Haaveena vauva 2023

Saitteko tästä jo tulokset? Meillä lääkäri varattuna kun mieheltä ei löytynyt yhtään
Joo, tulokset tuli pian. Joku viitearvo vähän pois, mutta kuulemma ei niin vaikuta eli raskautuminen sen puolesta ok. Tosi harmi tuo ettei teillä yhtään. En oo tutkinut asiaa, että voiko siihen vaikuttaa ja just voisko jonkun ajan kuluttua niitä kehittyä lisää? Ymmärtääkseni siittiö uusiutuu jne.. Tsemppiä ❤ jos jotain niin ainakin löytyy syitä miks ei nappaa..
 
Saanko kysyä minkä ikäinen teidän esikoinen on? Mä oon miettinyt kanssa, että pitäiskö miehen käydä testissä, että onko laatu laskenut neljässä vuodessa niin dramaattisesti ettei siitä syystä onnistu. Meillä yksi lapsi ennestään ja silloin yritystä ei tarvittu kuin 3kk. Gyne ei meille suositellut lapsettomuushoitoja pari kuukautta sitten kun kävin, mut mietin että ehkä siittiöt vois testata kuitenkin. Ja täytyy miettiä, että lähdetäänkö hoitoihin vai antaako asian olla...
Meillä 1,5v. Eli pienihän se esikoinenkin. Mutta tosiaan mieheltä helpompi selvitellä tuota tilannetta niin miksipä ei kävisi tsekkaamassa. Enemmän ajattelen, että omat hormonit/kehon vointi nyt vaikuttaa kuitenki... mutta onhan tuo siemennesteanalyysi kuitenkin halvempi kuin esim ultra + kaikki muut mitä naiselta voi tutkia. Eli pikkujuttu miehellä. Yksityisellä käytiin ja nopeasti tuli vastaus.
 
Joo, tulokset tuli pian. Joku viitearvo vähän pois, mutta kuulemma ei niin vaikuta eli raskautuminen sen puolesta ok. Tosi harmi tuo ettei teillä yhtään. En oo tutkinut asiaa, että voiko siihen vaikuttaa ja just voisko jonkun ajan kuluttua niitä kehittyä lisää? Ymmärtääkseni siittiö uusiutuu jne.. Tsemppiä jos jotain niin ainakin löytyy syitä miks ei nappaa..
Meillä kyllä mahdollinen syy tiedossa. Testosteronikorvaushoito, vuodesta 2014 . Lääkärille silti menossa että tarviiko jotain muuta hormonia ottaa istukkahormonin lisäksi oman tuotannon starttaamiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Täälläkin alkoi tänään menkat 🙈 Eli minut voi poistaa piinailijoista ja lisätä kiertolistalle kp 1/27-28. Vaikka menkat alkoi, eikä tästä ensimmäisestä tärpännyt, nii kiva fiilis tietää että kroppa palailee normaaliin kiertoon. Edellinen kierto oli jotain 42 päivää pillerien lopetuksen jälkeen.
 
Täälläkin alkoi tänään menkat Eli minut voi poistaa piinailijoista ja lisätä kiertolistalle kp 1/27-28. Vaikka menkat alkoi, eikä tästä ensimmäisestä tärpännyt, nii kiva fiilis tietää että kroppa palailee normaaliin kiertoon. Edellinen kierto oli jotain 42 päivää pillerien lopetuksen jälkeen.
Tervetuloa mukaan, mutta toki pahoittelut uudesta kierrosta. Kiva et tulee kiertokamuja 🤭
 
Mitä ovistestejä suosittelette? En oo aiemmin tikuttanut ovista 🤔 Ja oliko niin että vaikka testeillä saisi ovisplussan niin se ei sinänsä takaa että ovulaatio tapahtuu? Haluaisin siis selvittää että ovuloinko edes imetyksen yms vuoksi.
 
Täällä tänään dpo 8 eikä millään malttaisi odottaa vielä melkein viikkoa. Miten nämä päivät tässä vaiheessa menevät niin hitaasti
Täällä sama! Sunnuntaina oon aatellu testata kaapissa olevalla jämätestillä, mutta jo tänä aamuna jouduin neuvotella itteni kanssa, etten testais nyt jo, koska ei siinä kumminkaan vielä voi näkyä mitää 🙄

Oireista: eilen nukkumaan mennessä mahassa oli kauan aikaa sellanen tasanen jomotus. Tänään taas ei kovin paljo mitään. Nenän limakalvot on ollu monta päivää kuivat, mutta samalla tukkoset ja tottakai googletin jo, että sekin voi olla raskausoire 😄 En oo uskaltanu puhua miehelleni epäilyksistäni vielä mitään, koska se kestäis tätä epätietoisuutta vielä huonommin ja sitten pettyis, jos ei oliskaan kyse raskaudesta.

