Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy80

Vieras
VAUVAHAAVEILIJAT:

Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi, plussa 12/08
Dinna 26, tjot 05/08, y 12/08, plussa 01/09

Jihaa...neitsyyteni meni...tässä ketjun avaamisessa siis. (oliko tuo oikea...km mun kohdalta puuttuu, mut antaa olla...ei ole sellainen asia, että jaksa muistella...)

Ja timmit mammat-projekti is alive and well...tänäänkin salilla käyty "hinkuttamassa" laitteita...

Huhuu??? :O

Täällä ei uutta auringon alla... (eikä edes aurinko paista). Tänään tuntuu, että mikään ei toimi töissä. Tavarantoimittajat sekoilee, vääriä laskuja, paketit häveyksissä, virheellistä tavaraa ja samaa shittiä kuin ennenkin... Yritä sit tarjota asiakkaalle jotain uutta...kaikki on jo nähty..

Myy.

Huomenta taas...!
...voi Vee mikä unikeko musta on tullu ku kotona joutuu köllötteleen.... x)

Kiitoksia onnitteluista Myy.
On se tosiaan mukavaa olla naimisissa. :) Vaikka se täytyy sanoo että häiden järjestelykustannukset pääs yllättään pahanpäiväsesti vaikka kaikki yritettiin tehä halvimman mukaan ja apua saatiin paljon.
Ei sitä vaan osannu aatella kaikkee "pientä" mikä siinä tulee maksamaan.
Mut eiköhän tuo ollu sen arvoista... ;)

Tässä olis taas Myylle piristysvitsi töihin:
(En mä kyllä tiiä naurattaaks nää ketään....!)

"Pikku-Kalle oli äitinsä kanssa kirkossa.
Äiti sanoi: Muista sitten Kalle että täällä
ei saa puhua.
Kun pappi aloitti saarnan, pikku-kalle nousi
penkistä puiden nyrkkiä ja huutaen:
PERKELEEN PAPPI, TÄÄLLÄ EI SAA PUHUA!"

Hah hah!! :)

No Ramsku, joko sen plussan pissit tikkuun?

Täällä ollaan yllättävän positiivisissa tunnelmissa, ihmettelin eilen kotona, että msitä nyt tuulee, kun oon tän kuukauden ollut näin rauhallinen. Välillä tuntuu ettei sitä luomuplussaa enää meille tule, miksi se tulisi nyt kun ei ole tähänkään mennessä tullut. Mutta lähestyvä lääkäri antaa taas toivoa siitä, että jotain apuja saattaa olla tarjolla. Toisaalta tietenkin toivon ettei mitään "vikaa" löytyisi, mutta sitten ei varmaan tulisi myöskään heti mitään apuja. Että en tiedä mitä ajatella. En siis ajattele mitään. Eilen täyteltiin niitä lappusia, mun paperi oli ihan helppo, mutta miehellä oli pahempia kysymyksiä. Huomenna siis lekuri, hui! Ja jee myös.

Ja kiitos kysymästä Myy, viikonloppuna ei tarvinnut pyllistellä, irtosi ihan ilman sitäkin, mutta eilen joutui vähän jo hanuria vilauttamaan.. ;) Ja toimi! Eilen tuli jooikein mahtavat kananmunat (sori..), vaikka oli kp 11??? Mitä hittoa?? Muuten ei kyllä vielä sovi oireet ovikseen. Tänään testasin ja nega. No, jos ovis oli noin aikaisin, niin mikäs siinä, ajoitus osuu siihen, mutta en kyllä usko. Ajattelin plussan tulevan tänään tai huomenna. Ehkä mut ultrataan huomenna, sittenhän se selviää. Hui taas! :)

Mutta pitänee jatkaa hommia. Luin kyllä tuon vanhan ketjun viestit, mutta palailen niihin myöhemmin. Täällä paistaa taas aurinko! Ihanaa, kun on näin kirkasta! Tekisi mieli lähteä ulos eikä homehtua täällä sisällä.. josko sitä ehtisi kaupungille lounaalle, niin saisi vähän nauttia auringonpaisteesta.

Sinis kp 12

...:D vai, että kosto... Ei sentään. Jaahans, hyvä, että Siniksen mies ymmärsi antaa, kun nainen on antanut ymmärtää...;)

Mä taas kävin eilen lainaamassa heikosti positiivinen-kirjan... alku ihan ok. En tajunnutkaan, että se on Härkösen "omaa elämää". Pari juttua kolahti...

