C
"cherry"
Vieras
Apua!
Asia on siis todella iloinen, raskaus on suunniteltu, toivottu ja yritetty, mutta nyt kun se on käsillä, tuntuu että olen kuin ekaluokkalainen koulunpenkillä. Siis mitä ihmettä nyt kuuluu tehdä? Soittaa varmaan lääkärille?
Mistä löytää parasta tietoa mitä voi / ei voi syödä? Entä muita asioita, joita tulee ottaa huomioon? Toki osa asioista on ihan itsestäänselvyyksiä (ei alkoholia, tupakkaa jne.), mutta entä kaikki muu? Ja vaikken siltä kuulosta, niin kyllä niitä ikävuosia on jo 30 alla
Huh, tulispa mies töistä jo kotiin!
Asia on siis todella iloinen, raskaus on suunniteltu, toivottu ja yritetty, mutta nyt kun se on käsillä, tuntuu että olen kuin ekaluokkalainen koulunpenkillä. Siis mitä ihmettä nyt kuuluu tehdä? Soittaa varmaan lääkärille?
Mistä löytää parasta tietoa mitä voi / ei voi syödä? Entä muita asioita, joita tulee ottaa huomioon? Toki osa asioista on ihan itsestäänselvyyksiä (ei alkoholia, tupakkaa jne.), mutta entä kaikki muu? Ja vaikken siltä kuulosta, niin kyllä niitä ikävuosia on jo 30 alla
Huh, tulispa mies töistä jo kotiin!