Haaveena vauva 2023

Dpo12, kp27/28. Menin tuhlaamaan vikat one stepin herkät dpo9 ja 10, negojahan ne oli. Kaapissa enää cb viikkodigejä ja niitä ei raaski tuhlata kuin vasta sitten jos kk oikeasti myöhässä. On tää himotestaajalle piinaavaa odotella ylihuomiseen 😅

Pahoittelut uusista kierrosta 😔 Eiköhän täältä perästä tulla niinku aina ennenkin.
 
Täällä aamulla vielä testattu pc ja samalla pyyhkäisyllä bongattu tuhrua. Eiköhän se ala päivän aikana uusi kierto.
hyvä asia on se että eilinen ei mennyt masennuksen kourissa niinkuin aikaisemmat kierrot.
ja hyvää on se että aurinko paistaa ja ollaan lasten kanssa pihahommissa.
Hyvää on myös se että uusi mahdollisuus on taas jo ihan nurkan takana.
Jokohan mä seuraavalla kerralla olisin vasta dpo10 testaamassa 😜
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun ja Kvize
Voi että miten aika matelee kun torstaita odottaa jolloin menkat alkaa! :/ Olin unohtanut pöydälle aamun testin ja tuli kotiin. Melkein säikähdin kun ajattelin että onko siihen haamujen super haamu tullut. Tiedän ettei testejä pidä tulkita enää myöhemmin. Näköjään sitä vaan voi toivoa niin kovasti plussaa että viivan paikankin voi tulkita haamulaiseksi. 😂😂😂😂
 
Huoh, ultrassa käyty. Munasolut eivät olleet kasvaneet, joten keskeytettiin kierto 😭 7 päivää tuli pistettyä Gonal F:ää ja alkukierrosta meni letrot. Harmittaa ihan tosi paljon. Varsinkin, kun noihin lääkkeisiin meni melkein parisataa. Ja toinen parisataa meni polilla ravaamiseen 🙁 Sovittiin seuraava käynti elokuulle. Saatan pitää nyt kesätaukoa täältäkin, kun mieli aika maassa.

Plussaonnea piinailijoille! 😍
 
Huoh, ultrassa käyty. Munasolut eivät olleet kasvaneet, joten keskeytettiin kierto 7 päivää tuli pistettyä Gonal F:ää ja alkukierrosta meni letrot. Harmittaa ihan tosi paljon. Varsinkin, kun noihin lääkkeisiin meni melkein parisataa. Ja toinen parisataa meni polilla ravaamiseen Sovittiin seuraava käynti elokuulle. Saatan pitää nyt kesätaukoa täältäkin, kun mieli aika maassa.

Plussaonnea piinailijoille!
Olen pahoillani ettei tää kierto onnistunut. Sanoiko lääkäri mikä olis seuraava vaihtoehto?
 
@Yksinmatkassa tosi kurja homma. Uskon et mieli maassa 😞. Nyt yrität keksiä kesälle jotain kivaa jos ajatukset sais vähän muualle 🙏🏻

@vauvakuume7 mulla on välillä pahoinvointia. Mut ei aina. Ja plussakierrossa ei ollut, sillon olin tosi oireeton 🤔

Mä oon nyt yrittänyt keksiä kaikkea muuta ajateltavaa ja yrittänyt poistaa kaikki stressit mitkä pystyy 😂😂. Töissähän on aina puoli stressaavaa et sitä ei täysin pysty poistaa 😬. Oon myös nyt ratsastanut ja tykkäänki siitä hirmusesti, et jos plussaan niin se kyllä jää sit… ehkä aluks voi mennä.
 
Mulla oli pahoinvointia aiemmin joskus 6kk sitten paljon enemmän kun tais olla vitamiineista puutosta ja mm. Se rauta alhaalla. Muutenki hikoilutti, pyörrytti, paleli ym. Ja oli aina varma et raskaana ollaan. Nykyään tasapainosempi olo, vaikka kyllä ne pms-oireet mieltä koettelee.

Täällä dpo 3 ja jännä huomata et join vähän viiniä lounaalla ja vasta jälkeenpäin mietin et ainii mitä jos ois raskaana. On sit vissiin vähän turtunut tähän yrittämisen. 🙈

Muutenki ei mitään oloja raskautumisesta. Onneks eka käynti asian tiimoilta on kohta. Jotain apua ja ymmärrystä jos saisi. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Moikka!

Täällä naftaliinissa kaivautuu keskustelija yli puolentoista vuoden takaa. Odotin esikoistamme kevääksi -21, mutta valitettavasti odotus päättyi rv 19 keskenmenoon. Toipuminen varmaan edelleen kesken ja tapahtuma pisti perhehaaveet hyllylle pitkäksi aikaa. Tähän vaikutti myös hyperemeesiraskaus.

Nyt on kuitenkin jätetty ehkäisy pois huhtikuussa ja toinen yrityskierto käynnissä. Jännittää, vaikka toki yritän pysyä rauhallisena. Viime raskaus oli hyperemeesinkin takia järkyttävä kokemus ja ajoittain iskee tavallaan pelkokin siitä, että mitä jos nyt onnistutaankin ja tiedossa on samaa. Tässä tätä nyt kuitenkin ollaan, varovaisen toiveikkaana tulevaisuuden suhteen. Nyt menossa kp 20, kenties dpo 6, tosin en ole ovista tikuttanut (ovisoireet kyllä kuin oppikirjasta).

Vaikka menetys sattuu edelleen niin hirveästi, tuntuu että pieni tyttömme taivaankannen tuolla puolen olisi jo valmis isosiskoksi.

Tsemppiä nyt kaikille ja ihanaa juuri alkanutta kesää!
 
Moikka!

