10.1 ois laMikä la? Mahtaakohan täällä olla ees montaa, joka kerkeis tammikuuhun? Pari ainakin
Kiitos kaikille onnittelijoille
10.1 ois laMikä la? Mahtaakohan täällä olla ees montaa, joka kerkeis tammikuuhun? Pari ainakin
Ihanaa! Onnea10.1 ois la
Kiitos kaikille onnittelijoille
Mikäli tästä kierrosta tärppää, niin olisi LA 27.1Mikä la? Mahtaakohan täällä olla ees montaa, joka kerkeis tammikuuhun? Pari ainakin
Tätä mekin ollaan pyöritetty, kun toisaalta (ehkä) riittäisi meille yksi, mutta sitten haluaa antaa esikoiselle sisaruksen ja itsekin halutaan päästä näkemän se sisarusten välinen rakkaus ja toki siitä paljon muutakin positiivista@Tähti123 ja muut asiaa miettineet: Meillä esikoinen täytti just kolme ja sen kans arki ois välillä niin helppoa jo, mutta kyllä se tuntuis vähän surulliselta jos hän jäis ainoaks lapseks. Varsinki ku lähipiirissä kaikilla muilla on sisaruksia. Ja myös odotan niin innolla sitä, että saa seurata sisarusten suhdetta. Mutta välillä tosiaan käy myös mielessä, että onko se toinen lapsi kaiken vaivan arvosta, vaikka tietääki että onhan se
onnea @Oliivi3
Täällä dpo 7 (päätin nyt vaan, että ovis oli sinä päivänä, vaikka oikeasti plusmiinus 1 pv). Eilen oli alavatsalla ns. repäisykipuja, kun käänsi kylkeä tai muuten vaihtoi äkillisesti asentoa. Ei oo ollu ikinä muulloin, kun esikoisen raskaudessa, mutta yritän nyt vielä pysyä nahoissani. Menkat pitäis alkaa vasta ens viikolla, mutta ajattelin testata äitienpäivänä, kun kaapissa lojuu yks pregcheck ja sillon olis jo dpo 13 kumminkin. Jos tästä tulis plussa, niin tammikuisiin pääsisin vielä minäkin
@Oliivi3 Minkä ikäinen olet?https://aijaa.com/DrFQdO
@Wintersun tein!
En olisi ikinä koskaan voinut uskoa että yk1 tärppäisi tässä iässä. Nyt vaan päivä kerrallaan, palailen takas jos huonosti käy, kaikki on niin alussa vielä
Hurjasti plussatuulia tänne, toivottavasti moni tulisi perässä tammikuisiin Varsinkin @Fazeriina82 teille toivoisin niin paljon plussaa kuten tietysti ihan jokaiselle haaveilijalle täällä.
Mä oon 36, yritys aloitettiin viime kesäkuussa ja sain keskenmenon lokakuussa 21. Mulle sanottiin n.4kk sen jälkeen että ota yhteyttä jos ei 6kk mennessä ole raskaus alkanut koska kohdun limakalvossa oli ongelmia. Sitten kun otin yhteyttä ja olin saanut lähetteen yksityislääkäriltä niin sanottiinkin että vasta kun vuosi keskenmenosta kysyin vielä uudelleen että eikö kun yli 35v ole se 6kk mutta ei, vuosi pitää olla.Tutkimuksiin/hoitoihin hakeutumisesta
Te joilla ikää on jo enemmän, kuinka nopeasti ootte hakeutuneet tutkimuksiin jos raskaus ei oo alkanut? Ite oon 38 ja aikaa ei ihan älyttömiä oo "ootella", jossain oli että tässä iässä vois jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen päästä tutkimuksiin.
Kuinka nopeesti prosessi on lähtenyt etenemään ja mitä kautta? Me asutaan pienellä paikkakunnalla ja sairaalat ja muut kaukana. Oman äitiysneuvolan kautta varmaan?
Sitäkin mietin että tutkivatko ees mitään kun oon kuitenkin ollut raskaana viime syksynä
Täällä alkanut tuttu ruskea vuoto ja PMS-oireet vaivaa, joten varmasti huomenna on ja KP1
Eikä inhottavaa, kun on noin sekaisin eikä oikein tietoa kierron kulusta TsemppiäOnnea plussanneille!
