G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nemi";23717375]Mun ex sanoi mulle kerran että hän oli pienenä luullut että naiset ei piereskele eivätkä käy kakkosella..[/QUOTE]

Kaveri luuli näin vielä kunnes mä tulin kuvioihin (oli silloin yli kakskymppinen :O)

Mutta tuo mikro... ...mies inhoaa sitä kun mä kesken kaiken avaan luukun koittaakseni onko ruoka jo lämmintä. Se mikrohan pysähtyy silloin ja vain valo jää päälle - niin ei sais kuulemma tehdä - teen edelleen kun mies ei oo näkemässä, mulle on opetettu lapsesta saakka et turha sitä aikaa on aina nolliin/äänimerkkiin vääntää välissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åika;23719149:
Mä tajusin vasta muutama vuosi sitten, noin 28-vuotiaana, että kyykäärmeet ei ole aikuisille vaarallisia, kun luin jotain artikkelia netissä ja naureskelin miehelle, että onpa kirjottajalla faktat huonosti hallussa. Mua on vissiin tosi ahkerasti peloteltu.
Mikron edessä en uskalla kauheasti vieläkään seisoskella sillon kun se on päällä. En ole vakuuttunut etteikö siitä voisi jotain säteilyä tulla... :D
Miksei olis aikuisille vaarallisia? Kyllähän niistä mahtavan mustelman saa koipeensa ja karmean olon puremasta.....ainakin minä.
 
huhuhu
Ajeltiin kerran miehen kans ja tien varressa oli kyltti TUULILASINKORJAUS NESTE
ihmettelin sit siinä ääneen et mitä ihmeen nestettä se tollanen on... Mies sai hyvät naurut ja koitti naurun lomassa selittää että se tarkoittaa läheistä huoltoasemaa se neste :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"carelia"
lapsena pelkäsin ihan hirveesti ötököitä ja meillä oli sellainen ötökkäverho ulko-oven suussa, sellainen joka koostui sellaisista muovisista liipakkeista. minulle kerrottiin, että ei pääse ötökät sen ohi sisään,kun saavat siitä sähköiskun.
tänä keväänä, kolkyt vuotiaana , hipelöin paikallisessa Prismassa tuon tyyppistä oviverhoa ja tajusin siinä kirkkaasti, että ei hemmetti!siitä mitään sähkäriä saa mikään/kukaan!minua on pissitty silmään!
Ötökkä verhojen toiminta kyllä perustuu osin siihen, että ne muovilipuskat toisiinsa hankautuessaan synnyttävät staattista sähköä. Ei sua ihan kusemalla oo silmään kustu.
 
"vieras"
Miksei olis aikuisille vaarallisia? Kyllähän niistä mahtavan mustelman saa koipeensa ja karmean olon puremasta.....ainakin minä.
Verenmyrkytyksen voi saada puremasta. Ja riippuu myös paikasta mihin pistää.
Ala-asteella yhden luokkakaverin isä kuoli kyyn puremiin. Oli kaatunut kyiden pesään ja jokunen käärme oli tuikannut ylävartaloon, naamaan ja rinnan alueelle. Ja mies kuoli saamiinsa pistoksiin.
 
niinno
[QUOTE="hmmm";21996298]meillä on yhen lapsen hoitomaksut kyllä 250 euroa.
että turhaan sä tota ihmettelit, oot ollu ihan oikeessa.[/QUOTE]

Riippuu tuloista ja perheen koosta. Meillä nykyisten tulojen mukaan olisi joitakin kymppejä. Tosin lapsi ei vielä ainakaan vuoteen ole tarhaan menossa, eli ehtii nousta siihen mennessä tulotkin :)
 
"vieras"
Eikö päästäinen muka ole lintu??!

