Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tein eilen ekan ovistestin tälle kierrolle ja viiva oli selkeä, mutta ei kontrolliviivan kanssa yhtä tumma tai tummempi (RFSU:n testit). Aattelin että ovulaatiota kohti mennään. No äsken tein uuden testin ja nyt viivaa ei juurikaan näkyny/oli tosi haalea. Jokohan mulla sit oli/on ovulaatio? 🙈

kierrot ollu nyt jo monta kuukautta 32 tai jopa 42pv.. en yhtään aatellu että nyt jo olis ovis kp12?? Toki oireitakin oli, sunnuntaina tunnepuuska, eilen sitkeempää valkovuotoa.. 🤔
Mä oon testausvimmoissani testannut jo kp 9 alkaen ja mulla kyllä seilaa se viivan vahvuus ja viime kierrossa alko vasta plussaa edeltävänä päivänä vähän enemmän tummumaan.. ja oon huomannut kans et jossain vaiheessa monta päivää ennen ovista tulee yhtenä päivänä semmosta sitkeetä kirkasta limaa et joskus oon aatellu et onko jo ovislimat mut ei oo.. mulla myös kierto 32 päivää tai enemmän ja ovisplussa yleensä kp 18-20

Mä oon testausvimmoissani testannut jo kp 9 alkaen ja mulla kyllä seilaa se viivan vahvuus ja viime kierrossa alko vasta plussaa edeltävänä päivänä vähän enemmän tummumaan.. ja oon huomannut kans et jossain vaiheessa monta päivää ennen ovista tulee yhtenä päivänä semmosta sitkeetä kirkasta limaa et joskus oon aatellu et onko jo ovislimat mut ei oo.. mulla myös kierto 32 päivää tai enemmän ja ovisplussa yleensä kp 18-20
Okei, no hyvä kuulla. Oon niin vähän näitä testejä tehnyt et en ollu ihan varma mitä meinaa ja kun tuntuisi aikaiselta 😅 jatkan siis testailua

Yhteistyössä