Haaveena vauva 2023

Anteeks jos kysyn tyhmiä tai muuta mutta tuli mieleen että ootteko keskustellu siitä haluaako mies tietää koska on H-hetki? Meillä miehelle tuntu tulevan suorituspaineita alkuun ja tuli ongelmia sitä kautta, mutta sit kun läheisyyttä oli koko kk enkä kertonu missä kohtaa kiertoo mennään niin alko helpottaan..
Toki nyt jo ollaan yritetty niin kauan että parisuhde ja seksielämä ja oma identiteetti on kärsiny ja tässä polin keskusteluaikoja odotellaan

Saa kysellä 😅 Juu, ollaan juteltu. Aluksi en kertonut, just ton paineistamisen/paineistumisen takia, mutta kun miehen kanssa juteltiin enemmän hän sanoi että haluaa olla mukana yhtä lailla ja sanoi itse haluavansa tietää ajankohdan. Meilläkin läheisyyttä on kyllä koko kk ajan, mutta kun ei kumpikaan olla mitenkään "yhdyntäorientoituneita" ja tykätään molemmat enemmän muista keinoista osoittaa läheisyyttä. Joten sitä suuremmalla syyllä on kiva että molemmat ollaan samalla viivalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
Heipsan.
Täällä yks vauvakuumeilija lisää. Ennestään jo kaksi lasta ja nyt annettiin kolmannen lupa tulla. Ensimmäinen tuli aika nopeasti parissa kuussa, mutta toista tehtiin yli vuosi. Tällä kertaa yritystä nyt eka kierros menossa. Vähän jännittää, miten kauan tai vähän aikaa tulee menemään, kun edelliset raskaudet alkaneet niin eri tahtiin. 🙈

@Mollama 5/2022 3
 
Dpo 7 ja yritän sivuuttaa näitä oireita. Eilen illalla tuli palelukohtaus väsymyksen seurauksena. Ja niitä kasvukiputuntemuksia välillä alavatsalla. Rinnanpäät hieman arahkot. Viikko menkkoihin.
Eilen oltiin nimiäsissä, ei oikein helpota vauvakuume kun pitää semmosta pientä sylissä 😭❤❤❤
 
Pahoittelut @Fazeriina82 kp1 stä 😢

@lehmätyttö hienosti näkyy viiva , onnittelut ❤

@Eadni1992 kiitos tsempeistä! Me ollaan käytetty muumimukia sillon kun molemmilla oli paha hiivatulehdus ja se oli ainut mahdollisuus hyödyntää. Lisäks sillon kun aikataulut ei matsaa töiden takia. Ei siis jätetä kuppiin pitkäks aikaa, vaan mä oon tyyliin nukkumassa kun mies lähtee töihin ja tuo mulle tavarat sänkyyn. RIisakin ja jatkan unia ☺

Tervetuloa @Mollama 🌸
 
Hei taas kaikille! Onnea plussista ❤ ja pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille. Täällä viimeisiä päiviä kierrosta viedään ja menkat alkanevat pe-la. En ole pitkiin aikoihin miettinyt mahdollisia plussaoireita mutta olen huomannut, että vilunväreitä tulee aina loppukierrossa. Nyt niitä ei ole tullut mutta plussan mahdollisuutta ei ole, sillä tuskin dpo-6 puuhailusta plussaa tulee 🙂 Mies on meillä varma ettei meille vauvaa enää tule ja itsekin olen totutellut ajatukseen, että meidän lapsiluku taitaa olla jo täynnä. Ikääkin kun on jo yli 40. Tavallaan haikeata mutta en luovuttane ennen kuin vaihdevuosioireet alkavat 🙂 Noista miesten siemennesteanalyyseistä tuli mieleen, että onko kukaan teistä tehnyt esimerkiksi Raskauskeijulta saatavia naisten vaihdevuositestejä? Itse tein pari kiertoa sitten ja ihan normaalia tulosta näytti mutta liekö miten luotettavia ovat.
 
vierailija
Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen
Nyt odottelen lääkäri käyntiä että saan lääkkeet tyhjennykseen. Katsotaan uutta yritystä sitten joskus taas. Ehkä toki paras jos osaisin pysyä pois täältä vähän, mielen päälle alkaa aika käydä aika paljon. Jos jotenkin kesän osaisi hellittää lapsen tekemisessä ajatustasolla.
Olen seurannut sun matkaa odotukseen ja samaistunut fiiliksiin ja tapahtumiin. Itsellä yritys alkoi viime keväänä ja vuoden sisään on mahtunut kolme keskenmenoa. Näistä kaksi tälle keväälle peräkkäin.
Taas odotellaan vuotoa alkavaksi ja siitä sitten verikoeseurantaan ja ultria yhden kierron ajan, jotta lääkäri keksii seuraavan idean jolla raskaus voisi saada vahvistusta jatkua...
Eikai tässä ole muuta vaihtoehtoa kun jaksaa uskoa ja uskaltaa yrittää?
Jaksamista sinulle valtavasti.
 
