Okei! Mä en viime raskaudes testannu dpo9 et ei oo verrokkia testasin kans dpo10 päiväl ja sain sillon plussan herkkään, oli siis ihan kunnon viiva.
Mut toivottavasti mulla ois sama kun sulla, vaikka ei oo yhtään raskautunut olo, jotenkin oottaa et ois samat oireet ku ekassa raskaudessa.
Toivotaan, että huomenna näkyisi jotain
Mulla menee päivät tosi hitaasti, en tiedä miten jaksan odottaa loppuviikkoon! Perjantaina ajattelin testata ensimmäisen kerran, koska todennäköisesti la tai su pitäisi alkaa menkat. Listaanpas tähän taas omia tuntemuksia, voin sitten ensi kierrossa vertailla (toivottavasti ei tarvitse!):
- jo muutaman päivän ollut (noin viikko oviksesta) tuntemuksia alavatsalla kummallakin puolella. Välillä aika kovaakin menkkajomotusta. Nipistelyjä on joka kierrossa, mutta ainakin omasta mielestäni nyt ollut hieman voimakkaammin. En kuitenkaan uskalla liikaa ajatella tästä mitään, koska tosiaan esiintyy joka kierrossa.
- rinnat aaltoilevasti arat, lähinnä sivuilta. Yleensä mulla on koko ajan ne kipeät, mutta nyt saman päivän aikana saattaa vaihdella paljonkin. Tosin viime kierrossa oli kans pelkät nännit arat (jota mulla ei yleensä ikinä ole pelkästään) eikä se tarkoittanut mitään.
- vasta alkanut ihmeellinen palelu ja välillä olenkin ihan sitä mieltä, että onko mulla flunssa alkamassa. Varsinkin aamulla ja illalla palelee tosi paljon. Nenä myös tukkoinen aamuisin ja iltaisin. Ärsyttää sekin, jos nyt flunssan pukkaa, kun oon ollut flunssassa kaksi kertaa viimeisen 1,5 kuukauden aikana. Kuitenkaan ei muuten ole kurkku kipeänä.
- afta kielessä!
- lauantaina alkoi ihmeellinen väsymys. En yleensä nuku koskaan päikkäreitä ellen ole oikeasti tosi väsynyt, mutta nukuin la ja su. Eilen illalla vielä olin tosi väsynyt ja valmis aikaisin nukkumaan. (Voi liittyä myös flunssaan, mulla ainakin silloin väsyttää, jos se on tuloillaan.)
En kuitenkaan uskalla liikoja toivoa, koska varsinkin viime syksynä kuvittelin joka kierrossa itselleni vaikka mitä oireita.
joten saattaa olla ihan sama tilanne nytkin.