Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jippii..
mies pyörähti äsken töissä ja hukutti niin kuumaan suudelmaan et tälle mälli-torstaille on kyllä taas toiveet korkeella..jos sit vaikka meilläkin nähtäis tuo kumma kiisseli edes vilaukselta :)

Pirtein mielin iltaa ajatellen,
Puhis

Olepa hyvä Myy! On se hyvä, et saadaan edes yhdet kunnon naurut aikaiseks per päivä! Jostain se on meidänkin ilomme revittävä :)

Mukavaa kun oot mun "kohtalotoverina" täällä Puhina ;)
Mun ukko heitti kans aika hyvän pointin exänsä toiminnasta,että jospa sitä keljuuttaa kun tietää että me perhettä suunnitellaan kun itellään alkaa pikkuhiljaa ikä tulemaan vastaan ja sen nykynen mies ei enää lapsia tahdo... En tiedä johtuuko viha siitä mut ihmettelen silti, ei tässä sen kiusaks yritetä lisääntyä! ;D
Mut silleen kyllä kateeks käy sun tilannetta, olis ihan kiva jos vois edes moi sanoa kun kuitenkin se tässä käy pojan takia mutta ei niin ei. Että olkoot! :)
Sit tää exä kuitenkin kyselee pojalta aina kaikenlaista meijän elämään liittyvää!
Että me eletään sitten mielenkiintoista elämää.... >:)
Kuinkas teillä, yrittääkö käyttää muksuja tietotoimistonaan?

Jo vain, kyllä mulla näitä herkullisia juttuja olis enemmänkin mut pitää vähän siistimmin kirjotella ettei mua heitetä jonnekin k-18 palstalle kirjotteleen!!! :D
...ja senkus kiusaat, en mä oo kauheen herkkänahkainen... ;)
Parhaasta päästä on sekin kun joskus vuosi sitten pidin yhden laatan verran taukoo pillereistä ja tietty sit sillon ei ollu kumejakaan enää jäljellä ja himot oikein hyrräs, sovittiin sit että herruus vetäytyy ennenkun mälli irtoo ja niin se tekikin, mun mahalle ja mä viisaana tokasin siihen että "oliks tää nyt se yliveto" xD xD
Joo, anteeksi... jos rauhottuis taas.....;)

Siis voi nakkimakkara, mä kirjotan viestini niin hitaasti että kerkee tulla aina vähintään 15 uutta viestiä siinä välissä ! c",\\ Liiottelua? No ei oo!
...jatketaan harjoituksia!

Huomenta ja hyvää viikonlopun alkua kaikille!

Mä sairastan kotona ja sen kunniaksi heräsinkin jo kuuden aikaan... Nyt yskin tässä läppärillä ja mietin että aloittaisinko siivoamaan. Kuumetta ei ole, mutta kamala yskä kiusaa...

Katselin aikani kuluksi livekameralla Phuketiin, näkyyköhän Vilukisua rannalla. Tässä linkki jos tekin haluatte katella:
http://www.marinaphuket.com/live.php
Olispa aika ihanaa maata tuolla rannalla ja käydä välillä pulahtamassa meressä... Tahtoo lomalle!

Ramonalla on tänään jännäpäivä. Milloin saat testin? Peukut on pystyssä täällä. Ja toivottavasti Puhinalla oli kivat iltapuhteet.

Juu, varmaan se lastien ulostulovauhti johtuu juuri tuosta koostumuksesta. Hyvä puhina! Nyt kun tarkemmin ajattelen niin jos harrastelee kahtena päivänä peräkkäin ja joskus jos villiintyy oikein ja harrastelee kaksi kertaa päivässä :) niin ulostulo on aina paljon liukkaampi kun silloin kun taukoa on ollut. Voisikohan tästä alkaa tehdä myös tutkimusta miten usein mies helpottaa itseään :) Jos tavara luiskahtaa nopeasti ulos on mies todennäköisesti pitänyt omaa kivaa lähiaikoina ja jos on tujumpaa niin mies on puutteessa :)

Oletko Sinis seurannut lämpöjä tässä kierrossa? Ovatko jo nousseet?

