Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen kp 15 oli gyne ja kaikki oli oikeen hienosti.
Kp 14 sain ovistesteihin melkein lh huipun -ellei sit ollukin huippu nimittäin mulla vahvistuu iham parissa tunnissaki testit. Ei kestä seuraavaan päivään että olisi tummia tiestit

. Mutta ylläri ylläri mitää kipuja ei tullut kuten yleenså AINA parin tunnin -11 h sisällä on piikistä tullut.
gyne kun katsoi niin oikealla oli yksi dominantti follikkeli 15mm kokoinen ja vasemassa oli 2 hieman pienempää n 10mm kokoista

nettiä opiskelin niin 18mm -20 mm on koko jolloin follikkelin katotaan sisältävän kypsän munasolun ja folli kasvaa 1-2 ehkä jopa 3mm vuorokaudessa. Laskeskelin että munasolu ois siis valmis irtoomaan päivän päästä .
Ovulaatiokipu tuli illalla kuitenki joten tänää mulla dpo 1 jos joku merkkais listaan.
Ei oo näin kauan kestöny irtoqminen viel koskaan testim oltua pos. Mut lh hormonihan käynnistää loppu kypsymisen ei irtoamista suoraan.

Piti hedelmällisena meikää edelleenki 42 v ja oli kiva kuulla kehuja et freesi ku nuori likka😅

Kohdun limakalvo oli 8mm kp 15 eli oikeen hyvä.

Mulla on loppukierossa ihan hiemam ennen menkkoja aika tk gynelle papa koetta ja muit tutkimuksia varten ja näen siinäki sit kohdun limakalvon paksuuden.

Tökkiikö tää sivu muilla?

• Tykkää
Reactions: EKarolina

Yhteistyössä