Haaveena vauva 2023

Mä luin joskus aiemmin jonkun asiantuntijan kommentin tähän, että muumimukia ei tulis käyttää tässä, koska se on kylmä, parempi olis kertakäyttömuki.
En oo kyllä itse ikinä ajatellut, että joku ihan oikeasti käyttää muumimukia tässä.
Meillä oli kerran muumimuki 🤣 Mutta tosiaan se sen kylmyys rupes mietityttää ja käytetty kertakaäyttömukia 😁👍
 
Olipa täälläkin nyt outo ja lyhyt kierto. Viimeisissä kierroissa oviskivut olleet kp13-16. Mutta nyt oli kp 8-9 kovia kipuja ja sitten uudelleen kp 11. Tiedä sitten missä kohtaa ovis oli, mutta menkat alkoi nyt kp 24 eli ovis on voinut olla kp 9 tai 11. Lempeä miehen kanssa oli kp 7 ja sit kp 13-14. Eli jos ovis ollut toi kp 11, niin eipä otolliseen aikaan oo touhuttu.
No, hyvä että megavuoto nyt tässä kohtaa jo, eikä vkonloppuna kun on juhlia tiedossa. Kohti yk 4. Nyt vaan huomaa, että kun aikaa kuluu niiin alkaa miettiä, että onko tässä enää tällä iällä mitään järkeä. Noh, katsotaan mitä kesä tuo tullessaan.
 
Digitesti hymyilee, jes, jes! Sori, oon ihan intona 😆. Jännä saada ovis kiinni varmasti näin ekaa kertaa ikinä! Vaikka tiedän, että tää ei takaa mitään niin on niin eri mahdollisuudet kuin viime kierrossa, että oon super hyvillä fiiliksillä. Sori tää spämmäys! Ja kiitos kaikille, jotka on jaksaneet ja jaksaneet tätä spämmäilyä vielä kommentoida😘! Mut voisi huomenna laittaa listalle DPO 0
 
Tuleeko muilla ovulaation jälkeen pää kipeäksi?
Tää nyt joku uus juttu mulla, sama oli viime kierrossa ja nyt taas. Ei auta edes lääkkeet viemään kokonaan kipua pois.
Mulla on parissa kierrossa tullut ovulaation aikaan, mutta en muista oliko se ennen vai jälkeen. Johtuu ilmeisesti siitä kun hormonitasot vaihtelee niin nopeasti tai jotain sellaista. Tosi ikävä vaiva kun tuntuu, että Panadol ei auta ja ibuprofeenia ei uskalla ottaa 😤
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Mä luin joskus aiemmin jonkun asiantuntijan kommentin tähän, että muumimukia ei tulis käyttää tässä, koska se on kylmä, parempi olis kertakäyttömuki.
En oo kyllä itse ikinä ajatellut, että joku ihan oikeasti käyttää muumimukia tässä.
Ei kai ne kirjaimellisesti käytäkään Muumimukia siihen, tullut lähinnä sellainen vitsillä keksitty termi 🤔 Toki mietin itsekin et eikö noi posliiniset oo aika viileitä. Joskus siis luin et muovi mukit, just kerttis, vahingoittais niitä siittiöitä. Mutta toisaalta siitä on aikaa, kun tutkin asiaa enemmän.
 
vierailija
Kerää sperma puhtaaseen kuppiin tai vaikkapa kondomiin. Spermaa ei tule laittaa mihin tahansa astiin, sillä esim. metalli tappaa siittiöitä. Paras olisi steriili astia, apteekista varmasti saa säiliöitä. Myös posliinimuki käy hyvin. Kondomeissa on useimmiten siittiöitä tappavaa ainetta, joten tavallista kondomia ei kannata käyttää. Kuppi on ehkä helppokäyttöisin ja käytännöllisin. Ime ruisku täyteen ensin pelkkää ilmaa, ja tyhjennä se. Tee sitten sama uudelleen pitäen ruiskun päätä spermassa. Koita poistaa mahdolliset ilmakuplat sperman joukosta: naputtele ruiskua sen ollessa pystysuorassa niin että saat ilmakuplat ruiskun suulle, ja paina tallaa hieman sisäänpäin varoen kuitenkin ettei spermaa ruiskahda ilman mukana ulos.
 
  • Tykkää
Reactions: VeijariLaama
Ymmärtääkseni koti-inseminaatio on tullut tunnetuksi erityisesti naisparien keskuudessa. Tove Jansson on tunnettu siitä että oli avoimesti suhteissa niin naisten kuin miestenkin kanssa aikana jolloin se ei ollut hyväksyttyä. Ja kun nämä kaksi yhdistetään lähes joka taloudesta löytyvään esineeseen, saadaan muumimukimenetelmä 😅 Toki arvailua tämäkin.

