Syksy on omalla tavallaan ihanaa aikaa, silloin kun ei sada

Itsekin olen nyt innostunut sienestämisestä. Ihanaa kävellä tuolla metsikössä eikä tajua yhtään ajankulua. Syysaamujen tuoksusta tulee aina mieleen lapsuus, kun kävelin kouluun auringonnousun aikaan ja maa oli ihan kostea ja juurikin tuoksusta tiesi, että talvea kohden mennään.
Nyt pitäisi koittaa olla vaan ihan rennoin mielin ja antaa omaan tahtiin mennä tämän pari viikkoa. Olen kumminkin jo testailemassa aikaisin
Ois magneettikuvaus just sopivasti kierron lopulla. Mutta tässä on pakko mennä oma terveys edellä.
Miehelle tuossa kävin naisen biologiaa aiemmin viikolla läpi, kun ihmetteli mitä nuo ovistestit on. Sitten siinä selitin Lh-hormonin huipusta ja kauan menee, että munasolu irtoaa ja kauan munasolu voi hedelmöittyä. Oli kyllä tonnin seteli ilme, kun tajusi viimein miten lyhyen aikaan on aikaikkuna naisilla tulla raskaaksi. Tajusi kyllä myös onneksi ihan itse, että aikaisemmat tallettelut auttaa kyllä asiaan
Tällä kertaa mies on eri tavalla mukana koko hommassa, kun viimeksi mentiin "tulee jos on tullakseen", mutta nyt on mun aikaikkuna tulossa iän puolesta vastaan. Jos en 6kk:n sisällä raskauden, niin sen jälkeen on tarkoitettu näin ja lapsiluku jää 5. Siinä on hyvä koittaa olla malttamaton