GALLUP: ahtainta, köyhintä jne.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ruustinna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Ruustinna"

Vieras
Mielenkiintoista gallupia laitan! :)

Mikä on ahtain koti missä olette perheen nähneet asuvan? (Siis ajatellaan perheenä nyt aikuisia joilla on lapsia, äiti&isä plus lapsi tai yh plus lapsi jne.)

Entä huonosti hoidetuimmat, likaisimmat tms. lapset joita ootte nähneet?

Köyhin perhe jonka tiedätte?

Kaksiossa 2 aikuista ja 2 lasta on kai ahtain. naapurissa asui alkoholiongelmainen perhe jossa 5 lasta vailla minkäänlaisia käytöstapoja, vaatteet olivat rähjäisiä ja likaisia ja äiti huusi törkeyksiä ikkunasta lapsilleen jotka mölysivät pihalla. köyhäkin tämä perhe kai oli ja toisaalta ei kun oli varaa ryypätä ja polttaa molempien mutta lapsilta se kaikki oli pois.

Mä en likaisia ihmisiä ple kyllä nähnyt muuten kuin telkkarissa enkä yleensä utele toisten köyhyystilannettakaan,mutta ahtaimmin olen nähnyt mun veljen asuneen kerran yhden tyttöystävän ja tämän kahden lapsen kanssa 32neliöisessä yksiössä muistaakseni noin puolen vuoden ajan. Lapset oli silloin alle kouluikäisiä kyllä..

Me asutaan ahtaasti. Pieni mökki missä asutaan. Vain 2 huonetta ja keittiö. Nelijöitä n. 75. Yksi lapsi alle 4v samassa makuuhuoneessa meidän vanhempien kanssa. Lapsi kyllä siisti,vaatteet ok,käytetään parturissa yms.

likaisimmat lapset olen nähnyt entisillä naapureillani, jotka asuivat suht varakkaalla omakotitaloalueella, isä ja äiti molemmat jonkin sortin kirurgeja eli ei todellakaan köyhiä :D lapset saattoivat kulkea tukat ja vaatteet likaisena syksykelissä ilman sukkia tai kenkiä ulkona...

Ahtain on äiti, 3 alaikäistä ja yksi aikuinen poika kolmiossa.

He ovat ehkä myöskin köyhin jonka tiedän.

Likaisin oli eräs lapsuudessa tuntemani perhe, heillä oli kirjaimellisesti sekä ihmisten että eläinten paskaa lattialla, vaatteita, tavaroita yms. lattiat ihan täynnä, ei lattiaa näkyny ollenkaan. Eikä kukaan koskaan vaivautunut siivoamaan.
Olivat tuo perhekin juuri samannäköisiä mitä heidän kotinsa.

[QUOTE="äiti";25953711]Me asutaan ahtaasti. Pieni mökki missä asutaan. Vain 2 huonetta ja keittiö. Nelijöitä n. 75. Yksi lapsi alle 4v samassa makuuhuoneessa meidän vanhempien kanssa. Lapsi kyllä siisti,vaatteet ok,käytetään parturissa yms.[/QUOTE]

No meillä on rivarissa 72 neliötä, kolme huonetta ja keittiö. 2 aikuista, lapsi ja koira - lapsella tosin oma huone. En mä nyt tiedä onko tää kovin ahdasta, jos johonkin yksiöön vertaa. :D

Mä tiedän myös tutun kautta yhden pariskunnan, jolla alle 1-vuotias lapsi, ja asuvat 28 neliön yksiössä. Eivät ole köyhiä, PKS-seutu.

Yhteistyössä