Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo on varmasti oikein hyvä aika!

Kyselin @Jazmyn oireita siksi koska epäilin itselläkin polyyppia näiden mun ongelmien syyksi.

Pääsin eilen käymään tk-lääkärillä ja hän epäili mulla lievää kohtutulehdusta. Ei epäillyt polyyppia. Aloitettiin ab-kuuri siihen. On kyllä jännä nähdä auttaako, ja minkälainen seuraava kierto on. Toivon niin että olis normaali. 🥹🙏🏻
Miten oireillut tuo lievä kohtutulehdus? Sitä mulla kans katotaa parin viikon päästä . Mitää varsinaistq oiretta ei oo paitsi tammikuun keskenmenon jälkeem molemmat menkat olleet erilakset ja välivuito oli

Edit. Olitki kertonut jo aiemmim.
Mulla juuri tuollasta ja menkkojen jälkeem kipua jonkin aikaa mut nyt taas ei sit mitää.

Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Täällä kärsitään järkyttävästä selkäsärystä. Mulla on taustalla välilevyn pullistuma ja rappeuma ja selkä ärtyy jos liikaa tekee tai kävelee pitkiä matkoja. Makuulla paras mutta jos liikahtaa vähänkään niin kylläpä sattuu.
Nyt oon tyhmänä tehnyt parit nega testit vaikka tiedän ettei vielä voi näkyä mitään mutta kun ei vaan malta...
Mitään oireita ei oo, tosin ei ollut viimeksikään. Ehkä mä nyt jätän toistaiseksi testaamisen ja vaan odottelen niitä menkkoja. Tosin lämmöt vielä koholla niin ei niitäkään vissiin oo vielä tulossa.
Kylläpä kyllästyttää odotella koska kierto käynnistyy...
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: Jazmyn ja EKarolina
Huomenta!
Täällä kärsitään järkyttävästä selkäsärystä. Mulla on taustalla välilevyn pullistuma ja rappeuma ja selkä ärtyy jos liikaa tekee tai kävelee pitkiä matkoja. Makuulla paras mutta jos liikahtaa vähänkään niin kylläpä sattuu.
Nyt oon tyhmänä tehnyt parit nega testit vaikka tiedän ettei vielä voi näkyä mitään mutta kun ei vaan malta...
Mitään oireita ei oo, tosin ei ollut viimeksikään. Ehkä mä nyt jätän toistaiseksi testaamisen ja vaan odottelen niitä menkkoja. Tosin lämmöt vielä koholla niin ei niitäkään vissiin oo vielä tulossa.
Kylläpä kyllästyttää odotella koska kierto käynnistyy...
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja tsemppiä!
Oi! Tsemppiä selkäsärkyihin! 🥹🙏🏻 Ikävä vaiva! 😔

• Tykkää
Reactions: Soulsister85
Täällä taitaa olla dpo6 tänään ja mitään tuntemuksia ei oo suuntaan tai toiseen ainakaan vielä😄 yleensä luteaalivaiheessa on just nipistelyä ja jotain pieniä tuntemuksia masulla mut tässä kierrossa ei oo ollu mitään tuntemuksia vielä.. en kyllä muista et missä kohtaa kiertoa noita yleensä on tullu et voi olla et tulee myöhemmin.. on kyllä erilainen fiilis tässä kierrossa. Ennen stressannut paljon sitä että tärppääkö ja tarkkailut jokaista oiretta. Nyt on jotenkin rento ja rauhallinen fiilis (ainaki vielä😅) kun tietää mikä tilanne on ja että ei välttämättä ennen kesää tärppää😊 toki toivon että raskaus alkaisi, mutta se paine/ stressi siitä on ainaki toistaseks hävinny😳

Täällä taitaa olla dpo6 tänään ja mitään tuntemuksia ei oo suuntaan tai toiseen ainakaan vielä😄 yleensä luteaalivaiheessa on just nipistelyä ja jotain pieniä tuntemuksia masulla mut tässä kierrossa ei oo ollu mitään tuntemuksia vielä.. en kyllä muista et missä kohtaa kiertoa noita yleensä on tullu et voi olla et tulee myöhemmin.. on kyllä erilainen fiilis tässä kierrossa. Ennen stressannut paljon sitä että tärppääkö ja tarkkailut jokaista oiretta. Nyt on jotenkin rento ja rauhallinen fiilis (ainaki vielä😅) kun tietää mikä tilanne on ja että ei välttämättä ennen kesää tärppää😊 toki toivon että raskaus alkaisi, mutta se paine/ stressi siitä on ainaki toistaseks hävinny😳
Oireettomuus voi olla myös hyvä juttu! ❣️🙏🏻

Uusimmat

Yhteistyössä