Mitäs meinaatte tehdä viikonloppuna? Mä olen haaveilut monta päivää Baileysista ja meinaan tänään käydä hakemassa pullon sitä ja nautiskella. Tiedättekö onko sille jotain edullisempaa "rinnakkaisvalmistetta" joka olisi yhtä hyvää? Toisaalta tässä yskässä minttukaakao tai rommitoti olisi parempaa, mutta kun ei ole niin hyvää.

Palaillaan.

Tiitillähän hyvät suunnitelmat flunssan kaatamiseen. :) Mä olen taas minttukaakaonaisia, nam. Baileyssissä maistuu lopussa liikaa alko. Mut en ole yhtä hyvää rinnakkaismerkkiä tavannut, ja Tiiti ansaitset vain parasta - ota Baileys.

Mulla olis vielä huomenna töitä...ja sit illalla serkun kolmekymppiset - luvassa on ihan kunnon bileet! Kysyivät juomatoiveita, niin mä vaan huokasin "punkkua, siideriä...kaikki käy" ja mietin mielessäni, että voi kun olis voinut vastata, "että limsa käy hyvin, kiitos..." Ärsyttää vaan, kun ollaan mun vanhempien koiravahtina...ja on pieniä aikatauluongelmia...

Kiva muuten kuulla, et Puhinan tanssitreenit oli mennyt mukavissa merkeissä...nauru parisuhteessa on melkeinpä tärkeintä... Me nauretaan nykyään liian vähän...

Joo, kyllä me kaikki ollaan melkoisia mälli-asiantuntijoita... Viikon ajan haudutettu lasti on TOOOOOsi klimppistä kiisseliä ja valkoista. Kun taas vähemmän aikaa pusseissa kertynyt tuotos on joskus tosi kirkasta ja vesimäistä mehukeittoa...:D Näin on. Kyllä miehet olis meistä nyt ylpeitä, kun viikon tärkein keskustelunaihe on ollut sperma! :D

Mua illalla nukkumaan mennessä ahdisti tosi kovasti...sitä ahdistusta olin potenut jo illan ajan - ärsyttää joskus, kun mies turhautuu muhun ja lakaa puhisemaan, niin että mulle tulee huono omatunto...ihan paskaa... Olen tässä miettinyt, että voikohan minusta ikinä tulla onnellsista, VAIKKA saisimme vauvan. Että olenko sellainen ihminen, joka ei ole ikinä elämäänsä tyytyväinen. JOS IKINÄ olen raskaana ja äiti, niin mun täytyy muistaa tää vaikea vuosi ja olla onnellinen... (mut entäs jos en ikinä enää tule raskaaks).

Voi, että mua alkoi ärsyttämään, kun äidin kanssa juttelin - siis mä särjen kohta jotain...aaaargh...

Ja ainiin, eilen ovistestiin ei tullu ku kontrolliviiva...

TOOOOSI kiukkuinen Myy.

Toi baileys kuulostais niin hyvältä!
Anna mennä vaan ja toteuta mielitekos Tiiti ;)
Virosta oon löytäny muuten ihan samanmakusta ja puolet halvempaa mut en tiiä onko sitä täällä ja arvaa vaan muistanko merkkiä!!! :D
Mut vois kuvitella että täälläkin alkossa ne viinakset olis kaikki vastaavat samalla kohtaa hyllyä...?

Toivottavasti ne bileet nostattais sun mieltä Myy! Muista pitää hauskaa!

Varmaan vasta huomena saan sen testin haettua... Täytyy vaan metsästää päivystävä apteekki kun paikallinen on lauantait kiinni. Sunnuntaina sit onkin tosi kyseessä... ;D
Me ollaan viikonloppu ukon kans kaksistaan kotona (jos ei jotain satuta keksimään yhtäkkiä) poika kun häippäsee jonkun kaverinsa synttäreille viikonlopuksi...
Herruus kysy eilen söpösti että "ootko sä sit mamma vai äitee?" :D
Voi voi, en ees halua tietää mikä fiilis se on jos tuleekin nega.... Kun just on ruvennu siihen plussaan uskomaan...

Mun on pitäny muistaa Puhinalle sanoa, että hiivatin hieno juttu, kun aiot alkaa opiskelemaan myös!!!! Hieno homma!! Munkin pitäs ottaa susta oppia...

