Haaveissa Vauva 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä hyvä!!! Stabiilius on hyvä asia! :)

No otetaanpa sitten oikein kunnon limakeskustelu tähän väliin! Mulla tuli nyt syksyllä parissa kierrossa noin viikko oviksen jälkeen reippaasti tavaraa tuolta alapäästä.. siis parin kolmen päivän ajan enkä muistanut sellaista aikaisemmin olleen. Ja viime kierrossa ei tullut. Eli haluaisin uskoa, että siellä olisi ehkä jotain tapahtunut? En tiedä. Mun pitäisi varmaan etsiä jostain sellainen limakalenteri, koska joka kuukausi kuitenkin mietin, että oliko tällaista viimeksi.. joo tiedän, tosi tervettä.. Mutta minkäs teet. Paitsi että nyt aion ottaa tosi rennosti! Niin varmaan, yllätin jo taas itseni tekemästä mielessäni seksikalenteria.. en tee, en varmana tee.

Sinis mäkin niiin haluan uskoa että jotain actionia siellä nyt on. Pitänee laittaa näitä ylös mutta se on jotenkin hankalaa. Tai siis sitä on niin vaikee kuvailla niin et tajuais myöhemmin mistä oli kyse. Tai sit mä vaan oon hankala. Sen kun kirjottaa ylös että paksua tavaraa tulee ja paljon.... Hmm... ja unohtaappa sit kalenteri tohon duunin pöydälle auki... Välttyis ainakin siltä keskustelun avaamiselta ;)

Pirhana teitä...täällähän "HerrrrrrKulliset" limakeskustelut tulilla...:) Täällä hieman pelonsekaisissa (pettymyksen) tunteissa eletään... just kun olin päättänyt olevani raskaana ( älkää kertoko miehelle :( )...vessassa käydessäni paperiin jäi RUSKEAA LIMAA! Ja olo on ...no...LIMAINEN...eli ensi yönä ei nähdäkään pelkästään unta vaan se on totista totta... :/
Nyt on siis kp 31. Viimeks täti tunki kp 30 ja sitä ennen kp 33...sitä ennenhän pitkään meni "kp28".

Ärsyttää...ehdin jo hieman miehenkin toiveita nostaa...ei olis pitäny...no,se on tätä elämää...uutta yritystä putkeen, ei auta muukaan...

Kohta me varmaan osataan ennustaa limoista jo säätä...pääsisköhän sillä säätohtoriksi...vaikka kymppiuutisten kevennyspaloihin... Mutta kannattaahan ne kaikki jutut pistää ylös kalenteriin, tätä vauhtia kun mnennään...me saatetaan jopa oppia lukemaan kroppaamme ( painotus sanalla: saatetaan).

Kaikki me haaveilijat...tsempataan, kun ulkonakin on niin pirhanan pimeää. Kai kaikki tulee aikanaan...niin kuin on tarkotus...vaikka sitten äärimmäistenm hoitojen kautta ja hulluksi tekevien lääkkeiden ansiosta... Jos Wilma ( heitti toivonsa välillä ihan kokonaan) pystyi siihen, niin pystytään kyllä me muutkin... Mut mieluummin sooner kuin later...

Myy. (joka yrittää tsempata itseään, ettei masennu taas...)

No voi voi, toivotaan että Myyn tilanne jää pelkän limailun asteelle. Tuollainen on inhottavaa, vaikka kuinka yrittää olla realisti (niiden limojen jälkeen), niin kyllähän sitä kuitenkin toivoo, että ne ei mitään merkkaisikaan. Ja ehkä ne ei merkkaakkaan?? Peukut on ainakin täällä pystyssä edellen!!! Ja kyllä ne miehetkin ovat oikeutettuja tietämään missä mennään eli äläs nyt turhaan siellä syyllisty!

