Heipä hei minunkin puolestani!
Hienoa että Ramona on hieronut 'sopua' eilen illalla

Hyvä loppu siis riitaisalle päivälle. Työstressistä meilläkin taitaa pikku-kärhämät useimmiten johtua. Mun työni nyt ei ole stressaavaa, mut miehellä huomaa jo otsan kurtistumisesta et nyt on huolen alla jotain työ-juttuja ja minä olen kyllä aika huono niitä ymmärtämään, varsinkin jos ei sitten suostu jakamaan huolia puoliksi ja ilta kuluu jurottaessa omiaan. No, kaipa sitä vuosien saatossa jotain oppii puolin ja toisin tästä puhumisen jalosta taidosta..
Tiitille toipumisia flunssan kourista! (virtuaalisia yskänpastilli-ajatuksia Sinulle!)
Nyt täytyy todeta et olen ihan kateudesta vihreänä teidän peittojen heiluttelusta. Hemmetti vie, kaikista hienoista päätöksistäni huolimatta... enhän mä mitään saanu!! Tai joo, sain hyvinkin kiihkeitä suudelmia iltalenkillä metsän siimeksessä, mutkun talvikeli esti meidän kuuman session sammalilla, oli kiima jo häipynyt kotiin päästyämme ja saunan jälkeen sipattiin alta-aikayksikön.. Mun virittelyt meni siis ihan 'mettään' ja illalla sapetti kun on todella olo et taukoa on edelliskerrasta kulunut jo ihan tarpeeksi. ...ja tähänkin oli taas selityksenä työpaineet ja hektinen viikko. *murinaa*
Ja tanssikurssi.. No, menihän meidän valssit sentään viime viikon foxia sujuvammin, naurettiin ihan kippurassa kyllä taas käännöksiä ja 360asteen pyörähdyksiä harjoitellessa. Hauskaa meillä siis oli ja hyvä niin. Tuo tunnin treeni on aina sellainen, et häviää kyllä päästä kaikki muut huolet. On kuvioiden opettelussa ihan tarpeeksi 'huolta' siihen hetkeen.
MUTTA se esilämmittely.. Ja pah! Poikien äiti oli myöhempään töissä ja tämän seurauksena pojat oli meillä ennen kurssia ja vielä kun palasimme kurssilta eli ainoa yhteinen aikamme oli siellä kurssilla ja seuraavan kerran metsässä ja raato-väsyneenä sängyssä. Onneton yhtälö jumalaisen seksin osilta.

Tuskastuttaa.. Et tällä tahdilla mä en kyllä raskautuis, vaikka menkat tuliskin.. miten tämä tilanne onkin jotenkin näin lopahtanut muutaman viikon sisään. Ehkä mä innostuin lapsi-ajatuksesta liikaa ja puhuin siitä sitten liian innostuksissani, jonka seurauksena nyt mies kokee suorituspaineita ja koko jutusta meni ilo. *Höh!*
No, eiköhän tämä tästä..
Onhan sentään viikon päästä tulossa pitkä mökkiviikonloppu. Siitä mä kyllä revin iloni irti, kävi miten kävi! (siis mun ei pitäis oikeesti ajatella noin, koska sit kasaan jo valmiiks niin isot odotukset ja paineet itselleni, et joudun taas pettymään.. elikäs ei oteta em.lausetta tosissaan) Ja keskelle metsää ei kyllä tulla tupsahda pojatkaan, vaikka mikä olis.
Mun täytyy opetella kans jotain viehkoa pyllistelyn taitoa, juu! Ei tässä taida muu auttaa!
havaintoja "lastien" ulostulonopeuksissa ja miettinyt että mistä se johtuu? Onko kenelläkään teorioita asiasta?
Voisko siemennesteen koostumus vaikuttaa? Kun välillä sekin on mun mielestä sakeampaa ja tahmeampaa.. ja toisinaan taas jotenkin 'sujuvampaa' Siis tyyliin, on olemassa kiisseli-satsit ja sit taas toisinaan mehukeittoa

Ja se tahmasempi satsi jää sit tuumaileen pidemmäks aikaa, et pitäiskös etsiä munasoluja ja mehukeitto-joukkue on vaan 'ilonpidon' vuoksi purskahtanut ja koittaa sit pikimmiten taas palata päivänvaloon

Tiedä häntä näistä mun teorioista.. Täytyy tutkia lisää

Palaan asiaan jos jotain hälyyttävää selviää
T:Simppa-reportterinne maailmalta, Puhis