Haaveena vauva 2023

@Wintersun toivottavasti ovis sieltä kohta tulisi! Ainakin vaikuttaa hyvältä, jos testit kuitenkin vahvistuneet :) .

No nyt on kyllä ainakin yritetty, että olisi uimareita vastaanottamassa mahdollista munasolua, kun seksiä harrastettu DPO -3, -2 ja -1😁. Hassusti suurimmat himot ja limat oli juuri DPO -3. Mulla kipuili maha kohdun molemmin puolin (munasarjat?) taas aamuyöstä, että jos se viittasi munasolun irtoamiseen niin silloin on ovis tapahtuu aika nopeasti tosta LH piikistä. No ei voi tietää, lähinnä että itse en kyllä osaisi tän kierron perusteella sanoa oviksesta yhtään mitään pelkkien limojen perusteella :D .
Mun limoista jos pitäs jotain päätellä niin en ovuloi ikinä. 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanopea
@kANaNdA jee, onnea ovisplussasta! Kiva, jos meitä on useampi about samoilla piinapäivillä!

Joo, on täs lapsen yrittämisessä monta ajoitusasiaa ja muuta muuttujaa! Ja vaikka kaikki menisikin täydellisesti niin eipä ne todennäköisyydet päätä huimaa per kierto. Pitää yrittää pitää itse tää mielessä, jos ei heti plussaa tuu. Raskaustestejä ajattelin ostaa vasta jos menkat on myöhässä, mut piru kun on juhlat just DPO 9 😅. Eli voi sekin suunnitelma vaihtua lennossa😏.

Täällä on ollut jotain kommentteja, että kertoakko miehelle vai ei, jos olisi hyvät päivät harrastaa seksiä. Mikä sun "policy" on ollut @kANaNdA :)? Itse olen huomannut, että mieheen on selkeästi laittanut puhtia vauvakuume. Tää on varmaan eka kerta ikinä kun harrastettiin kolmena perättäisenä päivänä. Saati, että mies olisi tullut joka kerta sisään. Ajattelin jo oikeesti aikaisemmin, että miehellä vaikeuksia laueta sisälle, mutta olikohan taustalla sit vaan toive, muunlaisesta viimeistelystä 🙈😆. Tai sit se on vaan tää tilanne.
 
Viimeksi muokattu:
@Wintersun toivottavasti ovis sieltä kohta tulisi! Ainakin vaikuttaa hyvältä, jos testit kuitenkin vahvistuneet .

No nyt on kyllä ainakin yritetty, että olisi uimareita vastaanottamassa mahdollista munasolua, kun seksiä harrastettu DPO -3, -2 ja -1. Hassusti suurimmat himot ja limat oli juuri DPO -3. Mulla kipuili maha kohdun molemmin puolin (munasarjat?) taas aamuyöstä, että jos se viittasi munasolun irtoamiseen niin silloin on ovis tapahtuu aika nopeasti tosta LH piikistä. No ei voi tietää, lähinnä että itse en kyllä osaisi tän kierron perusteella sanoa oviksesta yhtään mitään pelkkien limojen perusteella .
Tää viesti helpotti mua, kiitos siitä! 😂

Itsellä siis ennen viime raskautta oli aina limat ja kivut samana päivänä. Nyt kuitenkin limat tuli myös Dpo -3 ja kivut dpo 0. Tai näin oletan, koska testannut en ole.
Tuon nollan jälkeen on ollut melko kuivaa, mutta kohdunnapukkaa tunnustellessa on jäänyt sormiin vielä melko venyvää limaa. Tänään napukka oli jossain niin korkeella, että en ylettänyt siihen, samanlailla takana, kun raskausaikana on ollut.
 
