Mäkin oon 27, joten en tosiaan pidä sitä omassa ikäluokassani kuuluvaksi. Siskonikin on 36 ja paljon vanhemmalta se juontaja näyttää kuin siskoni. Musta se on ainakin pyöriny jossain telkussa jo aika kauan. En ees siis muista mitään ohjelmaa ees nimetäkseni missä se on ollu, kun en kato sellasii eläkeläisohjelmii pahemmin, mutta jossain taustalla se on varmaan pyöriny ja siks mul on sellanen kuva siitä. :P

No niin, tänään sitten odotellaan Myytä lunastamaan lupauksiaan.. :)

Tällä rintamalla ei mitään uutta. Meinaa flunssa iskeä, koitan taistella kovasti sitä vastaan. Mulla on iltapäivä "vapaa", joten livistän ehkä aikaisin pois töistä kotiin lepuuttamaan.

Mitäs teille kuuluu?
Kyseleepi Sinis

Vapaapäivä....en tee kyllä yhtään mitään... No,okei tyhjensin astianpesukoneen, pistin pyykit pyörimään ja vois vähän järjestellä...mut olen töllöäkin ehtinyt tuijotella. No, kuorosodastahan on tullut kunnolla juttua... Mäkään en kyllä Kristiinaa kauhean mummomaisena pidä...eikä eläkeläiset tule hänestä mieleen, lähinnä vaan,että onpas helkutin timmissä kunnossa, pienen lapsen äiti...

Ja sen verran mainitsen niistä lauantain pippaloista, että tää pariskunta kunnostautu sitten tekemällä jotain, mitä ei olekaan ennen tehnyt...Ei, ei harrastettu seksiä baarissa...vaan riideltiin yleisillä paikoilla ja hävettää ihan kamalasti. Tää stressi tekee meistä tosi kireitä ja se purkautu ihan väärällä tavalla ja väärässä paikassa. Mut siis, miehen vika - oli ihan älyttömässä kännissä...Kuvotti koko mies!!! Ja sit tosiaan oltiin eiliseen iltaan asti koiravahtina ja "pikkuveli-vahtina" (=ihan kamala murkku)... Mut onpas ihana olla kotona!

Jaahans, ja Tiiti langetti itselleen lapsettoman-viitan...näinkö oli... Tiitille pitää sen verran pistää peukkuja pystyyn,että hienosti olette jaksaneet ja parisuhdekin taitaa olla ihan hyvässä kunnossa "kaiken tän jälkeenkin". Ja Sinikselle kunnon paineet nyt luotu...Jaa, että flunssakin meinaa iskeä...mitäs sun elimistössä tapahtuu...*vink* Eikös kaikkia aina alkuraskaudessa jokin hiivatin flunssa vaivaa näin talviaikoina... Mä taisin sen täpärästi väistää...siis sen flunssan (ihana olis olla raskaana)

Ja kun meheviin limajuttuihin tällä viikolla olette jo päässeet..nin meitsi bongas kunnon limat eilen vessareissun yhteydessä- ja arvatkaapas mitä: TE TULITTE MIELEEN...:D LOL. Ou-nou.. Voi, kun me Siniksen kanssa nyt yhtäaikaa plussattas...ja otettas teidät muut samalla kertaa messiin...Ajatelkaa, mikä huippuylläri Viluskille olis!? :)

...mitäs muuta...pitäsköhän keittää kahvit...

Myy.

Niin siis enhän mä muuten toivo plussaavani, mutta kun vähän tuli lupailtua Viluskille sellaista.. kaikkien osalta. Joo, on näitä "paineita" ollut aikaisemminkin, mutta uusi rento minä ei ota niistä ressiä! ;) Muistuttakaa mua tästä ensi viikolla.. ei kyllä ole mitenkään raskaavaoleva olo eli en elättele kovin suuria toiveita.

Voi Myy teitä ja teidän riitoja :( mun on kyllä meidän osalta sanottava, että meillä menee tällä hetkellä tosi hyvin, paremmin kuin vuosiin. Eli nyt toistaiseksi tää prosessi on vaan lähentänyt meitä. Mutta samaa en kyllä olisi sanonut syksyllä.. ja saa nähdä mitä on edessä, jos tässä jumitetaan paikallaan vielä pitkään. Mutta toivon sydämestäni parempaa aikaa Myylle ja miehelle! Mitäs teitä nyt voisi auttaa? Pystyttekö puhumaan asiasta? Ja suosittelen kyllä kohta lääkäriä, ensiaskeleen ottaminen voi jo helpottaa. Ainakin mua se helpotti, sitä ennen oli aika kamalaa.

Jaahas, mä olen sitten vanhempi kuin Kristiina Komulainen.. kivaa olla mummo! ;D Mutta onneksi täällä on myös Tiiti-mummo, niin ei tartte yksin voivotella.

Myylle mukavaa vapaapäivää! Voi kunpa sellainen olisi täälläkin. Missä muut?

Mä selitän tän vielä kerran, jotta hölmömmätkin ymmärtää. ;)

Enhän mä siis missään vaiheessa oo kutsunut sitä juontajaa mummoksi, vaan sanonut, että sen imago kuuluu mielestäni noiden eläkeläisohjelmien pariin. Tiedä sitten, että onko esiintynyt sellaisissa ohjelmissa vai johtuuko se vaan muutenkin hänen olemuksestaan. Enhän mä nyt pidä mun 36 v siskoanikaan mummona. Musta se juontaja vaan tuntuu sitäkin vanhemmalta. Ehkä mul on siks se fiilis, että se on pyöriny töllössä iät ja ajat, kun vaan vaikuttaa siltä ulkoisesti ja sisäisestikin varmaan... :P

Tulee mieleen et Dinna ois sekoittanu Marita Taavitsaisen ja Kristiina Komulaisen :D. Eihän kristiina oo ollu missään eläkeläisohjelmissa, ja mun mielestä olemus on kyllä tosiaankin nuorekas, (ite oon vm -77) :O. Eikä oo ees töllössä pyöriny kovin kauaa.

Aah, eli tästä se johtuu...

"Komulainen on kotoisin Pöljältä Siilinjärveltä. Hän juontaa Luukusta Lukaali -ohjelmaa MTV3:lla. Lisäksi hän on ollut kilpailijana mm. Kymppitonni-ohjelmassa. Komulaisella on heinäkuussa 2007 syntynyt poika juontaja Jukka Rossin kanssa."

Onhan tosta lapsesta jo hetki aikaa... Mun siskolla on sentään 3 kolmen vuoden sisään. :O Taitaa kyllä sisko olla melkein paremmin säilynyt kuin minäkin kohta...

Älkää nyt sitten vetäkö mitään johtopäätöksiä, kun otin huomioon, että on Siilinjärveltä, mutta kyllä se aksentti vaan jotenkin tuo maalaiset tanssilavat mieleen, vaikken ole muistaakseni sellaisissa käynytkään...

Ei oo siis mitään juontajaa vastaan, mutta ei vaan sopinut omasta mielestä tohon konseptiin... Tai oisin luullut, että haluavat ohjelmalle vaan vähän erilaisen imagon...