Haaveena vauva 2023

Jos nyt taas ehtisi vastaamaan!
Toivottavasti kaikkien päivät menee nyt oikein, en tosiaan tiedä missä kohti mennyt väärin!

@Mirkkuli26 tän päivän testiä?
Tosta keltarauhasesta, kai sen toiminta ja oireet loppuu viimeistään sinne menkkojen alkuun. Netissä luki jotain, että "sen toiminta alkaa hiipumaan n. Kp 24", mutta sehän ei kaikilla ole noin. Tuo on varmasti niin, et jos olis 28 päivän kierto ja 14 päivän luteaali.

@Kyfi toivottavasti tämä on teidän kierto

@Marilainen plussatuulia
Toivottavasti nyt tulisi plussa!

@Mamiks oliko teillä tiedossa koska kontrolli siittiöiden suhteen? Vai oliko se vasta lääkkeiden jälkeen?

@kANaNdA on järkeä!
Ja kannattaakin tehdä juttuja mistä tykkää

@Fazeriina82 kiitos
Vahvana mielessä edelleen edellinen yritysaika ja tiedän miten paljon se vaikuttaa..

@mamma41 toivottavasti tää kierto toisi teillekin sen plussan!

Pahoittelut @Tibitii

@Unikko29 plussatuulia sinnekin!

Pahoittelut sinullekin @Owlet

@Salasauma lisäsin! Milloin teillä oli yritys alkanut, jos lisään sut vielä tuohon mukanaolijoihin.
@Wintersun Kierto 25 päivää, yritys aloitettu 3/2022, nyt menossa yk3 ja toista yhteistä yritetään.

@Mirkkuli26 ja @Marilainen Onnea!!!:love:

Viimeksi muokattu:
Mul ei oo rfsu herkissä tullut ikinä mitään viivanpaikkoja, mut niis normiliuskoissa on kyllä ollut Toivottavasti ois oikee
Toivotaan! 😍 testiajan puitteissa siinä näkyi hieman punertavaakin 😱 voi kunpa se olisi sitä ja perjantaina testi näyttäisi normitestillä jonkinlaista haamua. Tietenkin tein aika varhain tuon testin, mutta toivotaan parasta!

Tokaa kertaa kokeilin ovulaatiotestejä. Ekalla kerralla aloitin kp9 ja olikin jo silloin positiivinen. Ja kierto olikin silloin poikkeuksellisesti vain 23 päivää (yleensä 25). Nyt en tiedä, enkö saanut kiinni vai onkohan ovuloimaton kierto. Aloitin testaukset kerran päivässä kp8. Tän päivän (kp11) viiva näytti ehkä vähän haaleammalta kuin eilinen. Onko teillä enemmän näitä testailuja harrastaneilla kokemusta, että pitäiskö viivojen tasaisesti vahvistua vai tuleeko se plussa ns. yhtäkkiä? Toki satunnaisesti mulla kierto on voinut olla vähän pidempikin, jotain 29 päivää pisimmillään, eli ehkä jatkan vielä testejä.

Taas harmittaa kun en testannut heti irrotuspiikin jälkeen että näkyykö testissä nyt testasin ja ihan nega, tänään 8 pv piikistä ettei välttämättä enää näkyisikään. Jotenkin on jo vähän luovuttanut olo, vv oli eiliseen asti reilusti mutta nyt loppunut täysin. Muistaisin että plussa kierrossa olisi ollut plussaan asti. Onneksi ylihuomenna reissuun niin ehkä ajatukset ei pyöri tässä kokoajan