Onnea plussanneille! Nyt olikin oikein monta plussaa ilmestynyt tänne lyhyessä ajassa 🤩

Täällä on merkkejä alkavista menkoista, tänään tai huomenna kp 1, katsotaan miten tää tästä lähtee. Yk2 alkakoon 🥳

Nyt alkoi pitkä kesäloma ja kaikenlaista kivaa tiedossa, viikot menee varmasti nopeesti ☺ Juhlia on tiedossa ja vielä siis pääsee kilistelemään holillisilla alkumaljoilla ilman tekosyitä 😉

Tsemppiä muille uuteen kiertoon joutuneille ❤

Ja tervetuloa uusille
 
Oon muutaman päivän limoja taas seuraillut ja tänään tuli jo sellasen knöölit, että vaikuttais ovulaatio olevan tulossa parin päivän sisään. Vastahan tässä on kp 36 menossa.
Lainaan itseäni.
Tänään oli niin kuivaa taas, että ei se sitten vissiin merkannutkaan ovista. Mistähän tällänen jatkuva limottelu johtuu, kroppa yrittää saada ovulaatiota aikaan siinä onnistumatta? 🤔
 
vierailija
Viime viikolla poistettiin kierukka. Tuli menkat aika pian poiston jälkeen. Menkat loppui eilen. Nyt on jäätävät ovis olot. Turvottaa, pientä kipua toisessa munasarjassa ja tekee mieli seksiä koko ajan. Ei kai se ovis voi vielä tulla 😳. Tein ovistestin ja se oli kyllä selvä nega.
 
Olen seurannut sun matkaa odotukseen ja samaistunut fiiliksiin ja tapahtumiin. Itsellä yritys alkoi viime keväänä ja vuoden sisään on mahtunut kolme keskenmenoa. Näistä kaksi tälle keväälle peräkkäin.
Taas odotellaan vuotoa alkavaksi ja siitä sitten verikoeseurantaan ja ultria yhden kierron ajan, jotta lääkäri keksii seuraavan idean jolla raskaus voisi saada vahvistusta jatkua...
Eikai tässä ole muuta vaihtoehtoa kun jaksaa uskoa ja uskaltaa yrittää?
Jaksamista sinulle valtavasti.
Kiitos ja jaksamista sullekin kovasti. On tää niin rankkaa ettei joku joka ei ole samaa kokenut voi sitä edes tietää.

Mä sain lauantaina lisää cytotecia, ei mitään apua, ei supistuksia ollenkaan. Käytännössä siis vuotos pe iltana n.3h ajan jonka jälkeen tyrehtyi eikä alkanut ollenkaan uudelleen. Eilen sit menin polille, ultrattiin ja jäännöstä oli, sovittiin imukaavinta tälle päivälle.

Tänään sit kävin siellä, lääkäri ja hoitajat oli ihania ja sain kipulääkettä, toimenpide oli edellistä hellempi ja varovaisempi, siinä määrin ok kuin se nyt ylipäätään voi olla. Vrt viimeksi meni kaavalla "hoidetaanko nyt, päätä heti! Saanko kipulääkkeen? Ei tässä ehdi! Jalat auki, imuroidaan, antibiootit naamaan ja päivä saikkua, mee kotiis siitä, autolla yksin...

Olo on fyysisesti hyvä, vuotoa toki vielä mutta verta vain. Henkisesti olo on helpottunut, nyt pääsee toipumaan, sentään nopeammin kuin viimeksi ja ilman tulehdusta toivottavasti. Aloitan lääkkeet (vitamiinit ja asa) parin pv päästä ja sitten vaan toivotaan taas parasta.

EIhän tässä muuta voi kun toivoa ja uskoa että meidän aika vielä tulee, seuraava onnistuu sitten.
 
Vähän ehkä tyhmä kysymys. Mutta te joilla ovis aiheuttaa kipua, niin tietääkö joku onko kipua koko oviksen aikaan, oviksen alussa (sillon kun munasolu lähtee vasta liikkeelle) vai jopa lopussa, kun alkaa olla jo myöhäistä?
Olin reissussa viime viikolla pidennetyn viikonlopun ja sunnuntaina ovis jomotteli aamupäivän ja päivän. Illalla päästiin hommiin sit miehen kanssa. Mietin vaan, että onko edes mahdollista että tässä kierrossa olisi jo tärpännyt vai suuntaanko katseen suosiolla seuraavaan? Ed kerta oli ke illalla eli 3,5vrk aikaisemmin, johon en ainakaan uskalla nojautua et olis riittänyt..
 
