S
"silla"
Vieras
Onko teillä millaisia kokemuksia vakipano suhteesta? Mulla on ko tapaus, ollut jo 12vuotta sama kaveri. Tapaamme harvoin, kun on varma tilaisuus, ettei kiinni jäämisen pelkoa, ts. toisen perhe reissussa jne. Eli muutaman kk välein, joskus kerran vuoteen jne. Tekstailemme viikoittain, muitaki ku sex asioita. Molemmilla perheet, hän perustanut omansa mein jo tavattua. Mulla pidempi suhde takana, lapset tehty ennen häntä jne. Mietin vain eilen tavattuamme, tapailemmeko vielä viiskymppisinäkin toisiamme? Entä jos eroamme, jostain syystä molemmat, sinkkuja samaan aikaan, mitä sitten käy?