Ja voisinpa sanoa mielipidettäni, kun olette keksutelleet näistä ex-puolisoista. Että yrittäkää ymmärtää...kuullostaava juuri sellaisilta naisilta, jotka eivät osaa olla onnellisia toisten puolesta. Kun kerran itse ei ole miehen kanssa, niin olettaako ne, että pitäisi lähteä munkkiluostariin... Tällaisia naisia on varmaan 13 tusinassa.. Se on varmaan jonkinlaista kateutta, josta on vaikea päästä yli, kun historiaa on kuitenkin niin paljon takana ja lapsiakin vielä. Toisen onnea on joskus vaikea sulattaa... Sääli...

Myy, jota väsyttää...kaikki...

Kiitos Myy kun oot hengessä mukana :D

Hmm... mistähän sitä alottais,
siis kp 36 tänään meneillään ja oireita on:
-hajuherkkyys! Aamukahvit on melki viikon jääny juomatta...
-närästys
-väsymys
-vihlaisut mahassa kun kääntyy nopeasti,aivastaa tai nauraa.
-sellainen "tulee-ei tule" nuha...
-muutaman kerran menkkamaista jomotusta mut ei kauaa kerrallaan...
- ja menkat myöhässä (normi kierto 29-32)
Tässäpä nää vahvimmat... muitakin on mut en tiiä liittyykö tähän mitenkään.
Kuten silmän elohiiret, villit unet ja muut... ;)
Nyt on aika vahva usko siihen plussaan mutta mutta.... :)
...ja ukko on tyyni kun viilipytty! Kateeks käy... :D

Huh huijakkaa mikä päivä takana!

Pomo pamahti työpaikalle het' kymmeneltä ja istui koneella varttia vaille kuuteen. Enhän mä sitten siinä mihinkään vauva-sivuille ehtinyt :D Olen koittanu kyllä aina välimuistinkin koneesta tyhjentää ettei pamahda pomon kauhuks 'vauvahaaveet' ruutuun.. Olen kuitenkin ollut kokopäiväsenä vasta lokakuusta lähtien, joten josko tässä ensin keskittyis töihin kuin vauvojen tekoon. Tai näin varmaan pomo ainakin toivois.

Jänskä päivä muutensakin. Eilen, kyllä vain naiset, mä SAIN seksiä. Huomasin vaan, et olen odottanut sitä niin innolla (lukekaa:epätoivoisesti), et olin sit jotenkin ihan puissa kun tilanne sattui 'ihan oikeesti omalle kohdalle' :D ja jotenkin en sit päässy touhuun yhtään kiinni.. No, onneks mies pääs ;P Juupas juu, eli se siitä hurvittelusta sitten. Olipa tosiaan 'kuiva' viikko seksin saralla.. Myyhän tuolla kuitenkin jossain vaiheessa kirjoitti et on aika tärkeää et suhteessa nauretaan ja sitähän tässä on kyllä viikon varrella tehty ja hyvällä moodilla ollaan näin viikonloppua kohden menossa.

Mielenkiintoista oli menneen vuorokauden aikana sekin, että eilen taas yhdynnässä [karmee kun näyttää kliiniseltä sanalta. Hmph, lukekaa:hulvattoman seksin yhteydessä (vaikkei se ollu kyllä sinne päinkään, mutta pieni itsepetos sallittakoon :P)]mun täti saapui. Mulla olis nyt siis menossa kiertopäivä 2, MUTTA tänäänpä ei olekaan sitten ollut vuotoa enää puolenpäivän jälkeen ELI kesti vajaan vuorokauden tää tätsyn vierailu. *huokaus* odotan kyllä innolla gynen tuomiota mun mirrini toiminnasta. Eihän tää nyt 'ihan' normaalia ole :D mut enpä taida olla minäkään.

