Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei huvita leikkoa muovikupin antennia sopivan mittaiseksi ettei nipistä varoen kuitenkin ettei leiko rikki sitä kupin pohjaa,
Sen pohjan kyllä näkee ihan omilla silmillään, joten ei se rikki mene.
ronklia verta täynnä olevaa suppiloa sisuksistani, kippailla sitä tyhjäksi, pestä ja taitella ja vingertää ja vängertää sitä sisuksiini pyöritellen, jotta se varmasti aukeaa eikä vuoda ohi mutta tulee just sille kohdin ettei tunnu ja keitellä sitä lärpäkettä kerran kuussa vähintään.
Joopa joo, kahden ensimmäisen kuppikäyttökerran jälkeen nuo toimenpiteet vievät yhtä kauan kuin siteen tai tamponin vaihtaminen - tosin kupin kanssa noita kertoja tulee päivässä paljon vähemmän.
Mielummin ostan kaupasta sidepaketin, kuukautisten aikaan repaisen rätin pöksyistä, käärin paperiin, heitän roskiin ja liimaan uuden puhtaan rätin housuihini ja tyhjennän vessan roskiksen silloin tällöin.
Todella ekologista.
Miksi tekisin mua inhottavasta asiasta eli kuukautisista itselleni vielä vaikeammankin kuin nykyään?
Omalla kohdallani, ja jokaisen muunkin tuntemani kupittelijan, menkat ovat lähes unohtuneet kupittelun myötä - niin helpot niistä on tulleet!
Joo, meneehän se peniskin sisään mutta en mä sitäkään sisuksiini tunge kesken työpäivää tai kyläreissua...
Edelleenkään sitä kuppia ei tarvitse tyhjentää kuin 2 - 3 kertaa vuorokaudessa, ja edelleenkään se ei tunnu sisällä yhtään miltään.