Huh huijakkaa mikä päivä takana!
Pomo pamahti työpaikalle het' kymmeneltä ja istui koneella varttia vaille kuuteen. Enhän mä sitten siinä mihinkään vauva-sivuille ehtinyt

Olen koittanu kyllä aina välimuistinkin koneesta tyhjentää ettei pamahda pomon kauhuks 'vauvahaaveet' ruutuun.. Olen kuitenkin ollut kokopäiväsenä vasta lokakuusta lähtien, joten josko tässä ensin keskittyis töihin kuin vauvojen tekoon. Tai näin varmaan pomo ainakin toivois.
Jänskä päivä muutensakin. Eilen, kyllä vain naiset, mä SAIN seksiä. Huomasin vaan, et olen odottanut sitä niin innolla (lukekaa:epätoivoisesti), et olin sit jotenkin ihan puissa kun tilanne sattui 'ihan oikeesti omalle kohdalle'

ja jotenkin en sit päässy touhuun yhtään kiinni.. No, onneks mies pääs ;P Juupas juu, eli se siitä hurvittelusta sitten. Olipa tosiaan 'kuiva' viikko seksin saralla.. Myyhän tuolla kuitenkin jossain vaiheessa kirjoitti et on aika tärkeää et suhteessa nauretaan ja sitähän tässä on kyllä viikon varrella tehty ja hyvällä moodilla ollaan näin viikonloppua kohden menossa.
Mielenkiintoista oli menneen vuorokauden aikana sekin, että eilen taas yhdynnässä [karmee kun näyttää kliiniseltä sanalta. Hmph, lukekaa:hulvattoman seksin yhteydessä (vaikkei se ollu kyllä sinne päinkään, mutta pieni itsepetos sallittakoon

)]mun täti saapui. Mulla olis nyt siis menossa kiertopäivä 2, MUTTA tänäänpä ei olekaan sitten ollut vuotoa enää puolenpäivän jälkeen ELI kesti vajaan vuorokauden tää tätsyn vierailu. *huokaus* odotan kyllä innolla gynen tuomiota mun mirrini toiminnasta. Eihän tää nyt 'ihan' normaalia ole

mut enpä taida olla minäkään.
Toivottavasti Myyn illasta on tullut mukava! Lauseesi siitä et äidin kanssa keskustelu uuvutti, kirvoitti multakin syvän huokauksen. Mulla on hitusen hankala äiti-suhde (no kelläs ei ois) ja yleensä yli kolmen minuutin puheluissa tunnelma ehtii jo kiristyä hitusen liikaa.. Siks pyrinkin max. 2,5min puheluihin, niin meillä on aivan täydellistä eikä riitoja 'turhista' synny.
Myy.. mietin sinua ja murheista mieltäsi täällä vielä. Sitä että oletko tyytymätön elämääsi.. Oletko pohtinut että mikä asia omasta mielestäsi voisi elämänlaatuasi parantaa, poislukien vaihtoehdoista vauva. Eli mieti joku sellainen juttu, johon oikeasti VOIT vaikuttaa ja toteuta se. On kuitenkin mahdollista et me ei oikeasti sitä lasta saada vaikka kuinka haluttais ja vaikka kuulostaa tosi kylmältä ja julmalta niin ei silti 'sen olemattoman' vauvan vuoksi kannata koko elämäänsä murheessa taivaltaa. Sen ymmärrän, että lapsi on tosi iso asia ja varmasti tässä hetkessä ajatellen toiveista ensimmäisenä, mut jos koittais miettiä jotain täysin muuta lähtökohtaa ajattelulleen 'onnellisesta elämästä' ja pyrkis todella rakentamaan elämää itse onnelliseksi!
Esim. mulla toi tanssi-juttu on tällä hetkellä ihan must. Olen kauan halunnut tanssia, mut ex-mies ei tanssinu edes mitään nopeita, joten voitte kuvitella sen suhtautumisen humppaan

Ja kun nyt nykyisen miesystäväni kanssa oltiin tästä jo jonkun aikaa haaveiltu ja nyt päästy toteuttamaan niin siitä on tullut jo parissa viikossa sellainen juttu et odotan seuraavaa keskiviikkoa. Mulla vilahtaa aika usein sellainen takapiru päässä, joka kiusaa sillä ajatuksella et jään koko ajan kakkoseks työlle ja futikselle, mut tuon tanssikurssin myötä olen jotenkin järjestellyt asioita uudelleen ja koko ajan yritän kehittyä siinä paremmaksi. Tarkoitan siis, että tokihan minä järjellä ajatellen ymmärrän, ETTÄ
a) työt on tehtävä -> siitä seuraa välillä väsymystä ja stressiä -> en vaan millään voi saada joka ilta mun ihanaa 'harmaakarhuani' villiin painiin ja on siis opittava nauttimaan niistäkin hetkistä, kun voip' vuan köllötellä
b) kun miehellä on harrastus, joka pitää miehen hyvässä kunnossa, antaa se loppusessaan myös minulle aika paljon! (enhän kuitenkaan jaksais katsoa miestä, joka makais kolme iltaa viikossa sohvalla tekemättä mitään)
c) kun miehellä on harrastus, on minullakin aikaa harrastaa

Ja maalatessani ja piirtäessäni en kuitenkaan välitä muiden ihmisten seurasta, joten voin tehdä niitä juuri silloin kun mies on poissa
d) Kun saamme keskiviikkoisin tunnin yhteistä aikaa, on se meidän keskinäisen siteemme lujittamiseksi ja niillä nauruilla ladataan taas akkuja seuraavia koitoksia varten
Toivon siis sulle Myy kovasti voimia elämän onnen toteuttamiseen! Huom, ei onnen etsintään vaan toteutukseen! Jottei mene ohi onni etsiessä elämää vaan saa elää onnessansa eläessään!
Tiiti, mulla ei ole vinkkiä bailey's :n korvaavaks tuotteeks, mut drinkkivinkki kyseisestä nautintoaineesta. Oma suosikkini on ollut jo vuosia 'orgasmi' (tosi yllätys varmaan mun juttujeni jälkeen

) ja kenpä meistä ei niistä nauttis

Toiset baarimikot lisää siihen viel vähän minttulikööriäkin ja silloin saa oikein nautinnollisen vivahteikkaan värinän. Kokeilehan joskus! Eiköhän pari hyvää orgasmia flunssaakin karkoita ;P
Ramonan vastausta odotellaan. Toisaalta vähän pelonsekaisin tuntein.. Minä paijailen usein hauva-vauvaa ja lässyttelen, et "mamman pikku höpökäinen" ja täytyy myöntää et olen mä miettinyt et niin varmaan lällyttelisin sitten jos vauvankin joskus saan.. Mietin vain et kun teilläkin jo mietitty et miten sua sit kutsuttais.. et on varmaan ajatukset jo niin vahvasti sen plussan ympärillä. Toivon sydämestäni että vastaus ois positiivinen.
Nyt tää typy painuu pehkuihin. Huomen on viel työpäivä ja töiden jälkeen nuorempi poika lupas viedä mut syömään kun mies ja vanhempi poika ovat pelaamassa (taas

) On se hienoa ku 8-vuotias hoitaa iskän tyttöystävän ulkoiluttamisen ja ruokkimisen kun itse ei mies ennätä
Hellurei ja hellät tunteet!
Kauniita unia Naiset, olette ne ansainneet!
-Puhis