:ashamed:

Itse luulin, että supistukset synnytyksessä kestää KOKO sen synnytyksen keston, jos vaikka synnytyksen sanottiin kestäneen 10 tuntia, luulin ensimmäiseni lapseni saamiseen asti, että se supistus on joku kokoaikainen tila :D :ashamed:
 
No tää ei oo hassua niinkuin otsikossa kysytyään, mutta äsken Oprahia katsoessa tajusin että se saippua Palmolive ei olekaan Palmo-live vaan Palm-olive...niikuin palmu-oliivi!
Koin juuri pienen valaistumisen hetken :DD

Mies naureskelee tasaisin väliajoin näille mun valaistumisille, kun innoissani selitän "niin joo toihan onki tolleen!" yhtäkkiä :D

Ihan muutaman vuoden sisään oon tajunnu esim seuraavia: (en edes muista kaikkea)
- Kaukosäädin - Ei kaukos-äädin vaan kauko-säädin...
- Suojatiellä kun menee ne valkoset viivat, sitten väli ja valkoset neliöt niin luulin, että pyörät ajaa niiden neliöiden päältä - sit joskus kattelin kaverin ikkunasta yhtä suojatietä niin ne neliöt on aika sivussa siinä ja tajusin, että siitä tyhjästä kohdastahan ne pyörät ajaa...
- Joo niistä jälkivuodoista mäkin kuulin vasta viime syksynä ennen synnytystä... (ja oon monelle kertonu noista jutuista nyt kun oon ensimmäinen synnyttänyt meidän piireissä :))

vitsi just viime viikolla oli joku mut en kuolemaksenikaan muista sitä... -.-' Lähinnä eniten mulla on noita sanoja (niinkuin tuo kaukosäädin) :D
 
"Amanda"
[QUOTE="vieras";23716892]N-Y-T oli kans yks ja t-paita NIIN MIKÄ T-PAITA!? Miksi ei vaikka l-paita? Miksi juuti T? ...AAAA NIIN JUU!


Miks se on just T-paita? :/[/QUOTE]

Alkuperäinen t paita...nimi lanseerattiin 70 luvulla....oli siis aluspaita jossa oli ne 3 (?) nappia edessä kauluksesta lähtien ja yhdessä kauluksen kanssa se nappirivi muodosti T kirjaimen.
Malli oli sellasesta vanhasta miesten alusasusta mistä siis tehtiin pelkkä paita.
Myöhemmin napit jäi pois mutta nimi Tpaita jäi voimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :) hyviä nämä;23718824:
tuosta mikron säteilystä että mua ja mun sisaruksia peloteltiin aina lapsena ettei mikroon saa katsoa kun se on päällä, tuöee syöpää ja miehillä siittöt tuhoutuu. Noh, mun veli 25v pitelee edelleenkin muniaan mikron ollessa päällä eikä mene lähelle ennen kuin mikro sammuu :D
Meille äiti huijasi, että aivot sulaa jos on mikron edessä kun se on päällä... vieläkin kalvaa pieni pelko takaraivossa.. :DDD
 
lipitor
Älä? No nyt selvis mullekin. Oon luullut, et on joko oikeeta ruokaa tai sitten roskaruokaa (epäterveellistä).

Tuo roskaruoka sana käsitetään yleisesti väärin.Asiaa on jopa tietoisesti manipuloitu.

Kyse on siis vaan siitä että siitä jää paljon roskia. Ruoka itsessään ei ole "roskaa" niinkuin tarkoituksellisesti koitetaan väittää.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
ov
Kiitos tuosta Palm-olivesta. Uusi tieto mulle.

Mä tajusin vasta pari vuotta sitten, että miten kännykkämasto siirtää tiedon eteenpäin. Jotenkin ennen ajattelin, että sieltä mastosta lähtee _monta_ piuhaa toisiin mastoihin............
 
uhhuh
Mulla on aika nolo. Hymistelin aina nuorempana kaikille, jotka yhtäkkiä tajusi ton än-yy-tee-nyt-jutun ja vastaavat. Mutta itse tajusin vasta 20-vuotiaana, Miksi Unelma Sirpa Leena on niin hauska nimi. Useaan otteeseen siis puhuin eri ihmisten kanssa hauskoista nimistä ja joku vääräleuka meni aina mainitsemaan tuon nimen myös. Mietin aina itsekseni, että onpa siinä typerä ihminen kun ei tajua ettei nyt ole tarkoitus keksiä ruman kuuloisia nimiä. En siis tosiaan tajunnut että Sirpa Leena onkin sirpaleena. Huhhuh, tätä aivojen rajoitteisuutta :D.
 
