Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä oon yrittänyt pysyä erossa aikaisista testailuista ja hyvin oon onnistunutkin. Dpo11-14 oli menkkamaisia tuntemuksia, jotka herätti pientä epäilystä raskaudesta, koska yleensa mulla menkat alkaa ilman mitään oireita. Korkeintaan ollut jotain ihan pientä päivää ennen, tai samana päivänä.
Dpo 11 oli ruskeeta tuhruvuotoa ja ajattelin että noniin kyllähän ne menkat sieltä kuitenkin tulossa. Sen päivän jälkeen ei kuitenkaan mitään vuotoja. Dpo13 todella huonosti nukutun yön jälkeen lievää pahoinvointia pitkin päivää ja ihan varma olo siitä että raskaana ollaan.
Dpo14 taas täysin päinvastainen olo. Ei mitään oireita eikä oloja. Ihan pientä menkkajomoa lukuunottamatta. Hikoilua ja kuumia aaltoja oli, jotka mulla enteilee yleensä menkkoja. Täysin varma olo siitä etten oo raskaana. Tein kuitenkin raskaustestin ajatuksella ”tehdään tää nyt kuitenkin kun eilen ostettu”.
Ja niin selvä plussa kuin olla ja voi 😍🥹
Tein vielä viikkonäytöllisen kahden tunnin pidätyksellä ekan testin jälkeen, ja tulos oli 2-3 viikkoa 😍
Huhhuh! Tuntuu kyllä käsittämättömältä että ekasta yrityskierrosta tärppäs 🥹
Mulla piti olla tänään rautainfuusio mutta jouduin sen tietty nyt perumaan. Ferrit on alhaiset mut ei auta kun alkaa nyt rautaa syömään. Jospa siitä edes jotain apua ois. Hemoglobiini on onneksi hyvä.
Mutta oon kehittänyt nyt stressin siitä, että kerkesin syömään folaattilisää vaan ehkä viikon ennen hedelmöittymistä. Ja sitähän suositellaan 2-3kk ennen ehkäisyn poisjättöä.
Pitäisköhän mun syödä nyt isompaa annosta varalta 🤔 Pitää ehkä soittaa lääkäriin ja kysäistä.
Miten te muut joilla on lapsia ennestään, söittekö pitkään folaattia/foolihappoa ennen raskautta?
Ja tietty nyt pelottaa että jos meneekin kesken. Sitä tiedostaa kuitenkin keskenmenojen yleisyyden, ja varsinkin tässä iässä riskit alkaa olla kohonneet.
Noh.. ei se auta kuin toivoa parasta! Vielä en uskalla siirtyä plussanneiden puolelle. Katellaan nyt muutama päivä ainakin.

Tänään aamulla dpp12 testasin tämän

Positiiviseltahan se varovasti näyttää ❤️ mutta jotenkin itestä tuntuu, että ei ton viivan pitäis herkässä testissä olla noin hailura 1pv ennen kuukautisia 🙈 en tiiä miks nyt ei tullu sellasta olen raskaana -fiilistä tästä yhtään 🙈 keskenmeno kummittelee vielä takaraivossa?

@Adelae kuvailet nyt kyllä tismalleen mun oireita viimeisen 6 päivän ajalta 😬 outoja sukkapuikkoja oli kohdunsuulla ehkä maanantain-tiistaina tienoilla, samaan aikaan hengenahdistusta ja menkkajomot oli aikas kovat. Ja kruununa kaikelle, en voi sietää puolisoani silmissäni 🙈
Hyvältä näyttää! 😍

Ja @viivaviivi kyllä tulee kuvattua kaikki testit. 😅 Elättelen aina toiveita että kuvissa näkyisikin viiva vaikken paljaalla silmällä näe mitään. 🥴

Yhteistyössä