Haaveena vauva 2023

Mäkin taisin esikoisesta plussata jo dpo9 illalla. Tokasta teinkin testin vasta dpo14. Ajattelin dpo10, mutta saa nähdä maltanko sinne asti.
Onko sulla nyt mitä oireita ollut? 🤩 Mulla eilen illalla ja tänään nippaili suht kovastikkin alamahaa ihan tuolta vasemmalta, melkein nivusesta.. ja se valkovuoto runsasta.. saa nähdä miten käy. Eka kierto kierukan poiston jälkeen nyt menossa vasta. Toisaalta tosi toiveikas olo, toisaalta olo ettei tää voi näin helposti käydä kumminkaan..
 
Onko sulla nyt mitä oireita ollut? 🤩 Mulla eilen illalla ja tänään nippaili suht kovastikkin alamahaa ihan tuolta vasemmalta, melkein nivusesta.. ja se valkovuoto runsasta.. saa nähdä miten käy. Eka kierto kierukan poiston jälkeen nyt menossa vasta. Toisaalta tosi toiveikas olo, toisaalta olo ettei tää voi näin helposti käydä kumminkaan..
Meillä kanssa yk1. 😄
Oikealla puolella vähän nippailua/tuntemusta, mutta muuten ei mitään. En halua liikaa seurailla oireita, ettei tuu liian isoa pettymystä. Eka tuli nopeasti, mutta kakkosta yritettiin yli vuosi niin pitää koittaa pitää maltti mukana. 🙈
 
Mulla oli eilen ultra ja nyt onkin jännät paikat. Ei näkynyt yhtä johtofollikkelia vaan useampi samaan tahtiin kypsyvä 😂 Pistän viikonlopun yli Gonal F:ää ja maanantaina ultrataan taas. Toivon, että ovistesti on positiivinen sunnuntaina tai maanantaina, niin pääsisin inssiin heti maanantaina/tiistaina.

Mulla on yleensä oviskivut ollut ennen plussaa, tyyliin dpo -4. Limat on tuosta samasta eteenpäin ja oviksen jälkeen loppuvat kokonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Hei te varhain testailijat! Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi haluatte tehdä raskaustestejä esim. DPO9 tms tai ylipäänsä ennen kuin kuukautiset on myöhässä? Siis ymmärrän jos nyt on vaikka just ennen oletettua menkkojen alkamista tarkoitus juhlimaan lähteä ja haluaa varmistella, uskaltaako ottaa alkoholia tai syödä homejuustoa. Mut oon näistä keskusteluista ymmärtänyt, että toiset joka kierrossa aloittaa testailut jo melkein viikko ennen menkkojen oletettua alkua. Miksi? Ja siis en tosiaan mitenkään arvostele sitä, vaan vilpittömästi kysyn kun en ymmärrä mitä sillä oikeastaan haetaan. Itselle olisi varmasti raskaampi pettymys, jos olisin etukäteen jonkun haamun saanut ja sitten menkat alkaa kuin se, että ne vaan alkaa suunnilleen ajallaan. Mutta koska meitä on erilaisia, niin haluaisin tietää, mikä ”himotestaajien” näkemys asiasta on! :giggle:
 
Hei te varhain testailijat! Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi haluatte tehdä raskaustestejä esim. DPO9 tms tai ylipäänsä ennen kuin kuukautiset on myöhässä? Siis ymmärrän jos nyt on vaikka just ennen oletettua menkkojen alkamista tarkoitus juhlimaan lähteä ja haluaa varmistella, uskaltaako ottaa alkoholia tai syödä homejuustoa. Mut oon näistä keskusteluista ymmärtänyt, että toiset joka kierrossa aloittaa testailut jo melkein viikko ennen menkkojen oletettua alkua. Miksi? Ja siis en tosiaan mitenkään arvostele sitä, vaan vilpittömästi kysyn kun en ymmärrä mitä sillä oikeastaan haetaan. Itselle olisi varmasti raskaampi pettymys, jos olisin etukäteen jonkun haamun saanut ja sitten menkat alkaa kuin se, että ne vaan alkaa suunnilleen ajallaan. Mutta koska meitä on erilaisia, niin haluaisin tietää, mikä ”himotestaajien” näkemys asiasta on! :giggle:
Koska ei vaan malta odottaa. 🙈 Odottavan aika on pitkä ja päivät matelee, niin pakko testata, jos jotain jo näkyis. 😄
Ed yrityksessä kun yrityskiertoja enemmän niin jossain kohtaa kyllästyin enkä enää ees testannut ennenkuin oikeasti oli menkat myöhässä.
 