Toivottavasti Myyn illasta on tullut mukava! Lauseesi siitä et äidin kanssa keskustelu uuvutti, kirvoitti multakin syvän huokauksen. Mulla on hitusen hankala äiti-suhde (no kelläs ei ois) ja yleensä yli kolmen minuutin puheluissa tunnelma ehtii jo kiristyä hitusen liikaa.. Siks pyrinkin max. 2,5min puheluihin, niin meillä on aivan täydellistä eikä riitoja 'turhista' synny. :)
Myy.. mietin sinua ja murheista mieltäsi täällä vielä. Sitä että oletko tyytymätön elämääsi.. Oletko pohtinut että mikä asia omasta mielestäsi voisi elämänlaatuasi parantaa, poislukien vaihtoehdoista vauva. Eli mieti joku sellainen juttu, johon oikeasti VOIT vaikuttaa ja toteuta se. On kuitenkin mahdollista et me ei oikeasti sitä lasta saada vaikka kuinka haluttais ja vaikka kuulostaa tosi kylmältä ja julmalta niin ei silti 'sen olemattoman' vauvan vuoksi kannata koko elämäänsä murheessa taivaltaa. Sen ymmärrän, että lapsi on tosi iso asia ja varmasti tässä hetkessä ajatellen toiveista ensimmäisenä, mut jos koittais miettiä jotain täysin muuta lähtökohtaa ajattelulleen 'onnellisesta elämästä' ja pyrkis todella rakentamaan elämää itse onnelliseksi!

Esim. mulla toi tanssi-juttu on tällä hetkellä ihan must. Olen kauan halunnut tanssia, mut ex-mies ei tanssinu edes mitään nopeita, joten voitte kuvitella sen suhtautumisen humppaan :D Ja kun nyt nykyisen miesystäväni kanssa oltiin tästä jo jonkun aikaa haaveiltu ja nyt päästy toteuttamaan niin siitä on tullut jo parissa viikossa sellainen juttu et odotan seuraavaa keskiviikkoa. Mulla vilahtaa aika usein sellainen takapiru päässä, joka kiusaa sillä ajatuksella et jään koko ajan kakkoseks työlle ja futikselle, mut tuon tanssikurssin myötä olen jotenkin järjestellyt asioita uudelleen ja koko ajan yritän kehittyä siinä paremmaksi. Tarkoitan siis, että tokihan minä järjellä ajatellen ymmärrän, ETTÄ
a) työt on tehtävä -> siitä seuraa välillä väsymystä ja stressiä -> en vaan millään voi saada joka ilta mun ihanaa 'harmaakarhuani' villiin painiin ja on siis opittava nauttimaan niistäkin hetkistä, kun voip' vuan köllötellä :)
b) kun miehellä on harrastus, joka pitää miehen hyvässä kunnossa, antaa se loppusessaan myös minulle aika paljon! (enhän kuitenkaan jaksais katsoa miestä, joka makais kolme iltaa viikossa sohvalla tekemättä mitään)
c) kun miehellä on harrastus, on minullakin aikaa harrastaa :) Ja maalatessani ja piirtäessäni en kuitenkaan välitä muiden ihmisten seurasta, joten voin tehdä niitä juuri silloin kun mies on poissa
d) Kun saamme keskiviikkoisin tunnin yhteistä aikaa, on se meidän keskinäisen siteemme lujittamiseksi ja niillä nauruilla ladataan taas akkuja seuraavia koitoksia varten

Toivon siis sulle Myy kovasti voimia elämän onnen toteuttamiseen! Huom, ei onnen etsintään vaan toteutukseen! Jottei mene ohi onni etsiessä elämää vaan saa elää onnessansa eläessään!

Tiiti, mulla ei ole vinkkiä bailey's :n korvaavaks tuotteeks, mut drinkkivinkki kyseisestä nautintoaineesta. Oma suosikkini on ollut jo vuosia 'orgasmi' (tosi yllätys varmaan mun juttujeni jälkeen :D) ja kenpä meistä ei niistä nauttis :) Toiset baarimikot lisää siihen viel vähän minttulikööriäkin ja silloin saa oikein nautinnollisen vivahteikkaan värinän. Kokeilehan joskus! Eiköhän pari hyvää orgasmia flunssaakin karkoita ;P

Ramonan vastausta odotellaan. Toisaalta vähän pelonsekaisin tuntein.. Minä paijailen usein hauva-vauvaa ja lässyttelen, et "mamman pikku höpökäinen" ja täytyy myöntää et olen mä miettinyt et niin varmaan lällyttelisin sitten jos vauvankin joskus saan.. Mietin vain et kun teilläkin jo mietitty et miten sua sit kutsuttais.. et on varmaan ajatukset jo niin vahvasti sen plussan ympärillä. Toivon sydämestäni että vastaus ois positiivinen.