hämmästyttää kummastuttaa
Luulin jotain 8-9-vuotiaaksi, että vain miehet polttaa tupakkaa; lähipiirissä kun ei ollut yhtään tupakoivaa naista. Kerran sitten näin yhden kaupantätin kessulla pihalla ja järkytyksestä meinasi silmät tipahtaa päästä. :D

Luulin myös, ettei aikuisilla naisilla "saa" olla pitkiä hiuksia - tai ettei ne kasva enää pitkiksi -, vaan joku leukaperiin asti ulottuva on ihan ehdoton maksimi. Järkytys tuli taas kerran kun näin n. kolmikymppisen naisen, jolla oli pitkä, selkään asti ulottuva letti.

Luulin siihen asti, kun omat menkat alkoi, että tamponeissa ne koot mini, regular, super jne., valitaan sen mukaan, minkä kokoinen nainen on. Että isompikokoiset ja lihavat naiset ostaa niitä supereita ja pienikokoiset minejä. :D Äiti on tosi pienikokoinen ja hento nainen, ja olin aikoinaan kauhean kummastunut siitä, kun hänen kaapistaan löytyi noita super-kokoisia.

Tositosi pitkään luulin KOP:in logon olevan isopäinen lintu (nokka vasemmalle, pyrstö oikealle) enkä meinannut saada siitä oravaa tekemälläkään.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Åika;23719149:
Mä tajusin vasta muutama vuosi sitten, noin 28-vuotiaana, että kyykäärmeet ei ole aikuisille vaarallisia, kun luin jotain artikkelia netissä ja naureskelin miehelle, että onpa kirjottajalla faktat huonosti hallussa.
Siis onhan ne vaarallisia, mutta harvoin kuolettavia.
 
"vieras"
Mun miehellä on kolme isoveljeä ja hän luuli pienenä että kaikilla ihmisillä on penis. Aina saunassa ihmetteli itsekseen että mitä äitille on sattunut kun se on tippunut pois..
 
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23720413:
- Kaukosäädin - Ei kaukos-äädin vaan kauko-säädin...
- Suojatiellä kun menee ne valkoset viivat, sitten väli ja valkoset neliöt niin luulin, että pyörät ajaa niiden neliöiden päältä - sit joskus kattelin kaverin ikkunasta yhtä suojatietä niin ne neliöt on aika sivussa siinä ja tajusin, että siitä tyhjästä kohdastahan ne pyörät ajaa...
Kaikennäkösiä idiootteja..
 
"vieras"
Toi kyykäärmeen vaarallisuus taitaa muuten olla melko hyvin taottu ihmisten päähän. Minäkin luulin lapsena, että kyyn purema on AINA hengenvaarallinen. Kun kävin SPR:n ensiapukurssin ja sain tietää, että terveelle aikuiselle ei yleensä ole vaarallinen. Ja senkin siellä opin, että kyytableteilla on ehkä lähinnä rauhoittava vaikutus, eivät ne mikään "vastalääke" ole. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";21996579]luulin ennen kuin minulla oli lapsia että esim. 10 tunnin synnytys tarkoittaa sitä että se ponnistusvaihe kestää 10 tuntia. kauhistelin miten nainen jaksaa jos vauvan syntyminen kestää niin kauan ja kuinkahan kauan esim pelkkä pää on ulkona, 5 tuntia? lapsi siis pelkkä pää ulkona tuntikausua...
:D[/QUOTE]

Mä oon muuten lapsena luullut samaa. :D Ja samoin luulin pienenä, että totta kai kaikki äidit imettää (ja voi imettää eikä se satu tms.)
 

Yhteistyössä