Mulle voisi kanssa laittaa huomiselle vaikka dpo 2. Mukavaa, kun on useampi jonka kanssa piinailla samoihin aikoihin :LOL:

Tiistai iltana tuli yllättäen positiivinen ovulaatiotestiin ja limat myös :giggle: Jatkoin testaamista ja eilen päivällä ovulaatiotesti näytti vielä huomattavasti vahvempaa viivaa. Iltaa kohden limat kuitenkin jo vähentyi ja tänään testi oli negatiivinen. Vahvimmat nippailut ym osui tiistaille. Nyt mietityttää, että onkohan ovulaatio ollut jo eilen :unsure:Premom appi mitä käytän arvioi ovulaation tälle päivää, koska eilen oli ovulaatiotestin mukaan lh-huippu. Ekat tasavahvat viivat sain kuitenkin jo tiistaina. Eilen illalla talleteltiin ja heti harmittaa ettei tiistaina keretty:confused:
 
@kANaNdA jee, onnea ovisplussasta! Kiva, jos meitä on useampi about samoilla piinapäivillä!

Joo, on täs lapsen yrittämisessä monta ajoitusasiaa ja muuta muuttujaa! Ja vaikka kaikki menisikin täydellisesti niin eipä ne todennäköisyydet päätä huimaa per kierto. Pitää yrittää pitää itse tää mielessä, jos ei heti plussaa tuu. Raskaustestejä ajattelin ostaa vasta jos menkat on myöhässä, mut piru kun on juhlat just DPO 9 . Eli voi sekin suunnitelma vaihtua lennossa.

Täällä on ollut jotain kommentteja, että kertoakko miehelle vai ei, jos olisi hyvät päivät harrastaa seksiä. Mikä sun "policy" on ollut @kANaNdA ? Itse olen huomannut, että mieheen on selkeästi laittanut puhtia vauvakuume. Tää on varmaan eka kerta ikinä kun harrastettiin kolmena perättäisenä päivänä. Saati, että mies olisi tullut joka kerta sisään. Ajattelin jo oikeesti aikaisemmin, että miehellä vaikeuksia laueta sisälle, mutta olikohan taustalla sit vaan toive, muunlaisesta viimeistelystä . Tai sit se on vaan tää tilanne.
Meillä mies sanoi et ei haittaa vaikka tietäis oviksesta. Muutta on se kivempi välillä niin ettei se tiedä, itelläkin vähän paineita sit siitä sisääntulemisesta, että olis mahdollisimman hehkeä kun touhutaan. Eli ollaan sovittu että kaikki sisään, joskus yllätän sitten ja sanon että voi tulla minne nyt haluaa, kun sekin on miehille varmaan kiva lennätellä satsit🙊😁
 
@kANaNdA jee, onnea ovisplussasta! Kiva, jos meitä on useampi about samoilla piinapäivillä!

Joo, on täs lapsen yrittämisessä monta ajoitusasiaa ja muuta muuttujaa! Ja vaikka kaikki menisikin täydellisesti niin eipä ne todennäköisyydet päätä huimaa per kierto. Pitää yrittää pitää itse tää mielessä, jos ei heti plussaa tuu. Raskaustestejä ajattelin ostaa vasta jos menkat on myöhässä, mut piru kun on juhlat just DPO 9 . Eli voi sekin suunnitelma vaihtua lennossa.

Täällä on ollut jotain kommentteja, että kertoakko miehelle vai ei, jos olisi hyvät päivät harrastaa seksiä. Mikä sun "policy" on ollut @kANaNdA ? Itse olen huomannut, että mieheen on selkeästi laittanut puhtia vauvakuume. Tää on varmaan eka kerta ikinä kun harrastettiin kolmena perättäisenä päivänä. Saati, että mies olisi tullut joka kerta sisään. Ajattelin jo oikeesti aikaisemmin, että miehellä vaikeuksia laueta sisälle, mutta olikohan taustalla sit vaan toive, muunlaisesta viimeistelystä . Tai sit se on vaan tää tilanne.
Ollaan keskusteltu avoimesti ja oon kyl kertonu, että koska ovulaatio on. Tällä viikolla on ollu niin paljon kaikkea menoa, että tuskin on muistanut viikko sitten kerrotut jutut.. 😅 Eilinen oli myös mun "kuvitelmaa" eli testi oli vielä negaa eli sen vuoksi en kertonut mitään. Ilmoitin jo eilen, että tänään sitten tapahtuu! 😁 Mies ei ole sitä tyyppiä, että stressaisi tai ei ainakaan myönnä.
 
