Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kans rinnat vaa enemmän kipeet ja turvonneet kokoajan😳 on kyl joka kierrossa kipeät mut en muista et onko näin kipeät ollu. Nälkä on myös kokoajan (mut mulla tämäki perus pms oire). Oon myös menny joka ilta jo n klo 21 nukkumaan ja sain jopa melkeen 10h unta yhtenä yönä vaikka en oo ees lomalla😂 ei enää pitkä aika niin pääsee testaamaan🥹 alas tiputaan kyl tosi korkeelta jos testi on nega🫣

• Rakkaus
  • Tykkää
Reactions: Adelae ja miumau*
Täällä menkkoja odotellen, oloja on ja voi alkaa ihan koska vaan. Välillä holahtelee mutta toistaseks ollut vaan valkkaria. 🥹
Tänään testissä tihrustamalla ehkä joku viivanpaikka. 🤷🏻‍♀️ Taitaa peli olla pelattu tämän kierron osalta, jos ei nyt joku ihme tapahdu. 🥹🙏🏼
Toivotaan et ne menkat ei alkais ja tulis plussa🙏🏼❤️‍ millä testillä testasit?

Rfsu early ollut vaan edelleen käytössä. Herkkä digi odottelee kaapissa, mutta käytän vasta jos rfsu alkaa oikeesti haamuilee…

Mikä päivä sä aattelit testata? 😊 Voi kun olis positiivinen tulos sielläkin! 🥹🫶🏼
Mä ajattelin testailla joko lauantaina dpo11 tai sunnuntaina dpo12 ellei menkat oo alkanu. Mulla on vaan yks apteekin herkkä testi kaapissa mutta rfsu earlyt on mun luottotestejä joten pitää varmaan semmonen käydä ostamassa😊 toivon että saadaan plussat🙏🏼❤️

Tänään iltapäivällä näytti ovistesti tältä. Mitään ovisoireita ei kyllä oo ollut, toisaalta ollaan touhuiltu täällä reissussa niin paljon kaikkea että en oo ehtinyt paljoa kehon tuntemuksia miettimään 😁 Kertokaas naiset, eikö tää ala olemaan jo aika lähellä plussaa? Tänään ainakin ajateltiin jo talletuksia tehdä.

@Maicy mulla ainaki on yleensä liuska vielä aika haalea kun digi on jo posi mut saman vuorokauden aikana liuskalla tulee kans huippu.. ja jos niitä digin viivoja kattoo ite niin mulla ainaki on jo hymy vaikka ne viivat ei ihan tasavahvat ois 🤔 ja mä sanoisin et jos tänään on posi nii sit hommiin mielummin tänään ja huomenna kuin tänään ja ylihuomenna 😁

@Adelae mulla kans ens viikolla paluu lomalta, toivottavasti kans vauhdittaa piinapäiviä 🫣 tai sit ketuttaa niin paljon et piinapäivät on vielä pahemmat 🙈

@Jazmyn oireet kuulostaa tosi lupaavilta 🤩 pidetään sormet ristissä 🤞🏻ja samoin @miumau* lle myös sormet ristissä 🫶🏻

@n00ruska mulla ei noista testeistä oo kokemusta mutta hyvin vahvistuneelta mun silmään näyttäisi 😊

Täällä tuli ovisplussa!! 🤩🥳 Joskus puoli kolmen maissa testasin samasta pissasta viimeisen digin ja liuskan, liuska sai arvon 1,02 ja digi pysyvä hymy 🥳 ja nyt jo mahassa tuntemuksia ja turvotusta, yleensä vasta vähän myöhemmin 😯 tänään myös ollu jotenkin kuuma ja jopa vähän huono olo, voiskohan olla et nyt hormonit nous jotenki tosi vauhdikkaasti 🤔

En muista yhtään kirjotinko jo aamulla tänne mutta kuitenkin päivitystä.
Aamun herkkä testi vielä nega.
Oireet jatkuu edelleen..rintojen särky ja nännipihat tummat ja muhkuraiset,kohdussa edelleen menkkatuntemuksia ja ihmeellistä pistelyä. Oon nukkunut tänään neljät torkut ja lämmöt päivälläkin korkealla.
Ostin apteekista testin mutta sen herkkyys on 25 niin kannattaako huomen aamulla vielä sillä testata kun menkat pitäis aikaisintaan alkaa lauantaina?Mietin vaan että näkyykö vielä mitään..
Cb testin teen kun menkat myöhässä eli varmaan sunnuntaina tai maanantaina viimeistään.

Tänään iltapäivällä näytti ovistesti tältä. Mitään ovisoireita ei kyllä oo ollut, toisaalta ollaan touhuiltu täällä reissussa niin paljon kaikkea että en oo ehtinyt paljoa kehon tuntemuksia miettimään 😁 Kertokaas naiset, eikö tää ala olemaan jo aika lähellä plussaa? Tänään ainakin ajateltiin jo talletuksia tehdä.

Kyllä tää näyttäis lähellä olevan!

Oireet jatkuu edelleen..rintojen särky ja nännipihat tummat ja muhkuraiset,kohdussa edelleen menkkatuntemuksia ja ihmeellistä pistelyä. Oon nukkunut tänään neljät torkut ja lämmöt päivälläkin korkealla.
Ostin apteekista testin mutta sen herkkyys on 25 niin kannattaako huomen aamulla vielä sillä testata kun menkat pitäis aikaisintaan alkaa lauantaina?Mietin vaan että näkyykö vielä mitään..
Cb testin teen kun menkat myöhässä eli varmaan sunnuntaina tai maanantaina viimeistään.
Ja mun kierron voi päivittää 24-26 päivää

• Tykkää
Reactions: Rilja
Oijoi kun kuulostaa lupaavalta sun oireet! Varsinkin nuo nännipihat, eikö tuo oo jo aika varma raskausoire? Ehkä kannattais odottaa tuon epäherkän testin kanssa vielä, tiedän kyllä että se ei oo ihan helppoa 😅 Mutta voi tulla turha pettymys jos se ei vielä näytäkään mitään. Toivon että täti kiertää sut kaukaa ja saat plussan pian! 😊

Ja @Rilja tulihan se ovisplussa sieltä lopulta! Nyt ei muuta kun hommiin! 🥰

• Tykkää
@Rilja onnittelut ovisplussasta 😍

@Jazmyn ja @miumau* ja @Soulsister8 lähettelen virtuaaliviivojs sinne 🌈

@n00ruska kyllä se alkaa olla posi! Kannattaa vielä huomenna testata onko tummempi, joskus huiput menee päivässä ohi, joskus vahvistuu parinakin päivänä. Ite oon aina aatellu, et huippu on tummin mahollinen viiva ja siitä alkaa laskemaan milloin mahd. irtoaa (12-36 h)

Omaa napaa. Viiva on tänään jo parempi, mutta mielellään kattelisin pari päivää ennen kuin uskaltaudun plussalaisiin. Huomenna pitäs alkaa menkat, ja virallinen testipäivä ylihuomenna (niin kauan en oo ikinä jaksanu oottaa, joten oon joutunu arpomaan lähes näkymättömiä viivoja. 😬 Nähtävästi masokisti.

• Tykkää

Yhteistyössä