Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kellään kokemusta nuista raskauskeijun onestep testeistä, ku mulla on ny tullu testiajalla semmonen haaleaviiva et onko se normaalia nuissa vai?
Ja musta ei oo kuulunu mitää, ku meni koko elämä risaksi ja jos en oo nyt raskaana niin si poistun kaikilta listoilta😭😭
Mulla on läjä niitä 10 herkkiä. Ei oo tullu mitää viivanpaikkojakaa. Joten vois jotain tarkoittaaki🤔 toivotaan parasta❤️ ja tsemppiä sun elämän asioihin ja oloon❤️❤️❤️

• Tykkää
Reactions: Minnix
Mulla on läjä niitä 10 herkkiä. Ei oo tullu mitää viivanpaikkojakaa. Joten vois jotain tarkoittaaki🤔 toivotaan parasta❤️ ja tsemppiä sun elämän asioihin ja oloon❤️❤️❤️
Mulla oli kans noita Raskauskeijun herkkiä testejä. Ihan puhtaita negoja olivat ennen raskautta. Sitten kun olin raskaana niin tuli tooosi haalea viiva, tuskin havaittava ja olisin tulkinnut negaksi, mutta samasta pissata pregchekin liuskoilla tuli jo selvä haamu. Eli ei nuo pc:hen verrattuna ole ainakaan herkempiä.

• Tykkää
Reactions: Minnix
Onko kellään kokemusta nuista raskauskeijun onestep testeistä, ku mulla on ny tullu testiajalla semmonen haaleaviiva et onko se normaalia nuissa vai?
Ja musta ei oo kuulunu mitää, ku meni koko elämä risaksi ja jos en oo nyt raskaana niin si poistun kaikilta listoilta😭😭
Mä oon käyttänyt niitä eikä oo koskaan tullut turhaa viivanpaikkaa, jos oon raskaana ollut😊

Ei menkkoja vieläkään, eikä positiivista raskaustestiäkään. Teen tällähetkellä joka toinen aamu r-testiä. Tänä aamuna liuskassa oli aivan kuin haamujen haamu, ei näkynyt joka kulmassa, mutta annoin vielä ukon tiirattavaksi oli hänkin näkevinään jotain, mutta heikosti kuitenkin. Tein jonkun ajan kuluttua clearblue digin, mutta se ilmoitti selkeästi etten ole raskaana. Uteliaisuutta purin sen atomeiksi, mitä ei kuitenkaan suositella. Viivojen vertailua plussanneisiin, en kyllä kovin nähny viivojen erovaisuuksia plussanneisiin. Odotellaan! Jännää mikä pettymys vyöry tulee kun näkee ettei testi ole positiivinen. Samaa aikaa uusi raskaus pelottaa. Hetkittäistä pahoinvointia on, mutta ei muuta. Ei mitää tietoa mikä Dpo olisi taikka milloin se ovis on ollut, tiedän vain että hirmuinen tressi on osunut kiertoon. Odottavan aika on pitkä.

Yhteistyössä