neiti viisas
Luulin lapsena,että roistot joutuvat putkeen! Siis,kun äiti kertoi putkasta niin minä ymmärsin lapsena asian niin ,että putkeen?! Jälkeenpäin on naurattanut =)
Ihan sama homma, aukesi vasta äskettäinMäkin keksin ton än yy tee Nyt-jutun vasta pari vuotta sitten :ashamed:
Miksi se on just T-paita?15v kulkenut olin metrolla päivittäin kun tajusin että se on vuosaari eikä vuorsaari.
Ihmettelin aina kun ihmiset sanoivat että tavaa sanan esim k-i-s-s-a-n-p-e-n-t-u kun eikös se tavatakkaan kis-san-pen-tu. tavata-tavuttaa....
N-Y-T oli kans yks ja t-paita NIIN MIKÄ T-PAITA!? Miksi ei vaikka l-paita? Miksi juuti T? ...AAAA NIIN JUU!
Opin myös mikä on strösseli toissakesänä...ja äsken että u2 on joku bändi eikä joku tehdas tms...voi näitä on paljon.
Juu ja minä taas tajusin joskus viime vuonna että osuuspankin logossa on O ja P.QUOTE=Helli-Karamelli;21997600]RANTASIPI
Nyt ihan muutama viikko sitten tajusin, että siinä rantasipin logossa on lintu... mie oon nähny siina AINA pupun
siis tarkotan sitä hotellia..
tai D) Bubble Bob on nyt väärässä...Tiettekö ne kauppojen liukuportaat missä ei ole portaita vaan sellanen liuska johon pääsee ostoskärryillä. Mun mies väittää vieläkin kiven kovaa että ne ostoskärryt pysyy paikoillaan siinä liukuportailla jonkun magneetin avulla. Joka kerta saan sen kanssa vääntää.
A) ostoskärryjen pyörät on muovia
B)ne pyörät oikeesti jää niihin uriin vaan jumiin ja siksi ne kärryt pysyy paikoillaan alamäessäkin.
C)mun mies on niin väärässä tässä asiassa
Näin mullekkin opetettiin pienenä. Mä luulen että sillon kun ekat mikrot on tullu myyntiin niin niitten säteilyvaaroista on peloteltu mediassa, koska tosi monelle mun tutulle on opetettu että mikroon ei saa kattoa.En muista mihin ikään asti, mutta kuitenkin lapsena luulin, että jos mikroon katsoo silloin kun se on toiminnassa, niin sokeutuu. En sitten uskaltanut katsoa ollenkaan kun se oli päällä. En muista missä iässä totuus minulle paljastui, ainakin yli 10-vuotiaaksi luulin näin.
Alkuperäinen kirjoittaja nolo oli joskus varhaisteininä(13-15v eli about milj.vuotta sitten)chattailin sen ajan villityksen mukaan ja eräs keskustelija kysäisi että onko sua nuollut koskaan kukaan?no mähän en ollut tuolloin yhtään seksistä tietoinen saatikka suuseksistä tiennyt mitään joten hölmistyneenä vastasin et joo: Näytä alkuperäinen viestiTää on loistava! Keskustelukaveri varmaan vähän hämmentynyt... Sen siitä saa kun tunkee vonkaamaan teineiltä