@Mirkkuli26 toivottavasti tähdet ja kuu (ja ovis) osuu kohdilleen, että saisitte tehtyä vuosipäivävauvan ❤
 
Täällä tänään dpo 8 eikä millään malttaisi odottaa vielä melkein viikkoa. Miten nämä päivät tässä vaiheessa menevät niin hitaasti
Täällä dpo9, mut niin vahva olo, et menkat sieltä vkl alkaa, niin jotenkin mulla ei oo ees sellanen piinaolo:ROFLMAO: Jos väkisin etsin oireita, niin ihan pientä juilintaa tuntunut tänään ajoittain, välillä aivan sikakylmä ja ehkä vähän sellainen olo et tulis kipeeks mut sit se mene taas ohi, melko runsas vv. Eipä muuta😅 Testaan, jos myöhässä. Kaapissa oottaa kyl kaks testiä🤭

@Mirkkuli26 toivotaan todella, että siellä vuosipäivävauva nappais kii 😍
 
Joo mullakin oottaa testejä kaapissa, mutta pitää yrittää vielä malttaa. Minullakaan ei mitään oireita kyllä ole, mutta esikoisen ajalta huomasin että en silloinkaan plussa kierrossa huomannut kyllä mitään alussa tai ennen plussaa. Sitten vasta rv 7 tai 8 alkoi pahoinvointi yms. Eli toivoa on vaikka ei oireita olekaan🤭
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Joo mullakin oottaa testejä kaapissa, mutta pitää yrittää vielä malttaa. Minullakaan ei mitään oireita kyllä ole, mutta esikoisen ajalta huomasin että en silloinkaan plussa kierrossa huomannut kyllä mitään alussa tai ennen plussaa. Sitten vasta rv 7 tai 8 alkoi pahoinvointi yms. Eli toivoa on vaikka ei oireita olekaan
No tääpä se just on, kun vertaa niin siihen esikoisen plussakiertoon! Mulla taas oli niin selkeät oireet kiinnittymisvuotoineen ja -kipuineen 😅 Et nyt jotenkin, kun ei oo niitä niin en usko, vaikka hyvin voi vaihdella paljonkin🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Jossu_95
No tääpä se just on, kun vertaa niin siihen esikoisen plussakiertoon! Mulla taas oli niin selkeät oireet kiinnittymisvuotoineen ja -kipuineen Et nyt jotenkin, kun ei oo niitä niin en usko, vaikka hyvin voi vaihdella paljonkin
Niinpä voi tosiaan olla myös ihan erilainen seuraava raskaus. Ei auta meidän nyt kun koittaa malttaa odotella 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Tää on nyt 6 pv ilman pillereitä ja flo näyttää, että menkat alkaa huomenna. Mulla on koko päivän särkeny pää ja olisinki kysellyt, että onko täällä joku joka kärsii ilmeisesti hormonaalisesta päänsärystä ennen menkkoja, otatteko Buranaa vai panadolia, kumpi auttaisi paremmin?
Mulla on usein ennen menkkoja päänsärkyä, edellisenä päivänä. Otan yleensä 1mg panadolia. Burana caps myös hyvää kun tehoo nopsaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
Täällä sama! Sunnuntaina oon aatellu testata kaapissa olevalla jämätestillä, mutta jo tänä aamuna jouduin neuvotella itteni kanssa, etten testais nyt jo, koska ei siinä kumminkaan vielä voi näkyä mitää

Oireista: eilen nukkumaan mennessä mahassa oli kauan aikaa sellanen tasanen jomotus. Tänään taas ei kovin paljo mitään. Nenän limakalvot on ollu monta päivää kuivat, mutta samalla tukkoset ja tottakai googletin jo, että sekin voi olla raskausoire En oo uskaltanu puhua miehelleni epäilyksistäni vielä mitään, koska se kestäis tätä epätietoisuutta vielä huonommin ja sitten pettyis, jos ei oliskaan kyse raskaudesta.