Nyt tää typy painuu pehkuihin. Huomen on viel työpäivä ja töiden jälkeen nuorempi poika lupas viedä mut syömään kun mies ja vanhempi poika ovat pelaamassa (taas :)) On se hienoa ku 8-vuotias hoitaa iskän tyttöystävän ulkoiluttamisen ja ruokkimisen kun itse ei mies ennätä :D

Hellurei ja hellät tunteet!
Kauniita unia Naiset, olette ne ansainneet!

-Puhis

Kuten silmän elohiiret, villit unet ja muut... ;)
Kivat on oireet Ramona sulla :D Munkin piti muistaa kertoa että tämän 'puutteisen' viikon aikana harrastin unissani villiä seksiä laulaja Veetin kans ja toissaviikolla Dr.House pyörähti mun sängyssä ihanan parransänkensä kanssa ja sillä oli siniset kalsarit :D Et tosi terve sielu täälläkin terveessä ruumiissa, juupa juu.

Kauniita unia, totta tosiaan!
;P
Tulispa Dr.House taas.. se oli kyl aikas *mur*

Lumisateista Huomenta IhaNaiset!

Kuinkas teillä, yrittääkö käyttää muksuja tietotoimistonaan?
Jossain poikien kysymyksissä on kyl ollu havaittavaissa pientä ohjelmointia.. Mun iästä pojat kyseli tuossa jossain vaiheessa ja se oli sinällään kumma, koska ne oli siihen asti ihan luontevasti käyttäytyneet niin, et mä olen aikuinen.. Sit kun niille ikä paljastu, niin pyörittelivät silmiään ja musta 8-vuotiaan suusta lause: "olisit nyt edes 32 niin tän jotenkin ymmärtäis" ei kuulosta luontevalta, vaan voisin hyvinkin kuvitella että tämä tokaisu on tullut äidin suusta.. En tiedä sit kuinka paljon äitinsä kyselee meidän asioista. Meil on kaiken kukkuraksi siis sellainen tilanne et miehen ex käy töissä samassa pihapiirissä elikäs näen hänet usemman kerran viikossa, tahdoin tai en.. mut näillä näkymin kesään mennessä häipyy ex-vaimo silmistäni.. Tavallaan juuri tämä asetelma et ex pyörii samoilla nurkilla päivittäin ja pojat on noin pieniä ovat tehneet tilanteesta aika haastavan, mut kaikki on tässä onneks sen verran kypsästi osanneet käyttäytyä et ymmärretään et poikien etu on kaikkien parhaaks. Siis et suotta kukaan rupeis ketään toisen selän takana haukkumaan, koska se ei johda mihinkään..

Nyt rupeen odottelemaan nuorempaa poikaa mulle 'työkaveriks' viimeseks kahdeks tunniks. Lupas viedä mut syömään ku tosiaan mies ei nyt ehdi mun ravinnontarpeesta huolehtimaan :)

Toivottavasti kaikki on hyvin selvinneet tähän päivään!
Palailen kenties illemmalla :)

-Puhina

Hmm..

luin nyt aamulla uudelleen läpi eilen myöhäisillassa kirjoittamani viestin ja toivon, ettet Myy loukkaannu mun viestistäni. Etten vaikuta siltä et väkisin vääntäisin sua onnelliseksi.. Toivon vain kaikkea hyvää!

...pikasesti ehdin kirjottaan...töissä...

Voi, sua Puhina....en tietenkään loukkaannu... :) Ja pahoitteluni tätsystä... Vaikka nopea kyllä olikin...oliko se edes se... ?? :O ??

Myy, joka kärsii päänsärystä, eikä uskalla ottaa särkylääkettä, kun se vaikuttaa mahd ovikseen...vai mitä mieltä muut...?

Olis tää taas pitäny arvata...
Negaahan se testi näytti... :(
Ei tässä näköjaan parane luottaa yhtään mihinkään v***n oireisiin...!
Pettymys oli aika hirvee ja nyt täytyy alkaa funtsia että mitä kroppa sekoilee kun ei menkkoja tuu. :( ...ja edelleen hajut tökkii.. sais sit nää oireet häipyä jonnekin hornankuuseen kun en kerta raskaanakaan ole!
No, kyllä tää tästä joskus vielä iloksi muuttuu!!

