Vakipano.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "silla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"silla"

Vieras
Onko teillä millaisia kokemuksia vakipano suhteesta? Mulla on ko tapaus, ollut jo 12vuotta sama kaveri. Tapaamme harvoin, kun on varma tilaisuus, ettei kiinni jäämisen pelkoa, ts. toisen perhe reissussa jne. Eli muutaman kk välein, joskus kerran vuoteen jne. Tekstailemme viikoittain, muitaki ku sex asioita. Molemmilla perheet, hän perustanut omansa mein jo tavattua. Mulla pidempi suhde takana, lapset tehty ennen häntä jne. Mietin vain eilen tavattuamme, tapailemmeko vielä viiskymppisinäkin toisiamme? Entä jos eroamme, jostain syystä molemmat, sinkkuja samaan aikaan, mitä sitten käy?

Mikä on varmasti selvää kaikille on se että paria teistä ei tule tekemälläkään.
Tuon kun osaat hyväksyä niin loppu ratkeaa aikalailla itsestään.

Epätoivoinen yrityksenne olla tiedostamatta tuota asiaa saa teidät kummatkin roikkumaan löysässä hirressä vaikka sitten viisikymppiseksi asti.

eiei. :) olen siis tyytyväinen asiaan nyt näin! :) ei meistä koskaan pitänyt paria tullakaan, tuskin kumpikaan on siitä edes haaveillut. Ystäviä etuuksilla. :) mietin vaan kauan tämä voi jatkua...

sama juttu mulla, tosin ei nyt noin pitkään, mut 3v ollaan tapailtu ja nähdään harvakseltaan, joskus kuukauden välein ja onpa tässä ollut vuosikin väliä ettei oo nähty, joka kerta ei ees sekstailla kun nähdään.
Mitään suhteen poikasta ei kumpikaan ees halua ja vaikka oltais molemmat sinkkuja niin tod.näköisesti jatkettais samalla linjalla kun nytkin :)

en mä tiiä kuinka kauan tää jatkuu, jatkuu senkun jatkuu :)

[QUOTE="silla";24948132]eiei. :) olen siis tyytyväinen asiaan nyt näin! :) ei meistä koskaan pitänyt paria tullakaan, tuskin kumpikaan on siitä edes haaveillut. Ystäviä etuuksilla. :) mietin vaan kauan tämä voi jatkua...[/QUOTE]

Vitut olet,et sä muuten pohtisi mitä tapahtuu jos teistä sinkkuja tulee.Olet epätoivoinen ja roikut siinä ihmisessä toivoen että teistä tulisi pari.Ei teisatä tule,ei todellakaan,turhaan petät ittees.Ystävät ei nussi keskenään.

[QUOTE="akka";24948232]Vitut olet,et sä muuten pohtisi mitä tapahtuu jos teistä sinkkuja tulee.Olet epätoivoinen ja roikut siinä ihmisessä toivoen että teistä tulisi pari.Ei teisatä tule,ei todellakaan,turhaan petät ittees.Ystävät ei nussi keskenään.[/QUOTE]

sä oot niin väärässä, kyllä ihan oikeasti voi nussia vaikka oliskin pelkkä ystävä, ilman yhtään mitään sen kummempia toiveita tai haaveita toisen suhteen :) been there, done that

[QUOTE="salli";24948255]sä oot niin väärässä, kyllä ihan oikeasti voi nussia vaikka oliskin pelkkä ystävä, ilman yhtään mitään sen kummempia toiveita tai haaveita toisen suhteen :) been there, done that[/QUOTE]

Ja ajattelematta kummankaan perheitä...mitä sitä kunnioittamaan kumppaneitaan kun heitä voi kerran pettää..

[QUOTE="vieras";24948442]Verttaappas Sillan ja Sallin nimimerkkejä ja kirjoitustyyliä keskenään. vinkvink.[/QUOTE]

En ole lukenut kaikkia vastauksia, ja vaikka tää alotus on provo, ei aihe ole provo vaan nykyään enemmän sääntö kun poikkeus

Oli mullakin "fuck buddy" silloin kun olin sinkku (enkä seurustellut edes samaan aikaan, mies kyllä....) Ei niistä mitään vakavampaa tule, tiedostin sen ainakin omassa tapauksessa. Bio-kemia toimi, arki ei tod.

Yhteistyössä