:DD Päänsisäisen sään ennustaminen onnistuu jo oikein mallikkaasti limojen perusteella!! Miinillä ainakin valkkari tuo tullessaan hyvää tuulta ja Myyllä ruskeat kamat pientä matalapainetta. Täällä on havaittavissa myrskyn jälkeen hieman tasaisempaa, viikonlopun korkeapaineita ja himopuuskia odotellessa.. :)

Kiitos Myy pienestä tsemppipuheesta! Tottahan se on, ei tässä nyt pidä lannistua. P**rkele! Kyllä me vielä onnistutaan! Ja ihan totta, minäkin muistan pari jo toivonsa menettänyttä tapausta, jotka nyt porskuttavat komeasti tuolla odotuspuolella! :) Vilkutus sinne!

Kyllä on taas harmaata.. koita siinä sitten piristyä. Mutta piristynpä silti. Harmaata, mutta silti mukavaa keskiviikkopäivää tytsyt!
Sinis

Tämä täällä ryystää Finrexiniä flunssaansa ja koittaa päästä huomenna raahautumaan työpaikalleen.
Tiedän NIIIIIIIIIIIN hyvin noi Myyn fiilarit kun ruskeeta limaa alkaa ilmaantua näköpiiriin (nimim.kokemusta löytyy), mutta jollei se tällä kertaa merkkaiskaan sitä pahinta vaihtoehtoa. Niin kauan on toivoa, kun ei näy ferraria =)
Pidäm peukkuja!!!!!
Lauantaina olis tarkoistus nielaista vimppa Terolut ja sitten vaan sormet+varpaat ristiin et se täti saapuis ajallaan paikalle (raskautumiseen en kyllä usko pätkääkään) et pääsen Clomien kimppuun. On se niin ihmeellistä, et muut toivoo akan pysyvän poissa ja mä suorastaan anelen sitä paikalle =)
UP kp liiiiiiikaaaaaaa/41

Ihan loistava tsempitys Myy! Asenne kohdillaan! Samat palopuheet vois pitää mulle ens viikolla kun matalapaine iskee tännekin... Tosin pientä toivoa sulla on vielä ennenkun se täti sieltä kaartaa joten odotellaas nyt rauhassa siihen asti! Enkä nyt halunnut pahoittaa sun mieltä kun oot hyvin asennoitunut tätiin, ens kuussa sitten näytät sille taivaan merkit!

Mä oon muuten Siniksen kanssa samoilla linjoilla että ei siinä oo mitään pahaa jos pitää miestä ajan tasalla. Ehkä siinä konkretisoituu se yrityskin koska kyllähän tää koettelee miehiäkin, joskin ehkä vähän eri tavalla. Pääsee vähän osalliseksi tähän kuitenkin yhteiseen projektiin. Jokainen tyylillään!

Meillä mies välillä kyselee mitä kuumemittari näyttää tai koska olikaan ne ja ne päivät.. Musta se on ihan mukavaa. Ja välillä se yllättää mut kun muistaa jotain kysymättäkin tai on ottanut asioista selvää. Esim olen aivan sata varma että se on tutkinut mitä on pco, koska kerran sanoin jotain siihen liittyen ohimennen ja se tarkensi et ai se pco vai! Meinasin persiilleni lentää kun en kuvitellut että se mitään noista muistais mitä ohimennen oon joskus maininnu.

Sinis alkaako kirkastua? Täällä näyttäis jopa siltä et se aurinkokin tuolla pilvien takana jossain on.. Ainakaan ei sada!

ON: Jotain outoa alavatsakipua oli tänään jonkin aikaa. Sellanen terävähkö muttei mikään kauheen kova kipu jota en suolistovaivoihin ainakaan osais yhdistää. Että mä oon huumassa kun kerrankin näyttäis siltä et oon ovuloinu ja kaikki menee vähän niinku pitääkin. Ehkä se mun kroppa siellä jotain heräilee? =)

Hei nyt se näkyy! Aurinko siis..