Ota Myy Panadolia se ei vaikuta ovikseen. Tulehduskipulääkkeillä voi vaikutusta olla, mutta tuskin yhdellä tbl:lla vaan jos niitä syö kuuriluonteisesti.

Pahoittelut Ramonalle negasta. Toivottavasti testasit liian aikaisin ja plussa vielä tulisi.

Pahoittelut Ramonalle negasta, mutta toivotaan että se vielä siitä plussaksi muuttuisi. Mä oon ehkä sata kertaa kertonut tän saman jutun, mutta ehkä sinä et vielä ole sitä kuullut.. :) Mun yksi ystävä on kaksi kertaa odotellut pari viikkoa plussaa tikkuun ja ne plussat nyt jo kävelee eli ehkä vielä on toivoa.

Mun piti nyt vihdoin kirjoitella pitkät tarinat, mutta enpä jaksa.. nukuin viime yönä kymmenen tuntia ja oon ihan koomassa edelleen.. tuntuu ettei päässä liiku yhtään järkevää ajatusta. Normi olotila siis ;) Josko pieni reippailu ulkona auttaisi aivosoluja heräämään.

Mutta se piti kysäistä, että tuliko Dr.House kylään Puhinalle viime yönä? ;D Ihanaa lukea teidän juttuja! Jatkakaa samaan malliin!

Ja Tiiti on kyllä todella kipeä, kun heräilee vapaaehtoisesti klo kuusi.. ;) Mites, maistuiko Baileys?

Mutta mukavaa viikonloppua!

Toivotteleepi Sinis, jolla on selvästi ollut ovis, koska tissit ovat taas kipeytyneet. Yritin vielä eilen hätistellä miestä (koska jotain kamaa tuli runsaasti tuolta alakerrasta), mutta ei enää mitkään pyllistelyt ym.temput auttaneet.. :( Mutta ei se mitään, näillä mennään!

Aurinkoista pakkasaamua Naiset!

Kuinkas on viikonlopusta selvitty?

Ensinnäkin rutistus Ramonalle! Pahoittelut negasta. Mut voihan tosiaan olla et hormonimäärä on viel matala.. Pidä meidät kartalla, mitä siel tapahtuu.

piti kysäistä, että tuliko Dr.House kylään Puhinalle viime yönä? ;D
Ei, Dr.House ei ole öitäni piristellyt, mut oma mies on ollut senkin edestä sinisissä kalsareissa ja ilman kalsareita :D Elikäs täällä on oikein tyy(dytetty)tyväinen nainen! On aina hauskaa kun pojat tulee meille, olo on kun teineillä kun varastamme yhteisen hetken! Ehkäpä tässä yksi syy, miksi pidän pojista niin paljon.. vipinät lisääntyy.. ;P *heh heh* psykologinen juttu siis.. poikien viikolla vilskettä riittää! :))

Ja pahoitteluni tätsystä... Vaikka nopea kyllä olikin...oliko se edes se... ?? :O ??
Hmm.. tehdäänkö diili, älkää pahoitelko tätsystä mun kohdalla. Suorastaan nyt olis jo kiva jos se selkeästi tulis visiitilleen. Viikon sisällä on kolmesti vällyjä väristelty ja joka kerta mulla on "alkanut menkat" ja kuitenkin seuraavana päivänä vuoto on loppunut. :( Elikäs, vaikuttaa siltä et mulla on nyt joku kremppa. Joku haavauma joka parissa päivässä vähän arpeutuu ja yhdynnässä repeää uudelleen tmv. kun verta tulee, mut tyrehtyy sit vajaassa vuorokaudessa uudelleen. Mitään kipuja ei kuitenkaan tunnu. Omituinen tilanne. No, ens ma mul on vihdoin se gyne, joten toivotaan et osaa jotain sanoa. Mun kaverini sanoi vaan, "No, ehkä voisit hankkia kierukan tai ehkäisyrenkaan et toi tilanne asettuis." Pidin mölyt mahassa, mut sanoin vaan et ehkäpä tämä jollain muullakin tapaa saadaan 'korjattua'. En ole siis puhunut et vauva saa tulla jos luonto suo.

Toivotaan et siniksellä nyt tärppää :) bd Olkoon pyllistyksesi ollut hedelmällinen! :)

Aurinkoista päivää toivotellen,
Puhis,
joka sai 'syväherätyksen' ;P

"Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa!"