Meillä kotona välillä vähän kireä tunnelma, kun vaimo äksyilee ja nipottaa...:/ en mahda sille mitään, sanat vaan tulevat suusta ja äänensävy on välillä tilanteeseen sopimaton...ja mies nykyään loukkaantuu niin helposti. Nyt vielä, kun ressukka niiskuttaa flunssassa niin VOISIN olla kiltimpi... No, kyl me sit illalla päädyttiin peittoa heiluttamaan, kun oli taas ollut VIIKON tauko... (ei kuulemma enää niin paljon "palleja pakottanut" kuin viime tauolla, kun masentaa, niin ei tee edes mieli...:( näin meillä)

Postissa tuli muuten läjä ovistestejä ja pari r.testiä - joten tärppiä odotellessa.

Missäs Puhina? Onko töissä kiire...ethän sä lomalla ole...

Myy.

myy

Jee!! Myy myy on linjoilla!!
Joo, voin kuvitella mikä kohta Myylle on kolahtanut siinä heikosti positiivisessa, mutta en kerro sitä täällä etten pilaa muilta yllätyksiä :) Ja kertoo tosiaan ilmeisesti Härkösen omasta elämästä, silloin kuin luin sen kirjan, niin oli samaan aikaan jossain naistenlehdessä kuva hänestä ja pojastaan, jolla oli sama nimi kuin kirjassa eli tästä nokkelana kanssa tämän yhtäläisyyden päättelin ;)

Ja höh, että siellä on masista ja mökötystä ilmassa.. :( Kuulostaa niin tutulta.. Mulla on nyt sitten vissiin seuraava vaihe tässä "prosessissa", olen hetkellisestä päässyt jatkuvasta masiksesta. Seuraavaa notkahdusta odotellessa.. Tää tunnevuoristorata on kyllä aikamoinen! On siinä meillä ja muilla kestämistä!

Koska Tiiti jännäilee?

Ja voihan hitto, Viluski vetelee varmaan parhaillaan jotain sateenvarjodrinksuja palmun alla.. ei oo reilua tää elämä tässäkään suhteessa! ;)

Päivästä päivään päiviä!

Aurinko paistaa ja mieli on kirkas, vaikka..

a) viime yön koira piti elämää ja nukuttiin miehen kans huonoakin huonommin ja levottomasti. Mulla kivisteli vatsaa ja nousin moneen otteeseen juomaankin et vähän olo rauhoittuis, mutta ei :/ Närästää..

b) tein eilen negat. testin, taas :'(

c) varasin vihdoin ajan gynelle. Menen vähän rakostani vilauttamaan 16. pvä, josko osais lääkäri jotain sanoa näistä epämääräistäkin epämääräisemmistä menkoista.. (Vähän hymyilyttää.. täällä kun on noista vuodoista niin luontevasti avauduttu, niin tulipa sitten kerrottua ajanvaraukseenkin samoilla vauhdeilla et miltä on näyttäny mikäkin päivä.. Ei varmaan tätille aamukahvi enää menny alas sen jälkeen.)

d) KELA on perseestä!

Hmm.. ajattelin ruveta opiskelemaan työn ohessa merkonomin tutkintoa. Tulis vähän elämään muutakin mietittävää kuin toivottu maha-asukki.. Sit vois kenties vaikka raskautuakin, kun olis mietteis välillä jotain muuta. No, toivoa sopii.. Opiskelu kestäis kaks vuotta. Huomen tulee pomo mua moikkaamaan, niin puhumme asiasta enemmän.

Tänä iltana otetaan vihdoin ne tanssiharkat olohuoneessa.. jalalla koreasti, juupa juu, no yrittäähän sopii.

Nautin kolmen päivän vapaastani sekalaisissa tunnelmissa.. Olin aivan ajatellut että meillä on miehen kanssa ihanaa yhdessäoloaikaa lauantai ja sunnuntai, mut kuinkas kävikään.. Poikien piti olla äidillään, mut äiti olikin sit sanonu et pojat voi tulla meille, kun hänellä oli krapula.. Tästä voi nyt saada sen käsityksen, etten poikia meille tahtois, mut täytyy sen verran tarkentaa, et olin ajatellut et vois rauhassa 'rillutella' ympäri kotia ja litkiä viiniä.. Mut se sit vähän tyssäs siihen et pojat tulee kavereineen kotiin. *syvä huokaus* (Lähinnä siis ärsyttää mieheni exän toimet!)No.. onhan meillä viel tämä ja huomisilta kahden.. Epäilen vaan et miehen hektisen työviikon takia fyysisyys voi olla aika vähissä ku on niin naatti ja mun täytyis sitten vaan ymmärtää.