vierailija
Ollaan keskusteltu avoimesti ja oon kyl kertonu, että koska ovulaatio on. Tällä viikolla on ollu niin paljon kaikkea menoa, että tuskin on muistanut viikko sitten kerrotut jutut.. Eilinen oli myös mun "kuvitelmaa" eli testi oli vielä negaa eli sen vuoksi en kertonut mitään. Ilmoitin jo eilen, että tänään sitten tapahtuu! Mies ei ole sitä tyyppiä, että stressaisi tai ei ainakaan myönnä.
Joo, ei sitä voi etukäteen varmaksi varmaan sanoa, että milloin ovis on ellei kierto ole kellontarkka. Mä kun eilen sanoin miehelle, että "tänään sit kannattais varmaan harrastaa seksiä" niin hän oli sillei "mitäh, miksi sitten harrastettiin eilen kanssa" (viitaten toissapäivään). Varmaan ihan siksi, että ei ole kristallipalloa milloin se ovis tulee olemaan 😆😆
 
Mä en ole kertonut miehelle tarkkaan ovista. Lähinnä niinä päivinä kun olis hyvä seksiä harrastaa oon ollut flirtimpi aamusta asti ja se on riittänyt. Kakkosen kohdalla vikassa kierrossa ennen kun oltais hakeuduttu tutkimuksiin, merkkasin kalenteriin seksi päivät. Ja siitä kierrosta sit vihdoin raskauduinkin. Siitä oli kyllä romantiikka kaukana kun jyystettiin 5pv putkee, mutta mitäpä sitä ei kokeilis.. 😆

Täällä elellään dpo4:sta. Oikeeta alavatsaa nippaillu enemmän tai vähemmän oviksen jälkeen. Onneks kiireinen viikonloppu tiedossa niin aika menee nopeemmin.
 
Mä en ole kertonut miehelle tarkkaan ovista. Lähinnä niinä päivinä kun olis hyvä seksiä harrastaa oon ollut flirtimpi aamusta asti ja se on riittänyt.
Flirtimpi aamusta vois auttaa parisuhdetta muutenkin 😂 Meillä ollaan sitä tyyppiä, että jos aamulla edes murahtaa, se on merkki hyvästä menosta. Ei mitenkään aamuihmisiä selvästikään!
 
vierailija
Ja hei muuten, mulla oli tässä kierrossa mukana greippimehu ja vehnänalkioöljy!
En sit tiedä oliko mitään vaikutusta, mutta tuskin haittaakaan ollut
Minä yhden kuukauden kerkesin kokeilla greippimehua ja sitten (yk6 siis kokeilin) tulin raskaaksi. Maagista kyllä, oliko vaikutusta vai ei, en tiedä.😊 Nyt ollaan menossa jo rv20.❤
 
Onko sulla todettu tai joskus epäilty endometrioosia? Se voisi selittää menkkakivut. Se voisi myös selittää miksei tärppiä tule. Vaikka teillä yhteisiä lapsia on niin voihan endo pahentua.
Ei ole epäilty eikä todettu endometrioosia.Olen itse miettinyt sitäkin vaihtoehtoa että mitä jos onkin siitä kyse :/

Oliko täällä joku jolla todettu endometrioosi? Miten todettiin?
 
Ei ole epäilty eikä todettu endometrioosia.Olen itse miettinyt sitäkin vaihtoehtoa että mitä jos onkin siitä kyse :/

Oliko täällä joku jolla todettu endometrioosi? Miten todettiin?
Mulla ensin oireiden perusteella ja myomektiassa kun avattiin, niin näkyi selvästi. Voi olla myös adenomyoosia, oireilee samoin. Osalla näkyy ultrassa ja jos on tarpeen epäillä voidaan tutkia laparaskopialla.
 

Yhteistyössä