Haaveena vauva 2023

Itse oon siis niin pihi eli siksi en anna itselleni lupaa testata ellei menkat oo myöhässä.. 😅 Ovistestit ostin, jotta varmistun, että yritetään oikeaan aikaan. Nyt kun oon todennut, että kierto on säännöllinen ei niitäkään enää tarvitsisi käyttää. Käytän intoni siis oviksen testailuun - niissä testeissä tulee sentäs plussaa! 🤭
 
@Niisq täälläkin vastauksena malttamattomuus 😄 yrittäny aina vitkutella sinne dpo11 asti , nyt insseissä tosin testaan ovitrellen haihtumisen ensin pois ettei vaan voi tulla väärää posia 😄 meinasin jo tilata r-testit elokuulle mutta onneksi hulluuskohtaus meni ohi 😂 helmikuun km:sta jäi yks viikkodigi niin sitä vaalin jemmassa ja toivon että sillä saisi plussan syksyllä (pysyvämmän kuin helmikuussa) 😃❤
 
Itse oon siis niin pihi eli siksi en anna itselleni lupaa testata ellei menkat oo myöhässä.. Ovistestit ostin, jotta varmistun, että yritetään oikeaan aikaan. Nyt kun oon todennut, että kierto on säännöllinen ei niitäkään enää tarvitsisi käyttää. Käytän intoni siis oviksen testailuun - niissä testeissä tulee sentäs plussaa!
Tämä juurikin että ovis testeihin minäkin saan plussan, jonka vuoksi niitä on mukava tehdä :)

Tämäkin kierto mennään tikuttamatta. Myös vitex ja gelee royal pois.Uutena otin omegat, mutta hyi kun maistuu pahalle :( Sellasia koko perheen geeli paloja :D Käytössä myös D, B , foolihappo, maitohappobakteerit, magnesium, rauta.
 
Jos olisin raskaana kirjaisin itselleni ensioireeksi sen että kovin herkistyin tänään lasten kevätjuhlassa. Itkin jo ennen sinne menoa ja toistenkin lasten puolesta. Herkkä olen, mutta tuolleen itkemällä en ole itkenyt. . Menkka jonottelua tänään oikealla puolen ollut, että kyllä sieltä menkat tuloaan tekee.
 
Mulla meni myös koulun juhlassa roska silmään 🙊. Hyvin tyypillistä, koko koulu lauloi ja mä pillitin 😬.

@Mamiks kyllä siinä mun mielestä jotain näkyy.

Tein eilen vikan ovistestin. Oli jo vahvistunut mut ei plussa. Nyt jomotteli illasta siihen malliin et ihan käsillä se on. Veikkaan huomista. Onneks ollaan onnistuttu tallettelee kohtuu hyvin 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Kyfi
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Mollama 5/2022 3.
@Tiukuna 8/22 2.
★★★★★★★★★★★★★★★★

5.6.2022 Sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Mamiks kp 27/24-28
@JellyBee kp 27/23-25
@Oliivi3 kp 25/26-27
@Meimierika kp 25/27-31
@Kyfi kp 25/29
@Mmohini kp 24/?
@VeijariLaama kp 24 /32-37
@Niisq kp 23/25
@Wintersun kp 21/25-27
@Mamtobe kp 21/25
@Hopeanopea kp 20/30
@Laurenzia kp 20/31
@Selis kp 19/28
@mimmi92 kp 19/26-32
@Yksinmatkassa kp 19/32
@K3rttuli kp 11/28-35
@Sentonen kp 11/27-28
@Sipiriina kp 10/25
@Eadni1992 kp 8/26-28
@nobelius kp 7/28-29
@Jossu_95 kp 3/28-30
@Kvize kp 3/27-29
@Salasauma kp 2/25
@tätimoonika kp 2/25-29
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Mamiks DPO 13
@Mamtobe DPO 11
@Oliivi3 DPO 10
@Kyfi DPO 9
@Meimierika DPO 9
@Laurenzia DPO 5
@Hopeanopea DPO 3
@Wintersun DPO 1
@Selis DPO -1