vierailija
Vähän ehkä tyhmä kysymys. Mutta te joilla ovis aiheuttaa kipua, niin tietääkö joku onko kipua koko oviksen aikaan, oviksen alussa (sillon kun munasolu lähtee vasta liikkeelle) vai jopa lopussa, kun alkaa olla jo myöhäistä?
Olin reissussa viime viikolla pidennetyn viikonlopun ja sunnuntaina ovis jomotteli aamupäivän ja päivän. Illalla päästiin hommiin sit miehen kanssa. Mietin vaan, että onko edes mahdollista että tässä kierrossa olisi jo tärpännyt vai suuntaanko katseen suosiolla seuraavaan? Ed kerta oli ke illalla eli 3,5vrk aikaisemmin, johon en ainakaan uskalla nojautua et olis riittänyt..
Mulla jomottelee useamman päivän siltä puolelta mistä munasolu irtoaa. Kun munasolu irtoaa niin kipu lakkaa.
 
vierailija
Piinapäivät menossa, kp26/27-29, yk1, miten muut on malttaneet olla testaamatta ennen menkkojen poisjäämistä? 🙈 olin luvannut itselleni etten osta raskaustestejä ennen jos/kun menkat on myöhässä, mutta tänään kävin ostamassa apteekin ultran ja cb viikkonäytöllisen (jota käytän vasta jos tavallisesta +)
Kannattaako mun muutama päivä vielä piinailla vai tehdä jo testi?

Täältä saanut paljon muut vertaistukea niin laitan siksi tänne viestiä..
 
Vähän ehkä tyhmä kysymys. Mutta te joilla ovis aiheuttaa kipua, niin tietääkö joku onko kipua koko oviksen aikaan, oviksen alussa (sillon kun munasolu lähtee vasta liikkeelle) vai jopa lopussa, kun alkaa olla jo myöhäistä?
Olin reissussa viime viikolla pidennetyn viikonlopun ja sunnuntaina ovis jomotteli aamupäivän ja päivän. Illalla päästiin hommiin sit miehen kanssa. Mietin vaan, että onko edes mahdollista että tässä kierrossa olisi jo tärpännyt vai suuntaanko katseen suosiolla seuraavaan? Ed kerta oli ke illalla eli 3,5vrk aikaisemmin, johon en ainakaan uskalla nojautua et olis riittänyt..
Mulla tuikkii ja jomottelee munasarjassa/sarjoissa yleensä joitain päiviä ennen ovista ja oletan että pahin kipu tulee kun munasolu irtoaa, tuntuu alavatsan laajana kipuna, turvotuksena, kuin olisi rakko täynnä mutta ei ole rakko josta olo johtuu. Kestää yleensä puoli päivää ja helpottaa. Veikkaan että tää kipu johtuu nesteestä jota munarakkulasta vapautuu oviksessa ja se jotenkin ärsyttää kohtua tai vatsakalvoa.
 
vierailija
Piinapäivät menossa, kp26/27-29, yk1, miten muut on malttaneet olla testaamatta ennen menkkojen poisjäämistä? olin luvannut itselleni etten osta raskaustestejä ennen jos/kun menkat on myöhässä, mutta tänään kävin ostamassa apteekin ultran ja cb viikkonäytöllisen (jota käytän vasta jos tavallisesta +)
Kannattaako mun muutama päivä vielä piinailla vai tehdä jo testi?

Täältä saanut paljon muut vertaistukea niin laitan siksi tänne viestiä..
Kyllä voit jo testata. Tee uusi jos ei menkat ala. 😉
 
Piinapäivät menossa, kp26/27-29, yk1, miten muut on malttaneet olla testaamatta ennen menkkojen poisjäämistä? olin luvannut itselleni etten osta raskaustestejä ennen jos/kun menkat on myöhässä, mutta tänään kävin ostamassa apteekin ultran ja cb viikkonäytöllisen (jota käytän vasta jos tavallisesta +)
Kannattaako mun muutama päivä vielä piinailla vai tehdä jo testi?

Täältä saanut paljon muut vertaistukea niin laitan siksi tänne viestiä..
No mä en ole malttanut niin musta et apua saa 😂 tee ultra ja katso sit mitä näyttää 👍😁 ja kuvaa tänne 🤩
 
Kiitos ja jaksamista sullekin kovasti. On tää niin rankkaa ettei joku joka ei ole samaa kokenut voi sitä edes tietää.

Mä sain lauantaina lisää cytotecia, ei mitään apua, ei supistuksia ollenkaan. Käytännössä siis vuotos pe iltana n.3h ajan jonka jälkeen tyrehtyi eikä alkanut ollenkaan uudelleen. Eilen sit menin polille, ultrattiin ja jäännöstä oli, sovittiin imukaavinta tälle päivälle.