Metalli on kai pahin, posliini ok mutta paras kai muovi just lämpötilan vuoksi. Ite oon varannut tarkoitukseen puhtaita virtsanäytepurkkeja, niitä ei ole ainakaan kauheasti näpelöity 😁
 
  • Tykkää
Reactions: VeijariLaama
vierailija
Anteeksi että vierailijana huutelen, mutta muovialaa hitusen opiskelleena, pehmeästä muovista voi liueta esimerkiksi flataatteja (muovin pehmentäjiä), jotka voi olla siittiöille (ja muillekin eläville) haitallisia. Mutta toisaalta varmaan vaikuttaa myös aika miten kauan siittiöt on kosketuksissa muovin kanssa? Ei varmaan muutamassa sekunnissa kerkeä vaurioitua, jos heti kippaa sisään. No se varmaan selviää kokeilemalla mikä on paras
 
  • Tykkää
Reactions: Eadni1992 ja Mamiks
Haamu on tosi tosi hailakka plussa ja viivanpaikka tarkottaa, että testin kastumisen jälkeen tulee näkyviin se kohta mihin plusviiva muodostuisi, olematta kuitenkaan plussa. Selvensikö?
Kiitos, selvästi näkemättä jäänyt tämä mun testeissä. Oon kyllä niin perus pessimisti, että mielikuvitus ei riitä näkemään kovin herkällä silmällä.

@Kirahvi-Koo testissä sen sijaan näkyy jo tihrustamattakin. Onnea!
 
Kiitos kaikille tein nyt aamulla vielä pregcheckin testin ja ihan selvä viiva tuli voi kun tämän lapsen sais terveenä syliin asti

Mut voi ottaa pois piinailijoista ja kiertopäivälistalta. Mut tuun plussanneisiin sit vähän myöhemmin kun saan leffaviivat ja menkkojen alkamisaika on ohitettu, jos sopii
Onnea vielä täältäkin! ❤ toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun asti :)
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Mollama 5/2022 3.
@Tiukuna 8/22 2.
★★★★★★★★★★★★★★★★

2.6.2022 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Kvize kp 29/27-29
@Jossu_95 kp 28/28-30
@tätimoonika kp 28/25-29
@Mamiks kp 24/24-28
@JellyBee kp 24/23-25
@Salasauma kp 23/25
@Oliivi3 kp 22/26-27
@Meimierika kp 22/27-31
@Kyfi kp 22/29
@Mmohini kp 21/?
@VeijariLaama kp 21/32-37
@Niisq kp 20/25
@Wintersun kp 18/25
@Mamtobe kp 18/25
@Hopeanopea kp 17/30
@Laurenzia kp 17/31
@Selis kp 16/28
@mimmi92 kp 16/26-32
@Yksinmatkassa kp 16/32
@K3rttuli kp 8/28-35
@Sentonen kp 8/27-28
@Sipiriina kp 7/25
@Eadni1992 kp 5/26-28
@nobelius kp 4/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Jossu_95 DPO 12
@Mamiks DPO 10
@Salasauma DPO 10
@Mamtobe DPO 8
@Oliivi3 DPO 7
@Kyfi DPO 6
@Meimierika DPO6
@Laurenzia DPO 2
@Hopeanopea DPO0


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22
@Marilainen 2/2022 2. lapsi 5/22
@Mirkkuli26 5/2022 2. 5/22
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Pahoittelut @mamma41 uudesta kierrosta

Onnea @Kirahvi-Koo

Täällä kp4 ja vuoto hiipuu mutta kivut ei vieläkään täysin helpottanut :/
Vihdoin pääsin sinne mammografiaan ja rintojen ultraan, kaikki kunnossa Hormonaalista siis kipuilu :/
Onko sulla todettu tai joskus epäilty endometrioosia? Se voisi selittää menkkakivut. Se voisi myös selittää miksei tärppiä tule. Vaikka teillä yhteisiä lapsia on niin voihan endo pahentua.
 
@Wintersun toivottavasti ovis sieltä kohta tulisi! Ainakin vaikuttaa hyvältä, jos testit kuitenkin vahvistuneet :) .

No nyt on kyllä ainakin yritetty, että olisi uimareita vastaanottamassa mahdollista munasolua, kun seksiä harrastettu DPO -3, -2 ja -1😁. Hassusti suurimmat himot ja limat oli juuri DPO -3. Mulla kipuili maha kohdun molemmin puolin (munasarjat?) taas aamuyöstä, että jos se viittasi munasolun irtoamiseen niin silloin on ovis tapahtuu aika nopeasti tosta LH piikistä. No ei voi tietää, lähinnä että itse en kyllä osaisi tän kierron perusteella sanoa oviksesta yhtään mitään pelkkien limojen perusteella :D .
 
Digitesti hymyilee, jes, jes! Sori, oon ihan intona . Jännä saada ovis kiinni varmasti näin ekaa kertaa ikinä! Vaikka tiedän, että tää ei takaa mitään niin on niin eri mahdollisuudet kuin viime kierrossa, että oon super hyvillä fiiliksillä. Sori tää spämmäys! Ja kiitos kaikille, jotka on jaksaneet ja jaksaneet tätä spämmäilyä vielä kommentoida! Mut voisi huomenna laittaa listalle DPO 0
Mennään sitten aika samoissa! 😁 Ite sain ovisplussan tänään, mutta eilen en saanut miestä suostuteltua hommiin. Toivottavasti tänään ja toivottavasti illalla ei oo liian myöhäistä. Sinänsä harmi, kun arvasin limoista jo eilen ja ajattelin, että on hyvä hetki. Aina ei nää mee kuten leffoissa, mutta ei kai auta kun toivoa parasta!🤞🏻
 

Yhteistyössä