Haaveena vauva 2023

no voi helvetinperkele. tällanen on tulos dpo11 päiväpissasta. ilmeisesti oireet ei oo ollu kuvittelua.... joku supersiittiö siellä on säilyny 4pv ennen ovista. tunteet on nyt kyllä ihan sekasin, ku kuitenkaan en ehkä ihan oikeesti uskonu että tästä mitään tulis
Selvä haamulainen kyllä jo päiväpissasta, varovaiset onnittelut!

Kun joku täällä mainosti greippimehua ja punaviiniä niin itse kyllä jo hylkäsin molemmat. Pari kiertoa kokeilin molempia ja eipä ollut avuksi.

Nyt on vaivannut elohiiri vatsassa. Jos olis piinapäivät niin varmaan olisin ihan innoissani mutta kuukautiset juuri loppui niin lähinnä ihmettelen pitäiskö vetää magnesiumia että loppuu vai mitä. 🙈
 
vierailija
Lähes 4 vuotta kierukan poiston jälkeen olin raskaana, viikolla 10, vaan ei sydän lyönyt. Oli pakko tehdä lääkkeellinen keskeytys kun ei itsestään pois tullut. ja kyllä ikää tänä vuonna jo 44v. toivo alkaa olla jo omalta osalta menetetty, Vielä kuitenkin yritys hyvä :)
 

Meikäläisen dpo11 aamun ultra. Olen näkevinäni mutta onko se vain viivanpaikka 🤓 Mä niin kovasti toivoisin äitienpäiväksi kunnon haamua, ehkä turha toivo mutta aina saa toivoa kuitenkin 😭💕
Kaikille muillekkin kovasti toivoisin ketkä huomenissa testailee 💕 Olis ihan parasta se 🥰

tänään pakko hakee vielä pc t. Ja ens kiertoon joutuessani tilaan halppiksia Amazonista. Onko kukaan muu tilaillut sieltä ? Onko joku merkki joka vähänkään näyttäis sinnepäin 🤣
 
Okei apua:eek:

IMG 20220507 072900 1

Siis tein vaan ihan mielenkiinnosta ja sillä, et menkat alkais. Oon ehkä vähän shokissa, tietty onnellinen myös (😭❤), mutta en vaan ois ikinä uskonut, että tärppäis käytännössä yk1, kun maaliskuussa oltiin just ovispäivänä vähän vahingossa ilman ehkäisyä se yks kerta, niin ei se ollut kyl ehkä yritystä sinänsä. Oon edelleen niin hämilläni, kun ei mulla oo ollut oikeesti oireita🙈
 
Viimeksi muokattu:
Okei apua

IMG 20220507 072900 1

Siis tein vaan ihan mielenkiinnosta ja sillä, et menkat alkaa. Oon ehkä vähän shokissa, tietty onnellinen myös (), mutta en vaan ois ikinä uskonut, että tärppäis käytännössä yk1, kun maaliskuussa oltiin just ovispäivänä vähän vahingossa ilman ehkäisyä se yks kerta, niin ei se ollut kyl ehkä yk. Oon edelleen niin hämilläni, kun ei mulla oo ollut oikeesti oireita
Onnea tuhannesti 🌸❤🌸
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Okei apua

IMG 20220507 072900 1

Siis tein vaan ihan mielenkiinnosta ja sillä, et menkat alkaa. Oon ehkä vähän shokissa, tietty onnellinen myös (), mutta en vaan ois ikinä uskonut, että tärppäis käytännössä yk1, kun maaliskuussa oltiin just ovispäivänä vähän vahingossa ilman ehkäisyä se yks kerta, niin ei se ollut kyl ehkä yk. Oon edelleen niin hämilläni, kun ei mulla oo ollut oikeesti oireita
Oii, paljon onnea! 😍❤ Hyvä viiva kyllä jo!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: 3milia ja Wintersun
Onnea kahta viivaa näkeville😍

Ensimmäisestä raskaudesta muistan kun se tosiaan tuli heti ja reaktio oli todella sellainen et meen järkyttyneenä miehen luokse "hups sori tää tuliki heti"... ja kun miehen reaktio oli iloinen niin pysty itsekin rentoutumaan. Kun olin puhunut muutaman kuukauden raskauden yrittämisestä järjellä, että luultavaati se kestää ainakin puoli vuotta ennenkuin onnistuu.

Että nyt jos ja kun raskaana joskus niin on vähän eri fiilis kun näkee ne kaksi viivaa 😅.. ja haluan yllättää miehen jotenkin.

