Me ainakin kaveriporukan kanssa maksettiin kaikki menot eikä morsiamen tarvinnut maksaa mitään. Polttarithan on monesti yllätysjuhlat eikä voida olettaa, että siinä tapauksessa morsian maksaa mitään. Ja voihan tuon ajatella ystävien antamana lahjana.Kukas ne polttarit sitten maksaa:|
ne polttareihin osallistujat.Kukas ne polttarit sitten maksaa:|
Mikä on käyttöjärjestelmä?:ashamed::ashamed: Tarkottaako se siis windowsia tai fire foxia?
Sä oot lunis aika ihku :hug: Joo, Ubuntu on niinku vintoosa, eli se järjestelmä, jonka avulla käytät tietokonettasiMikä on käyttöjärjestelmä?:ashamed::ashamed: Tarkottaako se siis windowsia tai fire foxia?
Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?En tajua oikein mistään mitään, jos ihan totta puhutaan. Hyvä että osaan kaupassa käydä.
Kuuluuko fire fox samaan sarjaan.. ei mulla sitä ole kun mulla on windows.
Ja mitä eroa noilla kaikilla on-- vaikka ei sen väliä.
No vähän, mitä muita selainohjelmia on kuin fire fox.. koska sitä mulla ei ole?Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
Joo. Photoshop ei toimi ilman käyttöjärjestelmää. Eihän se yksin mene päälle, vqaan taustalla aina winukka. Muista käyttiksistä en tiedä, mutta esim. Mac ooässässä (Apple-koneiden käyttis) Photari ei pelitä ollenkaan. Eli Photoshop on ohjelmoitu toistaiseksi vain winukalle.No vähän, mitä muita selainohjelmia on kuin fire fox.. koska sitä mulla ei ole?
Pitääkö olla windows esim photoshoppiakin varten?
hahah, kuvittelin vielä vähän aikaa sitten että PEACE-merkki oli mersun merkki ja mietin vielä kovaan ääneen että kylläpä noissa h&m:n vaatteissa mainostetaan mersuja!
Voi olla montakin käyttöjärjestelmää. Meillä esim tässä kannettavassa on sekä Windows että Ubuntu.Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
Ok. Olkoon niin, mutta pakko oli tulla pätemään etteikö tietokoneessa voisi olla enemmänkin kuin yksi käyttisPeruskäyttäjä ei tee noilla tiedoilla juuri mitään. Siinä syy. Meitsilläkin on muuten muistitikulle asennettuna Mac OS-käyttis, joka käynnistyy heittämällä tikun koneen peppuun/kylkeen usb-reikään. Ihmeellistä :--D Kovin moni ei luultavasti tuota tiedä, koska harva tekee tiedolla mitään.
Jarno Trullin vanhemmat ihailivat suomalaista Jarno Sarjasta (joku ralli- tms kuski, tarkentakaa ken tietää) ja antoivat siksi pojalleen nimen Jarno. Trulli tuskin tässä tapauksessa siis tarkoittaa taivaalla lentelevää pääsiäisnoitaa. Tai...Eikö Jarno Trulli muka oikeesti oo suomalainen? No ei sit.
Joskus luulin, että Toyota on maailman ainoa automerkki (tynnyrissä kasvanut 6v?).
Joskus muinoin kuvittelin, että keisarinleikkaukseen kuolee aina (luin jotain tasokasta "keksinnöt kautta aikain"-kirjaa, jossa esiteltiin mm. kidutusvälineitä, sähköä ja sektiota... Olin ehkä 10v )