Mä kaivelen laukustani nyt pötyä pöytään ja luen päivän lehdet.

Kiva, että Ramona jaksaa nyt vitseillään viihdyttää.
Voisitkos sinä tehdä sen testin, et saatais nyt himputti vie edes yksi PLUSSA!

Mua v***ttaa toi eilinen täysin selvä nega.. ja miten mä edes voisin nyt tulla raskaaks ku puuttuu tätinen kokonaan. En varmasti voi pitempään palstalla kirjottaneiden tuntemuksia täysin ymmärtää kun olette kestäneet näitä negoja paljon mua enemmän, mut tämä nyppii mua jo nyt ihan suunnattomasti! Sitä jotenkin toivoo ja toivoo.. mut eilen päätin, et teen tuon testin, niin sitten voin edetä esim. tuon lääkärin suhteen.. Jos multa menis viel tämä helmikuukin ilman tädin vierailua ja sit en kuitenkaan olis raskaana.. Mikähän muakin vaivaa. Ehkä mä olen alkanut stressata itseäni raskaaksi-tulo toiveilla jo nyt niin paljon et sen takia jäi menkat tulematta.. Pitäsköhän ottaa foorumi-paussi?!

Huh, huomasin et ihan hampaat narskui kun kirjoitin tuota edellistä. Hermostuttaa vissiin, eikä ihan vähän..

*rutistuksia teille kaikille*
Mä koitan puhallella pahan tuuleni pois..
Onhan tässä monta asiaa kuitenkin hyvin..
rakas mies ja sen pojat
koiranpentu
ystävät
työ
.
.
.

Ei mulla pitänyt vaihdevuosien alkaa vaikka mies on keski-ikäinen. Helskutti sentään! *murinaa*

Kirjotin viel tohon alkuun et mieli on kirkas, vaikka....

Koitin siis vaan olla positiivinen, mut tänään ei taida onnistua multakaan.........per****

joo, sateenvarjodrinksut maistuis nyt mullekin.. Vaikka ihan useampi pina kolada vois upota.

Perseet.. mikä loistelias idea!

*huoh* mä koitan aikuistua päivän aikana ja kirjoitella iltapäivästä jotain järkevämpää..

Onneks myykin on ihan sekaisin..vähän lohduttaa etten ole yksin tän pääni kans.

Moikka taas.

Mulla on vasta kp 22 ja ihan menkkaolo. Joten ei tarttee jännäillä enää. Flunssankin sain, jota hoidan täällä töissä. Lähden kyllä kotiin seuraavan asiakkaan jälkeen. Vähän harmittaa taas tämä kierto, mutta alkaa nää pettymykset olla jo tuttua juttua. Onneksi ensi kuussa on monet hyvät bileet joihin nyt pääsen kunnolla juhlimaan... Lohduttaa tuokin :)

Hyvä että Sinis on saanut hyödynnettyä panoviikon. Tsemppiä huomiseen lääkäriin, hyvin se menee. NKL:lleko menette? Tuo toivooko vikaa löytyvän vai ei on kaksipiippuinen juttu. Meillähän mitään vikaa ei ole löytynyt ja aika turhauttavaa tämäkin kun mitään konstia ei ole. Välillä toivon että olisi löytynyt jotain joka selittäisi tämän...

Ja Myykin on katkaissut kuivan kauden :) Hyvä. Missäs vaiheessa kiertoa siellä mennään?

Mä olen varma että Ramona plussaa seuraavaksi, sellainen kutina on täällä...

Pahoittelut Puhinalle negasta. Toivotaan että muuttuu vielä iloksi. Ei sun kannata vertailla pidempään yrittäneitä itseesi, yhtä pahalta se ensimmäinen nega tuntuu kun kymmeneskin.... Kyllä sullakin on oikeus olla pahalla mielellä vaikkei pitkää yritystä olekaan.

Flunssainen tiiti 22/27

Toi perseet-sana tuo heti mieleen monia hyvin erilaisia ajatuksia! :D

Voi Puhina! Mutta hyvä, kun varasit sen gynen, ehkä saat sieltä jotain selvyyksiä asiaan ja sitten voit tehdä niin kuin moni muukin tässä ketjussa ja plussata heti sen jälkeen. Siis kun saat menkat tulemaan kunnolla. Ja mua huvitti suuresti toi ajanvaraustädin ilmeiden kuvittelu.. "kerro lisää.. ai että sellaista kamaa tuli.. mielenkiintoista.." :)

Mutta nyt mä joudun poistumaan linjoilta loppupäiväksi.

