Haaveena vauva 2023

Täällä kp 20 dpo 7-8.
Oire listaa voisin laittaa jos joku haluaa lueskella :)
- alkuviikosta oli useamman päivän päänsärkyä ja hajut otti nenään
- rinnat kipeät aaltoilevasti
- hiki pistävän hajuinen
- finnejä kasvoissa
- alkuviikosta jomotteli alavatsaa
- eilen aivastaessa repäisy kipu
- koko viikonlopun ollut energinen olo
-päänahkaa ja kroppaa kutittaa
- limakalvot kuivat ja hiivatulehdukseen viittaavia oireita mutta toisaalta taas ei :/
-paha maku suussa kaiken syömisen tai juomisen jälkeen

Tässäpä näitä. Yleensä perus PMS oireita ,mutta haluan silti uskoa että toivoakin voi olla :)

Koko viikonlopun touhunnut lasten kanssa, ollaan ulkoiltu, herkuteltu, nautittu viikonlopusta :) Ihanaa kun vihdoin näyttäisi että kelit lämpiää ja kesä saapuu ❤
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Täällä yksi kohta 39-v taustalla seuraillut varovasti osallistuu mukaan. Meillä kaikki alkoi helmikuussa 2022 vahinkoplussasta. Minä olin vahingosta maailman onnellisin. Olin jo pitkään ajatellut, että miehen vuoksi lapsilukuni jää yhteen, mutta nyt minulle tarjottiinkin ihmettä. Mies käsitteli asiaa 1-2 viikkoa. Juuri kun hän alkoi hyväksyä asian ja oltiin yhtä mieltä siitä, että annetaan tälle vahingolle mahdollisuus, alkoi vuoto. Km 5+6. Olin surun murtama. Mies ehdotti itse, että olisi valmis uuteen yritykseen. Mihinkään hoitoihin ei lähdetä, mutta katsotaan jos luomusti tärppää vielä. Nyt menossa keskenmenon jälkeen yk 3. Tänään tikutettu ovis ja tallettelut tehty. Kp12/25 ja dpo -1. Tämä näyttäisi olevan oviksen perusteella normimittainen kierto, vaikka km:n jälkeen aiemmat kierrot on olleet vähän pidempiä 27 ja 29. Sit taas jännäillään.:oops:
 
Kiitos vastauksista!
Meillä meni felicitakselta 6päivää, soitin sinne kyllä että eikö vastauksen pitäis jo näkyy, ne sanoi että lääkärin täytyy kirjoittaa lausunto ja siitä seuraavana päivänä oli lausunto kirjoitettu. Sovittua aikaa ei ollut meillä sille lääkärille.

jotkut saattaa saada tuloksen samana päivänä mutta voi olla aika hepreaa yrittää tulkita, jollei vastaus ole nolla siittiötä niinkuin meille kävi . Siinä ei tartte miettiä onko hyviä vai huonoja enemmän 😢

missä teille tehtiin?
Kunnallisen puolelta saatiin lähete mutta en muista mikä testipaikan nimi oli. Käsittääkseni postissa pitäisi tulla tulokset, jotka pitää sitten viedä mukana polikäynnille. Varmaan siellä sitten tulkitaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Mul oli dpo 9 nega (ehkä viivan paikka) ja dpo 10 päivällä haalea plussa!

Nyt mennään rv 4+3
Okei! Mä en viime raskaudes testannu dpo9 et ei oo verrokkia 😊 testasin kans dpo10 päiväl ja sain sillon plussan herkkään, oli siis ihan kunnon viiva.
Mut toivottavasti mulla ois sama kun sulla, vaikka ei oo yhtään raskautunut olo, jotenkin oottaa et ois samat oireet ku ekassa raskaudessa.
 
Okei! Mä en viime raskaudes testannu dpo9 et ei oo verrokkia testasin kans dpo10 päiväl ja sain sillon plussan herkkään, oli siis ihan kunnon viiva.
Mut toivottavasti mulla ois sama kun sulla, vaikka ei oo yhtään raskautunut olo, jotenkin oottaa et ois samat oireet ku ekassa raskaudessa.
Toivotaan, että huomenna näkyisi jotain 😊

