G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
"Kenguru"
[QUOTE="vieras";23717959]Katselin kondomipakkauksia kassalla jonottaessa. Huomasin merkin "Ultra thin" ja ihmettelin miehelle ääneen, että kuka tuollaisia oikein ilkeää ostaa. Mies ei oikein tajunnut puheitani. Lopulta hoksasin, ettei ultra thin tarkoitakaan kondomin kokoa.[/QUOTE]

:LOL:
 
"Mie"
Mä luulin pienenä, että vauva on mahassa eli siis mahalaukussa. Ja ihmettelin, että raskaana ollessa ei voi oksentaa, kun se vauva tulis sit pois... Ja olin kauhuissani jos saisin vatsataudin raskaana ollessa :D

Mä luulin et mun kaverin isä oli vankilassa kun jutteli aina linnassa ollessaan... Kävikin ilmi että olikin presidentinlinnassa töissä...
 
"Kenguru"
[QUOTE="Ritu";23718032]Mulle naurettiin ala-asteella, kun piirsin piirrokseni pojalle ripset ja huulet. Miehillä ei kuulemma ollut ripsiä, eikä huulia.[/QUOTE]

:LOL:

Apua mitä juttuja!
 
-------
Alkuperäinen kirjoittaja älykkö;23716927:
Ihania nää :D

Tajusin vasta, että jos asunnon myynti-ilmoituksessa mainitaan 'askarteluhuone', niin sillä EI välttämättä tarkoiteta sitä, että huone on tehty juuri askartelua varten (kaapit täynnä tiimaritavaraa ja perhe tekee aina yhdessä kortteja yms. ko huoneessa)

T.27v
Aww... tollainen askarteluhuone olis IHANA! Huoneen keskellä olis iso pöytä, kaikki valtavat kaapit pursuilisivat glittereitä, värikkäitä kartonkeja ja piipunrasseja ja iloinen perhe askartelisi illasta toiseen yhdessä kortteja. :D

Mulle selvisi vasta jokin aika sitten, että ok-talo tarkoittaa omakotitaloa, eikä taloa, joka on ok (siis okei). Mut eipä mun ole tarvinnutkaan talokaupoilla vielä olla.
 
mw
mie luulin yläasteelle saakka, että kun lähetetään faksi, niin se kyseinen paperi jotenkin menee pienelle rullalle ja lähtee niitä johtoja pitkin sinne, minne se lähetetään... ääneen sit pohdin että mahtaa tuolla maan alla mennä useampi piuha, että kaikki faksi-laitteen omistajat ovat toistensa tavoitettavissa...
 
....
mie luulin yläasteelle saakka, että kun lähetetään faksi, niin se kyseinen paperi jotenkin menee pienelle rullalle ja lähtee niitä johtoja pitkin sinne, minne se lähetetään... ääneen sit pohdin että mahtaa tuolla maan alla mennä useampi piuha, että kaikki faksi-laitteen omistajat ovat toistensa tavoitettavissa...
IHANA :D :D

Mäkään en koskaan pienenä piirtänyt miehille ripsiä; olivat heti naisen näköisiä jos niille piirsi ripset.

Joku kirjoitti, että on luullut mannaa omaksi "lajikseen". No niin minäkin olen luullut koko ajan, että mannapuuro on tehty mannasta.. :O
 
[QUOTE="vieras";23717901]Koska vaskitsan sanottiin olevan käärmeennäköinen lisko, luulin sen olevan niinkuin valtava karvaton tuhatjalkainen, jolla on rivistöt sellasia normaaleja koiranjalkoja. Sitten, kun sellaisen näin, olin loukkaantunut, koska mua oli mielestäni kusetettu ja se olikin vaan tavallinen käärme. Mun on vieläkin vaikea hyväksyä, ettei se käärme ole.[/QUOTE]
Minunkin on vaikea käsittää, että miksi vaskitsa on nimenomaan lisko, eikä käärme. Kun eihän sillä ole jalkoja.
 
[QUOTE="vieras";23718431]22 vuotiaana sain tietää, että yo-lakki pitää ostaa itse. Siihen saakka luulin, että sen saa lukiosta lakituksessa.[/QUOTE]

Minäkin luulin noin aika pitkään. Muistaakseni vasta lukiossa ollessa selvisi minulle, että pitää itse ostaa.
 