Tokaa kertaa kokeilin ovulaatiotestejä. Ekalla kerralla aloitin kp9 ja olikin jo silloin positiivinen. Ja kierto olikin silloin poikkeuksellisesti vain 23 päivää (yleensä 25). Nyt en tiedä, enkö saanut kiinni vai onkohan ovuloimaton kierto. Aloitin testaukset kerran päivässä kp8. Tän päivän (kp11) viiva näytti ehkä vähän haaleammalta kuin eilinen. Onko teillä enemmän näitä testailuja harrastaneilla kokemusta, että pitäiskö viivojen tasaisesti vahvistua vai tuleeko se plussa ns. yhtäkkiä? Toki satunnaisesti mulla kierto on voinut olla vähän pidempikin, jotain 29 päivää pisimmillään, eli ehkä jatkan vielä testejä.
ite oon noita kohta kaks vuotta käyttäny, mulla käytössä pc:n testit.. Mulla tulee ovisplussa niin hätäseen että jos testaisin kerran päivässä vois mennä ohi..:unsure:
Nyt jo tiedän tarkkaan koska alotan testaan yms et voi pärjätä kolmellakin testillä mut kun aloin testaan alotin hyvissä ajoin, ensin kerran päivässä ja kun alko punertaan niin kahdesti päivässä ja kun alko tummuun selkeesti niin jopa kolmesti päivässä tai joka kerta kun vessassa kävin.. näin tein siis pitkään ja nyt tiedän jo että plussa tulee kp 10 alotan sinä aamuna testaan ja kp 11 on jo vaaleempi :)
Edit: ja siis tummuminen ei välttämättä oo tasasta vaan voi olla vaaleempi välillä ja tummua taas! Kannattaa siis jatkaa vielä vaan vaikka vaalenee, jos ei vielä tunne kiertoo hyvin :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Niisq
Onnea @Mirkkuli26 ja @Marilainen !❤

Ihanaa, että plussia tulee😍 itse kokeilin tämän kierron nyt ilman teroluteja ja niinhän siinä kävi, että dpo 7 alkoi tiputtelu ja dpo 10 eli sunnuntaina alkoi kunnon vuoto… tai luulen niin, mutta vuoto kesti vain tuon yhden päivän ja nyt alkuviikon on tullut vain tosi vähän tiputtelua. Normaalisti kuukautiset on kestänyt kuitenkin 4-5 päivää. Jos nämä nyt oli kuukautiset niin kierto oli siis vain 24 päivää. Eilen tein raskaustestinkin, mutta puhdas nega😞

Mutta mulle voi siis päivittää tälle päivälle kp3.

• Tykkää
Reactions: Marilainen
ite oon noita kohta kaks vuotta käyttäny, mulla käytössä pc:n testit.. Mulla tulee ovisplussa niin hätäseen että jos testaisin kerran päivässä vois mennä ohi..
Nyt jo tiedän tarkkaan koska alotan testaan yms et voi pärjätä kolmellakin testillä mut kun aloin testaan alotin hyvissä ajoin, ensin kerran päivässä ja kun alko punertaan niin kahdesti päivässä ja kun alko tummuun selkeesti niin jopa kolmesti päivässä tai joka kerta kun vessassa kävin.. näin tein siis pitkään ja nyt tiedän jo että plussa tulee kp 10 alotan sinä aamuna testaan ja kp 11 on jo vaaleempi
Edit: ja siis tummuminen ei välttämättä oo tasasta vaan voi olla vaaleempi välillä ja tummua taas! Kannattaa siis jatkaa vielä vaan vaikka vaalenee, jos ei vielä tunne kiertoo hyvin
Kiitos vastauksesta ja vinkeistä. Täytyy jatkaa muutama päivä vielä. En tiedä, jääkö testit mulla käyttöön, mutta kiinnosti kokeilla että tuleeko niihin mitään viivoja. Kuitenkin oireiden perusteella joskus kuvittelen tietäväni, milloin ovulaatio on. Nyt mietin, että ois saattanut olla eilen, mutta ei ollut testi plussaa.