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22
@Marilainen 2/2022 2. lapsi 5/22
@Mirkkuli26 5/2022 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi 6/22
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kyllä hämmentää todella paljon. Menkat on olleet tähän asti erittäin niukat.. niukat mulla on muutenkin, mutta ei nyt tällälailla.. tuntuu ettei käytännössä ole mitään menkkoja vaan tiputtelua, mutta sitäkään ei ole ennen ollut 😅 En voi verrata kipuihinkaan, kun niitä ei menkoissa mulla muutamaa tuntia enempää juurikaan koskaan ole.
Tää on erittäin hämmentävää.. Täytyy odotella, jos nää vähän menis runsaammiksi, mut epäilen koska yleensä kp2 on mulla se kovin vuotopäivä Ja nyt kp3..
Anteeks jos tässä on liikaa infoa jollekin 🙈
 
Täällä kesti menkat 5 päivää tällä kertaa, aiemmin ollu 3-4 päivää. Tosin 10 päivää ennen menkkojen alkua oli viimeinen imetyskerta, ehkä sillä oli vaikutusta.
Mies suostui seksiin menkkojen vikana päivänä, en nimittäin ois kestäny odottaa 😅 kivaa kyl oli eikä sit mieskään valittanut, että puuhailtiin 😉
Nyt sanoin, että täytyy lasten tulevat hoitopäivät suunnitella niin, että me päästään hommiin päivällä oletettuina parhaina päivinä... Illalla ei nimittäin jaksa millään 🙈 Onneks ollaan yhtä innoissaan molemmat tästä 😄

Joku kyseli tuosta aikaiseen testaamisesta. Itse oon arvannut, että ois voinu tärpätä ja sit oon testannu neljäkin päivää ennen oletettua menkkojen alkua 😊 Onhan se niin jännää odottaa sitä plussaa
 
Emmää tiedä En kerennyt tulkitsee testiä kun piti kiirehtiä kevätjuhliin. Kuva otettu 3h vanhana pcstä ja sen jälkeen tein kans rfsu ja livenä nään jotain siinäkin.

Help me
Mä en kyllä näe vieläkään mitään, sori.:cry:

Ettei jollekin jää ihmelääke kuvaa greipeistä niin itse join greipeistä puristettua mehua useamman kierron (ennen ovista) ja ei tullut maagisesti vauvaa. Toimii ehkä joillekin tai sitten vain sattumaa. Huomasin kylläkin että oli negatiivista vaikutusta hammaskiilteeseen, joten saa jäädä ne kokeilut sikseen.😅

Kauhean negatiivinen viesti tuli mutta oikeasti kaunis keli ulkona ja ihan hyvillä mielin taas uudessa kierrossa kun ei haittaa vaikka ei nyt kesällä onnistaisikaan kun pääseepä nauttimaan terassijuomista paljastumatta välittömästi. :LOL:
 
Täällä kans yks pillittäjä , tosin raskauden mahdollisuutta ei ole nuo lasten tapahtumat on todella herkistäviä: voimistelun kevätnäytös, eskarin päättärit jnejne .. minä, wannabe kovis, aina ihan räkä poskella nyyhkytän ylpeydestä ja suurista tunteista
Kuulostaa tutulta! Tänään itkin, kun katsoin avara luontoa 😂 Siinä gnu-lauma oli lähtenyt liikkeelle ja vasa oli hukannut emonsa. Kaikki lapsiin liittyvät asiat saa kyllä kyynelhanat auki,

Ovistesti oli tänään nega, eli luultavasti tiistaille inssi :love: Riippuen toki mikä on follikkelien tilanne huomenna.
 
