G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Elina";21996376]Me ainakin kaveriporukan kanssa maksettiin kaikki menot eikä morsiamen tarvinnut maksaa mitään. Polttarithan on monesti yllätysjuhlat eikä voida olettaa, että siinä tapauksessa morsian maksaa mitään. Ja voihan tuon ajatella ystävien antamana lahjana.[/QUOTE]

Entäs jos morsian itse sanelee polttareidensa kulun. Valitsemalla esim monen sadan euron hoitoja?
Mun tarttee ainakin sit tuottaa pettymys hänelle.
 
jebajee
Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
Meillä on kyllä tässä koneessa käyttiksinä sekä windows että ubuntu... toki käynnistettäessä valitaan kumpaa käyttistä halutaan käyttää.
 
"gen"
Entäs jos morsian itse sanelee polttareidensa kulun. Valitsemalla esim monen sadan euron hoitoja?
Mun tarttee ainakin sit tuottaa pettymys hänelle.
Periaattees se on sil viissiin, että jo smorsian päättää mitä polttareis tehdään ni se saa kyl maksaakki. Sen mukaan polttarit järjestetään että jokaisella osallistujalla on varaa maksaa oman osuutensa.
Mutta kannattaa sitte kyllä tehdä morsmaikulle selväksi et ite saa kustantaa kalliit touhunsa. Tosin jos polttareissa on paljon porukkaa, niin sitä pienempi osuus on per naama maksaa morsiammesta
 
Tiintti
RANTASIPI

Nyt ihan muutama viikko sitten tajusin, että siinä rantasipin logossa on lintu... mie oon nähny siina AINA pupun :LOL:

siis tarkotan sitä hotellia..
Tähän on ihan pakko kommentoida, että mun Miesian väitti mullen tosi kauan että se on pupu, eikä suostunut uskomaan et lintu se on.. Meinas jo riidaksi kääntyä kunnes lopulta mies suostui näkemään siinä sen linnun :)
 
"nemi"
Ja mä luulin nuorena että rakastelu tapahtuu silleen että nainen ja mies van makaa päällekkäin, jalat suorina.
Tämä mielikuva haihtui kun näin ensimmäisen aikuisten leffan vahingossa :) Eli naisen täytyy todellakin levittää jalat...
 
"mie"
Tähän on ihan pakko kommentoida, että mun Miesian väitti mullen tosi kauan että se on pupu, eikä suostunut uskomaan et lintu se on.. Meinas jo riidaksi kääntyä kunnes lopulta mies suostui näkemään siinä sen linnun :)
Mun oli pakko käydä katsomassa tota logoa ja vaikka kuinka yritin päätä väännellä ja silmiä käännellä, niin en saanut tosta pupua mitenkään päin :D
 
ek
[QUOTE="mie";22001873]Mun oli pakko käydä katsomassa tota logoa ja vaikka kuinka yritin päätä väännellä ja silmiä käännellä, niin en saanut tosta pupua mitenkään päin :D[/QUOTE]

peesi. :D
 
"heh"
Älkää jaksako jauhaa noista tietokoneen järjestelmistä ja selaimista, menee ohi aiheen. Sitä varten voi tehdä uuden ketjun.

Luulin vielä yläasteen loppupuolella, että miehet eivät syö suklaata. Elleivät ole jotenkin vähintäänkin naisellisia. Meidän perheessä siis ei kukaan miespuolinen syö suklaata eikä muitakaan herkkuja, kun ei vaan maistu..joten olin aina ajatellut, että sitten vaan semmoset naismaiset miehet vaan tekee niin X) Mulla kesti pitkään tottua siihen näkyyn, kun mies syö suklaata.