Mut voi poistaa dpo listalta
Ei meinaan mitään hajua kierrosta vissiin sittenkään. Kuvittelin menkkoja alkavaksi eilen, mutta ei mitään näy eikä kuulu. Viimesin testi tehty lauantaina ja oli nega. Nyt on eilisestä ollut jatkuva kipu tai outo kirvely(?) oik. puolella alavatsaa. Päätä särkenyt jo viikon ja viikonloppuna otin ibumaxia särkyyn, kun ajattelin menkkojen alkavan. Nyt jälkikäteen harmittaa tuo, jos vaikka ovis oliskin ollut viikon myöhemmin kun ensin ajattelin.
Tsemppiä yritykseen ja täällä meillä 1,5v esikoinen pian ja tosiaan samoja ajatuksia joista kirjoitinkin aikaisemmin tuonne.Tulin pitkästä aikaa osallistumaan ja täällähän olikin paljon viestejä! Mukavasti aktivoitunut ketju
Ihan ensiksi onnittelut plussanneille, kaikkea hyvää odotukseen!
Me alotettiin nyt yrittäminen, ja jos ekasta kierrosta tärppäisi, niin tammikuun loppuun menisi vielä la. Mutta mennään lähinnä sillä taktiikalla, ettei estellä raskaaksi tulemista, niin yritän olla toivomatta/miettimättä liikoja.
Mitä vauvan odottamiseen tulee, niin täällä on kans elämä mukavan vakaata vajaa 2v taaperon kanssa, joten uusi vauvavuosi on mietityttänyt, paljonkin. Vielä sitäkin enemmän pelottaa mahdollinen hypermeesiraskaus. Mutta toisen lapsen silti haluaisimme, joten tässä sitä ollaan.
Ootteko katsoneet/kuunnelleet perhe- tai vauva-aiheisia sarjoja tai podcasteja tms viimeaikoina?
Oksentelu ja radi samassa paketissa on kyllä viheliäinen yhdistelmä Sormet ristiin, että saisit vielä kokea helpomman version!Täällä kans ehkä enemmän pelottaa tuleva raskaus, koska tosiaan oksensin monta krt päivässä sinne vikalle kolmannekselle asti ja sitten tulikin raskausajandiabetes. Eikä nämä tosiaan olleet ainoita oireita Jotenkin toivon, että saisin nyt viimeisessä raskaudessa kokea sitä normaalia vähän helpompaa raskautta
Siitä se lähtee! Meillä vähän sama meininki, et ei estellä, yritetään ottaa rennosti ja tulee jos tulee Saa nähdä kauan itteni tuntien menee tällä fiiliksellä, jos kauheen monta kiertoa menee ilman plussaaTulin pitkästä aikaa osallistumaan ja täällähän olikin paljon viestejä! Mukavasti aktivoitunut ketju
Ihan ensiksi onnittelut plussanneille, kaikkea hyvää odotukseen!
Me alotettiin nyt yrittäminen, ja jos ekasta kierrosta tärppäisi, niin tammikuun loppuun menisi vielä la. Mutta mennään lähinnä sillä taktiikalla, ettei estellä raskaaksi tulemista, niin yritän olla toivomatta/miettimättä liikoja.
Mitä vauvan odottamiseen tulee, niin täällä on kans elämä mukavan vakaata vajaa 2v taaperon kanssa, joten uusi vauvavuosi on mietityttänyt, paljonkin. Vielä sitäkin enemmän pelottaa mahdollinen hypermeesiraskaus. Mutta toisen lapsen silti haluaisimme, joten tässä sitä ollaan.
Ootteko katsoneet/kuunnelleet perhe- tai vauva-aiheisia sarjoja tai podcasteja tms viimeaikoina?
No mulla on tosiaan yleensä ollu se huippu aika nopeesti ja plussan saan vaan lyhyellä välillä. Mulla tarkalleen yleensä kp 14 paikkeilla ovis.@Selis onko sulla milloin yleensä ollut ovis? Joillakin se huippu voi olla tosi nopea!
Tule kertomaan sitten, miten lääkärissä meni @Owlet
Kp 12. Edelleen tosi vahvahkoa viivaa, mut ei vielä näytä että ovis olis tulossa. Eilen viiva alkoi ilmestymään nopeammin.. Saa nähdä kauan saa testailla tää eka kierto on taas vähän tätä. Toki mulla on aiemmin ovikset olleet tosi laajan skaalan välillä (kp 12 - 26 tai jotain sellaista).