Tänään sit kävin siellä, lääkäri ja hoitajat oli ihania ja sain kipulääkettä, toimenpide oli edellistä hellempi ja varovaisempi, siinä määrin ok kuin se nyt ylipäätään voi olla. Vrt viimeksi meni kaavalla "hoidetaanko nyt, päätä heti! Saanko kipulääkkeen? Ei tässä ehdi! Jalat auki, imuroidaan, antibiootit naamaan ja päivä saikkua, mee kotiis siitä, autolla yksin...

Olo on fyysisesti hyvä, vuotoa toki vielä mutta verta vain. Henkisesti olo on helpottunut, nyt pääsee toipumaan, sentään nopeammin kuin viimeksi ja ilman tulehdusta toivottavasti. Aloitan lääkkeet (vitamiinit ja asa) parin pv päästä ja sitten vaan toivotaan taas parasta.

EIhän tässä muuta voi kun toivoa ja uskoa että meidän aika vielä tulee, seuraava onnistuu sitten.
Kyllä se vielä onnistuu teillä ❤

En tiedä auttaako tää yhtään, mutta tutulla tuli monta keskenmenoa putkeen ja lopulta saikin kaksoset.
 
Pahoittelut @Fazeriina82 uudesta kierrosta 😔

ON: Dpo 4 tai 5.
Miten mieli voikaan tehdä mielikuvitusoireita kun jotain toivoo niin kovin 😄 mut tänään noin tunnin kova menkkajomottelu, kiinnittymistä vai sattumaa? Jännityksellä odotetaan ensi viikkoa 😊 nyt jätän testit kaappiin koska hurjasta testailusta ei viimeksikään ollut mitään hyötyä. Toiveikas olo kaikesta huolimatta vaikka tavallaan en usko mahdollisuuksiin kuitenkaan.. Onneksi tuo ihana taapero pitää kiireisenä päivät ❤
 
Heippa kaikille!
Oon tässä tovin lueskellut tätä palstaa, ja ollut hengessä mukana. Onnitteluja siis kaikille jo plussanneille ja tsemppiä ja plussatuulia muille yrityksiin!

Olen 33-vuotias pienen taaperon äiti. Olen esikoista yrittäessämme kuumeillut täällä myös ja se oli niin mukavaa ja vertaistuki oli niin tärkeä osa omaa arkea silloin, että haluan ehdottomasti hypätä tänne myös toisessa yrityksessä. :)

Meillä on miehen kanssa haaveissa vauva toivon mukaan vuodelle 2023. Vielä yritys ei ole alkanut, mutta olemme ajatelleet aloittaa syksyllä kun elämäntilanteemme on tuolloin ihanteellisempi. Taapero on myös pitänyt hyvinkin kiireisenä, joten senkään vuoksi emme ole yrittämistä kiirehtineet. x)

Huomaan kuitenkin jo enemmän ja enemmän ajautuvani haaveilemaan vauvasta - ja taaperolle sisaresta - eikä tämän palstan seurailu ole ainakaan helpottanut asiaa.🙊😊 Enkä haluaisi vetää ikäkorttia mukaan, mutta ei tässä myöskään nuorruta. x)

Toivottavasti voin täällä roikkua mukana taustajoukoissa aina välillä, ja hypätä sitten kunnolla mukaan kun meidän varsinainen yritys alkaa. :)
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Mollama 5/2022 3.
★★★★★★★★★★★★★★★★

31.5.2022 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@nobelius kp 31/28-30
@Jossu_95 kp 26/28-30
@tätimoonika kp 26/25-29
@Kirahvi-Koo kp 25/35
@Mamiks kp 22/24-28
@JellyBee kp 22/23-25
@Salasauma kp 21/25
@Oliivi3 kp 20/26-27
@Meimierika kp 20/27-31
@Kyfi kp 20/29
@Mmohini kp 19/?
@VeijariLaama kp 19/32-37
@Niisq kp 18/25
@Wintersun kp 16/25
@Mamtobe kp 16/25
@Hopeanopea kp 15/30
@Laurenzia kp 15/31
@Selis kp 14/28
@mimmi92 kp 14/26-32
@Yksinmatkassa kp 14/32
@K3rttuli kp 6/28-35
@Sentonen kp 6/27-28
@Sipiriina kp 5/25
@Eadni1992 kp 3/26-28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Kirahvi-Koo DPO 11
@Jossu_95 DPO 10
@Mamiks DPO 8
@Salasauma DPO 8
@Mamtobe DPO 6
@Oliivi3 DPO 5
@Kyfi DPO 4
@Meimierika DPO4


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22
@Marilainen 2/2022 2. lapsi 5/22
@Mirkkuli26 5/2022 2. 5/22
 

Yhteistyössä