...joo, Puhis ihan seköpää mäkin välillä...työt ei kyl maistu yhtään...bad hair day ja silleen..onneks töiden jälkeen suoraan kampaajalle, saisko sitä vaihdettua tyylin lisäksi aivotkin...ja munasarjat..?!

Mun mies ei innostu mun kotikänneistä arkisin, olen kuulemma tosi veemäinen akka, jos vittuilupullo on sattunu käteen...:/ Niin siis fiksusti lasi viiniä vain...voi munasarjatki hyvin...ja kaikki limakalvot ja mitä vielä..

Mut hyvän kiukun puhina olet löytänyt, voin kuvitella tunteen...:) Ja hittoon ne raskaustestit! Pää ylös...etkä mitään foorumitaukoa nyt tähän paikkaan ota - kiukuttelet täällä meidän kanssa...:D Säilyy kato tasapaino, kun tuo Sinis on löytänyt positiivisen elämänasenteen :P

Myy. myy...:P

Ja Sinikselle, lämmöt tosiaan oli lupaavat tässä kuussa. Heti oviksen jälkeen huima nousu ja edelleen lämmöt 36,8 ja 36,9 aamuisin. Saattaa myös johtua siitä että mies oli vääntänyt makkarin patteria kuumemmalle, huomasin viime yönä kun alkoi melkein tulla jo hiki :) Toisaalta taitaa tää flunssakin nostaa niitä lämpöjä. Oliskin ollut liian hyvää ollakseen totta :)

Mukava kuulla että sulla mieli ollut parempi viime aikoina. Mullakin enin paha olo helpotti vuoden yrityksen täyttymisen jälkeen. Tsemppiä vielä huomiseen lääkäriin, tule heti kertomaan meille miten kävi!

"Toi perseet-sana tuo heti mieleen monia hyvin erilaisia ajatuksia! :D "

Hah! Jospa sittenkin kääntäiskin tän kaiken kiukun rempseästi iltaa kohden anaalipanoks ja haistattas kukkaset koko raskaus-ajatukselle.. Onhan sanonta ettei hommasta tule "lasta eikä paskaa.. mut tulis sit edes.." No joo. Sori naiset.

Keitän kahvit ja hengittelen vähän rauhassa.. kyl tää tästä.

Te olette kyllä ihania!
Ja hyvä et positiivinen olo on nyt jylläämässä sekä tiitillä, et siniksellä.. Sit mä voinkin kiukutella vähän aikaa ihan hyvin.. *vaikka tämä onkin mulle raskasta, en tykkää*

Kuuntelen Anna Abreuta ja huomaan et mua itkettää..
"I'll be here for you baby!" ...ja Anna varmaan niinku meinaa jotain rakasta poikaystäväänsä tuossa, mutkun, mutkun... mun mieli menee vähän muita ratoja nyt..

:DDD voi teitä, teistä saa aina aikaan hyvät naurut!

Mulla on edelleen täysi luotto Tiitiin ja sen aamulämpöihin. Kummaltas puolelta ovuloit tällä kertaa eli pidempi vai lyhyempi kierto tiedossa?? Jos jo nyt jyllää menkkakivut, niin äläs nyt vielä luovuta. Tiedän, että eipä sitä enää kaikesta jaksa innostua, mutta sitä vartenhan me ollaan täällä innostumassa toisten puolesta.

Joo, hyvin pysyy tää mielialatasapaino täällä balansissa :) Mennään sitä samaa vuoristorataa edestakaisin, mutta eri vaunuissa. Mä en todella tiedä mistä nyt tuulee, mutta olen tosi tyytyväinen, että oon ollut jo toista viikkoa hyvinkin pirteällä tuulella. Menkatkaan ei tällä kertaa tuntunut yhtä pahalta kuin aina aikaisemmin. Mutta kyllä se syvä monttu sieltä taas tulee.. Selitin miehellekin yksi ilta, että oon nyt tällaisessa vaiheessa menossa tätä prosessia ja kuinka lapsettomuus on kriisi ja sitä pitää prosessoida blaa blaa blaa. Sitten se kysy, että koska sä sitten aloitat sen prosesoinnin? Meinasin haistattaa sille pitkät, saamari äijä.. ;) Mutta se taisi olla olevinaan vitsi. Tosin huono sellainen. Omasta mielestäni olen oikein hienosti prosessoinut tätä asiaa viimeiset kuukaudet.. ja tulos on tässä :) Enkö olekin?? Olenhan?? ;) Joten kiukutelkaa te vaan rauhassa!

Ja uskon vakaasti, että viinin juonti on erittäin hyödyllistä, voitelee tosiaan munasarjat yms. kuntoon!

