Haaveena vauva 2023

@Wintersun joo. Kirjoittelin esikoisen yrityksen aikaan hetken siellä pitkään yrittäneissä ja sit muutamassa (ainakin -19 ja -20) vauva-ketjussa. Me oltiin jo silloin hoidoissa ja olis elokuussa alkanut IVF, koska insseillä yms ei tullut tulosta. Sit täysin puskista plussasin heinäkuun lopussa, kun tein testin ajatuksella "teen tän negatestin, ja sitten lähden apteekkiin hakeen ne IVF lääkkeet".
 
Kyllä siellä @vauvakuume7 jotain näkyy! Toivottavasti vahvistuu ❤

Ja kiitokset. ❤
@Wintersun onneksi joo vuodot on normaaleja aluksi, mutta vähän huolettaa kun itsellä niitä ei onnistuneessa ollut sillon 8 vuotta sitten, mutta nyt edellisessä oli ja se meni kesken. Tosin siinä en saanut koskaan noin selvää viivaa ja tuo ainakin tuli testiin ihan heti..
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7

Hmm apua. Mä luulin, että tänään olisi kp 7, mut aamulla tein eilen tuleen r-testin ja se näyttää tuolta! Luullut menkat kesti alle 3 päivää ja oli vaan sellasta todella niukkaa vähän rusehtava limaista vuotoa eikä koskaan oikeastaan alkaneet. Ajattelin kropan olevan sekaisin. Lasketusta ei nyt sit tietoakaan, koska tein nega testejä vielä edellisen kierron (tai no kai se on se viimeisin muutenkaan) kp 38.. En tiiä mitä pitäisi tuntea, huolettaa mutta kuitenkin perhoset lentelee vatsassa.
Vau mikä ihana yllätys 💕 Onnittelut!
 
KP 30 pitkä kierto näköjään tuskin ovista oikeasti tapahtunut. En halua testata koska jatkuvasti maha kipeä ja olo että just alkaa enkä halua sitä pettymystä. Heti tilaan uuden akupunktio ajan kierron alussa jos vaikka hyödyttää.

Onnea plussanneille 🙂
 
Kauhea flunssa päällä. Joutuu vetää troppeja, että tästä selviää. Toistaiseksi ei kotitestin mukaan ainakaan koronaa, toki yhden koronan jo alkuvuodesta sairastin.

Vaikuttaakos flunssa muuten ovikseen? Mietin kun vasta kp 9 mutta ovislimoja jo havaittavissa... vai vaikuttaako flunssa sit vaan vuotoon. Testit toivottavasti tulee tänään.
 
@senya onnea . Ihana ylläri . Koska saa laittaa sunt plussanneisiin?

@vauvakuume7 toivotaan et ois haamu . Mulla tuli haalee plussa tolla testillä dpo 11.

@Laurenzia, lista päivitetty . Kiva että on muitakin samaan aikaan piinailijoita. Koska meinaat testaa?
En oo ollut kovin aktiivinen testaaja. Kierrot on vaihdellut 28-34, että jos pisimmän kierron mukaan menisi niin kannattaisi testata vasta 21.5. Koko yritysaikana oon tehnyt vasta 2 r-testiä, mutta ehkä tässä kierrossa vois testata parin viikon päästä mikäli menkat ei oo alkanut😄 Milloin sä ajattelit testata?
 
@Sentonen en osaa sanoa mitkä ovistestit ois hyviä, kun en ole koskaan aiemmin tikuttanut. Nyt kuitenkin tilasin netistä kotitesti.fi sivustolta Sofi merkkisiä testejä ja saa nähdä millaisia ovat🙈 Niistä olen lukenut netistä vähän ristiriitaisia kokemuksia. Jospa ei mennyt rahat hukkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Sentonen
Kirjasin itselleni tunnukset, niin on helpompi käytellä palstaa. Sama tyyppi puikoissa kun aiemmin kirjautumattomana! Voisin kans tulla listaan: ya 5/2022 ja 2. olisi tilauksessa @Selis

Onnittelut @senya plussasta! @vauvakuume7 testissä näkyy haalea viiva, toivottavasti vahvistuu 🥰

Kiitos kaikista vauva-aiheisista ohjelma/podcast/video-vinkeistä! Mä en ensimmäisellä kierroksella niihin oikeen paneutunut, niin josko niistä tälläkertaa löytyisi ajanvietettä.