Mut saa siirtää plussanneisiin 😍 Toivotaan että tää raskaus menee hyvin ja saan sen terveen lapsen syliin asti. Jännittää ja pelottaa mut samalla sydän pakahtuu 😍😭

Liityn mukaan helmikuisiin, mut jään tänne taustailemaan jos tulee tarve palata takaisin listoille.

Onnea tosi paljon kaikille matkaan, erityisesti plussatuulia kauan yrittäneille ja menetyksiä kokeneille 🥰

 
Nyt kyllä hämmentää todella paljon. Menkat on olleet tähän asti erittäin niukat.. niukat mulla on muutenkin, mutta ei nyt tällälailla.. tuntuu ettei käytännössä ole mitään menkkoja vaan tiputtelua, mutta sitäkään ei ole ennen ollut En voi verrata kipuihinkaan, kun niitä ei menkoissa mulla muutamaa tuntia enempää juurikaan koskaan ole.
Tää on erittäin hämmentävää.. Täytyy odotella, jos nää vähän menis runsaammiksi, mut epäilen koska yleensä kp2 on mulla se kovin vuotopäivä Ja nyt kp3..
Anteeks jos tässä on liikaa infoa jollekin
Mä nyt kriiseilen itsekseni täällä kun vuoto on olematonta ja ei oo koskaan ollut tälläsiä menkkoja aiemmin...
Sanokaa nyt järkevät ihmiset että koska tein tiistaina neg raskaustestin, ei millään voi olla mahdollista et olisinkin raskaana vaikka nämä "menkat" nyt ei oikein ole kyllä menkat käytännössä millään mittapuulla tällä vuotomäärällä.. Pyörittelen päässä että olisiko vaan joku häiriö kierrossa nyt vai oonko raskaana?
Ihan kauheeta ajatella näin, koska sain jo mielen siihen tilaan että uusi kierto, uusi yritys ja näillä jatketaan, mutta silti takaraivossa on pieni ajatus että mitäs jos tämä onkin sitä kuuluisaa kiinnitysvuotoa/alkuraskauden vuotoa ja se olikin väärä negatiivinen minkä tein alkuviikosta 🙈 Ja kyllä, tiedän että vääriä negatiivisia testejä ei käytännössä koskaan tule vastaan...
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA ja Mamiks
vierailija
Mä nyt kriiseilen itsekseni täällä kun vuoto on olematonta ja ei oo koskaan ollut tälläsiä menkkoja aiemmin...
Sanokaa nyt järkevät ihmiset että koska tein tiistaina neg raskaustestin, ei millään voi olla mahdollista et olisinkin raskaana vaikka nämä "menkat" nyt ei oikein ole kyllä menkat käytännössä millään mittapuulla tällä vuotomäärällä.. Pyörittelen päässä että olisiko vaan joku häiriö kierrossa nyt vai oonko raskaana?
Ihan kauheeta ajatella näin, koska sain jo mielen siihen tilaan että uusi kierto, uusi yritys ja näillä jatketaan, mutta silti takaraivossa on pieni ajatus että mitäs jos tämä onkin sitä kuuluisaa kiinnitysvuotoa/alkuraskauden vuotoa ja se olikin väärä negatiivinen minkä tein alkuviikosta Ja kyllä, tiedän että vääriä negatiivisia testejä ei käytännössä koskaan tule vastaan...
Tiistaista on aika kauan ja jos ovulaatio ollut myöhemmin, niin siksi nega. Tee testi, niin selviää 😊
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA ja Kvize
Mä nyt kriiseilen itsekseni täällä kun vuoto on olematonta ja ei oo koskaan ollut tälläsiä menkkoja aiemmin...
Sanokaa nyt järkevät ihmiset että koska tein tiistaina neg raskaustestin, ei millään voi olla mahdollista et olisinkin raskaana vaikka nämä "menkat" nyt ei oikein ole kyllä menkat käytännössä millään mittapuulla tällä vuotomäärällä.. Pyörittelen päässä että olisiko vaan joku häiriö kierrossa nyt vai oonko raskaana?
Ihan kauheeta ajatella näin, koska sain jo mielen siihen tilaan että uusi kierto, uusi yritys ja näillä jatketaan, mutta silti takaraivossa on pieni ajatus että mitäs jos tämä onkin sitä kuuluisaa kiinnitysvuotoa/alkuraskauden vuotoa ja se olikin väärä negatiivinen minkä tein alkuviikosta Ja kyllä, tiedän että vääriä negatiivisia testejä ei käytännössä koskaan tule vastaan...
Juu samaa mieltä, uutta testiä vaan!

