Haaveena vauva 2023

Pistän nyt pöhkönä kysymyksen, että mitä tarkoitetaan viivanpaikalla 🙈😁 Mä oon suvereenisti seurannut keskustelua, mutta pidemmästä yrittämisestä huolimatta en oo juuri testaillut, saati tulkinnut testejä. Haamu on nimen mukaan pääteltävissä, mutta miten nämä kaksi nyt eroaa toisistaan?
 
Pistän nyt pöhkönä kysymyksen, että mitä tarkoitetaan viivanpaikalla 🙈😁 Mä oon suvereenisti seurannut keskustelua, mutta pidemmästä yrittämisestä huolimatta en oo juuri testaillut, saati tulkinnut testejä. Haamu on nimen mukaan pääteltävissä, mutta miten nämä kaksi nyt eroaa toisistaan?
Haamu on tosi tosi hailakka plussa ja viivanpaikka tarkottaa, että testin kastumisen jälkeen tulee näkyviin se kohta mihin plusviiva muodostuisi, olematta kuitenkaan plussa. Selvensikö? ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Sipiriina
Hei! Tulen hieman kurkkimaan tänne. Meillä alkaa muutaman kuukauden päästä 2. lapsen yrittäminen, mutta ollaan menossa ensikäynnille muutaman viikon päästä ja kaipaan jo hieman näitä lapsihaaveilun tunnelmia.

Ollaan naispari ja meillä ennestään 1v parin viikon päästä täyttävä mini. Oon palstalla ollut aiemmin haaveilemassa vauvasta -21 ja nyt ehkä pikkuhiljaa palailen haaveilemaan vauvasta -23.

Meillä hieman vaiheessa vielä tämä projekti "päästä yrittämään", koska imetys sotkee vielä kiertoa. Muutaman viikon sisällä olen lopettamassa sitä. Mutta haave toisesta on jo kova ja jos oltaisiin heteropari (ja kierto toimisi) oltaisiin yritys jo aloitettu.

Edit. Mut voi lisätä tuonne listalle Yritys aloitettu (aloitetaan) 8/22 ja 2. Lapsi . Kiertopäivälistalle mua ei kannata lisätö, kun eletään joko kiertopäivää 100 (tai 11. Riippuu mistä laskee) PMS oireita tulee hyvinkin säännöllisesti, mut vuoto uupuu. Nyt viimeksi kun tuli pmsoireet, tuli vuotoa jopa yhdellä vessakäynnillä, joten en tiedä laskenko niitä menkoiksi
Tervetuloa piinailemaan :) muistan sut tuolta -21 ryhmästä ! Toivottavasti kierto tasaantuu nopeesti ja kaikki menee hyvin :) vieläkö teillä on pakkasessa alkioita vai lähteekö hoidot ihan alusta ? 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Mollama 5/2022 3.
@Tiukuna 8/22 2.
★★★★★★★★★★★★★★★★

1.6.2022 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Jossu_95 kp 27/28-30
@tätimoonika kp 27/25-29
@Kirahvi-Koo kp 24/35
@Mamiks kp 23/24-28
@JellyBee kp 23/23-25
@Salasauma kp 22/25
@Oliivi3 kp 21/26-27
@Meimierika kp 21/27-31
@Kyfi kp 21/29
@Mmohini kp 20?
@VeijariLaama kp 20/32-37
@Niisq kp 19/25
@Wintersun kp 17/25
@Mamtobe kp 17/25
@Hopeanopea kp 16/30
@Laurenzia kp 16/31
@Selis kp 15/28
@mimmi92 kp 15/26-32
@Yksinmatkassa kp 15/32
@K3rttuli kp 7/28-35
@Sentonen kp 7/27-28
@Sipiriina kp 6/25
@Eadni1992 kp 4/26-28
@nobelius kp 3/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Kirahvi-Koo DPO 12
@Jossu_95 DPO 11
@Mamiks DPO 9
@Salasauma DPO 9
@Mamtobe DPO 7
@Oliivi3 DPO 6
@Kyfi DPO 5
@Meimierika DPO5
@Laurenzia DPO 1
@Hopeanopea DPO-1


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22
@Marilainen 2/2022 2. lapsi 5/22
@Mirkkuli26 5/2022 2. 5/22
 
Viimeksi muokattu:
Mut voi lisätä piinailijoihin, tänään dpo 1 (kp16). En tässä kierrossa tikuttanut ollenkaan, mutta edellisten kiertojen oireisiin ja testituloksiin verrattuna eilisen oireet täsmäisi ovispäivään. Kivut oli kyllä vähäisemmät mut limat samanlaiset. Mietinkin, että onko kellään joka on käyttänyt royal geleetä niin kivut vähentyneet? Aloitin tähän kiertoon uutena "kikkana" niiden käytön.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Mietin tuota ennen ovista olevaa kipuilua, että voiko se olla jotakin munarakkulan kasvukipua? Voiko sellaista edes tuntea?
Kyllähän se kasvaa "ei minkään kokoisesta" noin kaksi senttiseksi ja samaan aikaan ennen kuin yksi päättää kasvaa isoimmaksi siellä on useampi 5-10mm kokoinen myös, munasarja itsessään kun on n.30x40mm niin isoimmillaan munarakkula täyttää puolet siitä. Kyllä se varmasti voi tuntua.
 
Ihan kuin eilen ovistesti olisi vähän vahvempi, mutta saas nähdä. Tuntuu, että valkovuoto vaan vähenee 🤨. Mut olispa kiva, jos ovis tulisi nyt pian kun tässä kierrossa (toisin kuin edellisessä) seksi taas on sujunut🤭. Iltapäivästä sit taas tikuttelemaan :) .
 
Mennään kyllä tosi samoissa!
Jos ovis osuu sopivasti että saadaan hyödynnettyä niin aloitan joo. Mut jos tulee miehen työreissulla aikana ni katon miten osuu viimeisin tallettelu.

Tosiaan oon ite kokenut ton kaksoishormonitestin käytön omalle kohdalle vähän turhaksi, kun pitäis tosiaan aloittaa ajoissa, että se laite lukee sen estron nousun. Muutenhan sen toiminta on kuten normidigissä. Ite oln käyttänyt digiä vaan liuskan plussan vahvistuksena.
Täytyy tosta kaksoishormonitestistä kommentoida. Mulla siis saattaa tulla edellisenä päivänä tyhjä ja sit seuraavana heti täys hymy. Tilanne elää siis jotenkin tosi nopeesti! Usein kaks testiä kierrossa riittää bongaamaan täyshymyn eli mitenkään aikaisin näitä ei ole tarvinnut aloittaa..🤔 Tai sit oon poikkeus! 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanopea
@kANaNdA kiva kuulla, että noin nopeasti voi vaihtua :)! Ite ymmärsin sen aikasin aloittamisen näiden kommenttien perusteella auttavan siinä, että tunnistaisi ne hedelmälliset päivät ennen ovista eli saisi sen vilkkuvan naaman. Kun jos menee suoraan tyhjästä hymyksi niin sit voisi käyttää niitä pinkkejä testejä, jotka on halvempia. Että tavallaan menee rahaa "hukkaan" jos se ei näytä niitä hedelmällisiä päiviä ennen menkkoja, jos ei aloita ajoissa testaamaan. Mut joo, on kyl aika kalliita ovistestejä, jos paketti menee aina per kierto!
 
No tokihan mä testasin ja mielenhäiriössä katsoin vielä vikan ultran samaan kippoon🤣 en tiedä miks kun vasta dpo 9 ni olis voinu odotella sen kanssa ja tuhlata vain pct . Mutta kuviin.




pientä viivanpaikka ehkä myös ultrassa havaittavissa . Mutt eiliseen verrattuna pc, hmm…

vertailu dpo8-9


Ja joo ei pitäis muokata kuvia, mutta nää on mun kuvat ja muokkaan jos haluun😅 Näkyykö viivanpaikassa väriä?



Aamulla ei mitään oireita, ei mitään, mutta nyt pientä jomotuikehdintaa keskellä kohtua. Saatan kuvitella. Rinnoista en sano mitään, koska luteaalissa ne on tullut pyöreämmiksi ja hieman arat aikaisemmissa kierroissa.

Mutta tiiratkaa rauhassa 😂👀👀
 
No tokihan mä testasin ja mielenhäiriössä katsoin vielä vikan ultran samaan kippoon en tiedä miks kun vasta dpo 9 ni olis voinu odotella sen kanssa ja tuhlata vain pct . Mutta kuviin.


pientä viivanpaikka ehkä myös ultrassa havaittavissa . Mutt eiliseen verrattuna pc, hmm…

vertailu dpo8-9

Ja joo ei pitäis muokata kuvia, mutta nää on mun kuvat ja muokkaan jos haluun Näkyykö viivanpaikassa väriä?


Aamulla ei mitään oireita, ei mitään, mutta nyt pientä jomotuikehdintaa keskellä kohtua. Saatan kuvitella. Rinnoista en sano mitään, koska luteaalissa ne on tullut pyöreämmiksi ja hieman arat aikaisemmissa kierroissa.

Mutta tiiratkaa rauhassa
Kaikissa näkyy toinen viiva! 🤩
Mulla näky muokatuissa kuvissa itellä myös toinen viiva, vaikka oli viivanpaikka, eli siihenkään ei enää voi luottaa. 🙈
 
Eikun juuri noin ne toimii, mutta jos haluaa sen vilkkuvan toimivan niinkuin pitää, pitää testaus aloittaa suht ajoissa jotta se mittaa sen estrogeenin lähtötason ja vilkuttaa kun se nousee, pysyvä hymiö tulee sitten samoin kuin normidigissä.
Toihan käy järkeen! Vitsi, että oon kyl mielestäni ollu nerokas ja säästeliäs näiden testien kaa.. 😅😅 Itellähän on siis niin säännöllinen kierto, ettei testaamisessa oikeesti ole edes mitään järkeä. Saan siis rauhassa sekoilla menemään ja silti parin päivän heitolla ovis ennakoitavissa (tai ainakin tähän asti ollu!🤞🏻)
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Heippa hei, täällä on ehkä piinapäivät alkanut. Päätin olla testailematta tässä kierrossa, jos stressaisi vähän vähemmän ja nyt kaduttaa kun ei ole varma ovulaatiosta. 😅 Sovellusten arvioiden mukaan tänään olisi dpo1, mutta limat jäi vähän vähäisiksi jos ovulaatio oli jo 😕 Tai sitten se on vasta tulossa 🙈 Seksiä harrastetaan kuitenkin joka toinen päivä, toivotaan sen riittävän! Tänään on ollut kauhean epätoivoinen olo taas, että ei kuitenkaan onnistu tässäkään kierrossa 😔

Typerä kysymys: mikä on muumimukimenetelmä? Ja miksi se on juuri muumimuki? 😂🙈 Arvaan kyllä, että miehen tavara mukiin, mutta mitä sitten?
 
Joo mäkää en ymmärrä miksi sillä on niin hirveä nimi ku "muumimuki" 😆

Ja täällä kans ovis tulee niin tasan 1-2 päivän tarkkuudella et tänään ootin hymynaamaa testiin, mutta ei tullutkaan. Eli ovis voikin olla vasta perjantaina. Toisaalta limat ja kivut oli jo pari päivää sitten... että en nyt tiiä.

Onneksi ihanaa seksiä harrastettu jo -4 ja -2 ennen oletettua ovista, mutta jos nyt siirtyykin eteenpäin pitää vielä jaksaa😅
 
Mun käsittääkseni muumimuki nimi tulee siitä, että posliininen muki on parempi siittiöille ja sitten suomalaisittain sitä kutsutaan muumimuki- menetelmäksi, koska suomalaisilla on niitä 🤷 toki joku joka tietää paremmin niin voi korjata 😅 Siitä on tovi ku oon perehtynyt asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mun käsittääkseni muumimuki nimi tulee siitä, että posliininen muki on parempi siittiöille ja sitten suomalaisittain sitä kutsutaan muumimuki- menetelmäksi, koska suomalaisilla on niitä toki joku joka tietää paremmin niin voi korjata Siitä on tovi ku oon perehtynyt asiaan.
Mä luin joskus aiemmin jonkun asiantuntijan kommentin tähän, että muumimukia ei tulis käyttää tässä, koska se on kylmä, parempi olis kertakäyttömuki.
En oo kyllä itse ikinä ajatellut, että joku ihan oikeasti käyttää muumimukia tässä. 😂
 

Yhteistyössä