Jos saa kysyä, niin mitkä teidän puolisoiden fiilikset on tästä projektista yleisesti tai tällähetkellä?
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Kiitos kaikille tsempeistä ❤❤

Onnea @senya ❤

Täällä oli jäätävä päänsärky/ migreeni koko eilisen illan :(
Pahin suru taas ohi. Tosin harmittaa kun joudun jo toistamiseen jättää akupunktion käymättä, kun samaan osui jäsenkorjaajan käynti, minulla se lantion virheasento:( Mielummin koetan korjauttaa lantion asentoa nyt kumminkin.Akupunktiossa käynyt jo monta kertaa mutta raskaus ei ole alkanut :(
 
  • Vihainen
Reactions: Tia-Maaria
Kirjasin itselleni tunnukset, niin on helpompi käytellä palstaa. Sama tyyppi puikoissa kun aiemmin kirjautumattomana! Voisin kans tulla listaan: ya 5/2022 ja 2. olisi tilauksessa @Selis

Onnittelut @senya plussasta! @vauvakuume7 testissä näkyy haalea viiva, toivottavasti vahvistuu

Kiitos kaikista vauva-aiheisista ohjelma/podcast/video-vinkeistä! Mä en ensimmäisellä kierroksella niihin oikeen paneutunut, niin josko niistä tälläkertaa löytyisi ajanvietettä.

Jos saa kysyä, niin mitkä teidän puolisoiden fiilikset on tästä projektista yleisesti tai tällähetkellä?
Mies on kokoajan ollut asenteella tulee jos on tullakseen :( Hän on järki ja minä tunne edellä tässä.
 
vierailija
@Sentonen en osaa sanoa mitkä ovistestit ois hyviä, kun en ole koskaan aiemmin tikuttanut. Nyt kuitenkin tilasin netistä kotitesti.fi sivustolta Sofi merkkisiä testejä ja saa nähdä millaisia ovat Niistä olen lukenut netistä vähän ristiriitaisia kokemuksia. Jospa ei mennyt rahat hukkaan.
Mulla ainakin Sofin testit näytti todella törkeitä viivan paikkoja. Enkä siis ollut raskaana. Ne on halpoja mutta myös huonoja
 
@Wintersun piti olla vuosi yritystä, kun periaatteessa esikoinen tuli luomuna ja raskaushan vois korjata. Ongelma kai lähinnä on se mun ovuloinnin epäsäännöllisyys tai ovulaatio häiriötä silloin hoidettiin, mutta taas loppu vaiheessa oli lääkäri sitä mieltä et välttämättä ei se oo syynä 🤷 Kyllä aina toivoin, että kun vaan raskaaksi tulen niin se korjaa sen mikä ikinä oli ongelma, mutta ei näköjään niin käynyt 😩

Mies on asian suhteen aika neutraali, mutta ihan samoilla linjoilla. Ehkä kuitenkin on enemmän sellainen ettei tässä kiire tai jotain. Toisaalta, kun jo kerran on tää läpikäyty niin molemmat taidetaan olla pääosin suht neutraaleita. Mulla on ne hetket kun tuntuu pahalta kaikki ja iskee epätoivo, mutta pääosin oon ollut yllättävän neutraali tällä kertaa. Pelkäsin ennen yrityksen alkua et palaan suoraan takasin siihen stressiin ja kauheaan oloon, kun aletaan yritmään, koska "enhän ollut raskaana".
Mutta mies on kyllä mukana täysin, mutta ei ehkä niin paljoa sitä asiaa mieti.
 
Meillä mies ei ole kauheasti puhunut fiiliksistään, on ollut sellanen rauhallinen viilipytty. :D Mutta jos itse oon jotain vauvajuttuja koittanut jutella, niin on kyllä innoissaan sillon osallistunut keskusteluun. Tammikuun keskenmeno oli hänellekin kova paikka, vaikka oli siitä raskaudesta ollut yllättynyt että sillon tärppäsi niin nopeasti kun annettiin lupa tulla. Nyt jotenkin hän on ollut positiivisemmin mielin kun itse heittelin pyyhettä kehään monesti, kun tuntui ettei kroppa toimi. Ollut sellainen järjen ääni.
 
  • Rakkaus
Reactions: Keltasahrami
Kerroinkin eilen, että mulla osuu ovis viikonlopulle ku juhlitaan vuosipäivää. Aloinkin tässä miettiä, että uskaltaako sitä juoda viiniä ollenkaan? Vai voikohan haitata ovista 🤔 en mä nyt ikin paljoa juo, mutta jos on vaikka 4 ruokalajin illalllinen niin kyllä tulee se onko nyt 12cl juotua per ruoka
 

Yhteistyössä