Täällä naftaliinissa kaivautuu keskustelija yli puolentoista vuoden takaa. Odotin esikoistamme kevääksi -21, mutta valitettavasti odotus päättyi rv 19 keskenmenoon. Toipuminen varmaan edelleen kesken ja tapahtuma pisti perhehaaveet hyllylle pitkäksi aikaa. Tähän vaikutti myös hyperemeesiraskaus.

Nyt on kuitenkin jätetty ehkäisy pois huhtikuussa ja toinen yrityskierto käynnissä. Jännittää, vaikka toki yritän pysyä rauhallisena. Viime raskaus oli hyperemeesinkin takia järkyttävä kokemus ja ajoittain iskee tavallaan pelkokin siitä, että mitä jos nyt onnistutaankin ja tiedossa on samaa. Tässä tätä nyt kuitenkin ollaan, varovaisen toiveikkaana tulevaisuuden suhteen. Nyt menossa kp 20, kenties dpo 6, tosin en ole ovista tikuttanut (ovisoireet kyllä kuin oppikirjasta).

Vaikka menetys sattuu edelleen niin hirveästi, tuntuu että pieni tyttömme taivaankannen tuolla puolen olisi jo valmis isosiskoksi.

Tsemppiä nyt kaikille ja ihanaa juuri alkanutta kesää!
Pahoittelut keskenmenosta! Toivottavasti seuraava raskaus olisi vähemmän traumaattinen ja kestäisi loppuun asti. En tiedä millä todennäköisyydellä hyperemeesi voi tulla uudessa raskaudessa mutta toivottavasti saat riittävästi tietoa ja tukea.❤

Pahoittelut @Yksinmatkassa Toivottavasti saat kesän aikana levättyä ja kerättyä voimia seuraavaan hoitokiertoon. ❤

@Selis Voin niin samaistua tuohon työstressiin. 😅 Tsemppiä stressin poistossa! Se olisi itselläkin tavoitteena. Vapaa-ajalla helpompaa kuin töissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Earhart
@Earhart Tervetuloa takaisin ja iso etähali menetyksestä! En kykene kuvittelemaan kuinka hirveä kokemus keskenmeno noin pitkällä on 😓😓💔 peukut isosti pystyssä että saatte lapsen syliin seuraavaksi ja ilman hypermeesiä!❤

@Yksinmatkassa voi p***a mitä uutisia klinikalta😓 mutta hei, me ollaan sitte samoissa aikatauluissa kun elokuussa uutta hoitokierrosta molemmilla tiedossa! 😄❤
 
  • Tykkää
Reactions: Earhart
@Earhart hurjan surullinen kokemus sinulla takana 😔 Tervetuloa kuitenkin takaisin ❤

@Yksinmatkassa pahoittelut ikävistä uutisista ❤

@Kyfi kyllä tuo plussa on mun silmiin 😍tai siis mulla tuollaiset on ollut plussia, toivottavasti alkaa vahvistumaan! ❤

Tää uuden kierron odottelu on tylsääää! Tänään kp 27/26-27. Eilen jo hailakkaa punertavaa vuotoa joten toivottavasti tänään tai viim huomenna kp1 ja pääsis kohti uutta mahdollisuutta. Pitää kai aloittaa taas kp 7 testailut, ennen ollut ovis kp 8-10 ja nyt km jälkeen kp 15. Saa nähdä mihin se asettuu sit.
 
@Earhart hurjan surullinen kokemus sinulla takana 😔 Tervetuloa kuitenkin takaisin ❤

@Yksinmatkassa pahoittelut ikävistä uutisista ❤

@Kyfi kyllä tuo plussa on mun silmiin 😍tai siis mulla tuollaiset on ollut plussia, toivottavasti alkaa vahvistumaan! ❤

Tää uuden kierron odottelu on tylsääää! Tänään kp 27/26-27. Eilen jo hailakkaa punertavaa vuotoa joten toivottavasti tänään tai viim huomenna kp1 ja pääsis kohti uutta mahdollisuutta. Pitää kai aloittaa taas kp 7 testailut, ennen ollut ovis kp 8-10 ja nyt km jälkeen kp 15. Saa nähdä mihin se asettuu sit.
Mä en vielä uskolla plussaksi sanoa vaikka omastakin mielestä siinä pienen pienen viivan nään. ❤
Mulla tosi myöhään alkaa aina testit näyttämään että voi olla to kun kierron pitäs alkaa uudestaan niin näyttäs vielä jotain hyvin haaleaa.. täytyy vain odottaa miten tässä käy.
 
@Earhart tervetuloa! Haluatko listalle mukaan? Olen todella pahoillani menetyksestänne❤

@Kyfi jotain näkyy! Toivottavasti seuraava testi on vahvempi!

@Yksinmatkassa voi ei! Oon pahoillani, että hoitokerto keskeytettiin! Mitkä suunnitelmat on jatkoon?
Toivotaan että alkais vahvistumaan! Tälleen kun testissä jotain pientä näkyy toiveet on kyllä korkealla! Pettymys on varmasti suuri jos ja kun menkat alkaa. Vaikka yritystä jo ihan kiitettävästi takana että negatiivinen testi ei yllätys ole. Mutta tuolleen ei ole testeihin ennen tullut..
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
Kiitos ❤
Voisin joo tulla listalle mukaan! Yritys aloitettu 4/2022. Tuota mietin, että monesko lapsi tämä meille nyt olisi, virallisesti kai ensimmäinen, kun esikoinen syntyi ennen rv22. Mutta jos meille lapsi vielä syntyy, olisi hän kuitenkin toinen.

Nyt on kp21/28-30 ja piinallista DPO 7
Toivottavasti tuossa oli nyt tarvittavat tiedot listalle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun

Yhteistyössä