Mulla menee päivät tosi hitaasti, en tiedä miten jaksan odottaa loppuviikkoon! Perjantaina ajattelin testata ensimmäisen kerran, koska todennäköisesti la tai su pitäisi alkaa menkat. Listaanpas tähän taas omia tuntemuksia, voin sitten ensi kierrossa vertailla (toivottavasti ei tarvitse!):
- jo muutaman päivän ollut (noin viikko oviksesta) tuntemuksia alavatsalla kummallakin puolella. Välillä aika kovaakin menkkajomotusta. Nipistelyjä on joka kierrossa, mutta ainakin omasta mielestäni nyt ollut hieman voimakkaammin. En kuitenkaan uskalla liikaa ajatella tästä mitään, koska tosiaan esiintyy joka kierrossa.
- rinnat aaltoilevasti arat, lähinnä sivuilta. Yleensä mulla on koko ajan ne kipeät, mutta nyt saman päivän aikana saattaa vaihdella paljonkin. Tosin viime kierrossa oli kans pelkät nännit arat (jota mulla ei yleensä ikinä ole pelkästään) eikä se tarkoittanut mitään.
- vasta alkanut ihmeellinen palelu ja välillä olenkin ihan sitä mieltä, että onko mulla flunssa alkamassa. Varsinkin aamulla ja illalla palelee tosi paljon. Nenä myös tukkoinen aamuisin ja iltaisin. Ärsyttää sekin, jos nyt flunssan pukkaa, kun oon ollut flunssassa kaksi kertaa viimeisen 1,5 kuukauden aikana. Kuitenkaan ei muuten ole kurkku kipeänä.
- afta kielessä! 😂
- lauantaina alkoi ihmeellinen väsymys. En yleensä nuku koskaan päikkäreitä ellen ole oikeasti tosi väsynyt, mutta nukuin la ja su. Eilen illalla vielä olin tosi väsynyt ja valmis aikaisin nukkumaan. (Voi liittyä myös flunssaan, mulla ainakin silloin väsyttää, jos se on tuloillaan.)

En kuitenkaan uskalla liikoja toivoa, koska varsinkin viime syksynä kuvittelin joka kierrossa itselleni vaikka mitä oireita. 😄 joten saattaa olla ihan sama tilanne nytkin.
 
@Kyfi jännää aikaa Toivottavasti tää kierto ois teidän

@Saaga86 olette ainakin hyvin talletelleet se ainakin enteilee hyvää. Eikös sitä sanota, että säännöllisesti seksiä parantaa mahdollisuuksia, sillähän sitä raskaaksi tullaan (jos ei muut keinot ole käytössä siis)
Aika monessa kierrossa tallettelut on ajoittunu pelkästään oviksen ympärille, nyt ei ainakaan ole siitä kiinni 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
ON.... Tänään dpo 10. En oo tehnyt testejä. Meinasin kyllä aamulla testata mut jänistin sitten. Nyt nimittäin on ekaa kertaa semmonen fiilis, et tuun olemaan tosi pettynyt jos ei oo tärpännyt. Monestakin syystä, mut suurin syy on se, että mies alkaa tekemään iltavuoroa kesäkuusta eteenpäin ja sehän tarkoittaa sitä, et nähdään toisiamme vain käytännössä viikonloppuisin... Tallettelut tulee olemaan siis todella hankalia. (Okei laskennallisesti ovis pitäis osua lauantaille, et jos perjantaina jaksaisin valvoa niin olisi ehkä mahiksia?).

Muutenkin hankala viikonloppu takana. Paljoa ei oo meiltä udeltu, että koska toinen mut viikonlopun aikana kaks eri ihmistä kysyi, et joko on toinen tulille jne :( Otti kyllä luonnonpäälle. Ja joo, tiedän, että me ei olla yritetty todellakaan kauaa mut tässä kierrossa nyt tämmöset fiilikset.
 
ON.... Tänään dpo 10. En oo tehnyt testejä. Meinasin kyllä aamulla testata mut jänistin sitten. Nyt nimittäin on ekaa kertaa semmonen fiilis, et tuun olemaan tosi pettynyt jos ei oo tärpännyt. Monestakin syystä, mut suurin syy on se, että mies alkaa tekemään iltavuoroa kesäkuusta eteenpäin ja sehän tarkoittaa sitä, et nähdään toisiamme vain käytännössä viikonloppuisin... Tallettelut tulee olemaan siis todella hankalia. (Okei laskennallisesti ovis pitäis osua lauantaille, et jos perjantaina jaksaisin valvoa niin olisi ehkä mahiksia?).

Muutenkin hankala viikonloppu takana. Paljoa ei oo meiltä udeltu, että koska toinen mut viikonlopun aikana kaks eri ihmistä kysyi, et joko on toinen tulille jne Otti kyllä luonnonpäälle. Ja joo, tiedän, että me ei olla yritetty todellakaan kauaa mut tässä kierrossa nyt tämmöset fiilikset.
Voi kunpa ihmiset osaisivat olla sensitiivisiä ja jättäisivät ne utelut pois 😔 meiltäkin on ihan suoraan kysytty, että eikö me oikeasti haluta lapsia, kun meillä ei vielä ole ja ollaan kuitenkin lähes 30v! 🙄

Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että se tuntuu pahalta ellei ole tärpännyt, oli mones kierto tahansa. Itse olen joskus ajatellut, että tuntuu ”väärältä” tuntea niin pahaa mieltä, kun yritystä ei kuitenkaan ole niin kauaa takana meillä. Mutta pääsin onneksi tuosta ajatuksesta eroon ja ajattelen, että ei niitä tunteita kannata tukahduttaa. Voi silti olla surullinen, vaikka olisi yritystä takana minkä verran tahansa. Ja onhan se niin iso ja tärkeä asia, että ihan luonnollista. Tsemppiä sinnekin 😊
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA
Mulle voi päivitellä tälle päivälle Dpo 0 tai huomenna dpo1.
En ole tikuttanut enää , flon ennustuksen mukaan mennään. Tänään pitäisi jossain vaiheessa tulla mukaan nippailut, mutta ei sekään välttämättä mitään sano vaikka jäisi tulematta.
Ja lomakin alkoi tänään ☀

