Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään dpo6 ja testi yllätys yllätys oli nega. Lämmöt vähän temppuilee. Pikkasen laskenut aiempiin päiviin. Voikohan olla kiinnittymistä tai jotain kun eikös sillon lämmöt laske hetkellisesti?
Nännit edelleen arat mutta ei muuta oiretta eikä näillä päivillä vielä oikein mitään oliskaan.
Jatkan testailua ja ens perjantaina viimeistään pitäisi alkaa menkat kun silloin kp28 ja edelliset menkat alko kp27.
Hirmuisesti tsemppiä kaikille!

Ihanaa viikonloppua kaikille! ✨

Täällä lämmöt hyppäsi aika ylös ja tietty toiveet nousee et oisko hyvä merkki 🥹 nukuin kyllä melkein tunnin arkirytmiä pidempään mikä voi vaikuttaa asiaan.. tavallaan haluis fiilistellä kaikki lupaavia merkkejä mut sit miettii et pettyykö vaan enemmän jos/kun seuraava kierto alkaa. Vaikka petyn varmasti olin kuinka pessimistinen vaan 🤷🏻vielä toinen viikko piinailua jäljellä, ihanan paljon meitä nyt piinalistalla 🫶🏻

Meinaatko @EKarolina testata vai odotella? 🤩
Mä mietin et jos huomenna testais. 🥹🤷🏻‍♀️
Oireet on kyllä edelleen ollu varsin vähäisiä; pieniä repäisykipuja, nippailuja, lievää rintatuntemusta välillä. 🙏🏻
Mulla toi pms vaihtelee aika paljon joku kuukausi, niin ei näistä oireista voi oikein päätellä. 🙈🥹❣️
Huomisen testin teen varmaan pessimisti ei pety asenteella. 💪🏻

Mut ihanan paljon juu piinailijoita! Paljon tsemppiä kaikille! 🥰💕 Kyllä sieltä pitäis ainakin pari plussaa tulla. 🤩👌

• Rakkaus
Reactions: miumau* ja Rilja

Yhteistyössä