Anteeks jos kysyn tyhmiä tai muuta mutta tuli mieleen että ootteko keskustellu siitä haluaako mies tietää koska on H-hetki? Meillä miehelle tuntu tulevan suorituspaineita alkuun ja tuli ongelmia sitä kautta, mutta sit kun läheisyyttä oli koko kk enkä kertonu missä kohtaa kiertoo mennään niin alko helpottaan..
Toki nyt jo ollaan yritetty niin kauan että parisuhde ja seksielämä ja oma identiteetti on kärsiny ja tässä polin keskusteluaikoja odotellaan
Olen seurannut sun matkaa odotukseen ja samaistunut fiiliksiin ja tapahtumiin. Itsellä yritys alkoi viime keväänä ja vuoden sisään on mahtunut kolme keskenmenoa. Näistä kaksi tälle keväälle peräkkäin.Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen
Nyt odottelen lääkäri käyntiä että saan lääkkeet tyhjennykseen. Katsotaan uutta yritystä sitten joskus taas. Ehkä toki paras jos osaisin pysyä pois täältä vähän, mielen päälle alkaa aika käydä aika paljon. Jos jotenkin kesän osaisi hellittää lapsen tekemisessä ajatustasolla.
Lainaan itseäni.Oon muutaman päivän limoja taas seuraillut ja tänään tuli jo sellasen knöölit, että vaikuttais ovulaatio olevan tulossa parin päivän sisään. Vastahan tässä on kp 36 menossa.
Kiitos ja jaksamista sullekin kovasti. On tää niin rankkaa ettei joku joka ei ole samaa kokenut voi sitä edes tietää.Olen seurannut sun matkaa odotukseen ja samaistunut fiiliksiin ja tapahtumiin. Itsellä yritys alkoi viime keväänä ja vuoden sisään on mahtunut kolme keskenmenoa. Näistä kaksi tälle keväälle peräkkäin.
Taas odotellaan vuotoa alkavaksi ja siitä sitten verikoeseurantaan ja ultria yhden kierron ajan, jotta lääkäri keksii seuraavan idean jolla raskaus voisi saada vahvistusta jatkua...
Eikai tässä ole muuta vaihtoehtoa kun jaksaa uskoa ja uskaltaa yrittää?
Jaksamista sinulle valtavasti.
Mulla jomottelee useamman päivän siltä puolelta mistä munasolu irtoaa. Kun munasolu irtoaa niin kipu lakkaa.Vähän ehkä tyhmä kysymys. Mutta te joilla ovis aiheuttaa kipua, niin tietääkö joku onko kipua koko oviksen aikaan, oviksen alussa (sillon kun munasolu lähtee vasta liikkeelle) vai jopa lopussa, kun alkaa olla jo myöhäistä?
Olin reissussa viime viikolla pidennetyn viikonlopun ja sunnuntaina ovis jomotteli aamupäivän ja päivän. Illalla päästiin hommiin sit miehen kanssa. Mietin vaan, että onko edes mahdollista että tässä kierrossa olisi jo tärpännyt vai suuntaanko katseen suosiolla seuraavaan? Ed kerta oli ke illalla eli 3,5vrk aikaisemmin, johon en ainakaan uskalla nojautua et olis riittänyt..
Mulla tuikkii ja jomottelee munasarjassa/sarjoissa yleensä joitain päiviä ennen ovista ja oletan että pahin kipu tulee kun munasolu irtoaa, tuntuu alavatsan laajana kipuna, turvotuksena, kuin olisi rakko täynnä mutta ei ole rakko josta olo johtuu. Kestää yleensä puoli päivää ja helpottaa. Veikkaan että tää kipu johtuu nesteestä jota munarakkulasta vapautuu oviksessa ja se jotenkin ärsyttää kohtua tai vatsakalvoa.Vähän ehkä tyhmä kysymys. Mutta te joilla ovis aiheuttaa kipua, niin tietääkö joku onko kipua koko oviksen aikaan, oviksen alussa (sillon kun munasolu lähtee vasta liikkeelle) vai jopa lopussa, kun alkaa olla jo myöhäistä?
Olin reissussa viime viikolla pidennetyn viikonlopun ja sunnuntaina ovis jomotteli aamupäivän ja päivän. Illalla päästiin hommiin sit miehen kanssa. Mietin vaan, että onko edes mahdollista että tässä kierrossa olisi jo tärpännyt vai suuntaanko katseen suosiolla seuraavaan? Ed kerta oli ke illalla eli 3,5vrk aikaisemmin, johon en ainakaan uskalla nojautua et olis riittänyt..
Kyllä voit jo testata. Tee uusi jos ei menkat ala.Piinapäivät menossa, kp26/27-29, yk1, miten muut on malttaneet olla testaamatta ennen menkkojen poisjäämistä? olin luvannut itselleni etten osta raskaustestejä ennen jos/kun menkat on myöhässä, mutta tänään kävin ostamassa apteekin ultran ja cb viikkonäytöllisen (jota käytän vasta jos tavallisesta +)
Kannattaako mun muutama päivä vielä piinailla vai tehdä jo testi?
Täältä saanut paljon muut vertaistukea niin laitan siksi tänne viestiä..
No mä en ole malttanut niin musta et apua saa tee ultra ja katso sit mitä näyttää ja kuvaa tännePiinapäivät menossa, kp26/27-29, yk1, miten muut on malttaneet olla testaamatta ennen menkkojen poisjäämistä? olin luvannut itselleni etten osta raskaustestejä ennen jos/kun menkat on myöhässä, mutta tänään kävin ostamassa apteekin ultran ja cb viikkonäytöllisen (jota käytän vasta jos tavallisesta +)
Kannattaako mun muutama päivä vielä piinailla vai tehdä jo testi?
Täältä saanut paljon muut vertaistukea niin laitan siksi tänne viestiä..
täytynee aamulla tehdä testi sit ja fiilistellä sitä tänne kuvan kera (jos osaan laittaa kuvan tänne oikein )No mä en ole malttanut niin musta et apua saa tee ultra ja katso sit mitä näyttää ja kuvaa tänne
Kyllä se vielä onnistuu teilläKiitos ja jaksamista sullekin kovasti. On tää niin rankkaa ettei joku joka ei ole samaa kokenut voi sitä edes tietää.
Mä sain lauantaina lisää cytotecia, ei mitään apua, ei supistuksia ollenkaan. Käytännössä siis vuotos pe iltana n.3h ajan jonka jälkeen tyrehtyi eikä alkanut ollenkaan uudelleen. Eilen sit menin polille, ultrattiin ja jäännöstä oli, sovittiin imukaavinta tälle päivälle.
Tänään sit kävin siellä, lääkäri ja hoitajat oli ihania ja sain kipulääkettä, toimenpide oli edellistä hellempi ja varovaisempi, siinä määrin ok kuin se nyt ylipäätään voi olla. Vrt viimeksi meni kaavalla "hoidetaanko nyt, päätä heti! Saanko kipulääkkeen? Ei tässä ehdi! Jalat auki, imuroidaan, antibiootit naamaan ja päivä saikkua, mee kotiis siitä, autolla yksin...
Olo on fyysisesti hyvä, vuotoa toki vielä mutta verta vain. Henkisesti olo on helpottunut, nyt pääsee toipumaan, sentään nopeammin kuin viimeksi ja ilman tulehdusta toivottavasti. Aloitan lääkkeet (vitamiinit ja asa) parin pv päästä ja sitten vaan toivotaan taas parasta.
EIhän tässä muuta voi kun toivoa ja uskoa että meidän aika vielä tulee, seuraava onnistuu sitten.
Aijaa.com lataa kuvan ja sieltä sitten kopioi sen linkin tänne Jännää!täytynee aamulla tehdä testi sit ja fiilistellä sitä tänne kuvan kera (jos osaan laittaa kuvan tänne oikein )