Sinis, jonka ei enää pitänyt tulla tänne. Mutta tulin kuitenkin. Ja nyt menen.

Onko muillakin kuin Tiitillä noin selkeä tunne siitä et kummalta puolen ovuloi? Mä olen joskus kyllä 'käsitykseni mukaan' tuntenut sellaisen vihlaisun.. mut ei sitä kyllä joka kuukaus tapahdu, niin et noin tarkkaan tietäsin. No, siinä onkin taas mulle itse-opiskelua :)

Täällä olo on vähän tasaantunut. Enää onneks puolisentoista tuntia töissä. Tosi hiljanen päivä jälleen. Mut kai tää tästä vilkastuu... viimestään syksyllä :D

Kyl sä Sinis koko ajan tätä lapsettomuus-kriisiä prosessoit - miehet vaan EI ymmärrä :) Ja täytyy sanoa et kyl meidän vitsailut täällä paremmin taidetaan keskenämme ymmärtää kuin noita miesten 'muka'-vitsejä :)

Mennään sitä samaa vuoristorataa edestakaisin, mutta eri vaunuissa.
Tämä oli mukavasti sanottu! Et samassa rytisevässä junassa sitä kaikki ollaan, mut kulkeminen vähän on sitä sun tätä.. Kuukaus kerrallaan kuitenkin etiäpäin! :) Näin on mentävä, ku takaspäin ei pääse.

Päivän polttava kysymys: Mikä on mielestänne eroottisin soitin?
Eilisessä iltalehdessä on ote Turun Sanomien Extrasta, jossa Jope ruonansuun mukaan saksofoni on soittimista eroottisin..
Mun mielestä sellon soittamisessa on jotain latausta.. kai se on niin massiivinen soitin jalkojen välissä, mikä sen tekee.. Mitäs mieltä muut?

Taas on jutut ihan tajunnanvirtaa, mut kai tämä mulle tänään anteeksiannettakoon :)

Hei tänne!

Alussa mä lueskelin tosi aktiivisesti vielä täällä, mutta kuten ennakoinkin, niin tän vuoden puolella mulla on ollut niin kiire, etten meinaa pysyä missään mukana. :/ Tuolla odotuspuolellakin joutuu välillä vaan pikaisesti selaamaan, mutta siellä ei taida tulla yhtä paljon tekstiä, niin pysyy paremmin mukana.

Muistan ainakin lueskelleeni vielä täältä, että ihan kiva kun plussanneet käy vielä moikkaamassa ja mä kyllä käyn se takia, että mustakin se on kiva. :) Jos plussanneet ei ois käyny, niin mulle tulis ainakin vähän fiilis, että kiva vaan, kun riitettiin tsempaamaan sua, mutta nyt ootkin sittenkin unohtanut meidät... Joo, enpä tiedä pohtiiko teistä kukaan noin, mutta tulin kuitenkin kertomaan, että ootte mun mielessä silti joka pv, vaikken tänne kerkeäkään.

Mä oon vähän huono kommentoimaan mitään teidän juttuja, kun en ole hirveästi kerennyt lueskelemaan... :/ Luin ainakin, että vaikutatte kaikki tosi ahkerilta lukijoilta! Mä taas en tosiaankaan ole. Yksinkertaisesti ei ole aikaa ja mä tykkään enemmän faktasta kuin fiktiosta. Jos kerkeisin lukemaan, niin tarina painottus sittenkin tositarinoiden puoleen. En nimittäin ole mikään ahkera töllön tuijottajakaan, vaan silloinkin keskityn enemmän dokkareihin.

Mua kyllä jännittää tää tilanne omassa navassani aika kovin, sillä oireita ei tunnu näkyvän mailla halmeilla! :/ No, toisaalta se, että ei tarvi kärsiä ja mahassa ei ole mitään on parempi kuin se, että tarvii kärsiä ja siltikään mahassa ei ois mitään. :/ Tosi ärsyttävää, kun tässä joutuu vaan odottamaan tuomiota. Viikkoja kun ei ole kuin runsas 8, niin muutama vk vielä, että pääsee np-ultraan. Varhaisultrassa haluttaisiin säästää, kun kyllähän siihenkin menisi muuten satku helposti. :/ No, saa nähdä joudunko palaamaan tänne teidän seuraan kuukauden sisään, vai jatkuisiko kaikki ihan mallikkaasti... Ei silleen, että teidän seurassa mitään vikaa olisi, mutta mieluummin ottaisin teidät tonne toiselle puolelle! :)

Plussa onnea teille kaikille! Yritän kyllä jatkossakin teitä vaklata! :)