Moi ja hyvää alkanutta viikkoa. Aamu on mennyt Madonnan lippuja jonottaessa ja iltapäivä rästihommia tehdessä :)

Heti omaan napaan. Täällä odotetusti kp1. Tiesin sen niistä kuumista aalloista ja viimeistään tänään aamulla romahtaneista aamulämmöistä. Ei voi mitään. Ovistestit tilaan heti illasta ja uuteen kiertoon. Miehen kanssa sovittiin että huhtikuussa molempien kalentereissa on sen verran tilaa että mennään hoitoihin, siihen asti yritetään omin voimin, vaikka tuskin tulosta syntyy :( Edelleen vaan ihmeellisen rauhallinen fiilis tään suhteen, ehkä sitä mieli jo uskoo, ettei meille luomuplussa taida olla mahdollinen. Tuntuu ettei edes pety enää...

Mutta nyt lähden kyllä jo kotiin. Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia...

Tiiti kp1

Täällähän mä oon koko päivän roikkunu... :D
Tai siis en täällä mut netissä kuitenkin...

Teen tässä sotasuunnitelmia ukon pään menoks kun sillä on huomena synttärit :)

Tosi kyrsivää tää odottelu, kun edes tietäis mitä odottaa! >:(
Pitää kaiketi ens viikolla harkita uutta testiä jollei siks mitään tapahdu.

No voi höh Tiiti, taas.. Ei ole reilua tää touhu. Kuulostat kyllä ihmeellisen rauhalliselta. Ja hyvä suunnitelma teillä, ehkä se rauhoittaa. Mustakin tuntuu, että jos menkat taas alkaa, niin ei harmita, sillä se tietää tutkimuksia.
Mites muuten veikö Baileys flunssan? Mä voisin kokeilla sitä ensi viikonloppuna :)

Puhinalla on kanssa ihme touhua siellä menossa, siis alapäässä. Mutta varmaan ihan hyvä, että meet sinne gynelle, ei toi nyt ihan normaalia ole.

Mitäs muut? Millaisia sotasuunnitelmia Ramona on keksinyt miehensä pään menoksi?

Mä olin tänään pyyhkiessä huomaavanani jotain hieman rusehtavaa/ vaalenapunertavaa valkkaria, mutta se jäi siihen yhteen kertaan. Ja kyllä, vessapaperi oli taas keltaista, mutta tällä kertaa töissä. Eli keltaisen vessapaperin määrä näyttää olevan mun elämässä vakio.. nyt kun kotona on valkoista, niin töihin on ilmestynyt keltaista. Mutta en kyllä usko, että mistään mahdollisesta kiinnittymisestä tms. voi olla kyse, koska oviksesta on vasta muutama päivä. Mutta onhan se ihan mukavaa taas olla pari viikkoa raskaana.

Mäkin sain liput Madonnan keikalle, nähdään Tiiti siellä! :)

Sinis kp 18

Siniksen vuoto oli ehdottomasti kiinnittymisvuotoa, eikös sulla ole jo sen verran oviksesta? Eikös se voi tulla jo 4 päivän kuluttua oviksesta se vuoto? Ihan jo tilastollisesti sun on pakko kohta onnistua, mä olen se tilastollinen lapseton tässä porukassa :D

Ihmettelen itsekin rauhallisuutta. Soitin miehelle että menkat alkoi ja se oli huolestunut miten masiksessa olen. Ihmetteli sekin kun olin niin reipas. Ehkä mieli tosiaan on hyväksynyt ettei onnistuta ja siksi ei jaksa niin kamalasti pettyä. Tai sitten pettymys tulee lähikuukausina tosi voimakkaana.

Jee, Madonnan konsertissa nähdään. Huimia summia jo pyydetään nettikaupassa niistä lipuista. Mitä kautta Sinis sait liput? Mille alueelle? Mä pääsn netissä läpi, mutta paikkoja oli vain C alueelle, joten siellä heilutaan miehen kanssa...

Hyvä että Puhina pääseen gynelle ja saat toivottavast kierron kuriin.

Nyt tilaankin Clearbluen digitaalisen testin odottelemaan ovisviikkoa :)

Missäs Myy?