Meille sanottiin lapsena, että jos syö yli viisi mandariinia kerralla niin tulee suolitukos. Vieläkin siskon kanssa ollaan antamatta lapsille enemmän kuin neljä mandariinia tuosta pelosta johtuen, vaikka äiti halusi vain säästää mandariineja seuraavaankin päivään, koska muuten oltais syöty ne kaikki kerralla.
 
tamppooni
Tajusin vasta joskus 20-vuotiaana, että tampooneissa super on tarkoitettu suureen vuotoon eikä suinkaan isopimppaisille naisille :ashamed: Olin joka kesä kassalla töissä ja säälin naisia, jotka ostivat superia. Itse ostin regular-kokoa, koska mielestäni minulla oli normaalikokoinen...

Sama juttu.. Ja äiti osti niitä supereita ja aina mä mietin et miten sillä onniin iso reikä ku se on muuten niin kauheen pieni ja me ollaan oltu tooosi pikkusia syntyessämme.. ei hitto.
 
pk.täti
mun tyttö kysy tässä yksi kerta isältään et koska taas meet puhuun kaivoon ja me ihmeteltiin et mihin kaivoon.... no tyttö halus hampurilaisia ja luuli et se on kaivo josta niitä voi tilata :)) eli drive-in.
 
sia 27v.
[QUOTE="Juicy";23718650]Mulle selvisi vasta hetki sitten, että roskaruokaa kutsutaan siksi sillä nimellä, kun siitä jää niin paljon roskaa :D[/QUOTE]

Älä? No nyt selvis mullekin. Oon luullut, et on joko oikeeta ruokaa tai sitten roskaruokaa (epäterveellistä).
 
njaa
[QUOTE="Juicy";23718650]Mulle selvisi vasta hetki sitten, että roskaruokaa kutsutaan siksi sillä nimellä, kun siitä jää niin paljon roskaa :D[/QUOTE]

Ai? Ainakin wikipediassa sanotaan että roskaruoka on 'ravintosisällöltään epäterveelliseksi luokiteltavaa ruokaa'. Tietysti ko. paikka ei ole maailman luotettavin tietolähde, mutta...
 
"vieras"
mie luulin yläasteelle saakka, että kun lähetetään faksi, niin se kyseinen paperi jotenkin menee pienelle rullalle ja lähtee niitä johtoja pitkin sinne, minne se lähetetään... ääneen sit pohdin että mahtaa tuolla maan alla mennä useampi piuha, että kaikki faksi-laitteen omistajat ovat toistensa tavoitettavissa...
Juu ja sit kun lähettää salaisen niin pitää muistaa laittaa se paperi suljettuun kirjekuoreen ;)
 
:) hyviä nämä
tuosta mikron säteilystä että mua ja mun sisaruksia peloteltiin aina lapsena ettei mikroon saa katsoa kun se on päällä, tuöee syöpää ja miehillä siittöt tuhoutuu. Noh, mun veli 25v pitelee edelleenkin muniaan mikron ollessa päällä eikä mene lähelle ennen kuin mikro sammuu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :) hyviä nämä;23718824:
tuosta mikron säteilystä että mua ja mun sisaruksia peloteltiin aina lapsena ettei mikroon saa katsoa kun se on päällä, tuöee syöpää ja miehillä siittöt tuhoutuu. Noh, mun veli 25v pitelee edelleenkin muniaan mikron ollessa päällä eikä mene lähelle ennen kuin mikro sammuu :D
:LOL:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
QUOTE=Helli-Karamelli]RANTASIPI

Nyt ihan muutama viikko sitten tajusin, että siinä rantasipin logossa on lintu... mie oon nähny siina AINA pupun :LOL:

siis tarkotan sitä hotellia..
Juu ja minä taas tajusin joskus viime vuonna että osuuspankin logossa on O ja P.
Oon aina luullut että se on joku venäläinen kirjain... :xmas:

Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.
[/QUOTE]

Niinpä onkin. Mä oon aina ihmetelly, että miksi siinä on kummallinen pöllö... Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.
 
Ndnw
Alkuperäinen kirjoittaja :) hyviä nämä;23718824:
tuosta mikron säteilystä että mua ja mun sisaruksia peloteltiin aina lapsena ettei mikroon saa katsoa kun se on päällä, tuöee syöpää ja miehillä siittöt tuhoutuu. Noh, mun veli 25v pitelee edelleenkin muniaan mikron ollessa päällä eikä mene lähelle ennen kuin mikro sammuu :D
Ei helv... :DD

Voisko joku kertoa mitä se t-paidan tee sitten meinaa? tää on ollu hyvin yleissivistävä ketju.:D
 

Yhteistyössä