Mulla on huomenna dpo7Mä tavoittelen dpo10 eli kp24 mutta oon nyt kahdesti jo päätynyt testaa dpo7
Mulla on huomenna dpo7Mä tavoittelen dpo10 eli kp24 mutta oon nyt kahdesti jo päätynyt testaa dpo7
Mä oon kans sellanen himotestaaja et oksat pois . Monesti joskus dpo 10 paikkeilla. Viimeks testasin jo dpo 9 .Miten aikaisin ootte alkaneet testailemaan? Mulla kaapissa vain netistä tilattuja halppis testejä yleensä testannut kp28/29 mutta mietin että josko vähän aiemmin mahdollisesti näkyisi.
Mähän ihan testaamisen ilosta voin tehdä testejä.. miten aikasin testit oikeesti edes voi näyttää?Mä oon kans sellanen himotestaaja et oksat pois . Monesti joskus dpo 10 paikkeilla. Viimeks testasin jo dpo 9 .
Tää limajuttu nyt mietityttää. Tein positiivisen ovulaatiotestin, mutta suurin limavaihe oli tuossa vaiheessa juuri ohitse. Luulin, että kuivumisen vaiheessa ovis on jo ohitse eli positiivisen ois pitänyt tulla aiemmin.. Sovelluksen mukaan ovis on vasta tänään ja eilen oli jo "kuivapäivä." Luulen, että oli siis liian myöhäistä tallettelujen suhteen. Toisaalta aiemmin nuo ennen ovista olleet yrittelyt ei oo tärpänneet niin annetaan tälle myöhäiselle nyt mahkut kans!Mun limoista jos pitäs jotain päätellä niin en ovuloi ikinä.
Mäkin mietin eilisen tuota limajuttua, mulla ei tosiaan voi ovulaatiota päätellä limoista koska sitä ei juurikaan ole, eikö ovulaatio tunnu kipuina tai millään lailla.. silti 4 lasta siunaantunut toki pitkillä yrityksillä, että useamman vuoden on saanut yrittää. Tässäkin kierrossa ei mitään limoja, ja ovulaatio testiin plussan sain..Tää limajuttu nyt mietityttää. Tein positiivisen ovulaatiotestin, mutta suurin limavaihe oli tuossa vaiheessa juuri ohitse. Luulin, että kuivumisen vaiheessa ovis on jo ohitse eli positiivisen ois pitänyt tulla aiemmin.. Sovelluksen mukaan ovis on vasta tänään ja eilen oli jo "kuivapäivä." Luulen, että oli siis liian myöhäistä tallettelujen suhteen. Toisaalta aiemmin nuo ennen ovista olleet yrittelyt ei oo tärpänneet niin annetaan tälle myöhäiselle nyt mahkut kans!
Vai näyttääköhän se fiksu digitesti aina ensin negan ja sit vasta positiivisen? Muuten jotenkin tosi paljon epäilen testitulosta..
Mä sain aiammin myös tosi räikeen viivanpaikan. Laitoin palautetta Pc:lle, koska aiemmin niillä ei oo mitään turhia viivoja saanut. Sain hyvityksenä kaks paketti testejä. Sanoivat, että jostain erästä on tullut enemmänkin valituksia, vaikka todellisuus taitaa olla se, että niillä oli valmistaja vaihtunut tms.Dpo 11
Keskiviikkona oli paljon limaa ja testasin negan. Eilen aamulla positiivinen ja aika kuivahkoa. Oon aiemminkin perinteisillä testeillä ja digillä limaisina päivinä testannut negaa. Tänään myös alavatsaa kiristelee - vasemmalla puolella lonkkaluun kohdalla erityisesti tuntemuksia. En tiedä liittyykö ovikseen vaiko ei! Kiinnostava aihe kyllä - erittäin kiva lukea muiden kokemuksia!Se digi toimii ovisplussan kanssa just niinkuin pitää että voi tulla vaikka heti ekana pysyvä hymy jos on ovisplussa. Estroa mitatessa antaa aina ensin negan.
Testasitko noiden limojen aikana testeillä?
yritin katella noista ryhmistä, mut en oikeen löytäny vastausta. Täytyy odotella, että saa raskaustestin. Jotenkin vaan stressaavaa odotella@Kyfitsy moni tuntuu saavan ovistestillä plussaa just ennen menkkoja. Näkyy kaikissa "plussa vai ei ketjuissa", kun ihmiset syystä tai toisesta testaa ovistikuilla just ennen menkkoja. Raskaustestiä kehiin vaan kun sellaisen saat käsiisi . Mulla perus PMS oireet aiheuttaa pahoinvointia.
Mulla sattuu todella paljon aina kun gyne tekee ultran. Varsinkin jos joutuu etsimään munasarjoja. Siitä epäilin että voisi olla endoaEi ole epäilty eikä todettu endometrioosia.Olen itse miettinyt sitäkin vaihtoehtoa että mitä jos onkin siitä kyse :/
Oliko täällä joku jolla todettu endometrioosi? Miten todettiin?
Mulla tnä dpo5 ja mietin samaa, kun normaalia paljon enemmän ollut voidemaista valkovuotoa. Toivottavasti tarkoittaa hyvää! Milloin ajattelit testata?Heips! Täällä yk 1 menossa, dpo 5 tänään. Ovis oli viime sunnuntaina. Eilen illalla ja tänään ollut selkeitä nippailuja/hentoja kipuja vasemmalla alamahassa
Valkovuodosta mietin sellaista, että onko alkuraskaudessa mahdollisesti niin,että valkovuoto lisääntyy heti ovulaation jälkeen. On nimettäin nyt tosi runsas valkovuoto, semmoinen voidemainen
Toivotaan että hyvää enteilee vuodot dpo 9 esikoisesta plussasin, taidan nyt suunnilleen samoihin aikoihin aloittaa testaukset milloin sä aattelit?Mulla tnä dpo5 ja mietin samaa, kun normaalia paljon enemmän ollut voidemaista valkovuotoa. Toivottavasti tarkoittaa hyvää! Milloin ajattelit testata?
Mäkin taisin esikoisesta plussata jo dpo9 illalla. Tokasta teinkin testin vasta dpo14. Ajattelin dpo10, mutta saa nähdä maltanko sinne asti.Toivotaan että hyvää enteilee vuodot dpo 9 esikoisesta plussasin, taidan nyt suunnilleen samoihin aikoihin aloittaa testaukset milloin sä aattelit?