V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, meneehän se peniskin sisään mutta en mä sitäkään sisuksiini tunge kesken työpäivää tai kyläreissua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se kätevä juu, oikein nettisivustokin on sitä kupposta varten. Sivutolkulla ratkaisuja ongelmiin ja kattavat ohjeet sen käyttämiseen (miten taittelet, mitä tehdä kun vuotaa ohi, miten saada oikealle kohdin, kuinka pestä esim. vaelluksella, miten pestä ellei lavuaaria, kuinka desinfioida, jkne jne jne...). Niin helppoa ja yksinkertaista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, meneehän se peniskin sisään mutta en mä sitäkään sisuksiini tunge kesken työpäivää tai kyläreissua...
Niin ja sitä ei kanneta koko päivää siellä sisuksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, meneehän se peniskin sisään mutta en mä sitäkään sisuksiini tunge kesken työpäivää tai kyläreissua...
Niin ja sitä ei kanneta koko päivää siellä sisuksissa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen kuin aloin kupittelijaksi niin mullakin oli samanlaisia ennakkoluuloja kuppia kohtaan. Mutta kupinkäyttö on oikeasti TODELLA yksinkertaista ja mulla on ainakin parantanut elämänlaatua kun ei tarvi enää tuntea sitä ällöä rättiä alapäässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua ei huvita leikkoa muovikupin antennia sopivan mittaiseksi ettei nipistä varoen kuitenkin ettei leiko rikki sitä kupin pohjaa,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ronklia verta täynnä olevaa suppiloa sisuksistani, kippailla sitä tyhjäksi, pestä ja taitella ja vingertää ja vängertää sitä sisuksiini pyöritellen, jotta se varmasti aukeaa eikä vuoda ohi mutta tulee just sille kohdin ettei tunnu ja keitellä sitä lärpäkettä kerran kuussa vähintään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielummin ostan kaupasta sidepaketin, kuukautisten aikaan repaisen rätin pöksyistä, käärin paperiin, heitän roskiin ja liimaan uuden puhtaan rätin housuihini ja tyhjennän vessan roskiksen silloin tällöin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi tekisin mua inhottavasta asiasta eli kuukautisista itselleni vielä vaikeammankin kuin nykyään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, meneehän se peniskin sisään mutta en mä sitäkään sisuksiini tunge kesken työpäivää tai kyläreissua...
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mun mielestä aivan kaikki asiat muuttuvat vastenmieliseksi kun törmää fanaatikkoihin jotka väenvängällä yrittävät taivutella muita toimimaan heidän tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan vain tiedoksi, että kuukautisveri ei ole yhtään sen epäpuhtaampaa kuin vaikka se veri, joka tulee sormesta kun siihen leikkaa haavan. Samaa tavaraa se on. Miksi niin moni pitää just menkkaverta jotenkin superällönä?