En yhtään mee asioiden edelle, mutta tekis mieli saada se aukiolotutkimus, että tietää onko käytönnössä reitit auki mahdollisuudelle. Yhden kerran oon tässä yrityksessä nähnyt haamuviivan ja se oli kun tunsin kipua ja poltetta dpo 6 ja testasin. Tosin siihen se jäi. Että voiko ees kiinnittymisen yritys näkyä noin... mutta muutoin aina täys nega tullut.

Ei oo isot odotukset tästä kierrosta kun jotenkin ei ole "elänyt terveellisesti" ja huomenna varmaan ois ovulaatio, mutta tällä kertaa ei niin selkeitä tuntemuksia sen suhteen et voi olla myöhemminkin.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Wintersun ja 3milia
Onnea kahta viivaa näkeville

Ensimmäisestä raskaudesta muistan kun se tosiaan tuli heti ja reaktio oli todella sellainen et meen järkyttyneenä miehen luokse "hups sori tää tuliki heti"... ja kun miehen reaktio oli iloinen niin pysty itsekin rentoutumaan. Kun olin puhunut muutaman kuukauden raskauden yrittämisestä järjellä, että luultavaati se kestää ainakin puoli vuotta ennenkuin onnistuu.

Että nyt jos ja kun raskaana joskus niin on vähän eri fiilis kun näkee ne kaksi viivaa .. ja haluan yllättää miehen jotenkin.

En yhtään mee asioiden edelle, mutta tekis mieli saada se aukiolotutkimus, että tietää onko käytönnössä reitit auki mahdollisuudelle. Yhden kerran oon tässä yrityksessä nähnyt haamuviivan ja se oli kun tunsin kipua ja poltetta dpo 6 ja testasin. Tosin siihen se jäi. Että voiko ees kiinnittymisen yritys näkyä noin... mutta muutoin aina täys nega tullut.

Ei oo isot odotukset tästä kierrosta kun jotenkin ei ole "elänyt terveellisesti" ja huomenna varmaan ois ovulaatio, mutta tällä kertaa ei niin selkeitä tuntemuksia sen suhteen et voi olla myöhemminkin.
No joo just vähän itellä toi, et olin enemmän just ajatellut ja varautunut, että menee vähintään se joku puol vuotta (esikoinen tärppäs yk4). Kilojakin on jäänyt vielä esikoisen raskaudesta ja vauvavuodesta, niin aattelin, että sekin vois vaikuttaa negatiivisesti. Paljon tsemppiä sinne, toivottavasti pian pääset miehen yllättämään pian 🥰
 
vierailija
Onkohan tämä nyt kemiallinen raskaus vai mikä.. menkat ois pitänyt alkaa viikko sitten, plussa tuli vasta 3 pv sitten ja nyt alkoi heikko vuoto.. paperin jää verta, muuten ei vie vuoda runsaammin. Yk 5 oli nyt tämä
 
Onkohan tämä nyt kemiallinen raskaus vai mikä.. menkat ois pitänyt alkaa viikko sitten, plussa tuli vasta 3 pv sitten ja nyt alkoi heikko vuoto.. paperin jää verta, muuten ei vie vuoda runsaammin. Yk 5 oli nyt tämä
Ei välttämättä ole kemiallinen, odottelisin rauhassa vuodon kanssa ja tekisin uuden testin parin päivän päästä. Toivottavasti pieni pitää kovasti kiinni! ❣

Onnea @3milia 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Kp12 en tiedä liittyykö jotenkin viime kierron km mutta edelleen runsaampi vuoto kuin normaalisti ja hirvittävät kivut niitäkään ei yleensä juuri ole, hyvä että vihdoin alkoi jospa mieli nyt myös tasaantuisi. Äitienpäivä voi olla monelle rankka päivä, voimia siihen ❤
Varmasti tulee mieleen huomenna että piti olla jo asukki kasvamassa mutta toivo elää yhä
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mamiks ja nobelius
Täällä menkat lusittu, ja tämön kierron poppakonsteina käytössä gele royalen rippeet, vanha tuttu greippimehu ja uutena inocaps ja alapään maitohappobakteerit. Näillä jälleen uutta kohti!

Ajattelin että tänään ollaan erityisen armollisia itselle ja keskitytään kaikkeen siihen mitä hyvään mitä elämässä on. Paitsi jos ei yhtään tunnu siltä niin syödään litra jäätelöä, laitetaan märehtimissoittolista soimaan ja märehditään oikein kunnolla. Kummastakin ideasta saa ottaa vinkkiä. Ja joka tapauksessa, tsemppiä tähän päivään!
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius

Yhteistyössä