@Mirkkuli26 toivottavasti tähdet ja kuu (ja ovis) osuu kohdilleen, että saisitte tehtyä vuosipäivävauvan
Niinpä, eka oli ystävänpäivävauva ni nyt vois olla vuosipäivävauva 🤩
 
Fazeriina tää vois niin olla mun kirjoittama. Tsemppiä ja halauksia
Kävin itse tänään gynellä. Ultran perusteella menkkoihin vielä reilusti aikaa vaikka nyt jo viikon tiputellut/ vuotanut. Kokeillaan teroluteilla loppuisiko vuoto.
Gyne melkein itsekin tirautti kyyneleen kun selitti minulle miten pieni mahdollisuus luomuraskautumiseen minulla on. Vaikka hän kovin inhorealistisesti selitti miten vähän niitä hyviä munasoluja on ja miten nämä välivuodot vaikuttavat, niin hänen empatia tuntui lohdulliselta.
Taidan itse seuraavassa kierrossa aloittaa sen ovulaation tikuttelun, muutenhan niitä teroja on vaikea edes syödä oikeaan aikaan?
Mites, mitähän sivuoireita niistä on muille tullut? Mua varoiteltiin jäätävästi turvotuksesta
Mulle on teroluteista tullut aivan jäätävä turvotus😬 lisäks tosi monia samoja oireita kun vois olla raskautuessa, kuten tissit turpoaa, vatsaa ja alaselkää vihloo ja naama kukkii. Melkein joka kierrossa sitä ajattelee, että jos ne nyt tällä kertaa oiskin oikeasti raskaudesta johtuvia oireita, mutta ei oo tähän mennessä ollu..😞😅

Toivotaan, että sulla teroluteista olis apua tiputteluun!❤
 
Huvitti muuten taas, kun lääkäri muistutti, että kannattaa silti jatkaa kotona yrittämistä vaikka laittaakin lähetteen. Tottakai lopetetaan kaikki puuhailu nyt tähän 🤭
Vaikka kyllähän se vähän välillä alkaa tuntuu ns. turhalta, mutta ei nyt kokonaan lopeteta.
 
  • Haha
Reactions: Millis86
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

4.5.2022 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Marilainen 2/2022 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@jjanni 2/2022 2.
@3milia 3/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Tähti123 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 syksyllä PAS?
@Sentonen 4/2022 2.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@Keltasahrami 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@vauvakuume7 kp 56/?
@Kirahvi-Koo kp 34/30
@_pähkinätimantti_ kp 31/28-30
@tätimoonika kp 27/25-29
@3milia kp 25/27-28
@Mamiks kp 23/24-28
@Meimierika kp 22/27-31
@Selis kp 19/28
@Yksinmatkassa kp 19/32
@Laurenzia kp 16/31
@Hopeanopea kp 17/30
@Wintersun kp 14/?
@mimmi92 kp 14/26-32
@Tähti123 kp 13/30-32
@Marilainen kp 9/30-31
@jjanni kp 9/29
@SandraB kp 7/?
@K3rttuli kp 7/28-35
@nobelius kp 4/28-30
@Sipiriina kp 4/23-25
@Eadni1992 kp 3/26-28
@Mirkkuli26 kp 2/25
@Sentonen kp 2/27-28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@_pähkinätimantti_ DPO 17
@Kirahvi-Koo DPO 15
@tätimoonika DPO 13
@3milia DPO 10
@Mamiks DPO 8
@Meimierika DPO 3
@Laurenzia DPO 1
@Selis DPO -1
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/2021 ★ 2. ★ 4/2022
@Neeppu 11/2021 2. 4/2022
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen) 4/2022
@Lumihiutale_ 11/2021 4. 4/2022
@Nemily 10/2021 1. 4/2022
@Oliivi3 4/2022 4. 5/2022
@senya 12/21 2. 5/2022
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää seuraavaan listaan tälle päivälle dpo 1 ja kiertopäivä 16. Eilen oli ovisoireet ja nyt testit vaan vaalenee joten oletan testin olleen plussa maanantaina. Kipuoireet on mulla siis pahimmat ovulaatiopäivänä ja samana päivänä ilmestyy leukaan finni. Jotain uutta opin tässäkin kierrossa 😊
Oli keskustelua siitä, että onko kertonut yrittämisestä kenellekään, niin mä olen kertonut vain yhdelle ystävälle joka on itse kertonut yrittämisestä minulle. Hänen kanssaan voi asiaa onneksi purkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun

Hmm apua. Mä luulin, että tänään olisi kp 7, mut aamulla tein eilen tuleen r-testin ja se näyttää tuolta! 😳 Luullut menkat kesti alle 3 päivää ja oli vaan sellasta todella niukkaa vähän rusehtava limaista vuotoa eikä koskaan oikeastaan alkaneet. Ajattelin kropan olevan sekaisin. Lasketusta ei nyt sit tietoakaan, koska tein nega testejä vielä edellisen kierron (tai no kai se on se viimeisin muutenkaan) kp 38.. En tiiä mitä pitäisi tuntea, huolettaa mutta kuitenkin perhoset lentelee vatsassa. 🥰
 

Yhteistyössä