Eilen talleteltiin ja vaikka itseltä jäi nyt tulematta niin todella liukasta keliä oli 🤣 Että kyllä siellä olis nyt hyvät maastot uiskennella perille jos siellä uimareita jo olis 😍😁
 
ON.... Tänään dpo 10. En oo tehnyt testejä. Meinasin kyllä aamulla testata mut jänistin sitten. Nyt nimittäin on ekaa kertaa semmonen fiilis, et tuun olemaan tosi pettynyt jos ei oo tärpännyt. Monestakin syystä, mut suurin syy on se, että mies alkaa tekemään iltavuoroa kesäkuusta eteenpäin ja sehän tarkoittaa sitä, et nähdään toisiamme vain käytännössä viikonloppuisin... Tallettelut tulee olemaan siis todella hankalia. (Okei laskennallisesti ovis pitäis osua lauantaille, et jos perjantaina jaksaisin valvoa niin olisi ehkä mahiksia?).

Muutenkin hankala viikonloppu takana. Paljoa ei oo meiltä udeltu, että koska toinen mut viikonlopun aikana kaks eri ihmistä kysyi, et joko on toinen tulille jne Otti kyllä luonnonpäälle. Ja joo, tiedän, että me ei olla yritetty todellakaan kauaa mut tässä kierrossa nyt tämmöset fiilikset.
Mitäs oireita? 🤗
 
Siis en tiiä onko muilla tällasta, mut siis miten voi olla etten osaa sanoo varmaksi, et onko mulla menkkakipuilua vai ei 🤣🤣 eli tuntuu et sattuu vähän maha mut sit mietin heti et sattuuko muka oikeesti. Mut oikeesti en osaa sanoo et onko se tunne oikee vai kuviteltu 😄😄
 
Mun oma näkemys on, että kaikessa itselle tärkeän asian odottamisessa / toivomisessa on pahinta se epävarmuus, jota tuntee. Olin esimerkiksi pitkään sinkkuna ja ei se sinkkuna olo haitannut (oli paljon matkustelua, harrastuksia, kavereiden näkemistä joten mikäs siinä ollessa) vaan se epävarmuus, että entä jos ei löydä ajoissa (lasten saamista ajatellen ajoissa) sopivaa kumppania. Voisin kuvitella, että lapsen yrittämisessä on vähän samaa. Että jos joku voisi varmaksi sanoa, että esim. "vuoden päästä onnistuu" niin ei se vuoden odotus olisi niin paha (näin siis esimerkkinä). Mutta kun eihän kukaan sellaista tiedä niin jokainen kierto voi tuntua pitkältä. Ja sit jos katsoo "ulkoapäin" ja isoa kuvaa niin ennemmin tai myöhemmin suurin osa onnistuu (esimerkiksi viime vuoden ketju oli ihana kun moni pitkään yrittänyt sai plussan). Mutta en tiedä tiedä kuinka paljon se yksilöä lohduttaa tai auttaa mahdollisten epävarmuuden tunteiden kanssa. Ehkä tän pitkän sepustuksen yhteenveto olisi, että en voi missään nimessä väittää oikeasti tietäväni, miltä pitkään yrittäminen tuntuu (kun itse vasta aloitin yrittämisen). Mutta on musta todella ymmärrettävää, jos pitkä yritys herättää negatiivisia tunteita ja epävarmuutta. Toivon, että kaikki me saataisiin se vuoden 2023 vauva
@Hopeanopea kiitos, että sanoitit tän niin hyvin ❤ Mulla tää epätietoisuus tuottaa suurta tuskastumista varsinkin kun oon kovin kärsimätön luonne ja koen siitä huonoa omaatuntoa, että eihän tässä ole yritetty edes vuotta vielä nii miten oon näin turhautunut ja epätoivoinen ja kateellinen muiden plussista. Vaikka eihän toisten plussat ole multa pois ja olen tottakai myös iloinen muiden puolesta.

ON: täällä on eletty hiljaiseloa kun venaillaan ovulaatiota. Koitan pitää itseni kiireisenä niin ei tule mietittyä tätä liikaa 😁 Flo ennustaa ovulaatiota ensi viikon tiistaille ja toinen sovellus keskiviikolle. Listalla on käynyt jotain hassua mun kierrolle, kun siellä lukee kp10/28-34. Oikeasti on kp11 ja kierto on vaihdellut 32-37 välillä, joten siksi sanoin pituudeksi 34. En tiedä mistä tuo 28 on ilmestynyt 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Siis en tiiä onko muilla tällasta, mut siis miten voi olla etten osaa sanoo varmaksi, et onko mulla menkkakipuilua vai ei eli tuntuu et sattuu vähän maha mut sit mietin heti et sattuuko muka oikeesti. Mut oikeesti en osaa sanoo et onko se tunne oikee vai kuviteltu
Mulla on sama 😂 Tunnen nykyään kaiken maailman nippailuja ja vihlaisuja mielestäni.
 
  • Haha
Reactions: Mirkkuli26

Yhteistyössä