Kiitos vastauksesta ja vinkeistä. Täytyy jatkaa muutama päivä vielä. En tiedä, jääkö testit mulla käyttöön, mutta kiinnosti kokeilla että tuleeko niihin mitään viivoja. Kuitenkin oireiden perusteella joskus kuvittelen tietäväni, milloin ovulaatio on. Nyt mietin, että ois saattanut olla eilen, mutta ei ollut testi plussaa.
testihän voi näyttää plussan jopa 36h ennen ovulaatioo että jos eilen on ollu ovis niin plussa tikussa on voinu olla la-su akselilla :) sen vuoks kannattaa alottaa hyvissä ajoin testaileen :)

• Tykkää
Reactions: Niisq
Ihania plussia täällä, onnea hurjasti ❤
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille 😔
Tervetuloa myös uusille!

ON : Tänään plussa ovistestiin 😍 miten tämäkin jo tuntuu hyvältä, ei tän pidemmälle siirtynyt kuitenkaan. JES! Onko ovisplussa siis dpo -1 ja huominen sit dpo 0? Mutta, nyt oon iloinen vaan et kroppa lähti toimimaan, mies työreissussa niin tallettelut jäi -4 tälle kiertoa. Ei varmasti voi tärppää mut onneksi kesällä ei tätä huolta😄 Vain yksi hukkaan heitetty kierto.

@Oliivi3 Joo, ovisplussa on dpo -1 ja ovispäivä 0. Laitoin sut tohon piinalistalle jo, mut sano otanko pois :)

@Mirkkuli26 hyvin vahvistunut! ❤ Onnea vielä! Ei ehditty kauaa samassa ketjussa olla! :D

@Niisq kannattaa juu testailla vielä ja jos tummenee niin pari kertaa päivässä ainakin. Testistä riippuen mulla saattaa mennä plussa ohi, jos testaa vaan kerran!
Mulla ei ainakaan tummene tasaisesti.. Joskus lähtee tummenee ja sit taas haalistuu.

@Kyfi kaikki testit ei toimi "niin kuin pitäisi". Mulla esim. Raskauskeijun ovistesteillä ei tule kunnollista plussaa ollenkaan. Eikä kaupan rfsun ovistesteillä.

Viimeksi muokattu:
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2022 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

25.5.2022 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Marilainen kp 30/30-31
@SandraB kp 28/?
@K3rttuli kp 28/28-35
@nobelius kp 25/28-30
@Sipiriina kp 24/23-25
@Eadni1992 kp 24/26-28
@Mirkkuli26 kp 23/25
@Sentonen kp 22/27-28
@Jossu_95 kp 20/28-30
@tätimoonika kp 20/25-29
@Kirahvi-Koo kp 19/35
@Mamiks kp 16/24-28
@JellyBee kp 16/23-25
@Salasauma kp 15/25
@Oliivi3 kp 14/26-27
@Meimierika kp 14/27-31
@Mmohini kp 13/?
@VeijariLaama kp 13/32-37
@Niisq kp 12/25
@Wintersun kp 10/25
@Mamtobe kp 10/25
@Hopeanopea kp 9/30
@Laurenzia kp 9/31
@Selis kp 8/28
@mimmi92 kp 8/26-32
@Yksinmatkassa kp 8/32
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@K3rttuli DPO 13
@Marilainen DPO 12
@Sipiriina DPO 12
@Mirkkuli26 DPO 11
@Sentonen DPO 8
@Kirahvi-Koo DPO 5
@Jossu_95 DPO 4
@Mamiks DPO 2
@Salasauma DPO 2
@Mamtobe DPO 0
@Oliivi3 DPO - 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Mimerkki 6/21 3. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22

Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille

Testasin eilen raskauskeijun puikkotestillä (one step) viivan paikan, tänä aamuna myös, ehkä häivähdys väriä :/ Antaako nuo testit aina sen viivan paikan? Tänä aamuna tuli hikipuuska joten eiköhän uusi kierto ala :/ 5 päivää vielä uuteen kiertoon, vielä ei ole menkka jomotuksia.
Joskus oon lukenut että voi näyttää väärin, mut myös niin että kun noilla saa haaleaa viivaa niin muu testi on jo kunnon viiva. Meinaatko kokeilla toisella testillä? Toivottavasti olisi vihdoin plussa ❤

Yhteistyössä