Liikkeelä ei ole kotisivuja. Samasta putiikista on tuon tuostakin kaiken maailman diilejä, kertoo valitettavasti siitä, ettei kerran käynyt asiakas ole jäänyt heille asiakkaaksi. Itse en kahta toista kertaa mene, jos yksikin asia näistä toteutuu; palveluhuonoa, työ oppilastyöntasoa, varatusta ajasta yli 15 minuutin liukuminen, asiakkaan toiveita ei kuunnella, ymmärretä tai haluta ymmärtää, hinta/työn lopputulos ei vastaa toisiaan.
Olen menossa tuonne KL:ään tälläviikolla ensimmäistä kertaa, joten ans kattoo. Yritän olla asennoitumatta etukäteen negatiivisesti, kuten useiden kommenttien kirjoittajien kommenteista voisin ja arvata lopputuloksen. Siispä, avoimin mielein. Palaan kommentteineni !