Tein kaksi raskaustestiä ja molemmat näytti plussaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "cherry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"cherry"

Vieras
Apua!

Asia on siis todella iloinen, raskaus on suunniteltu, toivottu ja yritetty, mutta nyt kun se on käsillä, tuntuu että olen kuin ekaluokkalainen koulunpenkillä. Siis mitä ihmettä nyt kuuluu tehdä? Soittaa varmaan lääkärille?

Mistä löytää parasta tietoa mitä voi / ei voi syödä? Entä muita asioita, joita tulee ottaa huomioon? Toki osa asioista on ihan itsestäänselvyyksiä (ei alkoholia, tupakkaa jne.), mutta entä kaikki muu? Ja vaikken siltä kuulosta, niin kyllä niitä ikävuosia on jo 30 alla :)

Huh, tulispa mies töistä jo kotiin!

[QUOTE="vieras";24849011]onnea!
voi sinne neuvolaan soittaa jo, mutta ajan saat luultavasti vasta monen viikon päähän. saat postissa vihkon mistä voi lukea kaikki tärkeät asiat.[/QUOTE]

Ei täällä ainakaan saa mitään vihkoja postissa vaan nla:n täti ne kaikki antaa.

Voi luoja....mitenköhän on saanu useemman raskauden loppuun asti saatettua miettimättä mitä voin ja mitä en voi tehä....pitkä tulee odotuksestas tuolla asenteella,raskaus ei ole sairaus !terve maalaisjärki auttaa monessa asiassa ;)
mutta siis onnea odotukseen!

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana minäkin;24849099:
Voi luoja....mitenköhän on saanu useemman raskauden loppuun asti saatettua miettimättä mitä voin ja mitä en voi tehä....pitkä tulee odotuksestas tuolla asenteella,raskaus ei ole sairaus !terve maalaisjärki auttaa monessa asiassa ;)
mutta siis onnea odotukseen!

No herranen aika, missähän sun maalaisjärkes on? Hormoonipöllyissäs et varmaan osaa edes lukea, ap tuskin tarkoitti olla noin hysteerinen kun mitä sinä kuvittelet..

Onnea :)

Mä testasin 3 kertaa viime viikolla ennen kun uskoin :D

Soitto neuvolaan, tottakai alkoholi ja tupakka pois jos sellaisia käytät, ja apteekista jotain foolihappoa sisältävää valmistetta (mulla on joku raskaus- ja imetysvitamiini) jota otat päivittäin. Siinä ne tärkeimmät :)

Yhteistyössä