Mie en oo koskaan saanut plussaa ennen menkkoja. Ainakun oon testannut ennen alkamista niin nega on, sitten positiiviset on tulleet silleen että menkat onjo reilusti myöhässä. . nyt kuitenkin ovulaatio tikkuun saatu, ihan mielenkiinnosta josko olisi törpännyt miten aikaisin sen testistä näkisin. 😅 Huomenna dpo8
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Niisq
Mie en oo koskaan saanut plussaa ennen menkkoja. Ainakun oon testannut ennen alkamista niin nega on, sitten positiiviset on tulleet silleen että menkat onjo reilusti myöhässä. . nyt kuitenkin ovulaatio tikkuun saatu, ihan mielenkiinnosta josko olisi törpännyt miten aikaisin sen testistä näkisin. Huomenna dpo8
Mullakin taitaa olla huomenna dpo8. Pitäisköhän… :D Jos mustakin kehkeytyy himotestaaja. No, ei taida olla testejäkään kuin yksi ni en ala. Sitä paitsi nyt jo semmonen olo alamahalla, että eiköhän ne menkat sieltä taas ihan ajallaan tule, jos ei jo vähän etuajassa :confused:
 
Mullakin taitaa olla huomenna dpo8. Pitäisköhän… :D Jos mustakin kehkeytyy himotestaaja. No, ei taida olla testejäkään kuin yksi ni en ala. Sitä paitsi nyt jo semmonen olo alamahalla, että eiköhän ne menkat sieltä taas ihan ajallaan tule, jos ei jo vähän etuajassa :confused:
Minä ajattelin testata huomenna vaikka jörkikin sanoo ettei siellä vielä mitään voi näkyä.. 6 päivää kiertoa jäljellä, ja täälläkin jo tunne että sieltä vaan uusi kierto taas käynnistyy.
 
Hei te varhain testailijat! Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi haluatte tehdä raskaustestejä esim. DPO9 tms tai ylipäänsä ennen kuin kuukautiset on myöhässä? Siis ymmärrän jos nyt on vaikka just ennen oletettua menkkojen alkamista tarkoitus juhlimaan lähteä ja haluaa varmistella, uskaltaako ottaa alkoholia tai syödä homejuustoa. Mut oon näistä keskusteluista ymmärtänyt, että toiset joka kierrossa aloittaa testailut jo melkein viikko ennen menkkojen oletettua alkua. Miksi? Ja siis en tosiaan mitenkään arvostele sitä, vaan vilpittömästi kysyn kun en ymmärrä mitä sillä oikeastaan haetaan. Itselle olisi varmasti raskaampi pettymys, jos olisin etukäteen jonkun haamun saanut ja sitten menkat alkaa kuin se, että ne vaan alkaa suunnilleen ajallaan. Mutta koska meitä on erilaisia, niin haluaisin tietää, mikä ”himotestaajien” näkemys asiasta on!

Edellisessä yrityksessä olin täysin hurahtanut testailuihin, juurikin siksi kun odottavan aika kävi liian pitkäksi! Ja siinä testailussa oli/on vaan jotain koukuttavaa.x)
Toki oma yritys ei kestänyt hirmuisen kauaa joten siinä oli vielä niin paljon semmoista intoa mukana mikä ei kerennyt tasaantumaan.
Ja tuntuipa myös enemmän siltä, että tekee edes jotain aktiivisesti yrityksen lomassa, talletteluiden lisäksi.😄
 
Hei te varhain testailijat! Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi haluatte tehdä raskaustestejä esim. DPO9 tms tai ylipäänsä ennen kuin kuukautiset on myöhässä? Siis ymmärrän jos nyt on vaikka just ennen oletettua menkkojen alkamista tarkoitus juhlimaan lähteä ja haluaa varmistella, uskaltaako ottaa alkoholia tai syödä homejuustoa. Mut oon näistä keskusteluista ymmärtänyt, että toiset joka kierrossa aloittaa testailut jo melkein viikko ennen menkkojen oletettua alkua. Miksi? Ja siis en tosiaan mitenkään arvostele sitä, vaan vilpittömästi kysyn kun en ymmärrä mitä sillä oikeastaan haetaan. Itselle olisi varmasti raskaampi pettymys, jos olisin etukäteen jonkun haamun saanut ja sitten menkat alkaa kuin se, että ne vaan alkaa suunnilleen ajallaan. Mutta koska meitä on erilaisia, niin haluaisin tietää, mikä ”himotestaajien” näkemys asiasta on!
Mä oon niiiiin älyttömän selkärangaton että en vaan malta odottaa menkkoihin. Ja onhan se kiva ajatus että testissä näkyisi se haamu ja alkaa vahvistuu. Kyllä siinä on kova pudotus aina ollut,mutta selvitty siitäkin aina on. Joka kerta kuitenkin päätän(😂😂😂) etten testaa ennenku dpo10, ja paras mihin olen päässyt o. dpo7 iltapäivä 🙈. Ens kiertoon taas kova tavoite se dpo10. Kyllä nostan rautahermoisille hattua, ettei testaa ennenku menkat myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi ja Niisq
Tervetuloa uusille mukaan, toivottavasti visiitti tänne jää mahdollisimman lyhyeksi 😉

Meillä käynti eilen menin hyvin ja onneksi molemmat putket auki. Valitettavasti kuitenkaan yhtään folleja ei näkynyt vaikka oli jo kp8 ja positiivinen ovistesti on näkynyt lähes poikkeuksetta kp12. Limakalvo ei ollut paksuuntunut vielä yhtään 😔 eli vaikka kivut ja testit on näyttänyt muuta, ei välttämättä tapahdu mitään ovulaatiota.

Ensi kierrosta saadaan ilmoittautua ovulaation induktioon ja inssiin. Onneksi ei oltu suunniteltu kesälle mitään pidempää matkaa!
 
Itsekin olen niin malttamaton, etten jaksa odottaa vaan aloitan testailut dpo 9 🙈 Esikoisesta plussasin jo tuolloin. Viime kierrossa testasin joka päivä, jotta näen milloin irroituspiikin vaikutus päättyy. Tuosta testailusta jäi aika ähky 😂 Nyt siis fiilis, että testaan vasta jos menkat myöhässä. Saa nähdä miten käy, jos inssi päästään tekemään alkuviikosta 😂
 
Empä sitten malttanut minäkään olla testaamatta.🙈 Torstaina dpo10 tein negan ja kierto jäi tällä kertaa lyhyeksi. Tänään taas jo kp1.
Mutta nyt ei edes harmita. Voi lomalla syödä ja juoda vapaasti ja ehkä nyt lomatunnelmissa vähemmän stressaantuneena mahdollisuudet on paremmat tässä kierrossa.

Muille piinailijoille pitelen täällä peukkuja!👍👍
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi ja Mamiks
Minä yhden kuukauden kerkesin kokeilla greippimehua ja sitten (yk6 siis kokeilin) tulin raskaaksi. Maagista kyllä, oliko vaikutusta vai ei, en tiedä. Nyt ollaan menossa jo rv20.
Minuakin kyllä vähän ihmetyttää, että ikinä en mitään "poppaskonsteja" kokeillut mutta greippimehua join yhdessä ainoassa kierrossa, juuri siinä josta sitten tulin raskaaksi.

Meillä oli kyseessä enemmän ehkäisyn pois jättäminen kuin varsinainen yritys, mutta kyllä se ehkäisy ehti puuttua ainakin 6kk jollei pidempään, en laskenut. Ei siis yritetty raskautta mutta ei myöskään ehkäistä.
 
Emmää tiedä En kerennyt tulkitsee testiä kun piti kiirehtiä kevätjuhliin. Kuva otettu 3h vanhana pcstä ja sen jälkeen tein kans rfsu ja livenä nään jotain siinäkin.

Help me

Kyllä siinä jotain näkyy, ja mielestäni pc ei anna viivanpaikkaa varsinkaan mitään noin selkeää.
Mut hitaasti vissiin vahvistuu, jos vahvistuu, sun viivat?
Piinaavaa kyllä.
 

Yhteistyössä