Tää kuulostaa varmaan ihan urbaanilta legendalta, mutta ihan oikeasti eräs tuttava oli raskaana ja se ei millään näkynyt raskaustesteissä. Piti mennä ultraan asti ennen kuin saivat todettua, että kyllä siellä on joku kyydissä 🙈 Mutta tää on varmaan niin harvinaista, että ei varmaan kannattaisi edes ääneen sanoa 😂😅
 
Vähän omaa napaa vielä perään. Täällä on dpo4 flon mukaan tai sit jotain vähemmän. Limaa on riittänyt edelleen ja sen sitkeys ja kirkkauskin on vaihdellut. Lisäksi tässä illalla on ollut jomotusta alavatsalla eli ei näistä ota selvää yhtään 😂 Saa olla viimeinen kerta kun en tikuta ovista, tässähän alkaa kuvitella vaikka mitä 😅
 
  • Haha
Reactions: Mamiks
Dpo 11, nega testattu. Mut voi poistaa piinailijoista @Wintersun 😊 saa nähdä miten kierto venyy km ja myöhäisen oviksen vuoksi. Mutta tämä oli tiedossa kun viimeisin tallettelu jäi dpo -4 miehen työreissun vuoksi, eli ei kovin suuri pettymys, kai. Tai no on, onhan se nega aina pettymys.
Eli eikun uuden kierron alkua odotellen ja kohti uutta mahdollisuutta, tässä kierrossa ei onneksi jää siitä kiinni ettei kerkeä talletella 🤣
Ja muutenkin kaikkea kivaa odotettavaa kesäkuulle niin ei kerkee murehtii ❤

Ihanaa maanantaina kaikille! ❤

Onnea vielä @Kirahvi-Koo hurjan paljon! ❤
 
Moikka,
Lueskelin koko ketjun läpi ja voisin liittyä mukaan! :)

Ollaan N28 / M31 pariskunta, molempien 1. lapsi toiveissa.
Pillerit lopetin loppuvuodesta 21 (noin 10 vuoden käytön jälkeen) ja kumi on ollut käytössä siitä toukokuun loppupuolelle asti.
Meidän tosiaan piti aloittaa yrittäminen loppukesästä/alkusyksystä mutta mies positiivisena yllätyksenä totesi helatorstaina että eiköhän se kumi saa jäädä jo pois.😀

Itsellä kierto on ainakin toistaiseksi ollut melko pitkä, 36-39 pv, ovulaatioita en ole vielä tikuttanut. Flon avulla olen seuraillut kiertoa ja ovulaatioennusteita.
Mulla diagnosoitu lievä pcos, gynen kanssa keskusteltu että katsotaan vuoden loppuun asti ja mikäli en siihen mennessä raskaudu niin sitten jotain lääkitystä?

Meillä ensimmäinen kerta ilman kumia osui tässä kierrossa Flon mukaan ovulaation jälkeiselle päivälle eli joku pieni todennäköisyys voi olla. Tällä hetkellä kp 35/36-39 ja dpo12. Ainakin vielä testi näytti negaa (vaikka omassa päässä kuvittelee vaikka mitä mahdollisia oireita), joten kovin suuria odotuksia ei ole ja virallisesti ajattelen vasta seuraavan kierron yk1.
 

Yhteistyössä