P.S. Aviomieskään ei syö suklaata 8)
 
"vieras"
Taidettiin olla jotain 12-vuotiaita, kun kaveri kerto, että se äiti olis puhunut jostain tutustaan, jolla oli tullu paskat pöydälle synnyttäessään. Me oltiin ihan järkyttyneitä ja aateltiin, että se olis maailman nolointa jne... Yli kakskymppisenä se sitten vasta selvis, kun tuttavapiirissä alko olla raskaana olevia naisia, että ei tuo juttu mikään yksittäistapaus ollutkaan... :D
 
"Rouva"
[QUOTE="vieras";22002029]Mä luulin lapsena, että aikuiset ei syö karkkia, et makeanhimo vain häipyy - mun vanhemmat ei syoneet, eikä kavereittenkaan, ei ollut 70-luvulla niin yleistä makean mussuttaminen.[/QUOTE]


Mulla sama! :D Mun vanhempien ikäpolvi ei ole tottunut mussuttaan karamellejä, kun ei niitä lapsenakaan saatu. Mietin vain, että miten pystyn sitten aikuisena olemaan syömättä karkkia... :LOL:
 
"vieras"
Kuvittelin ekalla luokalla, että Afrikka on yksi maa. Ja varmaan vielä kolmannella, että yhdynnässä miehen kivespussit laitetaan naisen sisään. Ehkä en ollut tajunnut erektion merkitystä vaan ihmettelin, että mikä sinne survotaan ja eikai nyt ainakaan sitä osaa millä pissataan...
 
"mimmi"
mie luulin tähn 33-v ikään asti ett' synnyttäminen ja se sairaalareissu sen takii ois ilmaista!!
Hitto mikä järkytys kun selvis ettei se tk-maksu 23 € katakaan synnytysreissua!!
Siis v...tu... Sieltä sairaalast tuleekin kotii lasku hoitopäivistä !!!
 
Joo. Photoshop ei toimi ilman käyttöjärjestelmää. Eihän se yksin mene päälle, vqaan taustalla aina winukka. Muista käyttiksistä en tiedä, mutta esim. Mac ooässässä (Apple-koneiden käyttis) Photari ei pelitä ollenkaan. Eli Photoshop on ohjelmoitu toistaiseksi vain winukalle.

Firefox on selain, Internet Explorer on selaimen kuvatus, Opera on selain, Chrome on selain, K-meleon on huono selain..


Siis mitä HELKKARIA sä siellä selität??? :LOL: Oot sä kokeillu laittaa windowsin fotaria mäkille vai täh? Mikshän kaikki graafisen alan ammattilaiset käyttää mäkkejä?? :xmas:
 
"blondi"
[QUOTE="vieras";22002318]Mitäh?? Eikö Rantasipin logossa olekaan pupu!! Sellainen playboy-pupun oloinen. Googletan heti :)[/QUOTE]

No ei kun rantsipi on lintulaji.
Oikeesti, osa on hassuja juttuja mutta osa ihan älyttömän tyhmiä.
 
"vieras"
[QUOTE="mimmi";22002309]mie luulin tähn 33-v ikään asti ett' synnyttäminen ja se sairaalareissu sen takii ois ilmaista!!
Hitto mikä järkytys kun selvis ettei se tk-maksu 23 € katakaan synnytysreissua!!
Siis v...tu... Sieltä sairaalast tuleekin kotii lasku hoitopäivistä !!![/QUOTE]

Jep, niin tulee. Nimimerkki "itse 11 päivää naistenklinikalla, lapsi viisi viikkoa"

no, lapsesta meni maksu muistaakseni vain viikosta.
 
15v kulkenut olin metrolla päivittäin kun tajusin että se on vuosaari eikä vuorsaari.
Ihmettelin aina kun ihmiset sanoivat että tavaa sanan esim k-i-s-s-a-n-p-e-n-t-u kun eikös se tavatakkaan kis-san-pen-tu.:D tavata-tavuttaa.... :D

N-Y-T oli kans yks ja t-paita NIIN MIKÄ T-PAITA!? Miksi ei vaikka l-paita? Miksi juuti T? ...AAAA NIIN JUU! :D

Opin myös mikä on strösseli toissakesänä...ja äsken että u2 on joku bändi eikä joku tehdas tms...voi näitä on paljon.:LOL:
 
[QUOTE="blondi";22002362]Etkä luullut. Oikeesti, ei voi olla totta. Ihan tyhmyyden huippu. Ei edes hassu juttu.[/QUOTE]

Ne on kuules sellasia sanoja mitä ei vaan ajattele vaan sano mitä on kuullut. Enpä koskaan ajatellut että lausun mikroauto :D
Hassua kyllä kun huomaa :)
 

Yhteistyössä