Esimerkiksi kantorepuista, kestovaipoista, päivähoidosta, kävelytuoleista jne? Jos siis itse olette jotain tiettyä mieltä? Vai pelkäättekö että kaveri loukkaantuu?
Entäs jos kaverilla on esim. rintareppu jossa lapsi roikkuu epäergonomisesti, sanotteko siitä? Vai eikö se kuulu sinulle? Entä jos on vaikka tuollainen kävelytuoli mistä olisi tehty tutkimus että viivästyttää kehitystä ja aiheuttaa tapaturmia, sanoisitteko siitä vai eikö se kuulu sinulle?
Mä en oikeastaan uskalla konfliktin pelossa sanoa mitään tollaisia asioita :ashamed:
Entäs jos kaverilla on esim. rintareppu jossa lapsi roikkuu epäergonomisesti, sanotteko siitä? Vai eikö se kuulu sinulle? Entä jos on vaikka tuollainen kävelytuoli mistä olisi tehty tutkimus että viivästyttää kehitystä ja aiheuttaa tapaturmia, sanoisitteko siitä vai eikö se kuulu sinulle?
Mä en oikeastaan uskalla konfliktin pelossa sanoa mitään tollaisia asioita :ashamed: